Jump to content

Ulei de motor Rheinol


soila
 Share

Postare recomandată

Nu m-am exprimat corect.. Ma refeream la diferenta de nuanta. Cu cat e mai negru, cu atat a spalat mai bine. Nu pana cand se face negru, nu isi face treaba, ungerea, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in concediu am mers 6000km din care 70% in regim de autostrada si clima non-stop fara sa completez. Uleiul asta s-a comportat exact ca si ARAL-ul...

am facut cateva schimburi...iar cand il dau jos... mai negru nu cred ca se poate sa fie un ulei :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca o parte din aceasta problema consta in faptul ca ramane destul de mult ulei vechi in motor la schimbarea acestuia. Am vazut ca s-ar fi estimat ca raman chiar si 400 de ml .

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good point! Maine merg inarmat pana in dinti la mecanic. Deci...seringa si furtun de perfuzie. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vei fi dezamagit de ulei.Dar este totusi un ulei (adica isi face rolul pentru care a fost achizitionat).

Eu am fost multumit de el si l-am testat pe mai multe masini, nu au fost probleme, iar antigelul (rheinol) a facut o buna impresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. L-am schimbat in sfarsit. Mecanicul a fost foarte grijuliu si a scos cam tot uleiul ramas in motor. Au intrat 4.2 l de ulei. Motorul toarce acum ca un tigrisor si consumul a ajuns cam dupa de am facut 5 km la 5.5%. Sper sa raman cu parerea buna si de acum inainte. Maine o sa fac un drum de Cluj ~ 200 de km dus intors si o sa ascult atent motorul. Pana acum am facut undeva la 20 de km si mi se pare ca merge ca si cu Vapsoil-ul de la reprezentanta. Drumuri bune va urez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei am mers la drum mai lung si motorul se comporta exemplar. Chiar si sotia , care nu e atenta la astfel de amanunte, a spus ca recunoaste masina. Am scos un consum de 5.2 la o vieza medie de 96km\h. Desi uniii mecanici spun ca uleiul NU CONTEAZA cand e vorba de consum eu ii pot contrazice. Cu uleiul 10W40 introdus inainte dintr-o eroare a mea consumul nu cobora sunt 8% indiferent de stilul de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit ieri am reusit sa schimb si eu uleiul si am pus tot 10w40 , inca nu il schimbam dar cum a dat 5 grade au inceput sa tacane tachetii urat dat fiind ca in motor aveam mobil 1 extended life 10w60, care nu a facut nimic deosebit inafara faptului ca, consumul de carburant era mai maricel

Eu zic ca uleiul influenteaza destul de bine consumul unei masini, e normal ca una ce merge cu 0w40 sa consume mai putin decat una cu 10-15w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sezonul mai rece 10w40 ?Nu e cam "gros"?Si tocmai te plangeai ca-ti tacane tachetii .....Eu stiam ca un ulei mai subtire(potrivit si pentru masina) e mai bun pentru temperaturi scazute,asigirand o ungere mai rapida, fiind mai subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform specificatiei din cartea de intretinere a masinii ma pot duce pana la -30 cu acest tip de ulei, mi-au tacanit tachetii cu ulei 10w60 care e un ulei mai greu cu o vascozitate mai ridicata si un punct de ardere dublu fata de simplul 10w40

Iarna trecuta tot cu 10w40 am fost fara nici o problema pana la -22 cat a fost

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca uleiul e mult prea vascos pentru o pornire acceptabila. Nu mai spun ca, din cate am citit, cea mai mare uzura apare la pornire mai ales in sezonul rece. Un ulei prea "gros" iti poate da peste cap motorul. Dupa parerea mea un multigrad 5W-- e ideal pentru conditiile de la noi (temperaturi + finante). Pentru masina ta...constructorul recomanda 10W40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dc te uiti in cartea de utilizare a masinii producatorul iti recomanda cateva tipuri care ai putea sa le folosesti si este incadrat intr-un tabel cu temperaturile minime si maxime in care se incadreaza acest tip de ulei pentru o pornire usoara si functionare normala atat iarna cat si vara, acolo este descris pentru 0-5-10-15w30-40-50-60.

Pana la urma parerile sunt impartite la fiecare si fiecare stie din ce aude sau din ce citeste, acum noi facem cum credem ca e mai bine pentru masina noastra, punem uleiul in functie de numarul de km pe care ii parcurgem de la prima pornire, cat facem cu motorul cald si cat facem cu motorul rece, la rece cum suna motorul ( dc face ca un tractor e normal sa pui mai subtire, dc suna normal si pentru asta nu iti trebuie neaparat o urece ascutita sa il asculti il lasi cel pe care il ai) bat sau nu tachetii, pornirea cum este , grea sau usoara si pana la urma vb de uzura motorului si a subansamblelor din el si de la el, consumul de ulei care de obicei e mai mare la rece, cat trebuie sa completezi,

Eu la celelalte tipuri de ulei completez apx 1,5 l la 10k poate mai putin , dar rotunjim deci prefer sa ma duc pe unul mai vascos dc nu imi creeaza probleme, decat cu unul mai subtire care sa imi creeze alte probleme de la ardere, consum sau , imbacsire catalizator si tot ceea ce iti poate aduce un ulei ars in admisie si evacuat .

Cum am spus anul trecut am folosit tot 10w40 si a pornit exemplar si la prima cheie nu lunga si la -22 de grade maxim cat a fost la noi in zona, specific fara zgomot de tacheti, eu in fiecare dimineata pornesc masina cu usa deschisa sa ascult motor , electromotor si alte zgomote care pot aparea.Parerea mea este ca un motor intretinut trebuie sa porneasca aproape la sfert indiferent ca e rece sau cald, exceptie facand la temperaturi de sub -10 grade cand poate invarti o data sau de 2 ori mai mult dar nicidecum sa ii dai o a doua cheie, asta la mine cel putin deja e o problema

Bafta si scuze dc am fost :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea sunt recomandate doua tipuri de ulei: 5W30 si 0W40. Personal nu am gasit ulei 0W40 pentru DPF ci numai 5W30 cu norma 507.00. Evident ca fiecare tip de ulei avantaje si dezavantaje. Acum am ales Rheinol pentru ca nu am incredere in Castrol-ul din Romania. De cand am vazut intr-un magazin din orasul meu bidon de ulei Castrol cu norma 501.01 DPF m-am lamurit- :idea:nu te poti baza pe ceva produs aiurea prin Europa. M-am si gandit sa il reclam pe proprietarul magazinului pentru vanzare de produse false dar am renuntat. E suficient ca i-am facut publicitate negativa. Intr-un oras mic asta poate fi mortal. In legatura cu consumul de ulei pana acum nu am avut probleme cu Vapsoil si cu Castrol Edge adus din Germania de mine. Sper sa nu am probleme cu uleiul de acum. Cand da frigul pe meleagurile mioritice sper, de asemenea, ca nu voi avea probleme la pornire. In cer scuze si eu de :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus anul trecut am folosit tot 10w40 si a pornit exemplar si la prima cheie nu lunga si la -22 de grade maxim cat a fost la noi in zona, specific fara zgomot de tacheti,

cati kilometri aveai anul trecut cu 10w 40 rulati in iarna trecuta? Un ulei proaspat schimbat face altfel la rece fata de un ulei rulat care se apropie de schimb si afara e iarna.

parerea mea este ca nu e cazul la masina ta un ulei folosit de tine.Eu ma apropii de 300 000 de km cu golf 4 si merg cu 5w 40 si totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cristianionut eu merg cu uleiul apx 8-9k de km , am mers cu 10w40 pana prin decembrie iar in ianuarie am facut schimbul tot cu 10w40

Golful tau o avea 300k de km dar skoda mea nu stiu cat are REAL, e la mine din august 2010 ,ce stiu e ca ar trebui sa completez apx 1.5 l la 10k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii noi. Am acum 3400 de km facuti cu uleiul acesta si e foarte in regula. Mi se pare a fi un ulei stabil- motorul are acelasi sunet la pornire si dupa 20 de km rulati. Pana acum masina nu a consumat nimic din el. Sunt curios cum se va comporta la frig. Pornirea pare a fi mai usoara pentru motor.

Drumuri bune sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la fel cum ma asteptam, la mine nu e problema de ulei ci de altceva

Si acest cu acest ulei se pare ca as avea acelasi consum

Bafta si poate altii vor fi mai norocosi ca si mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va atrag atentia ca pentru discutii personale exista PM!

Da, eu am sters posturile care nu contineau nimic tehnic si aveau atacuri la persoana. Considerati acest post ca un ultim avertisment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca multi il lauda si m-as baga si eu pe felie. Sunt in dubii care sa il aleg

Primus DX 5W30 505.01 pare dubios pretul 117lei 5l

sau

Primus DPF 5W30 507

Pana acum am avut normal, EDGE 5w40 dar nu maninca absolit nici un gram de ulei intr-un an. am real 130.000km motorul este PD.

Motivul este :http://vwforum.vwfor...l/page__st__160 ultimul postul

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA , dar teoretic si 507 inghite pe 501 ......

Uni zic , daca masina e pana in 100.000km pui 0w30 sau 5w30 daca e batrana pui 5w40. Ok dar masina mea inca nu maninca ulei chiar si la 130.ooo , mai vorbea cineva referitor la coeficientul de temperatura.

Adica motorul are tot 90grade atit vara cat si iarna, nu inteleg de ce w60 e mai bun vara decat w30 pt ca motorul oricum nu trece de 100grade chiar daca w60 e mai vascos si protejeaza mai bine.

De fapt ce probleme pot avea cu 5w30 la vara, avind in vedere ca vara in brasov inseamna maxim 2 saptamani peste 30grade afara?

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai DPF nu vad de ce ai pune un ulei cu norma 507.00 dar...vine iarna si cred ca e mai bun ulei mai "subtire". Legat de folosirea unui ulei mai vascos dupa 100.000 de km facuti, ei bine, eu am 210.000km in acest moment si nu vad sa am nevoie de 5W40. Un sfat...vorbeste cu importatorul, daca te decizi sa cumperi Rheinol, si informeaza-te daca au in zona un magazin partener. Nu are rost sa mai platesti si curierul. Eu am dat 160 de lei pentru 5 l de Primus DPF, 5W30 plus 20 de lei curierul.

Dupa cum am spus in posturi anterioare sunt surprins de cat de bine merge masina cu Rheinol. Acum am aproximativ 4500 de km facuti si pare in regula. Cred ca cea mai importanta calitate a sa, detectata de mine, este stabilitatea. Motorul are acelasi sunet placut atat la rece cat si la cald. In plus masina porneste foarte usor.

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai de gand sa il tii in motor? Vad ca faci multi km ma intereseaza cum s-ar comportat pe sfarsitul perioadei de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am da un mail sa vad daca au reprezentanti in Brasov si daca au SWD Rheinol Primus VS SAE 0W-40 5 l , in germania e 150 lei. Am sa bag fie 5w30 fie 0w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!