Jump to content

Proiect VW Bora Coupe


TIR

Postare recomandată

@voinea pai in mai m-a invitat tipul cu bora accea neagra coupe sa ne vedem in austria :) ce fac ma duc cu aceleasi jante :blink:

e buna varianta ta circoloco ma gandisem si eu la ea... arata destul de bine jantele...

o sa caut saptamana asta sa vad ce gasesc...

Link către comentariu

masina incepe sa prinda forme... azi s-a montat motorul la loc, s-au mai facut unele constatari... mai trebuie inlocuite unele furtune pentru ca erau vechi si au crapat, se face o revizie completa... macar sa mearga bine pana la un nou motor...

dsc07356s.th.jpg dsc07357w.th.jpg dsc07358.th.jpg dsc07359j.th.jpg

Modificat de TIR
Link către comentariu

Felicitari pentru proiect.....insa faci totul custom la ea..........si acum la final te ineci ca si tiganu la mal........mai stai mai strange bani.........si fara suparare decat sa dai 450 de euro pe treeface vezi ca de pe ebay sau si la noi pe 4tuning gasesti rh zw 3 cu 600 si facute frumoase....nu mai zica ca nici nu poti sa compari treeface cu rh..........dar na faci cum doresti,banii tai,masina ta.........deci decizia ta.......bafta in continuare......:))

Link către comentariu

Parerea mea este sa nu pui RH. Nu neg calitatea lor si feedback-ul primit la capitolul asta insa mi se par destul de "grosolane" sau "butucanoase" alte cuvinte nu am gasit :(. Eu ti-am prezentat o varianta ieftina pentu un set de jante noi si care arata bine. Bineinteles ca e loc de mai bine insa dupa cum stii si tu ca si noi toti, totul se rezuma la bani. Asteapta pana in primavara ca oricum le vei tine in garaj daca le iei acum si poate mai strangi ceva bani. :))

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

RH-urile alea nu imi plac + ca am mai spus... le are tipul din germania pe bora ce rost are sa iau ca el nu fac o copie dupa masina lui...

Circoloco nici eu nu am sarit sa le iau pe alea... doar ca am anumite planuri facute... banii astia nu ii am efectiv dar se pot concretiza intr-un set de jante alftel nu se concretizeaza in nimic :icon_thumright:) asa ca am zis sa profit de ocazie... o sa gasesc eu ceva frumos

Link către comentariu

usor... usor incepe sa prinde forma dorita...

maine o sa trimit sablonul de geamuri la buzau sa vedem cat dureaza executia lor.

post-2516-0-15629700-1288808279_thumb.jp

post-2516-0-53766500-1288808284_thumb.jp

Link către comentariu

ThreeFace daca vrei lowcost pt un set de jante 17". Sunt undeva la 400-450E noi

sunt frumoase, sunt low-cost, dar parerea mea e ca sunt mai mult pt. expozitie; le-am vazut pe un VW Golf Variant si erau indoite rau in multe locuri, tind sa cred ca nu prea sunt rezistente si posibil sa fie si grele.

Link către comentariu

din cate am vazut bordul a fost tot timpul pe masina, iar motorul nu vad ce legatura are cu vopsitul interiorului?

Link către comentariu

ideea sta in felul urmator... m-am cam saturat de oamenii astia de imi fac masina... si vreau sa scap cat mai repede de ei sunt satul pana peste cap...

au ramas stalpii nevopsiti la interior si pe la panourile spate dar nici nu mai vreau sa le fac... pentru ca am vorbit o vorba si acum facem altceva. La anu eu vreau sa schimb tot interiorul masinii asta incluzand schimbare de bord si asa mai departe atunci o sa am acces la toate partile interiorului... si atunci o sa il fac cum vreau eu...oricum nu o sa se vada nici un element... o sa fie ascunse.

sunt multe chestii care au intervenit pe parcurs si nu am chef sa le insirui pe aici... pur si simplu m-am saturat si vreau sa plec cu ea din curtea aia si atata... e ultima oara cand mai calc pe acolo.

legat de jante... mai ma gandesc am in jur de 1500 eur disponibili pentru ele... o sa gasesc eu ceva frumos si rezistent... i-as pune OZ-uri pentru ca sunt super multumit de ele dar nu au un model care sa dea bine pe masina...

aveti idee de un cod de produs (am atasat poza) pentru ornamentele interioare de praguri dar pe care sa nu scrie nimic ?? sa fie simple

@robert03 te astept si pe tine cu proiectul tau si dupaia mai stam de critici dinastea de 2 bani ;) sau macar sa investesti jumatate din cat am investit eu in proiectul asta si nu iti spun de nervi, ca poate tu inafara de revizii nu ii faci nimic la masina...

post-2516-0-79362300-1288811659_thumb.jp

Link către comentariu

Imi pare rau si imi cer scuze daca te-a ofensat afirmatia dar asta e realitatea; cel putin asa cred eu.

Un proiect trebuie intodeauna sa contina, macar in linii mari, o estimare a bugetului, etapele prin care se va trece, verificari intermediare samd. Din cauza asta probabil ca tu ai intampinat problemele descrise mai sus. Era de asteptat sa fie asa.

Nu as vrea sa ma intelegi gresit. E de apreciat ce incerci sa faci chiar daca unora le place iar altora nu (inclusiv eu). Personal cred ca metoda ta nu a fost cea mai potrivita, ci mai degraba cea mai ieftina dpdv al timpului si al banilor; tu ai sudat doua jumatati ale unor masini pentru a obtine una singura. Asta inseamna o interventie majora asupra structurii de rezistenta. In plus, jantele acelea sunt departe de OEM-ul pe care il mentionai la inceput. Acelasi lucru si referitor barile modificate si bordul pe care intentionezi sa-l schimbi. Ma rog, Bora coupe nu este OEM in sine... :))

Coupe-ul de pe alt continent, la care se facea referire in urma cu cateva pagini, este la un nivel mai 'profi' daca pot sa-i spun asa. S-au inlocuit usile, sectiunea inferioara din panourile laterale si alte mici modificari care erau necesare. S-a lucrat cu manualul in brate de catre o persoana care chiar daca nu avea experienta in ceea ce face s-a documentat inainte si in timp ce, nu intr-un service de cartier si acest lucru se vede.

P.S. 'Proiectul' meu de o asemenea anvergura nu cred ca va aparea prea curand intrucat unii dintre noi investesc in functie de prioritatile pe care le au in momentul respectiv si cel mai important, in functie de resurse. Pasiunea nu se arata prin bani, ci se vede!

Drum bun si succes in continuare! :ninja:

Link către comentariu

scuza-ma ca te iti spun... dar un topic se citeste de la inceput sa sfarsit nu invers... pentru ca nu esti coerent in ceea ce spui daca il citeai tot... intelegeai mai multe...

eu am ales varianta cea mai optima si cei din ungaria, noua zeelanda si germania au fost total de acord cu mine... ca se face mult mai usor asa... m-am documentat destul de mult si eu... inainte de aface lucrul asta iti pot confirma si colegi de pe forum cate telefoane am dat...

ce jante ??! nu am ales nici o janta , tu vorbesti de dragul de face posturi pe forum ? vin-o cu ceva constructiv daca vrei sa ai un cuvant important de spus. dar cred ca tu esti genu ala de cunoscator: "am auzit eu" :ninja: am intalnit dinastia multi ca tine

apropo daca erai un fin cunoscator a ceea ce inseamna oem... votex-urile sunt produse oem facute de catre vw... ca sa fi sigur ca merg pe oem... la bord vreau sa il schimb cu unul de bora + climatronic + cb + tempomat + multe altele...

Pasiune se vade in fapte nu in vorbe...

Modificat de TIR
Link către comentariu

atentie la gramatica!

"oricum se v-a vopsit superficial la interior "

"vin-o cu ceva constructiv "

cat despre proiect,jos palaria. din cand in cand intru sa vad in ce stadiu e masina. cele deja terminate de la colegii din afara arata f bine; nu stiu de ce nu a scos neamtu de la inceput modelul pe banda.

sunt curios si de geamuri,cum ies mai ales ca am inteles ca le faci in tara.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Tipic taranului roman: daca io nu am sau nu ma duce capu sa fac... ce are celalalt nu e bun, e naspa, e aiurea, e prost facut, etc.

Masini cu praguri,eleroane si neoane dedsubt, sunt cate vrei !. Pun pariu ca pe topicul cu golful ala GTI carbon si rosu, ai sa spui "bravo man, cea mai tare masina" si o sa o spui pe bune.

Sunteti jenanti, sunt absolut satul de oameni care nu au habar cum se invarte roata si incep sa comenteze ici colo, total pe dinafara de subiect ...

Tir: Cand e gata, vi sa punem ala sus? :D Succes in continuare

Modificat de RedFighter
Link către comentariu

Sa-mi zici si mie cand vii la Arad. Chiar daca nu mai stau acolo, o sa dau o fuga numai sa vad masina.

Si zici ca mergem la Worthersee la anu?

Link către comentariu

Clar o sa vin la Arad sa facem schimbarile de la interior ;) ma si vad acum cand ies cu ea pe strada cum dau la manivela la geamuri :))

Rudi oricum nu e necesar sa bati drumul pana la Arad mergem la Worthersee garantat... vin eu la tine :P

Link către comentariu

In primul rand felicitari robert03 pentru ca ai o opinie (fie ea si tampita si nefondata) si in al doilea rand, sa iti fie rusine, tot tie robert03 ca stai si spargi seminte la calculator si dai indicatii fara a stii cam ce implica acest proiect si fara sa fii citit cu atentie topicul!

Cat despre TIR, felicitari pentru proiect, sunt curios ce roti vei alege. Si nu are rost nici macar sa te enervezi cand te ia la 11 metri un profesionist in floarea soarelui si bostan ...

Link către comentariu

De cand asteptam sa vad masinuta vopsita si montata. Mult a fost, putin a ramas, bafta in continuare mane cu masinuta, ca e geniala si unica la noi. Sunt curios cum au facut cei de la Buzau geamurile din spate.

Link către comentariu

Am urmarit topic-ul post cu post si vreau sa te felicit pentru proiect.

Bafta in continuare :icon_thumright:

Link către comentariu

@micnea... azi am trimis geamurile :) sa vedem maine ce raspuns imi da domnul de acolo... oricum pare destul de increzator ca stie ce face... astept maine un raspuns de la el sa vedem cat dureaza daca le-as avea pe saptamana viitoare ar fi mult decat perfect...

o sa pun mondelul acesta de jante mai mult ca sigur oricum o sa fie 100% un model de la BBS ;) RS/RC/LM

post-2516-0-33833100-1288880481_thumb.jp

Link către comentariu

Aveti ceva impotriva opiniilor contra? Un forum contine ambele tipuri, de regula.

Lasand la o parte semintele, bostanii, taranii si soarele, ideea pe care am vrut s-o exprim e ca modul in care aceasta masina se construieste nu e cu nimic mai diferita decat modul in care a fost si una samsarita din targ, sudata tot din 2 jumatati de masini lovite. Un spate de Audi A4 unit prin sudura la jumatate cu o fata neatinsa de A4 e tot un Audi A4, nu? Acelasi comportament rutier pot sa-l aiba ambele masini, indiferent cine le-a construit. Nu stiu cati cumparatori, cu buna stiinta, ar exista pt o astfel de masina.

De ce in alte topic-uri toti spun ca fug de astfel de masini dar aici uimitor dau dovada de o falsitate crasa si nu spun altceva decat cuvinte de lauda?

Ma rog, ii cer scuze lui TIR si celorlalti pentru off topic, ii urez succes si drum bun in continuare; totodata ii salut si pe cei doi stimabili colegi! :icon_thumright:

Pacat ca pe acest forum oamenii care intradevar merita sunt eclipsati mai mereu de fel si fel de aplaudaci.

Link către comentariu

Robert... n-ai inteles nimic din ce face omul asta, nu face masina pentru vanzare ca daca ar face-o pentru vanzare fii sigur ca nu ar da detalii... si ne cerem scuze ca te eclipsam.... pe viitor promitem ca te scoatem in fata.:ceuameni:

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!