Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6R si 6C


bantina
 Share

Recommended Posts

Salut tuturor poloistilor. Sunt nou pe forum,urmaresc forumul vw de ceva timp si vreau sa imi achizitionez un polo.Am fost la dealer,am luat preturile,am vazut masina,superba ce sa mai,exact ce imi trebuie.Pina aici toate bune si frumoase.Sunt indecis intre 1.2 tsi si 1.4 86 cp. As vrea niste opinii,sfaturi,cum merg motoarele,consumuri. Precizez ca eu o sa o folosesc mai mult extraurban si fac cam 10000-12000 km pe an.Astept opinii.

Link to comment
Share on other sites

Salut eu iti propun 1.2 tsi'u macar nu mori cu el intr'o depasire, cat despre consum mie in bucuresti mi'a luat 8-8,2 dupa 1800km, in afara nu am apucat sa ies cu el dar probabil k o sa ai un consum de maxim 6. Motoru se misca bine are un turbolag destul de mare , dar daca o tii peste 2500 de ture raspunde bine la acceleratie. DSG'u dupa mine merita doar daca stai bara la bara toata ziua, altfel mia aia de euro mai bine o bagi in niste optiuni. Mai ai TDI'u de 105 cai care si el e destul de bun cu un consum considerabil mai mic doar k coste mai mult si treb sa te gandesti daca iti amortizezi banii prin consum si in cat timp.

Link to comment
Share on other sites

asa am inteles si eu ca tsi-ul are un mare turbolag . Eu am vazut pe net si consumuri de 9, 10, 11l/100. iar dsg-ul este demential.DAR DE 1.4 CE PARERE AVETI? AM AUZIT CA MERGE MAI BINE CU DSG-UL DECAT CU MANUALA.

Parerea mea este ca fac putini km pe an si nu renteaza dieselul,plus ca e mai scump si nu amortizez investitia.

Link to comment
Share on other sites

Eu am condus Polo 1.2 TSI si nu am simtit turbolag. Chiar am fost surprins de cat de usor raspunde la turatii joase. In schimb peste 5000 Rpm nu mai simt nimic in plus doar zgomot.

In oras consuma si 6-7 seara si dimineata devreme. In afara ia cam 5, maxim 6 (nu pe autostrada).

Combinatia 1.2 tsi + 6 trepte + tempomat face toti banii.

Avantajul la 1.2 este ca are distributie pe lant in timp ce 1.4 mpi are pe curea. Lantul nu trebuie schimbat in conditii normale pe cand cureaua e bine sa o schimbi si daca masina sta pe loc in garaj.

Link to comment
Share on other sites

bun dar am citit ca tsi-ul cam are ceva probleme "bolile copilariei" iar mpi-ul are ceva ani in spate asadar fiabilitatea este mai mare. in privinta consumului la tsi sunt un pic sceptic pentru ca ,totusi,este un motor turbo pe benzina.Eu cred ca daca bag talpa in ea nu o sa imi ia 5-6 l/100

Edited by Aditu
Quote
Link to comment
Share on other sites

Orice motor daca bagi talpa consuma, dupa mine nu cred k simti vre'o diferenta de consum intre tsi si 1.4

Link to comment
Share on other sites

AS VREA SI CEVA PARERI ALE UNOR POSESORI DE POLO 1.4. AM AVUT O FABIA CU MOTORUL ASTA SI CONSUMA DE RUPEA..... INSA AM AUZIT CA CEL 'NOU DE PE POLO AR CONSUMA MAI PUTIN.

:P Nu mai scrie cu majuscule. Mai studiaza regulamentul te rugam.

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

in oras am auzit de la un prieten ca 1.4 te cam rupe la buget. eu am un 1.2 de 70Cp si sincer

sunt multumit de el si in oras si in afara. in a 3a si a 4a dupa 3000 de ture merge nam nimic de reprosat in depasiri.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Intradevar 1.4mpi consuma ceva mai mult decat un 1.2 dar si performantele sunt altele. Dar un 1.4FSI sau motorul nou de 1.4 pe noul Polo iti garantez ca iti consuma la exploatari asemanatoare mai putin decat un 1.2 cel in trei cilindrii.

Cu respect,

Costel.

Link to comment
Share on other sites

Discutia nu se facea despre 1.2/70 CP 3 cilindri ci despre 1.2 TSI 105 CP si 4 cilindri.

La drum lung cu multe depasiri si viteze de 130-160 km/h in afara si 60 km/h in localitate (deci frana+accelerarir frecvente )- 1.2 TSI a luat 5.7 l/100 incarcat cu 3 persoane + bagaje full.

Pe acelasi traseu incarcat full dar condus la 100 -120 km/h in afara a luat 5.3 l/100.

Practic la 3000RPM in vit 6, 1.2 TSI are un pic peste 130 km/h (la fel ca la 1.9 TDI cu 5 vit)

1.4 MPI nu am condus, dar daca are doar 5 trepte, clar va consuma mai mult in afara. In localitate va consuma mai mult si cand sta la semafor datorita cilindreei mai mari. Plus ca cel de 1.4 nu prea are cuplu si trebuie turat in timp ce 1.2 TSI are cuplu enorm (175NM la 2000rpm) si nu ii trebuie mai mult de 3500 rpm decat in situatii limita.

Daca iei in calcul si RCA, impozit, service (nu are curea de distributie), rezulta clar ca 1.2 e castigatorul. Daca il iei nou ai garantie si nu iti mai pasa nici de bolile copilariei (desi nu e chiar asa ne nou deoarece a fost montat initial pe Skoda Yeti).

Link to comment
Share on other sites

Eu i-am raspuns colegului and_y. El a adus in discutie motorul 1.2 70cai. Confirm cele spuse de tine dar as mai astepta pentru un 1.2tsi ceva vreme in detrimentul celui de 1.4/86cai+dsg.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa iei valorile din carte pentru consum si sa mai adaugi 1-1,5 si aia e. E greu sa te iei dupa ce zic altii, fiecare are stilul lui de condus, unii sunt batrani unii disperati, altii folosesc frana de motor la fiecare semafor, altiii accelereaza cand vad rosu.... si tot asa. Eu de exemplu folosesc mereu frana de motor, o scot din viteza si franez atunci cand ajung cu ea la 1000 de ture, si d'aia probabil in bucuresti imi ia 8- 8,2.

Oricum diferenta de consum intre cele 2 motoare este mica, nu este ca si cum ai compara 1.2 tsi cu 2.0(asta poti sa zici k te rupe la portofel)... deci mai mult de 30 de lei pe luna la benzina nu cred k economisesti. Mai bine te gandesti daca ai nevoie de 105 cai sau nu si de acceleratia mai mare pe care o are, daca nu atunci alege'l pe ala mai ieftin si gata, e simplu. Are mai multe avantaje un 1.2 TSI, gandestete ce faci cand dai drumu la clima vara la 35 de grade... iti mai ia si aia din putere... turbina de pe asta iti da o putere mai mare la turatii mici e un evantaj, la aspirat treb sa astepti sa ajungi mai sus in ture k sa obtii ceva... si tot asa, mai intreaba si de altele, lasa consumu si poate te ajutam sa te hotarasti :)

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

Nici nu sta pe ganduri, ia-ti TSI. Nu e doar un motor infinit mai bun din toate punctele de vedere, dar iti va fi si mult mai usor sa vinzi masina peste cativa ani, si vei lua mai multi bani pe ea. Vremea motoarelor aspirate s-a cam dus. Nu stiu cine o sa mai cumpere un 1.4 aspirat peste 3 ani...

Link to comment
Share on other sites

Adv, cine isi ia polo,. vrea un anumit standard de calitate. Ei bine, motoarele sub TSI de pe Polo sunt invechite. Polo e o masina noua, cu design atractiv, iar ca sa fii in spiritul modern al noului Polo, doteaza-l cu un propulsor pe masura. Acela este fara discutie 1.2 TSI. Sau 1.6 TDI - 105 cai pentru dieselari. Mai mult de atat ce poti spune. Motoarele 1.2, 1.4 erau bune pe vechiul polo, cand nu aveai alternativa decat "gigantu" 1.6, care consuma prea mult.

Link to comment
Share on other sites

Dar 1.4 aspirat nu e chiar invechit, ba din contra dezvolta 85 CP, e euro5...e un motor fiabil si usor revizuit. Probabil ca nu degeaba il tin in oferta.

Totusi, un TSI de 105CP iese mai ieftin ca un TDI de 105Cp atat la pret cat si la taxe, impozite si intretinere. Consumul ramane atuul TDI-ul.

Si cu 1.2 TSI si 1.4 TDI se merge ieftin. Depinde de stil de mers si respectare reguli de mers economic.

Polo, Golf, Fabia, Octavia, Ibiza...pana la urma sunt aceleasi discutii atacate si din cam aceleasi unghiuri. Asa ca te sfatuiesc sa dai un search pe forum pentru fiecare motor in parte si vei gasi diverse discutii leagte de consum. intretinere, probleme, utilizare, etc...

Succes!

Link to comment
Share on other sites

1.2 tsi.mie imi pare rau ca mam grabit sa-l cumpar cand avea numai tdi-ul la mototrizari si nici un tsi

Link to comment
Share on other sites

Eu personal m-am orientant catre un polo 1.2 tdi, 75 CP, cuplu 180Nm si consum oficial 4.6 in oras,3,3 in afara, ca o fi mai mult, mai putin voi vedea. Ca si pret e cu 100 - 300 de euro peste 1.2 TSI.

Daca mai vrei niste cai >>>RaceChip special pt VW Polo 1.2 TDI si obtii cu 129 euro 95 de cai si un cuplu 264Nm, pe langa asta mai poti avea si o scadere a consumului de 0.5l-1,5(mergi gratis).

Deci daca esti linistit nu-ti mai iei chip sau daca esti mai sportiv ... apropo au primit premiul pentru calitate in 2009 >>>http://www.racechip.de/

P.S. mai este si varianta de 229 euro cu 97 cai si 277Nm, doar asa daca vrei sa-l iei pe cel mai bun chip.

Edited by IulianIS
Link to comment
Share on other sites

Dintre benzinarele Polo(in afara de GTI)la toate capitolele este invingator 1.2TSI.Asta ar fi alegerea mea.

Edited by metalworker
Link to comment
Share on other sites

De ce motorul 1.4 la polo are 85cp si pe golf doar 80cp, stie cineva?

Singurul dezavantaj la 1.2 TSI la capitolul fiabilitate ar fi la prima vedere turbina, care nu o sa tina o vesnicie. Are in schimb o singura axa cu came, distributie mai simpla si pe lant, deci aici e mai putin costisitor decat 1.4 16v. Oricum cred ca 1.4 16v e pe cale de disparitie, probabil il va inlocui 1.2 tsi de 85cp in viitorul apropiat.

Ar fi o mutare interesanta la VW sa inlocuiasca 1.2 6V sau 12V cu 1.2-ul TSI simplu, fara turbina - ar trebui sa fie supereconomic si la intretinere, dar deh...trebuie sa manance si ei o paine.

Link to comment
Share on other sites

Adica cum TSI fara turbina ? Tu stii ce inseamna cele trei litere T, S si I ?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca omul se referea la inlocuirea motorului 1.2 3 cilindri de 60/70 CP cu unul cu arhitectura 1.2 TSI (4 cilindri), insa fara sa beneficieze de puterea suplimentara al turbo-ului. Desi nu si-ar mai avea rostul, exista deja 1.2 - 85 cai.

Link to comment
Share on other sites

1.2 - 85cp este TSI, deci are turbo. Tu ce ai alege intre 1.2 6V 60cp 1.2 12V 70cp si 1.2 8v 70cp (daca ar exista, fara turbo)?

Intre 1.2 85cp si 1.4 85cp nu te intreb, pentru ca probabil l-ai alege pe primul.

Link to comment
Share on other sites

app tr sa vina in maxim o saptamana .... la ce ar trebui sa fiu mai atent la dotarile pentru care am optat ... am auzit ca la multi nu le vine cu bricheta in portbagaj cu toate ca in optiuni este.

Si ai vreo idee despre dimensiunile masini intre 4 si respectiv 2 usi (e cumva mai scurta ce in 2 usi?)...

Link to comment
Share on other sites

Dimensiunile in interior stiu k sunt exact aceleasi, difera cu ceva de genu 3 mm in spate, dar p'afara cred k este tot lafel cu cea in 4 usi, dar dupa mine arata mult mai bine, si daca nu ai copii chiar nu ai ce sa faci cu alea 2 din spate

Link to comment
Share on other sites

am auzit ca la multi nu le vine cu bricheta in portbagaj cu toate ca in optiuni este.

Bricheta este in consola din fata. La Polo MY2011, priza de 12V din portbagaj s-a scos de pe lista dotarilor.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • Sorin Badulescu
      By Sorin Badulescu
      M-a mancat undeva sa-mi iau varianta aceasta de motorizare: 1.6FSI..o am de 2 luni si de cateva saptamana.. Este venita din Germania ... Dar de la cine am luat-o din Romania cred ca a vrut sa o faca dar mai mult si-a batut joc de ea...A curatat EGR si a rupt conducta de la EGR.... S-a rupt tija de la clapele de la galeria de admisie  si mergea cu clapele deschise ( blocate/lipite) si a trebuit sa schimb si galeria.  
       Acum masina este in service..are o problema careia nu-i da nimeni de cap: rateuri motor la rece, uneori la cald nu se accelereaza ..am schimbat  bujii, regulator presiune combustibil, urma si pompa de inalta urma dar mi-au zis ca este buna..toate degeaba.
      As dori sa-mi prezint masina intr-o maniera favorabila dar nu pot..la toate service-urile mi-au spus ca e un motor ciudat..daca va vine sa credeti ca, la un baiat care lucreaza la reprezentanta,se uita ciudat... Si ca este un motor foarte prost si sa scap de el. Dar asta e.
      In rest, ce sa va spun..imi place masina..pacat ca nu merge bine..momentan... asa de dotari pentru anul ei este dotat...
       Ca si dotari: argintiu metalizat,2 geamuri electrice, oglinzi electrice, computer bord, climatronic, volan in 3 spite din piele,incalzire in scaune ,etc. Multumitoare pentru anul fabricatiei 
      Anul fabricatiei fiind 2003.... Avand in bord 150.000 nu stiu daca sunt reali 100% 
      Daca mai imi puteti da idei sfaturi... le astept cu placere... multumesc anticipat 



    • Ioana
      By Ioana
      Deschid acest topic pentru a structura mai bine informatiile ce tin de configurarea Golfului 7, si ca o continuare a topicului de pareri si impresii initiat la lansarea modelului pe piata, urmand ca ulterior acel topic sa fie inchis.
       
      Prin urmare, va rog sa postati aici tot ce tine de configurarea masinii, pachete, optionale, preturi, dotarile pe care le-ati ales/le-ati alege, opinii, desigur, motivate corespunzator.
       
      Multumesc.
    • anged
      By anged
      As vrea sa montez folie pe geamuri. Am vazut ca sunt mai multe tipuri si nu stiu ce sa aleg..
      Observ ca cea mai populara pare sa fie Llumar: LA, ATC, ATR
      Aveti idee daca merita diferenta de pret dintre ele? Va rog postati pareri legate de tipul foliei alese, atelierul unde ati montat, preturi..
      Multumesc
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept