Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Din motor spre radiator.Termostatul trebuie montat cu partea care lucreaza spre motor.

 1 radiator răcire motor

 2 pompă de apă

 3 ventilator

 4 termostat

 5 radiator încălzire habitaclu

 6 supapă (robinet calorifer,electrocupla)

 7 motor termic

post-64586-0-33004700-1391766846_thumb.j

post-64586-0-01673300-1391766854_thumb.j

post-64586-0-43529800-1391770129_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi pe autostrada am cam incins-o si pe la vreo 160 km/h am observat ca aveam apa putin sub 90 , am lasat-o mai usor si apa a crescut usor la 90.Este normal ca la viteze mari apa sa nu stea la 90?Mentionez ca am si ceva presiune in vasul de expansiune, dar asta cred ca e de la garnitura de chiulasa, momentan nu pierde lichid.Prin oras la viteze mici apa se ridica destul de repede la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai repede cu senzorii care vi se par ca afiseaza dubios va lamuriti cu vag com ul imediat repereaza daca senzorul lucreaza in parametri normali. nici mie pe frigul cel mai mare nu mi statea acu decat la 70 in afara orasului mentionez ca nu am pus carton in fata radiatorului dar cand intram in oras viteze mai mici urca usor pana la 85 90 ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca un senzor indica eronat, o sa ai valoare eronata si pe VCDS. Doar sa fie defect si sa ai eroare pe el....

 

daca vb de G62, atunci se pot compara valorile pe G2 si G62 - daca diferenta intre valorile afisate este semnificativa, atunci trebuie inlocuit.

 

recomand sa achizitionati Hella sau OEM.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

 

Am si eu o problema la masina unui prieten, mai exact un vw bora. Recent bordul a fost desfacut pentru  a schimba niste leduri. Acele au fost scoase prin invartit in sens invers si tras simultan. Le-am reglat cu vcds-ul sa indice corect dar acum la oprirea motorului chiar daca cheia este scoasa deja din contact acul de la temperatura apei, in timp ce se retrage spre 0 are un tremurat, parca ar tresari si ar incerca sa urce inapoi spre 90. A mai intampinat cineva aceasta problema si care este rezolvarea ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa motorasul respectiv.... si vezi daca se mai poate salva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De desfacut il desfac, dar mai departe? De indicat indica bine dar are acel tremurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad post

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De desfacut il desfac, dar mai departe? De indicat indica bine dar are acel tremurat.

 

mai departe vezi daca vreo rotita nu mai calca cum trebuie pe mecanism, daca se poate face .... sau daca ii inlocuiesti motorasul, cu totul.

 

Normal ca indica bine... doar ca nu merge bine - nu face cursa cum trebuie si cand coboara - ajunge jos, de obicei mai tremura un pic - posibil da, posibil nu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema  cu indicatorul de temperatura.  Se ridica frumos pana la 90 si ma trezesc cateodata ca pica in stanga de tot si isi revine dupa ceva timp. Inca nu i-am facut nici o diagnoza sa vad ce eroare are. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am promis cu cateva posturi mai in urma (sau in alt topic pe aceeasi tema), atasez un log cu temperaturile dupa schimbare termostat si senzor de temperatura.

Ideea este ca in mers temperatura apei trebuie sa creasca constant pana pe la 90-95 fara sa faca palier inainte.

Daca face palier => defect probabil termostat blocat pe deschis

Daca face zig-zag => defect probabil senzor / contact/ cablaj defectuos

Daca apa trece de 100-110 => defect probabil termostat blocat pe inchis sau alte probleme => mergem la mecanic :-)

Stima,

Florin

LOG-01-07F-166.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

 

Am intampinat si eu o problema in dimineata asta.Am un vw bora 1.9TDI 116 CP.Am pornit sa ma duc la munca,am mers vreo 20 km fara nici o problema.Dupa aia am vazut ca incepe sa mi ridice temp la apa ajungand pana la 110-115. Am oprit,am deschis capota,nimic in neregula,antigelul era in regula.Am lasat cv timp sa se raceasca si am mai mers inca 3-4 km si mi.a aparut in bord STOP(sa verific antigelul). Care ar fi motivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai vezi daca se incalzeste asa tare . Vezi furtunele daca frig. E posibil sa ai probleme cu termostat blocat, garnitura de chiulasa, senzor temperatura defect - nu cred cacde obicei nu se manofesta asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea nu frig.doar cel care intra in partea superioara a radiatorului e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate afecta senzorul g2 pornirea masinii? Temperatura fiind la 90 pe indicator ea sa porneasca mai greu si sa intre socul automat. Mai pica temperatura la 0 si pe urma isi revine la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea nu frig.doar cel care intra in partea superioara a radiatorului e cald.

LA peste 90 gradetoate furtunele tb sa fie la fel de calde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

asta daca masina sta pe loc, si nici macar atunci.

Ce zici tu ar insemna ca radiatorul nu are nici un efect de racire,ceea ce inseamna ca ar fi inutil.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum la mana nu-ti dai seama de o diferenta de 20 grade intre intrare si iesirea din radiator.

La el fiind rece, e clar ca termostatul e blocat pe inchis si nu circula apa prin radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o parere despre problema mea? Sa nu ajung la mecanic sa ma puna sa schimb termostatul si altele si sa fie vina de la senzor G2 sau un contact imperfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa o scanare ca sa vezi daca ai vreo eroare legata de G2/G62 si verifica diferenta de temperatura dintre "Engine" si "Instruments". Din cate stiu n-ar trebui sa fie mai mare de 2-3 grade. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms. O sa o fac zilele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu o problema ori cu senzorul,ori cu termostatul.Mai pe scurt,masina nu urca la 90 de grade in mers,ci doar la relanti.Caldura baga..ce sa schimb: senzorul g62 sau termostatul?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi compara valorile de pe ecu cu cele de pe ceasuri si daca sunt egale schimba termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Problema cu incalzirea motorului. Sa va explic: cald afara, oras aglomerat si ac pornit depaseste apa 90 grade...pana la 110 grade chiar. Daca dezactivez ac in max 1 km revine temperatura la normal. Am verificat furtunurile de la radiator, la 70 grade (temperatura motorului) unul e fierbinte, celalalt rece. La 90 grade cel rece devine mai caldut. Sa inteleg ca termostatul e bun? S_a mai intalnit cineva cu problema aceasta? Rog sa ma ajutati. P.s. am verificat si antigelul, e in parametri, uleiul nu contine antigel, la joja nimic suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!