Jump to content

Distributie sarita...


pacman
 Share

Postare recomandată

nu shtiu daca e locul potrivit aici.... poate ar fi fost mai bine la "dealeri&serviceuri". Las un moderator sa hotarasca.

In mai am schimbat distributia la golf... Piese+manopera la Augsburg. Dupa vreo 2000 de km s-a intimplat sa se rupa rola intinzatoare (poza1). Care a dus la "prelucrarea" chiulasei cam asha ca in pozele 2-3.

Ca sa nu ne lungim....toata operatia s-a rezolvat "in garantie". Adica service-ul a facut mashina sa mearga din nou (piese noi, montaj). Chiar se pare ca imi voi recupera si banii dati pe platforma care-a adus mashina acasa (cam 200eur) E drept.... a durat o luna si inca nu sunt lucrurile cum au fost inainte...

Acum; parti bune /parti rele (asa cum le-am vazut eu)

1. alea bune mai intii :D

Prima ar fi ca au reparat mashina....(cu scirtziituri dar au reparat-o)

a doua ar fi ca in serviceul ala exista si oameni priceputi si oameni amabili (putini dar exista)

a treia chestie pozitiva: am intilnit o firma care tine la numele ei...

chestii care mi s-au parut negative (aici va las pe voi sa decideti daca e asha sau nu)

1. atitudinea celor din receptie (de doua ori mi-au zis "lasa matale masina ca te sunam noi cindva").

2. experienta unor mecanici.... unii shtiu sa faca treaba... altii shtiu sa forjeze masinile clientilor prin parcare

3. acceeashi "experienta' a mecanicilor care le permite sa faca lucrurile "cum shtiu ei".... ca doar n-o sa-i invetze pe ei manualu' cum se stringe un shurub...

Astazi am luat mashina.... nu mai merge casetofonul... nu mai merge aerul conditionat....senzorul de temperatura imi zice c-a venit iarna... ;) .... deocamdata atit am vazut....da' io-s fericit ca am cu ce merge....

A! Un lucru "bun"...oamenii au vrut sa-mi faca un bine... au trimis masina la spalat...sa n-o iau cu praful de 3 cm pe ea..... numai ca banuiesc ca la spalatorie era vreun meshter plictisit....a "spalat-o" doar cu cirpa uscata.... daca intelegetzi ce vreau sa zic.....nu shtiu cum se numeshte operatia... matuire sau "efecte speciale'?

Concluzia? Una peste alta, lasind la o parte nervi si timp pierdut si alte chestii care in alte tari conteaza..... si comparind cu alte serviceuri cu nume....ash putea zice ca e un service ok... daca nimeresti mecanicul care trebuie...si daca treci peste "domnii generali" din receptie

A! si bine-ar fi sa ai idee despre ce-o sa i se intimple mashinii tale.... ca sa nu "inghitzi" povestiri vinatoresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pacman

    9

  • marusca

    6

  • pop cristian

    6

  • C o s m i n

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu nu stiu mare lucru de masinile voastre si nu stiu cum se procedeaza in romania pe la dealeri, dar stiu cam ce este aici. aici exista piese ieftine si piese originale. de obicei toata lumea inclusiv companiile de asigurari incearca sa repare masina din piesele ieftine, sa iasa cu cistig mai mare sau sa nu plateasca prea mult pentru un accident. trebuie cerut sa sa foloseasca piese originale, daca vreti sa mearga masina cum a fost proiectat de ingineri. nu stiu daca intinzatoarea aceea este originala(?!) made in canada. daca sa intimplat cu una ceva sint foarte bune sanse sa se repete(sa speram ca nu). si eu am patit odata cu un volvo si am folosit un radiator din danemarca($200) crezind ca este o marca buna(se fac piese volvo in aceasta tara) si am ajuns sa schimb de trei ori acelasi radiator intr-un an si jumatate. noroc ca aveam garantie la ele si am facut eu treaba, ca altfel ajungeam pe strada. invatatura trasa, daca se intimpla ceva cu piesa de la o marca il schimb cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta merge la "Dealeri si service-uri" inclusiv cu numele service-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica nu mai merge casetofonul si AC dar esti multumit?!?!!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.. sunt multumit... ca nici in autobuz n-aveam casetofon si AC...da' nici macar loc n-aveam... acum am :D.

mai nou... am incercat sa spal parbrizul... de stropit l-am stropit... da' shtergatoarele n-au vrut sa se mishte... poate le-a zis senzoru' de temp ca e frig afara si-au inghetzat ( ala arata -38C) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.. sunt multumit... ca nici in autobuz n-aveam casetofon si AC...da' nici macar loc n-aveam... acum am :D.

mai insista sa ti se rezolve si aceste probleme

la autobuz platesti biletul si in rest ti se ......., e totusi masina ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai insista sa ti se rezolve si aceste probleme

la autobuz platesti biletul si in rest ti se ......., e totusi masina ta

<{POST_SNAPBACK}>

hai mah ca faceam mijto... au zis ca o sa se rezolve... sa stau linishtit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo 3000E parca...

@pacman de ce nu bagi povestea completa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo 3000E parca...

@pacman de ce nu bagi povestea completa?

<{POST_SNAPBACK}>

pai... daca nu va plictisesc... m-apuc diseara de scris... :banghead:

eu n-am dat nici un ban....shtiu ca toate piesele au fost aproape 3000eur plus nishte computere care s-au ars intre timp :banghead:. Sincer... ma felicit c-am facut distributia acolo..... daca ash fi facut-o la un service mai mic.... mai "de cartier" .... cred ca ma luptam mult si bine pina sa scot mashina intreaga de-acolo

Modificat de pacman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola intinzatoare care s-a spart de ce natie era ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici www.litens.com. Sunt furnizori INA si altzii... Dar s-ar putea sa fi fost o imitatie.. pt ca nu semana cu noua rola pe care au pus-o pe mashina (desi era aceeashi firma). Rola cu care a venit mashina din germania avea aceeashi firma marcata, Litens.

Modificat de pacman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer... ma felicit c-am facut distributia acolo..... daca ash fi facut-o la un service mai mic.... mai "de cartier" .... cred ca ma luptam mult si bine pina sa scot mashina intreaga de-acolo

<{POST_SNAPBACK}>

"avantajele" de a merge la un service mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, avantajul este ca (pana la urma) platesc ei daca a fost vina lor. Dar ma gandeam ca la un service de talia augsburg nu trebuie sa-mi fac griji daca cei care lucreaza la masina mea au macar idee cum trebuie facuta treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, avantajul este ca (pana la urma) platesc ei daca a fost vina lor.

<{POST_SNAPBACK}>

chestia cu "pina la urma" a fost rezolvata relativ ushor. Daca n-ar fi intervenit "experienta" unui anume domn mecanic ar fi fost chiar fara comentarii.

o sa pun niste poze sa va explic. Dupa ce au desfacut chiulasa a venit acel domn mecanic cu experienta (sincer... inainte de-a zice el lucruri, chiar mi s-a parut priceput - tocmai lucra la o cutie de viteze), a studiat el chiulasa si a tras concluzia ca, de fapt tachetzii s-au blocat (din cauza ca n-au mai fost unshi... adica n-a ajuns uleiul in rampa), axa cu came a batut in ei pina cind a spart unul si l-a prins intre chiulasa si axa....moment in care axa s-a blocat, a tras de curea, care curea a rupt rola intinzatoare. E! in momentul in care a scos aceasta idee, unul din dnii directori de service mi-a zis "Prietene... imi pare rau... nu e vina noastra ....asta e!"

Acum. Bunul simtz tehnic al meu (nu sunt specialist, nu ma pricep) imi spune asha: rola de la axa cu came s-a blocat. rola de la vilbrochen inca se mai invirte si trage de curea. Evident ca tensiunea este preluata de rola intinzatoare. Problema este ca rola intinzatoare sta pe spatele curelei (deci nu pe dintzi). si vine intrebarea de bun simtz: de ce nu s-au dus dintzii curelei? de ce a cedat metalul rolei in loc de cauciucul curelei?

Ar mai fi o parte de bun simtz... Credeti ca o mashina care are senzor la lichidul de spalat geamul nu are senzor la presiunea uleiului? Adica daca ar fi fost o problema cu uleiul nu s-ar fi aprins nici un bec pe la bord sa-mi spuna "Looser, trage pe dreapta"???

OK. sa zicem ca gresesc undeva.

Vine acum experientza unui mecanic.

Am luat chiulasa si m-am dus cu ea la Metrotehnica. Am chemat un mecanic de-acolo sa-si dea cu parerea.... dupa o aruncare de privire ...subliniez, aruncare de privire mi-a zis urmatorul lucru: "Ungerea se face prin lagarele de la axa cu came. Daca tu pui acum axa cu came la loc si o invirtzi cu mina de 10 ori fara ulei ai sa vezi ca deja ai zgiriat suprafetzele de contact. La tine, dupa cum se vede, TOATE lagarele sunt intacte." N-a fost nevoie sa spuna mai mult. Nu mai pun la socoteala faptul ca, in momentul deschiderii, uleiul era peste tot in rampa.

Ei... din cauza aifrmatiei dlui "mecanic specialist" au intervenit alte discutii si pierderi de timp, 1 saptamina s-a dus pina a ajuns rola sau chiulasa la cineva care ishi putea da cu parerea... inca o saptamina pina acel cineva si-a dat cu parerea (se pare ca intr-un final nici acum nu s-a exprimat), o saptamina pina s-a facut necesarul, au venit piesele si s-a dat in lucru. Intr-un final s-a rezolvat.

Ca o concluzie: exista un lucru care ma streseaza... de ce nu pot avea incredere in decizia serviceului? de ce trebuie sa studiez eu (care sunt legumicultor, de exemplu) manuale de mecanica sa-i demonstrez EU domnului mecanic cu experientza (nu mai vorbesc de dl shef al dlui mecanic care a accceptat ideea) ca lucrurile stau altfel... si altfel este singurul mod logic in care ar putea sta.

Am pierdut noptzi pe net, pe forumuri, cu nasu' in documentatzii ca sa ma asigur ca nu vorbesc prostii... ca am dreptate si ca nu vin cu afirmatii timpite ca sa-l jignesc pe dl mecanic. El, pe de alta parte, a aruncat o idee la siktir, idee care m-ar fi putut costa reparatia mashinii. evident ca dupa asta a plecat acasa linishtit si s-a simtzit bine.... in sfarshit.. de-aici deja trecem la chestii de morala....

Ma opresc. Poate o idee ar fi ca serviceurile care se doresc a fi un nume sa-si testeze mecanicii mai bine... shtiu ca sunt putini mecanici priceputi..dar mai shtiu ca ei pot fi stimulatzi sa ramina intr-un loc si sa faca treaba bine. si atunci vor fi si mai multi clienti... si multzumitzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai putea sa ii dai in judecata pe chestia asta. Nu stiu daca e cea mai buna solutie, dar castig de cauza ai avea. Dar daca vrei sa mai lucrezi cu ei, ramane de discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai putea sa ii dai in judecata pe chestia asta. Nu stiu daca e cea mai buna solutie, dar castig de cauza ai avea. Dar daca vrei sa mai lucrezi cu ei, ramane de discutat.

<{POST_SNAPBACK}>

Pai n-am ce sa obtzin....Mashina au reparat-o pe banii lor. Daune morale nu cred ca s-au vazut in Romania :). si tot al ei o sa ma duc... numai ca la programare o sa specific si numele mecanicului ;)

Modificat de pacman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-am ce sa obtzin....Mashina au reparat-o pe banii lor. Daune morale nu cred ca s-au vazut in Romania :). si tot al ei o sa ma duc... numai ca la programare o sa specific si numele mecanicului ;)

Pai zi-ne si noua numele mecanicului mai priceput ;) Sa nu nimerim si noi la nea vasile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pac, ma bucur pentru tine ca s-a terminat cu bine pentru dieselutza ta.

i-ai pus rotile de vara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, spune numele mecanicului. Nu contravine vreunui regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update...dupa primii 70km....motorul toarce ca un motan....parca a crescut 1 pic consumul si parca dra.CV (cutie viteze) schimba mai tirziu...Azi i-am pus si rotile de la laVW. Deja ma simt mai bine :rolleyes:. Simbata o sa ma uit.. poate rezolv casetofonul si shtergatoarele... p-orma mai vedem cu AC-ul....

Numele mecanicului inca nu-l shtiu...da' o sa-l aflu.

A! Multumiri lui answers care a shurubarit la electrice una alta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

chestia cu "pina la urma" a fost rezolvata relativ ushor. Daca n-ar fi intervenit "experienta" unui anume domn mecanic ar fi fost chiar fara comentarii.

o sa pun niste poze sa va explic. Dupa ce au desfacut chiulasa a venit acel domn mecanic cu experienta (sincer... inainte de-a zice el lucruri, chiar mi s-a parut priceput - tocmai lucra la o cutie de viteze), a studiat el chiulasa si a tras concluzia ca, de fapt tachetzii s-au blocat (din cauza ca n-au mai fost unshi... adica n-a ajuns uleiul in rampa), axa cu came a batut in ei pina cind a spart unul si l-a prins intre chiulasa si axa....moment in care axa s-a blocat, a tras de curea, care curea a rupt rola intinzatoare. E! in momentul in care a scos aceasta idee, unul din dnii directori de service mi-a zis "Prietene... imi pare rau... nu e vina noastra ....asta e!"

:D E 100% greseala de montaj a rolei intinzatoare a unuia dintr mecanici.Acum ceva timp a venit si la noi la PBA un LEON care s-a oprit in mers la 150Km/h si avea ex. aceiasi problema!!Clientul a luat masina pe platforma si s-a dus direct la ausburg sa se certe cu ei,deci e acolo un mecanic care repeta greseala asta fatala pt. saraca chiulasa si nervii clientului :D :D

Sa speram ca nu vor mai aparea asemenea cazuri NEVER!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pentru mult mai putin nu m-as mai duce acolo si unde as putea as face reclama nasoala.

am lucrat odata(termen de ucenicie) la mercedes din cluj(curs de recalificare) si am vazut cum merge treaba acolo. cladire faina, scule faine, dar mecanici de dacie si poate unul care stie cite ceva. a fost o problema cu un mercedes acolo, pe care nu puteau rezolva nici cum si tipul a dus masina la renault si acolo au reparat masina. care este invatatura aici? dute la un mecanic de care deja altii sau lamurit ca stie meserie, nu te increde intr-un dealer sau altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

electricu wrote

E 100% greseala de montaj a rolei intinzatoare a unuia dintre mecanici.Acum ceva timp a venit si la noi la PBA un LEON care s-a oprit in mers la 150Km/h si avea ex. aceiasi problema!!Clientul a luat masina pe platforma si s-a dus direct la ausburg sa se certe cu ei,deci e acolo un mecanic care repeta greseala asta fatala pt. saraca chiulasa si nervii clientului

Ce inseamna greseala de montaj?

Sa inteleg ca trebuie respectate cu STRICTETE pozitiile din imaginea atasata? (adica fanta Baliniata la dintele A si gaurile C in partea opusa)

Mie mi-a montat rola cu fanta B deplasata in jos cu cca. 1 cm. Explicatia a fost ceva de genul ca nu e cureaua OEM (desi e CONTI!) si ca se mai intinde si ........... etc.

Orice sfat e binevenit. Mersi.

Modificat de Cato
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!