Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

am fost la tester si mi a spus ca este rateu pistonul 3 si trebuie sa schimb una din supape caci este arsa 

am fost la mecanic sa masoare compresia si pe cilindrul 3 avea doar 5 atm in loc de 10,acum astept sa merg sa dea chiulasa jos sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna  

am fost la mecanic si a luat chiulasa jos am dus o la facut si problema a fost la o supapa , sa ovalizat scaunul de la supapa si s a rezolvat cu 350 ron multumesc pt intelegere si raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut colegi, detin un vw polo 1.2 2003 165.xxx km dupa un drum de vreo 100 km unde am mers mai turat pentru ca ma grabeam cand am ajuns la destinatie inafara masini se simtea un miros de ars. Am ridicat capota si iesea un fum negru nu mult dar iesea, fiind noapte nu mi-am putut da seama de unde vine acel miros/fum. Ieri dupa un drum de 60 km acceasi problema insa de data asta am reusit sa descopar de unde vine acel miros, mai jos aveti pozele 20150222_232848.jpg 20150222_232905.jpg (am incercuit zona una "pica" din motor ca o vaselina. Mirosul ar veni cum cade pe teava de esapament vaselina si aceasta fiind incalzita incepe sa miroase. Am cautat sa vad pe unde imi "pica" vaselina si anume de aici  15354.jpg Acum intreb ce as putea face ? Ce sa schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.Alin dupa parerea mea iti pica vaselina de la burduful planetarei (partea care intra in cutie). Iti recomand sa mergi la un service si sa schimbi acel burduf de cauciuc, care mai mult ca sigur e spart. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat cu mana in spate la motor si de acolo pica vaselina...in ulima poza am incercuit cam pe unde pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca in mers, planetara arunca vaselina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede destul de clar in poza 2 ca e planetara uda. Ai intrebat ti s-a raspuns, accepta raspunsul fiindca in motor nu ai vaselina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri, o zi buna [emoji6]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin verifica si provenienta petei de ulei de pe caseta de directie (verifica nivelul la servodirectie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la uleiul pentru servodirectie ii ok. Am pus mana pe burduf si intradevar ii spart, am sunat la un magazin de piese auto si burduful costa 70 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata burduf planetara 70 lei, manopera 105 lei. Multumesc inca o data pentru lamurire, drumuri bune sa aveti ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Va rog sa ma ajutati cu o sugestie.

Am un Polo 9 N (in 3 pistoane), 1200, pe benzina, la relantiu are momente cand tremura destul de rau. Acest tremurat este aleatoriu si numai la relantiu. Cand tremura nu se tureaza.

Am schimbat bujiile, am curatat clapeta de acceleratie, am echilibrat aceasta clapeta. Pe tester imi arata ceva la cilindrul 2 si 3. Eroarea este : Cylinder 2 Misfire Detected. 

Stau in zona Colentina, daca mi-ati recomanda un baiat bun sau un service bun v-as fi recunoscator.

Multumesc.

Modificat de daniels_1975
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inverseaza bobinele intre 2 si 1.Vezi daca se muta eroarea.Daca se muta schimba bobina de inductie.Daca tremura la pornire e de la mers subturat,probleme la injectoare.Isi revine in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daniels - fa test de compresie, la 1.2 s-au mai vazut probleme la supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc SergiuD. Cum se face si unde pot face acest test?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serviceurile au de obicei acel manometru, se cupleaza in loc la bujii si se da la automat cu motorul cald, daca ai compresie mica la un cilindru se baga putin ulei nou in el si se reverifica, daca creste semnificativ spre normal compresia e de la segmenti, daca creste putin de tot e de la supape.

 

Ai grija cine iti desface motorul daca se ajunge acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... la relantiu are momente cand tremura destul de rau. Acest tremurat este aleatoriu si numai la relantiu.

 

...deci,compresia la Polo poate sa apara si sa dispara aleatoriu :blink:  :blink: Pai e aleatoriu sau permanent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, ai dreptate, nu m-am exprimat corect. Problema (tremurat la relantiu) este permanenta, dar se manifesta la intervale de timp diferite.

Modificat de daniels_1975
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil supapele au joc in ghiduri si calca cand si cand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna dupa ce am rezolvat problema cu supapa am mers cam 500km, cand am ajuns acasa , am lasat masina la relantiu cateva minute a inceput din nou tremuratul,atunci am testat cum am vazut la mecanic sa scot fiecare fisa putin in afara , la pistonul 1 nu avea nici un efect ,atunci am schimbat fisele intre ele si problema se muta odata cu mutarea fiselor ,problema .fisa arsa .am cumparat alta cu 115 ron si am schimbat-o,de atunci merge bine multumesc

Modificat de mirciulica 2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Petrucio_86

salut,am un polo cu 265000km pe bord ,are rost de schimbat distributia?ulei papa cam 1Lt la 1000km,ceva sfaturi!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se verifica si se schimba conform cartii sersvis, cand implineate numarul de ani sau km. Daca iti consuma 1L la 1000 km…atunci nu cred ca mai are rost sa o schimbi…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petrucio_86

 

POATE SA FIE DE LA SIMERING PATA ASTA????

CINE SA MAI INTILNIT CU ASA CEVA????

Modificat de Petrucio_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara. Am un polo din 2003 1.9 tdi. Problema este ca porneste si dupa circa 5-10 minute se opreste si nu mai porneste decat daca ii obturez partial admisia de aer dupa care merge bine pana a doua zi. Am verificat pompa din rezervor,am aerisit instalatia de alimentare, am verificat sigurantele si clapeta egr sunt in regula. Aveti idee ce poate fi? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
On 10/10/2010 at 11:55 AM, Starkiller said:

Nu stiu ce se intampla dar de ceva vreme, la accelerari usoare, masina se balbaie si tremura ingrozitor. Si asta nu e tot, cand plec de la semafor, pe ceilalti ii las intr-un nor de fum....la propriu! Iar peste 2000 de ture se simte ca motorul nu mai are putere, se tureaza foarte greu si scoate un sunet asemanator cu motoarele de Oltcit. La relanti se comporta normal, fum ioc, balbaieli ioc, trepidatii ioc, si sunet normal de diesel, chiar mai silentios de cand am schimbat uleiul.

Am fost cu ea la service, tipul cu care am fost in teste a zis ca nu isi poate da seama ce are, dar sigur nu merge cum trebuie si ca o sa se uite cu vag-com-ul. Problema e ca dupa computer, totul functioneaza in parametrii normali asa ca m-a trimis acasa ca el nu are ce sa ii faca.

Acuma cum se apropie iarna mi-e teama ca nu va mai porni deloc daca nu se alimenteaza cum trebuie. Imi poate spune cineva ce se intampla cu masinuta mea :RO flag: ?

Salut, cum ai rezolvat problema? A

celeasi simtome le am si eu, totul se intampla aleator, de obicei dupa pornire la ceva timp. Uneori si cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!