Jump to content

Ulei de motor Rheinol


soila
 Share

Postare recomandată

am folosit si eu Rheinol Primus DXM 5W40 505.01. foarte "tacut" fata de Special Plus de la VW si fata de toate Castroalele de pe piata (doar astea le-am incercat).

acum am Ravenol VMO doar pt a-l compara cu Rheinol si pot sa spun ca motorul toarce identic.

pretul celor doua este acelasi cca 150 lei 5 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am pus Rheinol LLX 5w30 in masina. Imi place cum suna deocamdata. Sa vad daca rezista mai mult de 7000 de km in CR. Am pus Rheinol DXM 5w40 in masina tatalui meu, un Astra G, 1,7 si sunetul de tractoras specific motoarelor de Opel a scazut dramatic. 

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

folosesc si eu tot DXM 5x40-am aprox 6-7 k km de la schimb ,ce am remarcat este ca nu scade nivelul ,desi am mers cu viteze mari pe autostrada, in rest nu am fost prea atent la zgmote dar pare a fi la fel ca si cel dinainte(castrol edge).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru motoarele 1.6 benzina ce varianta de Rheinol recomandati? Am unul in familie, 1.6 BFQ care acum are Castrol 10W-40 si tot un 1.6 dar cod AZD, al unui prieten care acum merge cu Castrol 5W-40.

 

La golful meu TDI am folosit PRIMUS DXM dupa care am bagat Ravenol VPD (care inca il am in motor) pentru a le compara. Am fost mai multumit de Rheinol si voi reveni la el. Mult mai silentios la pornire, in special iarna la temperaturi scazute si un sunet mult mai placut si mai sportiv in turatii ridicate, fata de Castrol sau Ravenol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10w40 nu prea se preteaza pentru clima noastra, decat daca e foarte uzat motorul si asta pana la RK. Plus ca un 10w40 de calitate e ft scump, restul sunt doar minerale ordiniare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jorjel, pune LLX in benzinar si chiar si in diesel. daca nu, treci pe fuchs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful Diesel e PD deci clar nu merge cu LLX care e 5W-30 si nu indeplineste normal 505.01 din ce vad pe site'uri!  Iar la benzinare n-am auzit sa se bage 5W-30....

 

Ori 5W - 40 ori 10W - 40 !!! Dar nu stiu de care sa aleg!

 

Alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce km si ce an? in principiu nu ai de ce sa pui 10w, iar daca vrei ceva de la Rheinol cauta 5w40-ul cu cea mai buna fisa de la ei (importante sunt HTHS, PP, TBN). Posteaza aici eventual fisele si ne dam si noi cu parerea.

Se pune 5w30 si la PD-uri, dar e combinatie slabuta de vascozitate parerea mea, daca nu ai DPF unde asta ajuta la low saps nu se justifica nici asta, dar e mai potrivit oricum decat 10w.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselu PD'u e 2003 cu 230.000km - categoric merg pe PRIMUS DXM 5W-40. Intre schimburi (10.000km) mananca 300-400 ml.

 

Benzinaru BFQ e tot 2003 cu 110.000km - aici nu stiu ce sa aleg. I-am pus anul trecut Castrol SLX 10w-40 i-am dat talpa si in 4000km a mancat 1 litru. Dupa ce am completat si i l-am dat unei matuse care rar depaseste 80km/h uleiul e la nivel si acu cand se apropie de 10.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2003 cu 110 000 km???? bate le ochi asta. L-ai luat de nou??

Parerea mea este sa incerci 5w40 de la o firma serioasa (la castrol nu ma pronunt, ca nu folosesc in veci) si daca nu consuma peste norma permisa in carte mergi tot pe vascozitatea asta, daca iti consuma cu orice 5w40 atunci pune 10w dar asta inseamna ca ai ceva uzura si in scurt timp nu-l mai salvezi nici cu marmelada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am luat anul trecut cu 102.000 :))! Are carte service, are reviziile la zi pe carte si nu am avut probleme cu el. Daca e smenuit asta e ... inseamna ca e smenuita si cartea. Nu il folosesc eu personal si nu prea m-am ocupat de el. L-am lasat sa-i faca revizia cand l-am adus si mecanicul i-a pus 10W-40 ... nu stiu din ce motiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai baga 10W !

Normal ca ti-l mananca, nu e bun pentru aceasta generatie de motoare.

5W40 e foarte ok chiar si pentru benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

As trece si eu in tabara voastra...am avut pana acum Ravenol VPD...

Ce ma deranjeaza la el este modalitatea de achizitie..

Rheinol-ul de unde se cumpara?...in Bucuresti de ex il gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult mai usor procuri Ravenol-ul,asta e motivul pentru care am trecut si eu pe el.Ai cel putin 2 magazine pe Pantelimon(cam in zona ta) care distribuie asa ceva.Da-mi PM si iti dau indicii.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un schimb la 13 000km facuti cu Rheinol DXM 5w40 pe masina de oras  Suzuky Swift am remarcat : consum de ulei 0 , diferente inainte si dupa schimb in ceea ce priveste sunetul motorului la pornire nu sunt , de aici deduc ca uleiul nu s-a degradat sesizabin in cei 13 000km.   In VW t4  cu 500 000km+ am tot DXM si consumul in 15 000km este de maxim 200ml.    

 

 Intentionez sa il folosesc si in masina tatalui meu VW LT35  2.5tdi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-l mai des la ambele masini. :mellow:  de apreciat ca nu consuma, dar nu e singurul criteriu ca inca rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 000km nu mi se pare ca e mult pentru un ulei sintetic. In masina de oras suzuky swift daca il puneam pe deget era maroniu transparent inainte sa il schimb, nu a fost inegrit deloc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa sintetic, adica se poate si mai sintetic. pana si redline spune sa-l schimbi la 7,5k km daca mergi preponderent in oras.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In masina de oras suzuky swift daca il puneam pe deget era maroniu transparent inainte sa il schimb, nu a fost inegrit deloc.  

Nu compara.

Benzinarul e complet diferit. Uleiul isi pastreaza culoarea in mare masura chiar si la sfarsitul intervalului service.

Si chiar unele diesel CR se comporta la fel.

 

La diesel PD sau clasic (cu pompa de injectie) uleiul e negru deja dupa 10 minute de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Da foarte adevarat Cosmin desi multi nu pot explica culoarea ca mierea in anumite motoare diesel.Daca nu as fi vazut cu ochii mei, un opel astra diesel cu ulei de culoarea mierii, as fi zis ca sunt povesti.

Revenind la topic sa recunostem ca si eu si Cosmin am folosit acesta marca de ulei si este ok.Cine citeste primele pagini ale topicului afla si comentari fata de marca de ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vazut cateva motoare diesel in care uleiul este curat ca in benzinare.

Cateva dintre ele erau 1.4 si 1.6 HDI /TDCI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul ulei pe care l-am scos aproape galben, dupa vreo 9 mii km, dintr-un motor de Isuzu a fost un ulei Shell. De atunci nu am mai vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar eu am spus...

La diesel PD sau clasic (cu pompa de injectie) uleiul e negru deja dupa 10 minute de mers.

 

Cel putin la VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Observ ca majoritatea celor care folosesc aceasta marca (  inclusiv eu ) isi baga in motor 5w40 primus DXM . Acuma intrebarea mea este..., in cazul in care consumul de ulei este mic cu acest ulei Primus DXM,  ar fi vreun beneficiu pentru motor folosirea unui 5w30 Rheinol primus DPF( mai subtire)?   primus DXM respecta norma 502.00   500.00  500.01  iar Primus DPF respecta norme mai stricte 504.00  507.00.  Diferenta de pretz intre aceste uleiuri este mica tocmai de asta intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!