Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Am facut ceva teste si pe alimentare, si pe retur tandem am mult aer, pe tur nu este deloc. Dar asta era si inainte sa schimb piesele si pornea ok.

Cam asa se comporta:

 

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ,

 

Doresc sa va intreb ce anume determina cantitatea injectata ? De ce intreb ? Pt ca reglat o data distributia cu cala de reglaj am torsion value intre 0 si +0.5 si un consum de 5.9 mg . Daca mut torsion value intre +1.7 si +2.5 cantitatea injectata ajunge la 4.4 mg care din tot ce m-am documentat pana acum ar fi cantitatea ideala. de asemenea cea ce am observat ca schimband senzorul de la axa cu came , ATENTIE  de la 4 producatori am gasit 4 valori diferite . Adica Beru +2.5,+3.5, Delphi +5.5,+6.5 , NGK +7.5,+8.5, Hella +4.5,+5.5 in conditiile in care am testat doi senzori originali din dezmembrari la care am avut 0,+1.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nustiu unde sa postez .

Am decis sa schimb syncro angle la seat. Motor 1.9 tdi bls 105 cp

 

Inainte aveam -3,6 

Am trecut la -1,4 

Nam reușit sa pun -1,5 din ce am auzit ca vine de fabrica...

Insa , am simțit ceva ciudat.

Coborând de la o curba cam cu 80 pe ora aveam a 5a si am zis ca o las asa, masina asta la 80 cere a 4a .. am continuat asa dar cand am accelerat , am simțit o trepidație ciudata ,in  toata mașină. , sia revenit imediat cand o ajuns pe la 100 , 

Ce fenomen sa întâmplat? 

IMG_20231125_151519-min (1) (1)_11zon.jpg

Modificat de rubenfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ,pentru motor BMN cu 2 axe  ce valori ar trebui sa am la avans,start injectie,,cantitate injectata?sau o poza vcds pe canalele 1-4-13  motor bmn 

bmn.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valori avans intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua,

 

Eu ce sa-i mai fac la asta? 1644602712_WhatsAppImage2024-03-31at02_03_27.thumb.jpeg.3ac3d3bad0c16387f97fb2c2c83e3663.jpeg

2.0 170Cp BMR 

Valoarea la injection timing adjustment e masurat la cald, si sigur nu cred ca e ceva normal.

1000 - 3000 RPM merge relativ ok, de la 3000 rpm in sus intra in limp mode cu cod eroare pe turbina (underboost).

(distributie schimbata de 2 saptamani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza cu vcds. 

Verificat actuator turbo ,valva n75,cantitate vacuum si tot traseul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

Revin cu diagnoza dedicata:

Passat B6  2007 (conform VIN) 2.0, 125 kW, 170 Cp, cod motor BMR, la care a fost schimbata distributia recent, cu cale...

Va rog frumos sa ma ajutati cu o parere!

valoarea de 1.49 este citita cu motor rece, dimineata, la prima pornire, cea de 1,09, la cald (90 grade) 1091269421_WhatsAppImage2024-04-16at08_28_12.thumb.jpeg.765bd8221a052a2bbc98a2328f6c15e5.jpeg

 

Multumesc anticipat!

218428173_WhatsAppImage2024-04-16at08_27_23.thumb.jpeg.40d7140a8fad8fd2c1dfef68712fd4ff.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie între -1.5 si -2.5...nu cum ai tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am schimbat distributia la batranul Passat 2006, la 380Kkm, cod motor BMA (100kW/136cp), cu piesele recomandate de voi (multumesc colegilor de pe acest forum care ne indruma),  curea Dayco, role Ina, pompa apa Heppu.

Dupa ~1500km parcursi cu noul kit de distributie am urmatoarele valori!

Tin sa precizez ca am avut si am in continuare probleme (s-au diminuat) la pornirea la cald. In acest sens am schimbat senzorul G28 si reconditionat alternatorul.

Va rog mult sa-mi spuneti daca este cazul sa corectez ceva la distributie.

Test facut cu toti consumatorii electrici opriti, consum de 0.3-0.4l/h

Multumesc!

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul "torsion value" trebuie sa se pastreze indiferent daca este o sarcina asupra motorului sau nu, indiferent daca este cald sau rece, la relanti.

Daca variaza, rece/cald, consumatori da/nu, trebuie investigat intinzatorul, daca lucreaza cum trebuie, daca sageata acestuia nu a iesit cumva din limite.

 

Daca variaza in timp avem o indicatie despre intinderea curelei sau despre intinzator-ul distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

 

Am reverificat ieri distributia.😐

Calele se fixeaza fara efort, sunt fix pe puncte, Intinzatorul este cu sageata putin spre partea dreapta, dar nu depaseste intervalul specificat.

VCDS vede in continuare un Torsion value de 1.09...

Ceva ce nu imi pot explica...

Sau, poate fi un senzor ce masoara ceva ireal?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu distributie montata corect iti mai ramane sa reglezi "avansul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Nu îmi venea sa cred ca după ce calezi corect distribuția sa mai fie nevoie de modificări mecanice, dar da, m-am convins după ce am încercat ieri, și... 

Merge ceas, la - 1,89 TV în Measuring blocks 004. Astăzi ma mai joc la axa spate, pentru a o aduce la 0,4-0,6 lt/h la idle. Acum este, poate undeva la 0,5-0,7 mm mai pe spate axa, la un consum în idle de 0,7-0,8 lt/h. 

De când am mașina asta, din 2019, a mirosit mereu a carburant nears pe evacuare și am dat vina pe alte componente, care probabil erau perfect funcționale.. 

După intervenția de ieri, nu mai am nici fum, nici miros greu de noxe pe eșapament. 

Sunt curios cum se comporta la prima regenerare, având în vedere ca am schimbat inclusiv DPF-ul din cauza mirosului înțepător de noxe. 

Mulțumesc celor care postează experientele lor aici! 

Mulțumesc @Dolfin!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut in urma cu o saptamana am dus masina la mecanic pentru ca fierbea motorul am schimbat garnitura de chiulasa, si daca tot a umblat acolo am schimbat si distributia pompa de apa, filtrele si uleiu, problema e ca pana sa duc masina la el totul mergea ceas se tura,accelera  etc. Din momentul in care am luat-o masina numai e nici la 20% din ce era viteza maxima 70 la ora cu pedala talpa ( pe un pod n-am putut sa trec de 40 la ora) , consum relantiu 0.9-1% la 90 grade ( inainte imi statea 0.6 ), consumul mixt de la mecanic pana la mine am scos 24% pe raza de 25km( fata de 7-8 la suta ), plus ca nu are vlaga, torsion value il am pe 0, oare sa fie toate problemele astea de la avans ? Ma repet pana sa faca distributia mergea totul bine, dupa ce a facuto a lesinato de tot, nu stiu ce sa ii mai fac.

Vreau sa imi spuneti daca e ok torsion value pe 0, si cum mi-as putea da seama daca e sarita de la punct sau daca a pus distributia incorect.

Motor 1.9 AJM 116cp + Stage 1, egr off, dpf off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!