Jump to content

Distributie sarita...


pacman
 Share

Postare recomandată

din pacate fiind in Romania probabil ca cei de la service vor face figuri. Nu da inapoi, fii "tare-n gura", ameninta cu OPC, chiar suna la OPC in ultima instanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pacman

    9

  • marusca

    6

  • pop cristian

    6

  • ionut10a

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omu , eu zic sa nu disperi cu cureaua ... se intampla si la altii (mie mi-a sarit dupa 300km de la schimbare) si cei care au schimbat cureaua au suportat cheltuielile.

Eu zic sa te duci la "nenea" care a schimbat-o (daca ai norocul si ai facut-o la service) si sa il iei de urechi sa ii arati ce s-a intamplat.

Ia-o pe drumul asta inainte sa faci orice altceva. ... stiu ce simti si cam cum te simti ... a patit socrul meu la fel ca tine si el o schimbase singur asha ca nu prea avea cale de intors.

Tine-ne la curent. Hai ca o rezolvam cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, ;)

Revin cu rezolvarea la problema mea: distributie sarita (masinuta circula de ceva zile bune pe autostrazile patriei insa nu am avut timp sa va scriu).

Dupa indelungi intarzieri si amanari am ajuns tractat la service-ul care mi-a montat distributia. Bineinteles ca aveam programare la prima ora, insa cand am ajuns la service curtea era plina de masini cu probleme. Seful de acolo mi-a zis raspicat ca orice problema as avea, la masina se va lucra peste 1-2 zile, sa o las la poarta, cu cheile si un numar de telefon la care sa fiu gasit atunci cand se va incepe lucrul la ea......

Zis si facut, las cheile, numarul de mobil si dau sa plec.......cand ma intreaba domnul cu pricina: "Dar ce are?", iar eu raspund: "A sarit distributia, care a fost cumparata de la voi si montata aici". I-am explicat ca am toate hartiile, factura kit distributie + factura separata montaj (manopera). Omul bulbuca ochii si ma pune sa bag masina in curte pe motiv ca "poate ii vine randul mai devreme".

Si cred ca asa a si fost......dar eu n-am stiut. Am asteptat trei zile sa ma sune si...nimic.

A patra zi, tot aveam drum prin zona, m-am dus la service si...surpriza!!! Masina mea era gata a doua zi dupa ce am dus-o?!?! Insa ei nu m-au sunat pe motiv ca au ratacit numarul de telefon. Si am ramas ca magarul in ceata si ma intrebam singur: mai sa fie...astia acum mi-or cere o gramada de bani pe motiv ca cine stie ce au schimbat si eu nu stiu nimic?

In fine, vine seful de service cu o curea de distributie in mana (care zicea el ca e a mea) si cu o bucatica mica de tabla si-mi explica asa: scutul meu a fost lasat putin intr-o parte, spre dreapta, iar la un viraj sau din mers roata din dreapta a aruncat pe acolo bucatica de tabla cu pricina care a ricosat si a ajuns la distributie, taind aproape longitudinal cureaua de distributie in doua locuri. Din cauza taieturilor cureaua s-a slabit, iar distributia "a sarit cu doi dinti".

Paguba: cureaua de distributie si atat. Asa mi-au spus ei; au pus alta curea noua si gata, pe care a trebuit sa o platesc eu, si plecat am fost.

Insa pe drum m-au napadit intrebarile: :)

- se poate sa fi scapat doar cu atat? sau cei de la service au schimbat mai multe si eu nu stiu? sau poate alta a fost povestea?

- daca de exemplu paguba era mult mai mare, iar ei dadeau vina pe mine...de unde stiam eu ca e adevarat daca nu am fost la fata locului?

- de ce se aude un suierat putin mai mare la accelerare? se poate sa mai fie ceva in neregula? la plecare din service i-am intrebat lucrul asta, dar au spus ca ar putea fi de la cureaua noua...doar atat.

Voi ce spuneti de treaba asta?

Acum masina circula, iar eu ma bucur nespus ca am scapat ieftin, lasand la o parte atitudinea service-ului de a rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pt. ce te-au pus sa platesti ca doar e vina lor ca nu ti-au prins bine scutul, dar daca eu stiu bine nici nu are cum sa iti sara nimic pe acolo daca sunt puse capacele de la distributie.

Nu stiu cum e la motorul tau,dar la ALH nu are cum. Vrajeala ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cred ca ar fi indicat sa ne spui si service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica sa inteleg ca tu ai fost atat de ghinionist incat scutul tau era lasat cativa cm si pe asfalt era o bucatica de tabla pe care cauciucul tau a luat-o si a aruncat-o pe curea exact prin cei cativa cm intre scut si motor?si daca ma gandesc bine,cativa cm ar insemna ca tu sa fi mers cu scutul atarnand pe asfalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca raspunsul este o speta care nustiu cat de adevarata este si anume.

Se spune ca un tip important care detinea un Rolls Royce a ramas in pana cu masina intr-o zona greu accesibila rupandui-se puntea .A sunat la dealer si acestia s-au prezentat in cateva ore cu un elicopter cu care au adus piesa si mecanicii care i-au schimbat-o in cateva ore.

Multumit omul a tinut sa multumeasca firmei cu ocazia unui interviu intr-un ziar .

A doua zi Rolls Royce vine su raspunsul : "Ne pare rau insa la masinile noastre este imposibil sa se rupa puntea "

Cam asa si cu astia .Daca ar fi zis...da dom'le s-a bulit masina din cauza noastra si ti-o reparam gratis si iti dam si un bonus oricum i-ai fi cantat pe la toti cunoscutii...nu te duce frate la aia ca e jale.

Asa poate ca au facut-o pe barba lor, au pus piease si te-au taxat cu cureaua inventand un motiv de filme SF.

Iarta-i , se intampla si la case mai mari.

Au fost mecanici super pregatiti care au facut zeci de motoare si care la un segmentat de masina nu au scos uleiul din gaurile unui amarat de prezon din neglijenta si cand au strans au crapat blocul . S-a intamplat...asta e.Asa si aici...o fi eroare umana.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Marusca, concluzia e clara. TE-AU FRAIERIT. :icon_rambo:

Te sfatuiesc sa nu le mai treci pragul.

Bine ca nu ti s-a distrus motorul, ca dadeau vina pe bucata aia de tabla si trebuia sa platesti toate reparatiile la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marusca.....firma unde ai schimbat distributia se numeste Raiman????ca si eu am schimbat o acolo si macar sa stiu la ce sa ma astept:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija cu acel zgomot, suierat la accelerari, bine ar fi sa verifici ce este.

acum 12 ani aveam un audi si am schimbat distributia, dupa care atunci cand acceleram se auzea un vajait.

mi-au spus ca nu are nimic, dar dupa un timp cureaua s-a rupt, fiind prea tare intinsa( pe atunci intinzatoarele erau fixe, fara arcuri si ba se apasa pe curea 1 deget, ba trebuia sa o poti intoarce la 90 grade, etc)

si uite asa am schimbat supape, piston si alte cele...

in concluzie fa sa fie cum a fost initial sunetul masinii! numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut am si eu o intrebare, defapt mai multe :

m-am inregistrat de ceva timp si inca nu pot sa postez NEW TOPIC de ce ? Iar din nestiinta de cauza va rog sa ma ajutati si sa ma iertati ca fac acest post unde nu trebuie ! IERTARE va rog !

Asta ar fi una din intrebari .

A 2-a intrebare suna cam in felu asta: de fapt hai sa va explic ce am patit la masina poate ma ajutati cu vreun sfat ceva .

Am o skoda octavia tour sport de culoare galbena 1.9 tdi 66 kw resoftata undeva la vreo 115-120 de cai .

I-am facut revizie exact in urma cu 1000 de km, revizie insemnand Kit distribuite schimbat ( role curele pompa de apa tot), uleiuri filtre schimbate. Am [plecat azi in bulgaria si trebuia sa schimb niste LEVA ca nu aveam , am oprit la exchange in Constanta, am schimbat leva si cand am dat sa pornesc nu mi-a pornit din prima , insa a mers a 2-a oara . Am zis ca poate e de la baterie, n-am bagat de seama si am plecat in Bulgaria, pe drum undeva aproape de Albena dupa 135 de km parcursi s-a auzit un sunet la motor si deodata s-a oprit, am tras pe dreapta , si am dat iar cheie si n-a mers, motorul invartea dar se auzea un sunet ciudat , oricum de pornit nu vroia sa porneasca Am sunat in stanga si in dreapta, toata lumea mi-a zis ca e de la distributie, am sunat platforma . A venit platforma din Constanta pana in Bulgaria ,am innebunit de asteptat. Am platit platforma 10 mil si am dus-o la serviceul la care am schimbat distributia ,mai exact la TRACOM de la care primisem o garantie la distributie !!

Aveti idee de la ce poate fi ?

Aaaa, am uitat sa mentionez, cu o seara inainte a inceput sa-mi iasa fum de la roti,. dar s-a oprit fumul ! M-am speriat de moarte ,am zis ca ia foc masina, am scos borne de la baterie si intr`un final am inteles ca era de la ferodou , de la placutele de frana defapt din cauza Franelor bruste , repetate de la viteze mari .

Aveti idee de la ce poate fi ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti deschide topic nou deoarece asa e stipulat in regulament:

-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pripceput ideea cu "Primul Pas"

iar in legatura cu distributia .. nu stiu ce sa zic .. am mers fix 1000 de km si s-a dus !

S-a dus ..impropriu spus deoarece inca nu am aflat daca este sau nu de la distributie,

pt ca cei de la service erau liberi din aceasta dupa-amiaza pana luni dimineatza cand se

vor intoarce la LUCRU !

Totusi sper sa fie din cauza distributiei ( pt ca mi-au dat garantie ) sau daca nu, sa fie ceva minor,

si nu foarte costisitor ! Luni voi afla Dignosticul !

Nu prea mai am ce sa fac ..decat sa ma rog, sa ma rog, sa ma rog sa fie Bine !

Am cam fortat masina in ultima saptamana .. oare au cum sa-si dea seama de acest lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ozan, daca e sarita distributia, nu vad ce vina ar avea exploatarea. Din moment ce nu ai tractat-o ca sa porneasca (caz in care e posibil sa sara distributia de la loc), nu vad ce vina ai avea. Vina e a celor care au montat sau a pieselor folosite. Asteptam constatarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

N-a fost bine pusa distributia !

o sa va explic cu cuvintele mele pentru ca nu sunt in masura sa va explic cum trebuie :( nu sunt mecanic

Un asa zis BOLTZ care se pune intre pinion si "inca ceva" s-a rupt, cureaua era facuta praf nu prea mai avea dinti, insa nu era rupta !

Pagube: distributia, si 2 supape la motor sau la chiulasa ( v-am zis doar ca nu ma pricep, sper sa nu ma injurati )

Azi, marti 01.09.2009 masina este gata .. dar au zis sa ma duc maine sa o iau pentru ca mai trebuie lasata sa se mai deschida nu stiu ce compensatori !

si cum maine nu pot sa ma duc, o sa ma duc joi, ! joi vreau sa le zic sa-mi plateasca Platforma care m-a costat ceva bani, din bulgaria in constanta !

O sa revin cu mai multe informatii Joi !

Va doresc o zi buna :)

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Hai sa scriu si eu ce am patit cu skoda mea

Ieri mergand linistit prin oras , dupa ce am parcurs apx 20 de km opresc pe dreapta si inainte sa opresc pun o frana mai brusca ca era nisip si zic sa vad dc mai merge abs-ul, dupa oprire am auzit un pocnet si motorul ainceput sa sune ca un tractor, m-am speriat si am luato spre service, pe durata deplasarii motorul suna foarte urat mai ales dc incercai sa treci de 2000 si pe deasupra nu avea gram de putere era mort ca si cum nu mai aveam turbina, la relanti se auzea urat pe langa zgomotul motorului o bataie metalica, ajuns la service sa verificat turbina care era ok, sau uitat la distributie si cureaua era la locul ei ( aici o sa revin), astfel au zis sa vada dc nu sa spart vreun tachet, sa dat jos capacul si totul era ok,nimeni nu stia de ce masina suna ca un tractor si nu are putere , au zis ca o piesa componenta din motor poate fi defecta, deci ar trebui desfacut si verificat

Motorul sa desfacut imediat dupa si dand jos chiulasa sa vazut ca pe fiecare piston era bataie de supapa, initial sa zis ca a sarit distributia cu un dinte ( distributia are 20k de km), am zis sa il desfaca tot sa nu fie probleme, dupa ce sa terminat lucrul si sa verificat vilbrochen, cuzineti, pistoane si tot ce era acolo a ramas in picioare problema cu distributia sarita, chestia e cum se poate sa sara asa dintr-o data? nauiesc ca nu era destul de stransa

Dupa 10k de la schimb am fost la service sa le spun ca in momentul cand se infierbanta motorul se aude un zgomot de la distributie cum ca freaca cureaua si nu ar fi bine intinsa, au zis sa ii dau pace ca asa suna acea curea ca e nu e fina ca altele, ei acum cand a sarit nu mai are cine sa o faca ca nu mai service-ul

Oricum dc l-am desfacut de tot am zis sa vrezolv si consumul de uleide 500 ml la 2500 de km, am rectificat chiulasa si inlocuit toate semeringurile de pe ea, in chiulasa miscau foarte tare ghidurile de pe evacuare, au fost inlocuite toate cele 4 ghiduri, am luat segmenti sa ii schimb ca erau decaliti, cand vroiam sa ii rup le puteam face nod ii dadeam peste cap si tot intregi ramaneau, cuzinetii aveau niste santuri si a trebuit sa ii schimb si pe acestia cei de la vilbrochen, cei de la palier erau in satre foarte buna

Deciin concluzie saritura asta a distributiei m-a dus la un cost pe care nu il asteptam , la apx 2000 de lei, asta ca am fost de acord sa schimb tot ce e uzat in motor din moment ce e desfacut.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare bucurie.... bine ca ti-ai rezolvat tot ce era de facut, la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pop Cristian, ai schimbat distributia la Bosch Car Service in Bistrita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pop cristian Imi tare pare rau pt. ce ai patit

Concluzie: aveti grija pe unde va faceti distributiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci distributia nu e facut la Bosch, are 20k de km si pot spune ca am avut noroc ca nu au fost supape indoite si alte probleme

Masina acum e in parcare si merge de apx 6 ore mai are vreo 2 de mers si pe urma rodaj pana la 1000 cand schimb din nou uleiul, acum am pus ulei Aral 5w40 era ok ca si pret

Am verificat cu Vag-ul parametri, sunt ok, doar avansul sa modificat( distributia a fost pusa ca la carte cu blocajele de rigoare), inainte il aveam desupra liniei iar acum e sub linie destul de binisor, am luat poza unui coleg de forum sa arat efectiv sper sa nu se supere, am modificat eu cu o linie galbena unde era inainte si unde e acum

Vreau sa intreb dc o las aici influenteaza ceva, de pornit a pornit destul de greu dar nu foarte, era si normal dar fiind ca a fost facut tot bucati, acum la cald cel putin porneste la sfert ca si inainte, urmeaza sa il vad dimineata cum porneste ,dc e ok il las asa dc nu il readuc unde a fost, de tras trage numai cat imi dau seama ca nu am voie sa trec de 2000 cu el cica primii 2000 de km , de la 1500 sare si raspunde , acum nu imi dau seama dc trage la fel , dar vom vedea

Asa cum a zis si Asap grija unde va faceti distributia, sa nu patiti mai rau, eu oricum trebuia sa rezolv cumva consumul de ulei deci........

Bafta

post-80746-0-68484200-1320511166_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam -2 KW la Torsion Value (grupul 4 la mine, la tine e cu grupul 0, stii tu) si masina era cam lesinata (dar aveam consum foarte mic) si am umblat asa vreo doi ani si ceva cu ea. Deci nu se intampla nimic.

Acum l-am adus la 0,5 KW (sfatuit de Tengola si Al Bundy) si trage muuuuult mai bine, imi place mult mai mult. Si ce am mai observat, ECU optimizeaza parametrii cateva zile cand schimbi avansul.

Eu zic s-o lasi asa vreo doua saptamani sau pana faci cei 2000 km de rodaj, sa se mai aseze piesele noi si apoi sa-l aduci mai aproape de zero (cred ca o sa vrei asta). Doar sa fii atent sa fie stranse suruburile dintre fulii la rece cu cheia dinamometrica la 25 Nm sau cat ai la motorul tau. Nu trebuie sa fie stranse nici prea tare nici prea slab.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum l-am adus la 0,5 KW (sfatuit de Tengola si Al Bundy) si trage muuuuult mai bine, imi place mult mai mult. Si ce am mai observat, ECU optimizeaza parametrii cateva zile cand schimbi avansul.

Cum ai facut asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza din fulia de pe axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In primul rand vreau sa va salut pe toti...fiind nou pe acest forum...

As dorii sa ma ajutati in masura in care aveti posibilitatea....deci tatal meu poseda un golf 2 1,6 TD din 84 (eu am avansat la G3 1,9sdi din 93) si pornea foarte foarte greu dimineata, si incepuse sa bata mult mai rau ca inainte...am hotarat k in week trecut sa verific distributia si am constatat k e plecata de la punct. Toate bune si frumoase, desfac capacul de la culbutori, aduc la semn axa cu came si o blochez cu o cheie de 13 ;) blochez fulia pompei de injectie cu o teava de un diametru de aprox 15 mm, desfac intinzatorul, dau cureaua jos si aduc si semnul de pe volant la punct (era fugit destul de mult...dupa parerea mea cel putin 2 dinti), pun cureaua la loc o intind si strang intinzatorul.Verific sa vad cat de intinsa este , mecanicii spun sa se poata roti la 90 de grade fata de pozitia initiala (la mine o duceam undeva la 60- 70 grade) si am zis k este suficient. Am invartit din arborele cotit sa vad daca sunt probleme si a fost totul ok.

Bine...ne luam inima in dinti si incercam sa pornim.....si culmea porneste la sfert...bataie zero...zic SUPERB...

O lasam sa mearga si...(na era culmea sa fie asa usor. :grrrrrr: ) observ ca pe fulia pompei de injectie cureaua e mult mai iesita decat de obicei (cca. 1mm si ceva), si, incepe sa o tot "manance", practic sa o toceasca...

Am zis ca este prea intinsa si am mai slabit-o dar tot asa.

AS dorii daca a-ti mai intilnit asa ceva sa imi spune-ti ce as putea face....Am mai vorbit cu cineva care mi-a spus ca este bucsa pompei de injectie uzata si fulia nu mai este pe aceeasi linie cu fulia axei cu came.

Tot de la el am inteles k aceste bucse ce se comercializeaza pe piata sunt cam proaste si se strica in cateva sute de km asa ca nu rezolvi nimik daca o schimbi.

Daca s-a lovit cineva de aceasta problema va rog sa imi da-ti si mie mai multe informatii...va multumesc frumos pentru atentia acordata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt specialist,dar te-ai gandit sa schimbi cureaua? sa pui una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!