Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan

Recommended Posts

  • Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    75

  • marius1982.11

    49

  • Al Bundy

    39

  • stefanutz30

    23

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Toate masinile din lume au problema asta, asa e normal...racesti un calorifer ventilandu-l , automat el se raceste , incalzeste habitaclu cat poate si automat lichidul din el se raceste...Mai ganditi

verifica intai cablajul de la senzorul G62 - daca este ok, atunci schimba senzorul - cumpara Hella sau OEM - restul nu sunt ok

Sa scoti cu ce ai acoperit ledul ?  

Posted Images

Da e adevadar asta lam gasit cel mai ieftin....referitor la problema mea dupa schimbarea termostatului ceas mai putea verifica?mie frica sa nu fie garnitura de chiulasa ciupita

Link to post
Share on other sites

Ai verificat daca pornesc ventilatoarele si la ce temperatura ? Ai in pdf-uri ce si cum...

Poate fi si comanda lor defecta...

Verifica temp pe motor si pe instrumente , vezi daca ai aceeasi valoare.

Link to post
Share on other sites

Se pare ca ventilatoarele pornesc doar in a doua treapta cea intre 97 si 105 mie cam pe la 103 imi pornesc in treapta a doua asta inseamna maxima....adica se invirt f repede..sar putea ca acea eroare cu comanda electroventilator scurt la masa sa fie buba de nu pleaca in prima treapta.....intrebare...daca nu merg in prima treapta poate fi si asta cauza problemelor?

Link to post
Share on other sites

Ok dar atunci numi explic de ce furtunul de la baza radiatorului si radiatorul ramin reci sau aproape reci,si se creeaza o presiune pe circuit in sensu ca dupa ce merg cu masina sa zicem 10 km si vreau sa scot capacul de la vas creste nivelu antigelului in vas si se aude cum fisiit si daca las scoate ce tot capacul cred ca sigur ar da afara antigelu.....cel care tocmai lam recuperat dupa schimbarea termostatului era f curat ca si cum era schimbat proaspat si uleiu e tot la fel in stare buna

Link to post
Share on other sites

Da' oala sub presiune de ce fisie oare ?

Se dilata de la caldura...cind e rece ai nivelul normal?

Rezolva problema cu ventilatorul si vezi atunci...se incalzeste si ceva mai mult apa, pt ca nu porneste prima treapta.

Verifica comanda lui sau chiar ventilatorul.

Link to post
Share on other sites

quote : "Legat de garnitura:e murdara apa din vas?Dispare antigelul din borcan?Da apa pe evacuare?Uleiul pe joja e albicios si spumos?Daca e NU la toate,problema s'ar restrange prima data la acel ventilator buclucas(de ce nu fctioneaza corect) iar daca tot se ridica apa dupa ce il repari,e termostatul."

Scoate mufa din termocupla.Are 3 gauri.Fa strap ca in poza: http://www.nime.co.u...0Module|outline si vezi care si cum pe ce treapta pornesc.Daca dai drumul la AC pornesc amandoua? Da un ochi si aici ;)

Edited by zebrocksky
Link to post
Share on other sites

Siunt in ceata total si eu si electricianul si citiva mecanici.Concluzia este urmatoarea.....zic ei radiator infundat....nu am uleiu albicios numi baga ulei in antigel nu dispare din vas antigel,ia facut proba la ventilatoare siin prima si in a doua treapta totul e ok nu e nimic in neregula cu partea electrica.Se incalzeste furtunul de deasupra si ce de jos e rece ca si radiatorul .Nimeni nu mai intelege nimic,,,,necirculind antigel prin radiator normal ca ventilatoarele nu pleaca sa raceasca ca nu au ce raci.Din cite am inteles este o sonda pe radiator care citeste temperatura radiatorului si cind aceasta creste pornesc ventilatoarele.La mine daca e rece ce sa porneasca?cind imi baga caldura cind numi baga nu stiu ce sa fac daca totusi ar fi radiatorul infundat se mai poate desfunda?

Link to post
Share on other sites

incearca o alta termocupla...de proba :scratch: (aia de pe radiator,dreapta jos)

Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu eroare acea cu electroventilator scurt la masa era de la o siguranta lipsa,,,,,am strso si numi mai apare fata de eri am obsv ca azi acul a ramas fix la 90 chiar daca bpe tester arata 105,dar furtunul de jos e tot rece si radiatorul .Cineva mia zis ca are instalatia bule de aer si trebuie aerisita ....sau ca la pompa de apa sar fi rupt niste bucati din elicea aia si am facut test sa vad daca baga am scos furtunul de la vas si am accelerat un pic si am vazut ca iese lichid cu presiune,e posibil sa fie rupta elicea de la pompa partial si sa nu bage cum ar trebui?Nu am de ce sa incerc pentru ca mie imi merg ventilatoarele dar radiatorul fiind rece nu pleaca.....doar sa incerc poate cu alt radiator

Link to post
Share on other sites

"Asa face toate"...temperatura normala trebuie sa fie 105 pe VAG-engine...iar pe instruments tot atit...acul iti sta la 90 de pe la 80-90 grade pina pe la 110...altfel ar oscila de nebun si te baga in ceata...

Daca dupa ce se incalzeste motorul ai pe VAG 105 grade stabil in mers si pe loc la relanti las-o in pace...

Mai vezi o chestie...pe VAG-engine in grupurile mari gen 70-80 nu mai stiu exact poti vedea temp de pe termocupla de pe radiator...

Daca temp de pe instruments, engine gr01 si de pe gr mari sint la fel cu mici deviatii -+5 atunci treaba e ok...

Pompa de apa ai schimbat-o cind ai schimbat distributia ?

Aerisirea se face automat, nu trebuie sa o aerisesti ca la Dacie...

Link to post
Share on other sites
http://www.flickr.co...s/68047288@N05/ E exclus sa fie pompa,uite cum arata la motorul asta.Daca se ducea nu cred ca mai baga deloc.Dar daca scoti furtunul care e rece din radiator ce se intampla?Daca a facut dop de aer ar trebui sa mearga,vezi sa functioneze si supapa borcanului,eventual lasa-l pana se aeriseste mai putin strans. Edited by vali zak
Link to post
Share on other sites

Pompa de apa am schimbato acum 20000 km odata cu distributia e Hepu Vali la care supapa de referi de la borcan?Nu stiu ce se intimpla daca scot furtunul dar cred ca o sal scot sa vad ce se intimpla Moog parca mai mai linistit un pic

Link to post
Share on other sites

Dopul borcanului,cel albastru,daca supapa nu lucreaza nu se va aerisi niciodata;incearca sa o aerisesti fara sa pui busonul,cu motorul rece completezi antigel,umpli vasul,pornesti motorul si vezi ce se intampla-el nu face presiune de la inceput in schimb se aeriseste.Nu are ce sa mai fie-nu mai ai eroare,termostatul e nou(banuiesc ca lucreaza),pompa e exclus sa fie vinovata...chiar daca ar fi garnitura compromisa aerisirea tot trebuie sa se faca,sa se incalzeasca radiatorul tot.Nu uita climatizarea,sa fie pe maxim cald cand faci aerisire.

Edited by vali zak
Link to post
Share on other sites

Am facut cum ai zis tu vali am lasato cam 45 minute cu motorul la relanti,am umplut vasul am dat clima la maxim pe caldura si lam umplut aproae la maxim dupa vreo jumatate de ora sa ridicat usor nivelu am fost nevoit sa scot cu seringa 4 seringi sa nu dea peste,furtunul in tot acest timp cel de jos era rece cit si radiatoru,apoi am plecat vreo 60 km cind am verificat era cald aproape frigea furtunul si radiatoru si in tot acest timp acul nu sa miscat de la 90.....numi mai bat capul,de mers merge ok nu a crescut consumu asa ca ......stau linistit

Link to post
Share on other sites

UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ce ne mai maninca'n...

Pai cit mergi si motorul necesita raciresuplimentara, se deschide circuitul mare si radiatorul e cald, in rest daca temp sta sub 109 grade la cit deschide termostatul parca, se merge pe circuitul mic si radiatorul e scos din schema...

Verifica din nou la rece nivelul completeaza daca e necesar, zic asta pt ca zici ca ai mai scos ceva din zeama cit era fierbinte, si lasa dreacu' masina in pace ca nu are nimic...

Daca nu mai ai erori pe ea las-o ca e super buna :))

Link to post
Share on other sites

Moog cred ca ai f mare dreptate,termostatu deschide la 109 grade,si daca stau cu ea la relanti nu cred ca se incalzeste asa repede la 109 grade sa poata intra radiatorul in schema.....daca am mers 60 de km sigur ca sa deschis circuitul mare nu a mai fost nevoie sa completez ca nu a mai scazut nivelu iar de 3 zile acu nu se misca de la 90,,,,dar am unresentiment asa ca parca tot cred ca am schimbat degeaba termostatu.....dar odata si odata poate tot trebuia schimbat

Link to post
Share on other sites

Pai in primul rind ai desenat putin aiurea cind explicai defectul...ca iti variaza temp si ca nu se incalzeste...

Aveai variatie cred destul de mare ca nu pornea prima treapta...

Si nu ai verificat pornirea ventilatoarelor conf pdf-urilor atasate ... ti-ai fi dat seama atunci ...

Da' nu-i bai poti gasi un client la termostatul vechi printre forumisti...

Eventual il probezi pe ala vechi acum ca te-ai linistit si daca merge la fel de bine poti sa-l dai cu inima impacata ca e bun si minimizezi pierderea...

Asa am facut si eu cu un senzor de temp...acum merge pe un G4 :)

Edited by Moog
Link to post
Share on other sites
Adrian_Mihai86

Salut !

Am un Golf IV 1.6 16v tip AUS din 2001. Am fost la service si am schimbat pompa de apa, antigelul si bineinteles ca s-a stricat chiar atunci termostatul care nu mai deschidea circuitul. Am schimbat si termostatul si in relanti totul parea ok temperatura statea la 90 de grade. Cand am scos-o pe drum a inceput sa oscileze indicatia acului undeva intre 50 si 80 de grade ( de retinut ca la relanti e ok deci banuiesc ca senzorul care da indicatia in bord e bun). Care ar putea fi problema ?

Mersi anticipat!

Link to post
Share on other sites
Adrian_Mihai86

Am vazut ca Razvanutz cu Bora avea aceeasi problema in caz ca mai intra poate mi spune cum a rezolvat-o

Link to post
Share on other sites

Salut !

Am un Golf IV 1.6 16v tip AUS din 2001. Am fost la service si am schimbat pompa de apa, antigelul si bineinteles ca s-a stricat chiar atunci termostatul care nu mai deschidea circuitul. Am schimbat si termostatul si in relanti totul parea ok temperatura statea la 90 de grade. Cand am scos-o pe drum a inceput sa oscileze indicatia acului undeva intre 50 si 80 de grade ( de retinut ca la relanti e ok deci banuiesc ca senzorul care da indicatia in bord e bun). Care ar putea fi problema ?

Mersi anticipat!

Schimba termostatul cu un BEHR, si nu o sa mai ai probleme. Asa am avut si eu iar dupa ce lam schimbat imi urca acul la 90 in 2 min si nu se mai misca de acolo.Eu am pus doar antigel g12

Edited by dodorzv
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept