Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

al bundy,am pus vcds si aveam injectie 9,2 ....am dat axa un pic in fata si am adus injectia la 4,5.acum cred e ok,dar..ciudat, imi oscileaza valorile.nu stau fixe,asta si la relantiu ba 903 ba 880.ma gindesc la un contact la mufa la un injector?ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e mare oscilatia. ce corectii ai pe injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.30 0.20 cam asa stau toate.nu e nici unu sa imi arata o pb.acum nu stiu ce sa cred,,,trepidatii usoare mai sunt asta odata cu oscilatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci odata cu reducerea injectei de la 9 la 4,5 au aparut iar trepidatiile la cald,e clar ca are legatura cu alimentarea.ma gindesc sa folosesc solutie de curatat injectoare poate rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu niste poze , va rog frumos pe cei care le stiti interpreta sa-mi spuneti daca valorile sunt ok sau daca ceva nu este in regula .

Multumesc

post-27958-0-90174500-1351006997_thumb.j

post-27958-0-24408200-1351007008_thumb.j

post-27958-0-49040000-1351007019_thumb.j

post-27958-0-01063400-1351007028_thumb.j

Modificat de ~Aurelian~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In group004, campul 4, unde scrie Idle Stabilization este de fapt Torsion value. Valoarea de -4.9 grade este prea mica, chiar in afara limitei inferioare. Ar trebui reglata in jurul valorii de zero, pana in +0.5.

In group003, camp 3, valoarea aia ciudata pe debitmetru dispare daca apesi putin pe acceleratie - interfata mai face ciudatenii (avand in vedere provenienta).

La group001, camp 2, cantitatea injectata de motorina este foarte OK. Probabil ca nu ai probleme cu vibratii la relanti.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci odata cu reducerea injectei de la 9 la 4,5 au aparut iar trepidatiile la cald,e clar ca are legatura cu alimentarea.ma gindesc sa folosesc solutie de curatat injectoare poate rezolv problema.

Eu am curatat injectoarele cu ultrasunete si tot nu am rezolvat cu trepidatile la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o sa incerc sa o reglez din axa 2 din nou ,cred ca totusi de acolo ie pb.o fi vreun coleg cu motor de 2 fara trepidatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am schimbat distributia si mi-a crescut consumul cu ~0.8.

am bagat VAG-COM si aveam torsion value -1.84 iar IQ 3.9-4.1.Am reglat din amandoua axele si am dus torsion value la 0.73 si IQ la 4.3-4.4, dar consumul tot il am crescut dar numai cu ~0.4 ( desi mi se parea logic pe minus sa fie consum scazut si pe plus sa fie crescut). Cu pornirea nu am avut niciodata probleme si nici dupa modificari, desi imi pare ca porneste nitel mai repede dar cu o smucitura (la rece). Astazi de dimineata fiind prima cu temperaturi cat de cat mai scazute (-2 grade) am observat la rece la relanti ca imi vibreaza destul de neplacut, lucru care nu mi s-a mai intamplat la masina mea de cand o am si am pornit-o din prima si anul trecut la -28 grade si tot nu facea asa.

Ce mi se pare ciudat este ca inainte aveam ATDC si ma asteptam ca dupa cresterea torsion value la +0.73 sa am BTDC dar nu s-a schimbat.

Cat credeti ca ar trebui sa modific torsion value si IQ astfel incat sa imi scada consumul si sa nu imi apara astfel de vibratii?

Mentionez ca valorile la injectoare sunt in limite normale (0.2-0.8) fluctuand si fara sa observ vreo regula cum ca la vre-un injector este tot timpul mai mare

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,in 2011 erai nelamurit de valorile grupurilor 004 013,cereai celor cu BKP sa-ti trimita valorile lor sa poti face comparatie.Au trcut 2 ani de atunci si sper ca ai reusit sa reglezi avansul in pozitia cea mai buna.Trimite-mi si mie te rog un log cu valorile tale de acum,sunt nelamurit cu valorile care le am la masina acum.Am tot BKP ca si tine(injectoare intre 0,15 si 0,50 si unghi torsiune -2,63,la cald bineanteles),pare sa fie cea mai buna pozitie,dupa zeci de incercari,dar poate o fi alta mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salutare,

 

imi spune si mie cineva daca valorile sunt ok? torsion value e -2.5, e ok?

 

distributia a fost schimbata anul trecut, nu a fost verificat avansul, s-a folosit ca blocare un surub sau ceva de genul.

 

am o nelamurire, pe vcds oscileaza turatia motorului intre 819 si 840, iar consumul la relanti intre 0,4l si 0,6l, (BC constant 0.6l) aveti idee de la ce poate fi?

 

consum in oras de 8-10% mers normal, mers sportiv sare de 11%. consum extern undeva la 5.5l/100km (nicidecum, cum scrie in carte).

 

masina consuma ulei, circa 600-800ml / 10mii de km si scoate ceva fum cand o calci, dar trage. stie cineva motivul? de ce consuma ulei si scoate fum? uleiul este Motul specific VW.

 

cand e frig afara sub 4 grade porneste in 3 (parca ar fi tractor), trepideaza destul de rau si scoate fum :( (am incercat sa pun contactul de 2 ori cand e foarte frig afara, uneori are efect alteori nu, deci nu stiu dc e de la bujii, oricum trebuie sa le verific).

 

toate aceste probleme pot fi de la torsion value? poate influenta?

 

motorul este BXE si are 78mii km.

 

va multumesc si sper sa ma ajute cineva.

post-82896-0-46087300-1416420954_thumb.j

post-82896-0-40218600-1416420968_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul de avans e ok -2,5º daca e un edc 16 pe masina(nu pot sa ti vad profilul).

Ca porneste"parca in 3 dim."poti verifica bujiile/cu ajutorul unui vdcs/vag com ce corectii ai pe injectoare imediat dupa ce pornesti.

Consumul..fa l la pompa de la plin la plin(CB din bord nu e chiar cel real).

Fluctuatia la relantii...modifica relantiul la 840 sa vezi daca m ai fluctuiaza(banuies ca il ai 820 acum.

Consumul de 0,6 e ok(ideal ar fi 0,4 l/h fara consumatori)iar pt.asta trebuie sa te m ai joci cu avansul.

Nu stiu ce inseamna"distributia a fost blocata cu un SURUB", la blocare se foloseste un set de cale.

Nu inteleg de ce ai schimbat distributia originala la 78000 km.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut romytaxy!

 

multumesc mult pentru info si ajutor.

 

nu stiu daca e edc 16 sau nu, cum si unde se poate vedea acest lucru in vag com?

bine, o sa incerc intr-o dimineata cand e frig si porneste in 3, sa vad ce corectii am pe injectoare si revin.

ok, o sa incerc si asa consumul de la plin la plin; oricum acum mi-am instalat pe telefon si o aplicatie pentru asa ceva.

ok o sa schimb la 840 sa vedem. (din ce am vazut sunt momente cand la 820 are consum de 0,4l, si alte ori tot la 820 are consum de 0,6l)

 

la schimbarea distributiei nu a folosit cleme cum spui tu, au folosit altceva. (eu asa am vazut ca arata ca fel de surubel pentru blocare).

 

distributia am schimbata pentru ca a facut 5 ani masina si asa mi-au spus cei de la service 5 ani sau nu stiu cati km.

 

despre consumul de ulei, nu stii de la ce e poate fii? mi se pare destul de mare totusi.

sunt masini identice si nu consuma nici un gram de la schimb la schimb.

 

o seara buna si inca odata multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si Al Bundy ai un edc 16 deci avansul e ok(pt a vedea ce edc ai, pe grupul 004 in ultima casuta unde ai valoarea unghiului in momentul in care pui sageata ai un balon ajutator, daca valoarea unghiului e intre -/+3º ai edc 15 iar daca valoarea e -/+6º e edc 16)asta asa ca info.

Pt.consumul de ulei daca nu ai pierderi pe nicaieri(sa te uiti cu atentie intre motor si cutie sa nu piarda pe la semeringul de palier) as spune sa incerci cu alt tip de ulei.

Alte idei pt.consum nu am la cati km.are masina ta(aici se adauga si stilul de condus).

A mea are 120 000 si completez 200/400 g ulei in functie de ce drumuri fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente le-ai scghimbat ? daca nu, schimba-le si vezi dupa aia cum porneste la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc tuturor pentru informatii si ajutor.

 

din cate stiu nu am pierderi de ulei, dar insa scoate fum cand o calci si probail de aici si acest consum de ulei, care sincer nu mi se pare normal.

 

uleiul deja este alt tip, pana acum am folosit castol 5w40, tot la fel era consumul de ulei dar poate voi mai incerca alt tip, cum ar fi aral.

 

bujiile incandescente nu le-am schimbat. am de gand sa fac acest lucru, in acest week-end, cand voi schimba si termostatul, care cred ca a ramas pe deschis si se incalzeste fff greu in masina si apa ajunge greu la 90 de grade.

 

va multumesc inca odata!

o zi usoara tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

va multumesc pentru informatii. am schimbat bujiile si termostatul, iar acum furtunul care vine de la radiator catre motor e rece.

acum pot spune ca motorul functionaza la temperatura normala/optima.

 

am observat insa o chestie, la service cand au testat sa vada daca deschide termostatul, pana sa inceapa sa deschida a pornit ventilatorul si a mers cateva secunde (20% din putere), iar termostatul tot nu a deschis.

 

ca sa vada daca functioneaza, a trebuit turata masina cateva min si de cateva ori, pentru a putea incepe sa deschida termostatul.

mi-au zis ca nu e normal sa plece ventilarul si ca e o problema undeva (probabil sonda de temperatura), dar nu era electricianul pentru a verifica si au zis sa revin.

ventilatorul din ce m-am documentat ar trebui sa plece la 92 grade daca nu gresesc.

 

oare sa fie sonda de temperatura care nu indica bine? apa in motor avea 72-74 iar indicatul pe bord arata 90 grade, e normal? dar pe instruments arata cat trebuie 72-74.

probabil din cauza asta sa plece si ventilatorul? e posibil?

 

dupa schimbarea bujilor, pornirea parca e o idee mai bine, dat nu e cum trebuie; adica la 0 grade tot invarte mult, 3-5ori si nu merge uniform...

 

ce ma sfatuiti sa fac? sau ce verificari sa mai fac?

 

am observat ca pre-glow este destul de mic, 1,61s parca daca imi aduc aminte bine, si am citit ca se poate modifica dar nu stiu daca si pe acest motor? aveti idee cum se poate?

am incercat pe grupul 12 in engine, cu acces 12233, dar nu imi afiseaza nimic pe acest grup. (error)

 

va multumesc anticipat!

o seara buna tuturor!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la această diferenţa de temperatura ar trebui schimbat senzorul de temperatura, între engine si instruments ar trebui să fie o diferenţa de temperatura foarte mică ,2-3 grade. comandarea bujiilor se face de către temperatura de pe engine, adică în cazul tău daca afara sunt 2grade senzorul tău arată că sunt 17 grade si de aceea nu se face comandarea bujiilor. un senzor bun trebuie să arate o valoare aproximAtiv egală cu temperatura mediului ambiant. recomand daca se poate până la înlocuirea senzorului, o diagnoza la rece pentru a verifica senzorii de temperatura dupa ce motorul stat nepornit mai mult de 8h.

să se facă citească temperaturile senzorilor: temperatura antigel pe engine si instruments, temperatura combustibil si ulei pe instruments si făcută o comparaţie.

o altă probă cu pornirea la rece se poate face cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca pe ceas sa ii indice 90 si in realitate sa fie in jurul la 75... pana sare de 100, tot 90 de grade ii arata pe ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

 

 

am observat insa o chestie, la service cand au testat sa vada daca deschide termostatul, pana sa inceapa sa deschida a pornit ventilatorul si a mers cateva secunde (20% din putere), iar termostatul tot nu a deschis.

 

daca aveai AC cuplat, e normal sa plece ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata,

 

azi dimineata am pus interfata pentru a verifica valorile temperaturi indicate pe engine si instruments inainte de pornire dupa o nepornire de 10h.

din ce trag eu concluzia, temperaturile sunt indicate bine, nu pare a fi problema cu sonda de temperatura iar afara nu era f frig.

 

la pornire, motorul a mers neuniform in jur de 5-10 sec, cu un consum de 1,4l si o turatie de aprox. 1000-1100.

 

astept concluziile voastre si alte sfaturi/verificari.

 

Al Bundy, nu mai stiu daca era pornit sau nu AC, dar pornea doar cand trecea un pic peste 90grade apa (temp afisata pe VCDS) pentru o perioada scurta si 20% putere, nici mecanicul nu a inteles de ce pornea.

 

va multumesc si va doresc o zi frumoasa!

post-82896-0-76224000-1417850135_thumb.j

post-82896-0-62030500-1417850145_thumb.j

Modificat de alex_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine avansul trebuie sa fie la -2.5, nicidecum la 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • cristaker
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!