Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

IQ-ul de pe canalul 1 se poate modifica cu vcds ul la un motor pd avb?Ce reprezinta durata injectiei? La mine este 5 si ceva, pe aici am vazut 7,1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele motoare pana in 2001/2002 se mai putea modifica cantitatea de injectie apoi nu.

Durata injectiei este timpul in care se produce injectia..X grame in X timp.

Cantitatea injectata cat si durata ei se modifica in mica masura modificand unghiul de avans.

Pune un print screen pe grupurile 004/013/015 sa vedem ce ai acolo.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac masina sa mearga f bine.Cu vcds ul i am modificat IQ ul la cea mai mica valoare, dar sub 4,9 nu scadea la un avans de 0.0/0.6. Asa ca am obtinut o valoare de 3,6/3,8 dar cu avansul la 6,6/7.Este dublu fata de ce este specificat +/-3.Dar la aceasta valoare masina ar trebui sa fie puturoasa iar la mine rupe pamantul

Cantitatea injectata la pornire am lasat o la 10,4(sa vedem cum porneste dimineata)

Am reglat asa pt ca la un audi era 20, pornea bine dar, scotea fum la pornire.

Inainte sa schimb garnitura de chiulasa la avans de 0.6/1.1 aveam 0.4/0.6l/h, ce s-o fi intamplat?Daca este gresita cu un dinte distributia se modifica avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut pana pentru blocarea intinzatorului hidraulic pt ca voiam sa mut cureaua la distributie un dinte in fata.Eu am consumul cel mai mic si functionarea motorului la valoarea de +6.Daca mut distributia cu un dinte ar trebui sa am valorile de mai sus cu unghiul la aprox 0°.Stie cineva cat ar trebui sa fie valoarea pe vcds,pe grupul 05 in casuta 3?La mine este 1.0 si am vazut pe forum valori de 48.Difera probabil in functie de tipul motorizarii...La un passat avb 1.9 tdi pd din 2001 este corect sa fie valoarea de 1.0?Si ce reprezinta aceasta valoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Caddy 1.9 105cp BLS pd dpf 2007

distributie schimbata

probabil trebuie sa-l duc la -2.5 sau -2.9 ?

consumul fara consumatori acum 0.8l/h inainte era 0.6l/h

motorul porneste perfect la -20grade

multumesc

post-38777-0-80747000-1452107736_thumb.p

Modificat de orestte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu raspunde nimeni?

Si daca mut distributia cu,, un singur dinte" se poate intampla ceva grav? Daca nu as incerca, nu ma simt impacat cu functionarea motorului la val unghiului +6.Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta distributia cu un dinte dar inainte de a porni invarte motorul 2 ture cu cheia, daca nu agata nicaieri poti porni si verifici ce avans ai.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta voiam sa aud. O sa fac operatiunea, sambata cred, si o sa postez rezultatul.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa muti distibutia cu un dinte ?

trebuie desfacuta din nou, blocata si cale si pusa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apucat sa mesteresc pt ca a plouat.Sus o blochez dar fara sa desfac fulia la vilbrochen nu merge? Am vazut un semn pe fulie si nu stiu cu ce se aliniaza, nu am vazut nimic pe carcasa.Daca este pusa bine si eu o mut un dinte se intampla ceva?Are toleranta zero?Marturisesc ca am mai facut tipul asta de incercari la un fiat punto 1.2 si la un matiz (un dinte!) si nu s-a intamplat nimic rau.La passat sunt chiar asa apropiate supapele de pistoane incat sa nu permita nimic. Am vazut ca s-a mai discutat pe forum de distributii puse gresit si masinile chiar functionau, dar nu in parametri optimi.Nu vreau sa fac vreo prostie si de aceea va rog sa-mi spuneti daca se poate intampla sa se creeze defecte fizice(supape strambate si altele prin motor) sau doar nu o sa functioneze masina bine? Asta in caz de +/- un dinte...Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diesel cursa pistoanelor se intersecteaza cu supapele, pistonele se ridica cam 1mm mai sus decat blocul motor, in pistoane exista decupaj in care intra supapele. Sfatul meu este sa nu te joci, dar na, fiecare face cum vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut, atunci cand reglam avansul, ca de la 0, daca rotesti stanga/dreapta maxim este exact un dinte.Deci, parerea mea, ca se poate muta cu un dinte si fulia la maxim in sens invers.Asa se poate verifica cum se comporta avansul.Ce ziceti, are logica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un capat la celalalt in gaurile ovale poti misca axa in siguranta.

Deci pt.ca tot ti am scris si eu/ceilalti colegi DACA vrei sa faci o treaba TREBUIE sa calezi totul din nou, daca vrei sa nu demontezi fulia de jos faci cum ti am spus, aliniezi semnul de pe fulie cu cel de pe carcasa/slabesti cureaua/o dai jos/invarti axa cu came pana poti baga boltul/pui cureaua/INVARTI DE DOUA ORI MOTORUL/daca totul e in regula pornesti/verifici/reglezi daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si, Al Bundy, chiar tu ziceai ca ai intalnit situatii cu distributii gresite si ca functionau bine dar consumau mult...deci se poate, nu?

Am incercat dar nu vad semnul pe carcasa unde este.Ca idee semnul pe fulia de la vilbrochen trebuie sa stea la 12 sau la 11?Repet, nu vad unde este semnul pe carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia TREBUIE sa fie pusa ok, asta inseamna calata si nu insemnata cu vopsea.

Cele 3 suruburi trebuie sa fie pe mijloc si avansul pe 0º.

Daca ajungi la capatul gaurii ovale pt.a avea un avans de 0º atunci distributia NU e montata corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna folosirea calelor !!

post-24028-0-56270900-1452539042_thumb.j

post-24028-0-48413200-1452539146_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si, Al Bundy, chiar tu ziceai ca ai intalnit situatii cu distributii gresite si ca functionau bine dar consumau mult...deci se poate, nu?

Am incercat dar nu vad semnul pe carcasa unde este.Ca idee semnul pe fulia de la vilbrochen trebuie sa stea la 12 sau la 11?Repet, nu vad unde este semnul pe carcasa.

Distributie gresita nu inseamna neaparat decalate cu un dinte!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ar mai putea fi in afara de punere la punct si intindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara doamnelor si domnilor posesoare /posesori de Wv , nu se recomanda schimbarea curelei de distributie prin insemnare , cu timpul prin imbatranirea aceasta se intinde , daca nu pe moment , dar sigur la urmatorul schimb deja se observa un decalaj semnificativ care duce catre functionarea necorespunzatoare a motorului , deci mare atentie . O seara placuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@euvolkswaghen.

Semnul acel alb este semnul de pe carcasa(cel ce nu l gasesti tu).

In a doua poza e boltul cu, care se bloceaza axa cu came(are lungimea de 5,5 cm pana la bila)deci...daca tu il introduci doar 2/3 cm inseamna ca nu"nimeresti"gaura din chiulasa(restul stii ce ai de facut).

Scuze de off topic dar i am promis ca in momentul in carev fac o distributie fac cateva poze.

post-24028-0-21012300-1452703074_thumb.j

post-24028-0-61276700-1452703206_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romytaxy

Multumesc!O sa ma uit maine sa vad, dar la mine carcasa de tabla parca este mai lunga in sus spre fulia de la axa,acopera pompa de apa.Ma uit maine si vorbim:-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din 2 buc., semnul e pe ceea de jos(e mic intradevar)dar..pe cutia de viteza nu ai gaura de vizionare a volantei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat.Daca are ce sa urmaresc acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!