Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6R si 6C


bantina
 Share

Postare recomandată

Masina trage ca una de 70 cp:))). Motorul care il am eu am inteles ca a fost scos din productie in favaoarea noilor modele de motoare. Pentru oras si viteze sub 120 km eu sunt multumit de ea. In noiembrie face 3 ani si inca nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de nivel al lichidului de spalare vine doar la masinile echipate cu spalator de faruri si, implicit, cu vasul de 5 litri (spre deosebire de masinile care nu au spalator de faruri, unde acesta are capacitate de 3 litri). Cand mai ramane 1 litru, face "bing!" si se aprinde un martor galben in bord.

Legat de senzorul de presiune in pneuri, confirm cele spuse de Dun: nu e foarte exact si ultima data cand am umplut cu aer, erau asa: 2,15 fata stanga, 2,10 fara dreapta, 1,90 spate stanga si 2,10 spate dreapta. Toate, coborate de la 2,20. Senzorul tacea chitic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce pui asa mare accent pe senzorii de presiune. Ei nu sunt foarte sensibili si uneori capriciosi(mi-a aparut martorul desi eram pe drum drept, anvelopele erau ok doar ca mai scazuse putin temperatura).

In plus se poate activa cu vagcom, functia existand doar ca nu este activata si nu are buton de setare, cel putin asa la G6 probabil sa fie la fel si la Polo.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul preia informatie prin ESP din cate stiu. Nu exista senzori in roata s.am.d.

La Tiguan de exp vine standard martorul cu buton, dar daca il vrei pe ala mai destept care arata pe bc si ce roata pierde aer, te costa 150

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, martorul preia informatia de la ESP, de aia e asa sensibil. doar la RENO sunt senzori in ventile si sunt mega scumpi.

bwwlan, stiu cum functioneaza senzorul de lichid, ca am pe Audi. si e f bun.

pun accent pt ele, pt c anu voi folosi eu masina decat ff rar. in general o va folosi mama si ii e usor sa ii aibe si sa-i foloseacsa. decat sa stea sa se duca la vulcanizare care are un drum mai lung sau ceva. si cu senzorul de lichid de parbriz la fel. sa nu stea sa completeze aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voua cu ce uleiuri v-a venit masina? cam costa o reviziie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol longlife 3 la mine. Revizie nu am apucat sa fac :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oglinzile incalzite pornesc din buton, sau la o anumita temperatura exterioara? sau o data cu dezaburirea spate, ca la Golf IV?

rcd 210 are CD normal?

de ce mai e optiunea "

Lumini de drum permanente EUR 44,64

"

daca la dotarile standard scrie

Faruri cu functie de lumini de drum

permanente.

??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine oglinzile au pozitie separata pt dezaburire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe polo nu sunt cu pliere. De la Golf in sus, fara noi juniorii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti aveti lumini de drum permanente? sau le-ati luat optional?

inseamna leduri sub far sau care sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai naibii englezoi la ei exista in configurator? Din descriere inteleg ca doar pt masinile cu volan pe dreapta sunt motorasele. Eu nu am gasit in configurator ca sigur as fi bifat. E foarte utila optiunea dar in faza de "to do" cred ca se fac 5-600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti aveti lumini de drum permanente? sau le-ati luat optional?

inseamna leduri sub far sau care sunt?

Luminile de drum permanente, cu intensitate redusa, vin standard la toate modelele. Nu pot fi dezactivate decat taind niste fire..

Luminile de zi permanente sunt optionale, contracost, sunt situate in proiectoare si pot fi dezactivate/activate usor, urmand procedura descrisa in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de explicatie, si fizic...care e diferenta dintre ele? la cele de drum se aprinde faza scurta pe intensitate redusa? sau sunt altele lumini?

are cineva vreo poza cu volanul standard? care e diferenta intre cel standard si cel in 3 spite din piele? standard are 4 spite? sau e doar 3 spite din plasticul ala?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele standard se aprind: faza scurta cu intensitate redusa, stopurile si o parte din luminile de bord. La varianta optionala se aprind doar niste becuri din proiectoare, fara stopuri din cate stiu. In plus, au fuzibil dedicat in tabloul de sigurante. Luminile permanente standard nu au asa ceva.

Vezi si discutia de aici:http://vwforum.ro/topic/70124-dezactivare-lumini-de-drum-permanente/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ok. super. dar butonul are vreo pozitie diferita? sau cum?

am gasit si client pt masina veche, deci cred ca saptamana viitoare dau comanda pt Polonic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butoanele nu difera, au aceleasi pozitii.

Legat de volan, eu stiu ca la Polo toate-s cu 3 spite. Atasez o poza cu volanul de la masina mea. La GTI / GTD volanul este tesit in partea de jos. Bafta la configurare!

post-19896-0-78193700-1345192395_thumb.j

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult. deja e configurata. totul e gata. am si sursa de achizitie. mai am de facut ultimele calcule si de dat comanda.

al tau e cel cu comenzi. eu nu il vreau. persoana care va folosi masina nu le va folosi. ideea e daca merita banii pt piele sau nu. pt ca daca volanul e standard in 3 spite, imi refac calculele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E standard in 3. Acum depinde daca vrei piele sau spuma. Avantajele volanului in piele banuiesc ca il cunosti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o diferenta de intensitate la luminile standard. Doar bordul nu se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ales pielea pe volan. si fara luminie permanente optionale. adica fix ce are highline. asa ca voi lua un highline doar cu RCD 310. in rest are tot ce trebuie, hot orange cu interior negru. si am scaune incalzite gratis, senzor nivel lichid parbriz. climatronic, faruri ceata, spalator faruri, duze splare faruri incalzite. cotiera, geamuri cu tenta verde, jante riverside, roata de rezerve din aliaj. e peste ce imi doream. si la bani ies mai ieftin decat un CL cu optionale mele (jante, hot orange, BC, volan piele, roata rezerva otel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ai ales luminile de zi permanente dezactivabile inseamna ca te-ai impacat cu ideea ca niciodata nu vei putea sa ai luminile stinse concomitent cu motorul pornit. Am fost in locul tau si m-am lasat pacalit de nestiinta vanzatorului; m-a facut sa tai de pe lista luminile optionale pe motiv ca ar fi acelasi lucru cu cele standard. In rest.. vezi ca spre deosebire de RCD 310 (care nu-i rau deloc, l-am butonat pe un vw jetta), RCD 510 suport carduri SD, plus ca iti ofera o grafica simpatica si comenzi prin atingere pe ecran. Eu am preferat sa las deoparte jantele cu spitze si sa adaug senzorii de parcare. In niste orase in care fiecare centimetru de parcare conteaza, m-au ajutat mult. Cotiera am dar nu o folosesc.. e ciudat proiectata la masina asta. Regret mult senzorul de ploaie. Il considerasem un moft asta pana cand sa-l vad in actiune pe alte masini.

Nu stiu care-s preturile optionalelor si nici care-i bugetul tau, important e sa fii convins ca ai ales bine pentru cine va folosi masina.

Nu stiu nici ce motor ai ales. Daca masina va fi folosita in trafic urban, mai potrivite sunt motoarele pe bezina, si nu neaparat cu turbina. Despre DSG nu-ti mai vorbesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am ales DSG, si nici cine stie ce motor. mama va folosi masina, si nu vreau sa o incurc cu DSG. toata viata a condus manuala si ii va fi greu acum sa treaca pe dsg. plus ca intretinerea va fi mai scumpa, e mai sensibil decat o cutie manuala...nu merita.

1.2 TSI de 90. RCD 510 iese si din buget si din discutie, pt ca nu isi doreste. 90% oricum foloseste radio. decat RCD 510, mai de graba luam 1.6TDI.

pai nici cu luminile optionale nu vei avea mereu luminile stinse, pt ca la punerea contactului se aprind cele din locul proiectoarelor. si nu e asa mare diferenta. am vazut ieri la dealer cu ce vine masina stock. si sunt ok. se aprind si stopurile.

discutie se purtea intre 310 si 210. desi la dealer mi s-a zis ca 210 vine fara 4 difuzoare, in carte de dotari scrie ca are 4 incinte. stiu ca am folosit multicel 510 si stiu ca e superior celor 2, dar nu vreau sa pun pe masina ceva ce nu va folosi. senzorul de plaoie l-am avut si pe alte masini, si nu il vreau pe polo. din acelasi rationament. depaseste si bugetul, si mai mult va sta cu grija lui.

ca motorizare 1.2 aspirat nici nu intra in calcul. nu mai schimb masina actuala (ibiza 1.9SDI) decat sa iau motorul ala. am un dinte impotriva motoarelor in 3 cilindrii, ca sa nu mai zic ca 60 de cai cu cuplu aferent unui benzinar mi se par insuficienti pt cum va fi folosita masina. are acum 64, si o salveaza cuplu de diesel.

senzorii de parcare sunt buni, dar stiu cazuri cand nu au vazut diferiti stalpisori in parcare. si ar fi fost buni, pt ca masina va fi parcata in zone aglomerate mai mereu, dar depasesc bugetul, si asa cum o viata a parcat fara ei, se va descurca. plus ca nici prea multa tehnologie nu ii e buna. mai mult o va incurca.

le: eu nu m-am lasat pacalit de nestiinta vazantorului, pt ca multumita voua de pe forum m-am dus cu lectia invatata. :) stiam diferenta intre lumini permanente, intre radio cd-uri, intre optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!