Jump to content

Ulei de motor Rheinol


soila
 Share

Postare recomandată

Interesant topic legat de acest ulei. Pareri foarte bune si un pretz ff mic al acestul ulei.

Problema ii ca mie imi trebuie 10w40 care sa respecte norma vw 505.00 si singurul care l-am gasit pe site e un ulei pentru camioane si autoutilitare. http://www.baiadeulei.ro/produs.php?id=16

Momentan folosesc Motul 10w40 si e net superior unui mobil1 synt5w40 cu care imi clancanea si trepida motorul la pornirea la rece.

Posibil sa incerc rheinol la schimbul urmator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aproape 500 000km si cu mobil1 synth 5w40 a consumat cam 1-1,5l la un schimb.De aceea as folosii 10w40

In mod normal pe toate siteurile cu configurare automata pt T4 meu e dat 5w30

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu abia ieri am aflat ca importatorul si depozitul principal se afla in Baia Mare...asa ca am si luat 5litri, daca se comporta bine, numai Rheinol

primeste de acum in colo...la preturile astea mici fac si schimbul mai des.

o singura chestie nu inteleg, orice ulei am folosit pana acum la intervale max de 6-8 mii km, chiar dupa schimb si cativa km deja era negru negru, asta nu s-a innegrit...o fi de bine sau de rau??? motorul meu o trecut de 250kkm si depunerile or fi pe masura in mod sigur. Sa difere concentratia de detergenti oare?

in rest sant multumit de sunetul motorului atat la cald cat si la rece, ca numai atat pot constata deocamdata...

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta imi doream sa aud;alternative la marcile premium de ulei,spuse de cineva cara avea probleme cu consumul de ulei si dupa ce a trecut pe alt producator de ulei sa mai ameliorat problema. ;) Zilele astea 3 sa fac schimbul de ulei si sunt in cumpana habar nu am ce o sa pun,si treaba ceea mai buna ca am atatea alternative la job;castrol, mobil, aral,mannol,fuchs etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

castrol sau mobil facute la turci :D bune a naibii... mie la golf din cauza ca mergeam putin si nu se incalzea motorul,

imi facea o margarina pe la buson de ziceai ca e jumate antigel, jumate ulei in baie :D

rheinol-ul macar nu mai face margarina si merge mai rotund la rece, la t5 tot am zis mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi face si mie margarina la buson cu Mobilul asta. Pe ultimul bidon care l-am luat vad ca nu mai are eticheta dubla cu made in Turkey dar oricum nu cred ca e mai bun. Oricum la urmatorul schimb voi incerca ceva din Germania pacat ca Rheinol nu are si punct de vanzare in Bucuresti.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila ..Diferenta de consum de ulei poate o ai ca ai intervenit la masina si la stilul de mers si astfel ai remediat anumite pierderi(oringuri,schimb turbo,garnituri,etc) sau ai actiuni la Rheinol :blah: ?Poate ne mai da detalii si @COSMIN vizavi de consumul de ulei.

Pai vad ca mai sunt interesati...vorbim pe PM si facem comanda impreuna (la 15 l comandati suporta ei trasnportul).Dupa 15 mai as vrea sa comand si eu. :icon_thumright:

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma sincer chiar ma gandeam zilele astea sa nu sara vreunul ca am actiuni la rheinol sau sunt importator in romania :)

nu stimati colegi, lucrez ca inginer IT

sunt observatii personale, prima data cand mi s-a recomandat eram la fel de incert, mai ales ca nu auzisem de marca aceasta

dar dupa 2 ani de utilizare pe T5 si aproape 1 an pe golf, am observat ca fata de astea turcesti, se prezinta mai bine rheinol-ul

la T5 cand trecusem la rheinol chiar nu se intamplasera nimic deosebit, apoi am schimbat turbina din cauza ca a ajuns antigel in baie de la pompa de apa... etc

la golf am trecut pentru ca am observat ca la t5 nu mai facea margarina aia la buson, uzura mare nu are.

oricum alt lucru interesant este ca la T5 dupa 9000km uleiul are aproape aceiasi culoare aurie, si vascozitatea pare la fel

la castrol deja era negru la atatia km, si aproape de 15.000km cand il schimbam, curgea ca apa :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MOBIL se face si in turcia si in eu in belgia,sunt etichete diferite pe spatele bidonului si de 1 l si de 4 si de 5.Mobilul de turcia are mai multe etichete cu traduceri in mai multe limbi,mobil de eu are o singura eticheta pe care scrie in germana si bidonul de 5 l are o eticheta mica de service pe care se noteaza numarul de km la schimbul uleiului.Mobil e detinut de EXXON MOBIL si are fabrici si rafinarii in tota lumea.Castrol din cate stiu se face prin germania si pe toate ambalajele scrie clar made in eu,asemeni si castrol e detinut de BP care mai detine si aral si care are fabrici in toata lumea.Nu neg e posibil sa existe pe piata produse contrafacute dar in nici un caz nu vin pe relatia turcia vine pe relatia china ;) Cert e ca din ce in ce mai multa lume se plange de calitatea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sincer chiar crezi ca uleiuri din belgia sau germania ajung in romania ? facute de mobil sau castrol..

pentru piata de est, NUMAI de la turci vin, incepand de la masinile renault, si terminand cu biscuiti si acadele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mobilul din europa e putin mai ieftin decat ceel din turcia,mi-a spus baiatul de la mobil ca daca e facut in eu e putin mai ieftin avand in vedere ca turcia nu e in eu si de aici se incepe cu taxe vamale etc.E diferenta de 5 lei la bidonul de 5 litri si de 1 leu la bidonul de un litru.Asta am vazut cu ochii mei in acte,lucrez in domeniu auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc marca acesta de ulei in 5 masini diferite.Nu am probleme la nici o masina, mai ales ca celelate sunt ale rudelor care au cumparat la recomandarea mea.Daca ar fi fost vreo problema o luam pe coaja.

Sunt multumiti de pret si faptul acest lucru ii determina sa faca schimbul la timp sau un pic mai devreme.Nu sunt interesati de comportamentul motorului, dar au simtit dimineata o atenuare a zgomotului la diesel la rece la pornire.

In afara de golful 4 care papa pina la un litru intre schimburi, restul nu au aceste probleme.

Una peste alta este o alternativa ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma declar super multumit de acest ulei

masina in garaj, pereti de beton...dimineata cu geamurile lasate aud foarte bine diferentele la pornire.

pret mic, sursa clara... il recomand fara probleme de constiinta si va asigur ca nu am vreo legatura cu aceasta firma :) doar is bucuros ca-i aproape de mine depozitul :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rheinol sau Motul ? Poate cineva le`a folosit pe amandoua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva uleiul Rheinol la cutia de viteze?

As fi interesat sa folosesc 75w90-ul lor, dar nu stiu cat de bun este. Din cate am citit, ar fi un ulei semisintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Revin cu noi impresii. Am uitat de topic si vad ca sunt oarece nedumeriri.

Poate am uitat sa mentionez (dar unii dintre voi stiti), am un motor destul de nou si cu km putini pe masina. Motor ce il stiam si pe vechea masina si nu inghitea nimic intre schimburi. Iar turbina e noua. Asadar... motorul + turbina ar trebui sa se comporte exemplar.

Cand l-am montat pe masina i-am facut si primul schimb, dar cel mai bun ulei ce l-am gasit atunci era un Mobil made in EU. Dupa 7.000 de km SURPRIZA: nivelul era la minim (s-a aprins si martorul galben) - lipseau aprox.800ml. Pana i-am facut schimbul la 12.000 deja iar coborase pe joja.

Acum,

1. cu ulei Rheinol, dupa aprox. 6000 de km nivelul e acelasi.

2. Zgomotul... dimineata la prima pornire mie sincer imi pare mai mic si acele 3 secunde pana "ridica" uleiul cand aveam Mobil s-au facut acum 1 secunda, iar in acea secunda mult mai silentios.

3. Zgomotul la cald... sincer e printre cele mai exemplare motoare. Foarte silentios, toarce perfect pentru un PD.

4. Culoarea... la mine e tot neagra. La PD nici nu cred ca se pastreaza curat vreun ulei.

5. Depuneri pe buson sau capac... nu exista.

6. Stilul de mers a ramas acelasi - agresiv.

7. Cei care spera in imbunatatirea acceleratiei sau a puterii prin schimbarea marcii de ulei, cred ca nu stiu care e rolul uleiului si/sau au vazut prea multe reclame la TV. :D

Cam atat deocamdata. Calitatea uleiului se vede in timp. :)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

-astazi se baga intr-un datsun-nisan din 1980 si sunt curios cum se comporta masina?

...

... .Uleiul are vascozitate de 10w 40.

ce fel de 10w40: Primus TS sau Promotol GD, adica semisintetic sau mineral?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice-ti-mi si mie, e mai bun Rheinol decat Aral? Ambele sunt facute in Germania(cred) si la pret e cam acelasi lucru.

Trebuie sa fac schimbul acum si sunt nehotarat. Am folosit pana acum Mobil 5w30 synt special v(ceva de genu) si am fost tare dezamagit, mai ales cand au trecut de la 5w40 la 5w30(pentru motoare PD).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Posted 14.05.2011 @ 10:12

cristianionut, on 26.08.2010 @ 14:09, said:

...

-astazi se baga intr-un datsun-nisan din 1980 si sunt curios cum se comporta masina?

...

... .Uleiul are vascozitate de 10w 40.

ce fel de 10w40: Primus TS sau Promotol GD, adica semisintetic sau mineral?

semisintetic si masina este la al doilea schimb cu utilizare zilnica in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat Prymus Synt 5w40 si am facut schimbul. Marfa a venit prin curier, ma intreb de ce data productiei era 2008? Nu e oare cam vechi?

Sa aiba stocuri asa de mari si de vechi?, o fi un produs care nu se prea vinde?, nu stiu ce sa mai cred.In plus norma 502.00 nu e trecuta pe bidon, numai in fisefe tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiurile sintetice au garantie 4 ani de la data fabricatiei

eu in 2009 am pus castrol SLX facut in 2006 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am pentru cei care folosesc uleiul Rheinol. Voua nu va face spuma la buson nici iarna,cand de obicei se face din cauza condensului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!