Jump to content

Distributie sarita...


pacman
 Share

Postare recomandată

ideea e ca pana sa o pun la punct nu o "manca" deloc, ma gandesc ca ea era slaba inainte, iar dupa ce am intins-o eu fulia de la pompa de injectia nu a ramas paralel cu suportul (din bucsa pompei), si da m-am gandit sa pun una noua dar daca o papa si paia ce ma fac?? ma gandeam ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta...

si vin cu complpetarea ca nu am slabit fulia de pe axa cu came...sa fie si asta o problema??? ca atunci cand o slabesti si dupa ce intinzi cureaua atunci cand strangi surubul din nou la fulie sa se dea dupa curea? cu un anumit unghi???

multumesc de raspuns oricum

alte idei ???

Modificat de eily0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pacman

    9

  • marusca

    6

  • pop cristian

    6

  • Ice_2k

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Credeam ca le am pățit pe toate cu golful meu, dar se pare că m am înșelat. Mă mut dintr-un topic în altul și am ajuns să cred că ceea ce se întâmplă cu ea este de domeniul supranaturalului.

Cu riscul de a fi un pic offtopic precizez că de la începutul anului curent ,,am pățit” următoarele:

-schimbat casetă direcție;

-schimbat motor+turbo (motorul vechi a luat-o pe ulei și turat maxim);

-schimbat pompă injecție (după montarea altui motor).

Și pentru ca totul să fie încununat cu succes, după aproximativ 1500 km cu ,,noul motor” și 8 km cu ,,noua pompă” mi s-a desfăcut șurubul de la fulia de la vilbrochen și mi-a sărit distribuția.

Până să schimb pompa de injecție, noul motor mergea f bine, singura problemă era consumul cam mare.Asta până într-o dimineață când a pornit urât de tot, motorul trepida și nu mergea deloc rotund, scotea mult fum alb. Mi s-a zis că e pompa, am schimbat-o cu alta pe care o aveam, motorul mergea mai bine, dar tot nu era ca înainte. Am întrebat ce are și mi s-a spus că nici pompa respectivă nu-i prea bună.

Am plecat cu mașina și în aceeași zi s-a întâmplat necazul cu distribuția.

Precizez că distribuția montată este cea de pe primul motor (cel care a luat-o pe ulei) și nu are mai mult de 25000 km și vreun an jumătate.

Vă rog să mă ajutați cu niște sfaturi pentru că mi-am pierdut răbdarea, după ce am investit aproximativ 3000 euro în mașină în 2 ani și jumătate de când am cumpărat-o. Acum stau și mă întreb din ce cauză s-au întâmplat toate astea: nu a fost bun motorul montat sau s-a făcut vreo greșeală de mecanică la montarea pieselor???

Mă scuzați că nu am fost chiar la subiect, dar am vrut să se înțeleagă întreaga situație și cum am ajuns unde mă aflu acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
pop cristian

mecanici, mecanici si iarasi mecanici, surubul de la fulie nu se desface singur

pe diagnoza da vreo eroare, ai incercat sa pui injectoarelel de pe celalalt motor, ai dus pompa laverificat pe stand sau au zis dupa ureche ca nu e buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I a facut si diagnoza, dar nu mi a zis efectiv daca da vreo eroare si care ar fi aceasta, ci s a conchis ca pompa e de vina.

Motorul a fost refacut, dar cu aceeasi pompa scoate mult fum alb si uneori nu se tureaza. Mi s a spus ca ,,pompa e praf” si ca a fost reglat avansul la maxim ca sa porneasca.

Maine sper sa schimb pompa sa vad cum se comporta.

Oricum mi am cam luat teapa cu motorul, pe chiulasa veche se vedeau topite pistoanele, care arata mult mai rau decat cele de la motorul care a luat o pe ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

pai nu ai garantie la motor?

cum ai luat asa motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da cu garantie verbala, numai ca domnii s-au cam sucit cand au auzit de probleme

oricum n am de gand sa o las asa

maine merg sa schimb pompa si iau si chiulasa cu mine sa vada cum arata si care n are legatura cu saritul distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

trebuia sa faci ceva acte zic eu, dar nu mai are rost acum sa dezbatem, important e sa rezolvi problema, iar domnii aceia dc au bun simt il vor schimba , amenintai ca dc nu le faci o reclama de nu mai stiu cum ii cheama si pe net si ii dai si la ziar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare vis-a-vis de saritul distributiei as mai avea

este posibil ca din aceasta cauza sa aiba de suferit bielele?

precizez ca atunci cd mi a sarit distributia rulam cu circa 50 km la ora si motorul era turat in 1500-1800 rpm, aproximativ (am inteles ca are relevanta si acest aspect)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

da se poate , dar trebuie verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu inteleg de ce s-a umblat la surubul ce tine pinionul de pe vilbrochen.

Tind sa cred ca e un pic de ghinion amestecat cu incompetenta celor ce au lucrat la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna seara,de ceva timp ma mut dintr un topic in altul cu masina din semnatura,un bxe de 1.9 tdi,si anume saptamana trecuta nu a pornit din cauza  electromotorului.astazi am pus electromotor nou si surpriza masina nu a mai pornit.am chemat un mecanic si am facut o diagnoza,verdictul fiind distributia sarita.imi dadea eroare pe senzorul de la axa cu came ,a scos priza la senzor si masina a pornit ,dar motorul trancane ca un tractor.


mecanicul m asfatuit sa nu mai merg cu masina,in schimb el mia turat masina pe loc pana la 3000 de ture.


acu voiam sa va intreb daca este posibil sa fi sarit distributia de la cat am dat la automat cand aveam electromotorul ars?


nu am mers deloc cu masina asa,deci sper sa fie numai distributia sarita....m am uitat la consumul la ralanti si era in loc de 0.6 l....era 2,2l/h si la unghiul de torsiune era 0 kw si inainte era -2 kw.


multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie sarita putin adica decalata cu un dinte-cativa milimetri, se pierde compresia aiurea, nu are putere si consuma enorm, iar daca mergi cu ea asa sare de tot si atunci pistoanele pot lovi supapele. asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai dat DOAR la automat..inca nu am vazut distributie sarita, dar daca ai TRAS O posibilitatea sa fie sarita e ffff.mare.

Nu stiu ce ti a facut mecanicul dar eu primul lucru as fi tras o la punct si apoi as fi dat la automat.

Poti verifica daca intradevar de vina e senzorul de ax cu came(scoate mufa de pe senzorul de vilbrochen)daca porneste e ok cel de pe ax cu came, daca nu porneste e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,masina nu am tras o ca sa o pornesc,ci am dat doar la automat...problema este ca nimic nu mai este la locul ei dupa ce am pus azi demarorul nou.cum am scris mai sus,mecanicul a scos mufa de la senzorul axei cu came si masina a pornit....


marti ,ma duc la mecanic sa puna distributia la punct,daca intradevar e sarita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ca sa dau un exemplu,la fosta mea masina am avut distributia decalata cu 1 dinte de la unghi.Masina consuma mai mult si de multe ori mergea in suturi ,de exemplu accelerai,te infunda dupa isi dadea drumu si tot asa,cateodata mergea toata ziua bine,dar la a doua pornire era varza...aveam eroare aparuta pe axul cu came.Am fost la mecanic mi-a reglato ,am sters eroarea si nu a mai aparut,dar a spus ca din cauza ca deja este uzata distributia,se poate ca la un missfire gen din cauza motorinei proaste sa sa sara iarasi.Normal ca exista riscul sa-ti sara urat de faci dauna totala.

 

A scos mufa de la senzor sa vada daca este de vina senzorul sau este de vina distributia,daca zici ca masina face urat cand porneste e clara treaba,nu o mai porni,numai face nimic,senzorul iti arata bine ce iti arata acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log in bs 003 la egr on am 230mg/str si trebuia sa am mai mult si egr off am 400mg/str si trebuia sa am 470 parca.....consum la relanti 2,2l/h....injectoarele erau la 1.20 chiar 1.50.si de obicei le aveam 0.2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,vin cu noutati in ceea ce priveste decalarea distributiei,am sa va rog sa va dati cu parerea la scanarea care am facut o....consumul la relanti este0.7l/h....iar valorile pe injectoare un pic mai mari ca inainte....


mecanicul mi a zis ca e maximul ce putea scoate din reglajul asta....merci mult

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsion value la +2? E departe rau de un -2.5 cat ar trebui sa fie la motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata,inainte era la -2.5 iar acu la plus 2.adevarul ca nici mie nu mi plac valorile pe injectoare,tre sa ma bag eu sa mai reglez un pic.tot respectul pt raspuns


spuneti mi va rog cuplul de strangere la alea 3 suruburi de 13...merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 11/4/2011 at 8:36, pop cristian a scris:

Hai sa scriu si eu ce am patit cu skoda mea

Ieri mergand linistit prin oras , dupa ce am parcurs apx 20 de km opresc pe dreapta si inainte sa opresc pun o frana mai brusca ca era nisip si zic sa vad dc mai merge abs-ul, dupa oprire am auzit un pocnet si motorul ainceput sa sune ca un tractor, m-am speriat si am luato spre service, pe durata deplasarii motorul suna foarte urat mai ales dc incercai sa treci de 2000 si pe deasupra nu avea gram de putere era mort ca si cum nu mai aveam turbina, la relanti se auzea urat pe langa zgomotul motorului o bataie metalica, ajuns la service sa verificat turbina care era ok, sau uitat la distributie si cureaua era la locul ei ( aici o sa revin), astfel au zis sa vada dc nu sa spart vreun tachet, sa dat jos capacul si totul era ok,nimeni nu stia de ce masina suna ca un tractor si nu are putere , au zis ca o piesa componenta din motor poate fi defecta, deci ar trebui desfacut si verificat

Motorul sa desfacut imediat dupa si dand jos chiulasa sa vazut ca pe fiecare piston era bataie de supapa, initial sa zis ca a sarit distributia cu un dinte ( distributia are 20k de km), am zis sa il desfaca tot sa nu fie probleme, dupa ce sa terminat lucrul si sa verificat vilbrochen, cuzineti, pistoane si tot ce era acolo a ramas in picioare problema cu distributia sarita, chestia e cum se poate sa sara asa dintr-o data? nauiesc ca nu era destul de stransa

Dupa 10k de la schimb am fost la service sa le spun ca in momentul cand se infierbanta motorul se aude un zgomot de la distributie cum ca freaca cureaua si nu ar fi bine intinsa, au zis sa ii dau pace ca asa suna acea curea ca e nu e fina ca altele, ei acum cand a sarit nu mai are cine sa o faca ca nu mai service-ul

Oricum dc l-am desfacut de tot am zis sa vrezolv si consumul de uleide 500 ml la 2500 de km, am rectificat chiulasa si inlocuit toate semeringurile de pe ea, in chiulasa miscau foarte tare ghidurile de pe evacuare, au fost inlocuite toate cele 4 ghiduri, am luat segmenti sa ii schimb ca erau decaliti, cand vroiam sa ii rup le puteam face nod ii dadeam peste cap si tot intregi ramaneau, cuzinetii aveau niste santuri si a trebuit sa ii schimb si pe acestia cei de la vilbrochen, cei de la palier erau in satre foarte buna

Deciin concluzie saritura asta a distributiei m-a dus la un cost pe care nu il asteptam , la apx 2000 de lei, asta ca am fost de acord sa schimb tot ce e uzat in motor din moment ce e desfacut.

Bafta

Salut

Totusi de ce a sarit distributia?

Si la a meu golf zice mecanicu ca e sarita cu un dinte, chestia este ca acum nu o poate regla deloc fiindca sunt probleme pe circuitul electric de la electrovalve.

Suspecteaza ca s-ar fi blocat pompa de injectie, desi la mana se invarte fara sa agate.

Mai multe detalii daca poti sa imi dai(masina e la un mecanic in Bistrita in acest moment)

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum se lucreaza in service-uri, nici nu ma mir. Eu am desfacut zilele trecute un motor tot la G4 a carui distributie a fost inlocuita in service acum vreo 2 saptamani. Motivul pentru care l-am desfacut nu avea legatura cu distributia, dar a trebuit sa o demontez si socul a fost mare: rola intinzatoare a fost stransa exact in pozitia in care au bagat-o pe prezon. Cureaua se misca liber cate 1cm in fiecare parte. Ce garantie poti avea la un asemenea motor ca te duce din punctul A in punctul B?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci se supara lumea cand le spun ca nu le recomand nici un servis :)). La astia trebuie s mergi cu lectia invatata. La unii cretinismul se ridica la nivel de arta, iti lasa vaselina veche in planetara cu toate ca insisti sa ti-o puna pe cea noua!

pe motovul ca "ii destula". Nici nu stii ce sa sa mai faci in momentul ala, ramai paralizat si te gandesti sa nu mai pasesti ever pe la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu toti posesorii cunosc (si nici nu au cum) mecanica, sa le spuna alora ce sa faca.

Putin offtopic: masina in discutie a fost dusa in service in speranta ca va iesi boboc. Au schimbat ambreiajul, distributie, bucse, furtune de antigel, conducte de frana (ca li s-a parut lor ca-s ruginite), ulei si consumabile, au incasat 7000ron fara macar sa-i intereseze ca motorul merge in 3 pistoane si nu trage bine sau ca in loc de antigel are doar rugina cu apa. I-au dat masina omului ca mai mult nu pot sa faca.

Si sunt convins ca asta nu e un caz singular. Asa castiga ei banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut , am schimbat acum 1 an distribuția la un audi A4 b8 , am pus mașina pe tester și mi-a dat eroare la Ax cu came , respectivul mi-a zis ca este de la distribuție , se poate sari distribuția după 1 an Și ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a dat eroare la senzorul de la axul cu came probabil, asta nu inseamna ca distributia e sarita. Ai acolo valoarea maxima si minima indicata de producator, daca e sarita din parametrii atunci e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!