Jump to content

Ulei de motor Rheinol


soila
 Share

Postare recomandată

cristianionut

acelasi pret.eu asa stiu.

DXM este un model evolutiv al produsului primus synth. :icon_cool:

este un ulei sintetic fata de precedentul care este semisintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit si eu la neorom cu cineva, primus synth si DXM sunt aceleasi uleiuri, fiind full sintetice din grupa 4 PAO

domnul mi-a zis ca pot pune primus synth fara probleme si in benzinar, intr-adevar pe bidon zice ca e si pentru motoare pe benzina

dar tot raman reticent si am sa pastrez ultimul bidon pentru urmatorul schimb la T5, si pana in noiembrie sa comand si eu DXM, macar sa fiu linistit ca are si norma 502.00 pt benzinare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa intelegem ca acum exista pe stoc ambele variante ?

M-ati convins parca si pe mine sa pun Rheinol la urmatorul schimb, are un pret bun si o sa incerc sa fac schimburile la 10000 in loc de 15000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da au si Synth si DXM pe stoc, dar de acum voi trimite comanda pe email catre neorom :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am gasit la Pyramis 5w40 Primus DXM la 114 ron la 5 l. Am facut schimbul sa vedem daca mai scad consumul de ulei (2 l mancati in 6k km cu Castrol 5w40)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Acum dupa 9000 de km rulati cu viteza melcului, am nivelul pe joja la jumatate.Deci din 4,5 litri am consumat 600 de grame. Din pacate criza economica ma obliga sa ma despart de acest ulei si sa trec pe Q8 care e mai ieftin (95 de lei 5 litri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa iti dau PM dar ai inbox-ul plin de unde ai luat Q8 asa de ieftin si ce tip este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

imi cer scuze si mesageria mea e plina si nu am timp sa reglez problema. Am luat de la Ploiesti de la swiso, tipa de acolo e super de treaba.Eu cumpar pentru mai multe masini odata (5 masini pe firma).Cand am truburi in zona trec si iau, nu mai platesc curier.Folosesc Ulei Motor Q8 F Excel 5w-40 Bidon 4 litri are aprobare pompe en duse, care e 75 de lei la ei.Mai gasesti si la autokarma, dar alt pret.

Am sa fac un topic cu acest ulei Q8. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

cristianionut pana la urma e bun Rheinol sau nu , din cate am citit ai fost printre primii care ati utilizat acest tip de ulei, acum vad ca dupa 1 an schimbi marca, de ce?

Vreau sa iau si eu acest tip si inca sunt in dubii , iar acum ca vad ca l-ai schimbat nu mai stiu e sau nu bun

Pana acum am schimbat mai multe marci si la toate am un consum de ulei de pana la 1.5 l la 10k

Ma gandeam sa ma duc pe Rheinol 10w40, acum parerea ta si a celor care il folosesc este dc merita sau nu?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cristian,

si eu sunt la primul schimb cu Rheinol primus dxm 5 w40, am doar 2000km parcusi, iar consumul de ulei a fost de aprox.200 ml...seat-ul din semnatura este mai insetat decat Golful aprox. 2 litri la 10.000km...pana acum am testat mai multe tipuri de ulei 10 w 40 dar consumul era cam tot ala...astept sa mai fac ceva km sa vedem cum se comporta...numai de bine:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am schimbat acest ulei din cauza pretului. Asa a fost si cu Valvoline in romania, la inceput era ieftin apoi s-a scumpit.

5 litri costa 135 de lei, iar eu folosesc acum ulei Q8 care costa 95 de lei.E ceva diferenta mai ales cand cumpar la 6 masini (nu toate VAG) ulei.

In rest calitativ nu am ce sa ii reprosez.Dupa cum am spus mai sus a fost utilizat ca marca de ulei in mai multe masini, cateva schimburi si nu au fost probleme.La golf 4 schimb la 10 ooo de km si desi masina merge mult urban, uleiul era ok.

"Fara fitze fara pretenti, pui in motor si merge" asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi-am comandat si eu Rheinol primus dpf 5w30 507.00 si a ajuns ieri. Necazul meu e ca bidonul si eticheta primite nu bat cu cele din fotografii. Am sunat la Neorom si mi s-a spus ca asa au primit acest lot din Germania dar ca uleiul este cel indicat de mine. Voi ce parere aveti? Chiar am sperat ca o nimeresc de data asta si nu mai am indoieli cum aveam la Castrol. Deja urasc serios "las` ca mere si asa" din tara asta. Nici nu stiu cum sa fac. Sa pun uleiul sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune niste poze cu etichetele cel mai bine. Nu scrie pe ele ca e 5w30 si are norma vw507.00 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie ca e uleiul pe care l-am cerut eu dar nu am vazut pe nici un site acest tip de bidon sau acest tip de eticheta. Eu sper sa fie Ok pentru ca maine il pun in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambalaje se schimba mereu dar update-ul pe site-uri mai greu sau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun e schimbat ambalajul , dar scrie alb pe negru ca e 5w30 ; 507.00?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! Scrie ca e 5W30 507.00. Rheinol Primus DPF. Ma nemultumeste faptul ca nu primesc ce vad cu ochii mei pe site.

Off topic: uleiul pus de mecanicul meu e taman 5W40 cu norma 505.01. Nu am facut mult cu el dar vreau sa spun ca e adevarat ca un ulei nepotrivit creste consumul. Nu am reusit sa ajung sub 7,5% in nici un chip in conditiile in care cu uleiul anterior, VW 5W30 507.00 scoteam lejer 5% daca mergem in ritmul traficului pe E81. Nu mai spun ca motorul crantane incredibil. Parca e un Barcas. Maine ii pun capac problemei si nu ma mai las pe mana nimanui. Acu am reusit sa imi fac un schimb de ulei cu 400 de lei cu 8 litri de ulei si 2 filtre. Invatatura de minte pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne zici efectul dupa schimbul cu Rheinol, ms.

Cu siguranta! Voi face un raport complet dupa ce imi dau si eu seama ce si cum. Am sperante ca o sa fie multumitoare functionarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut si eu un "raport" dintr-asta. E ok uleiul dar fara pretentii de perfectiune. Inainte foloseam Valvoline si as putea spune ca e tot cam pe-acolo. Insa e mult peste uleiurile turcesti (Castrol, Aral, Mobil) ce au impanzit tara.

Cu Valvoline imi consuma maxim 200ml intre schimburi, Rheinol in jur de 4-500ml iar Mobil peste 1 litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut consum la Castrol Edge 5w30 zeroo. Credeam ca am probleme la motor de nu consuma deloc. E drept ca l-am schimbat la 10.000. La uleiul Vapsoil, luat de la reprezentanta mi-a consumat undeva la 200 de ml la 15.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti face asa comparatia cum ai facuto tu, nu poti estima exact ca a consumat 200 de grame, chestia e ca ai completat tu atat,dar de ce ai completat? sa aprins cumva becul? in plus dela 10k la 15k e drum lung, mai ales ca uleiul deja este destul de slabit si a cam pierdut din proprietati, deci poti chiar sari de 200 gr de la 10 la 15k

bafta

P.S. si eu am achizitionat recent 15 l de ulei Rheinol si urmeaza sa fac schimbul, vedem dupa cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi...exact atat s-a completat pentru ca uleiul sa junga pe joja acolo unde trebuie sa fie. Completarea a fost facuta la aproximativ 14.000 de km. Cert e ca uleiul Vapsoil mi s-a parut destul de bun intru-cat motorul suna ca un benzinar. Chiar am fost intrebat daca e pe benzina si omul s-a mirat cand i-am comunicat ca e diesel. Acum nu am gasit Vapsoil la un pret acceptabil decat la o firma din Piatra Neamt (31 ron/l) si mi s-a parut putin fata de cat am platit anterior asa ca am preferat sa iau altceva. Ma bate gandul sa pun in masina tatalui meu (Opel Astra G Y17dt) ulei Metabond. Am auzit lucruri foarte bune despre acest ulei. In plus uleiul actual Castrol Magnatec 10W40 mi se pare ca...accentueaza zgomotul produs de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......

o singura chestie nu inteleg, orice ulei am folosit pana acum la intervale max de 6-8 mii km, chiar dupa schimb si cativa km deja era negru negru, asta nu s-a innegrit...o fi de bine sau de rau??? motorul meu o trecut de 250kkm si depunerile or fi pe masura in mod sigur. Sa difere concentratia de detergenti oare?

......

Din mai multe surse (mecanici, distribuitori, vanzatori de piese auto) am inteles ca uleiul "lucreaza" cand se face negru. Atunci curata si ajunge prin toate locurile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O aberatie. Uleiul curata si lubrefiaza pe toata durata intervalulului de schimb cat se afla in motor si ajunge si peste tot unde trebuie sa ajunga ca daca nu ar ajunge ar fi vai si amar de saracele motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!