Jump to content

Caut posesori de ibiza pentru schimb de impresii :)


maiuei
 Share

Postare recomandată

Poi masina mea tot cu "4 difuzoare" a venit din care 2 defapt sunt twitere."optiune" ce am aflato abia cand am fost la seat cu problema ca nu im merg boxele pe spate cand defapt eu nici nu aveam :)))) am zis ca bun poi hai sa punem 2 boxe atunci dar bineinteles aparatul nu are iesire pentru inca 2 boxe si trebuie schimbat absolut tot sistemu de sonorizare..concluzia important e sa ai tu muzica la volan..restu cu ipodu personal :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maiuei

    71

  • Cristian

    59

  • valenting79

    31

  • vladenka

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o nedumerire....

am facut cea de a-2-a revizie si pe urmatoarea mi-au fixat-o la 26000 km sau 17 iul 2013.

Eu intelesesem din cartea masinii ca daca nu faci mai mult de 15.000 km /an, urmatoarea revizie ar fi in anul 4 de la achizitia masinii... Sa fii inteles eu gresit ?

Mi-au spus ca se va schimba uleiul, flitrul de ulei si filtrul de aer, probabil si cel de polen.

La cea de a-2-a revizie mi-au schimbat uleiul filtrul de ulei si filtrul de polen.

Ps. apropo de consum si benzinariile din romania.... in cartea masinii scrie ca rezervorul are 45 de litri si o rezerva de 7 iar martorul de bord se aprinde cand nivelul ajunge sub rezerva...

Eu mai aveam trei liniute, martorul era stins... deci, mai aveam aprox. 10 litri in rezervor...ma duc sa alimentez la petrom si ii spun tipului de la pompa sa-mi faca plinul, el ma inreaba cu tot cu rezerva ? eu zic :da!

Ajung la casa de marcat si surpriza: alimentasem fix 52 de litri... o matematica simpla imi spune ca rezervorul meu are mai mult... cei de la SEAT au fost mai indulgenti cu mine si au zis : lu' asta ii facem rezervorul mai mare ca e mai fraier si poate ramane in pana :D

dragut nu ?

sa tot fii propietar de masina in romania: taxe, impozite, service-uri auto,asigurari, benzinarii...

Noroc ca am ales o marca si un model care chiar imi place... imi mai indulceste viata :) si ma face sa ma simt bine cand conduc sau cand o privesc in parcare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reviziile se fac la 15.000 km sau la un an, care interval este atins primul. Daca nu faci 15.000 km, revizia se face la un an de la ultima revizie.

Daca nu mai ai garantie, iti recomand sa schimbi doar filtrul de ulei si uleiul la service autorizat, restul, adica filtrul de aer si filtrul de polen ti le poti cumpara si schimba singur, va fi mai ieftin si vei pastra si stampila service-ului autorizat pe cartea de service.

Cat despre benzinarii si rezervor, iti recomand sa nu mai lasi pe altcineva sa-ti faca plinul. Mai ales cei de la Petrom, dar nu sunt singurii, au un talent de a alimenta cu mult mai multi litri decat incap in rezervor, asta pentru ca opresc de multe ori pompa si o pornesc, astfel incat contorul arata ca ai alimentat mai multa benzina decat in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, da asta cu Petromul o stiam si eu, si ca sa fim on topic, fosta masina a fost seat ibiza de 1,2 70 cp, am vandut-o la 63.000 km (cumparata de noua din Cluj), inafara de ulei, filtre si placute alt ceva nu am schimbat la masina. Foarte multumit de masina, consumul intr-adevar in oras era undeva in jur de 10l/100km poate iarna un pic mai mult dar in mediul extra urban consumul era undeva in jur de 5,5l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristian,

m-am lamurit... cat despre benzinarii...ce sa mai zic....

Cu filtrul de polen am vazut cum sta treaba, este foarte simplu de schimbat sper sa fie asa si la cel de aer.

Apropo de filtre cineva (auzind ca am fost la revizie) imi spunea ca ar fi bine sa schimb si filtrul de benzina si parea logic: ca benzina nu ar fi asa curata pe la noi prin tara. Acum sincer, gandindu-ma la patania cu plinul... mi se pare o idee sa schimb si filtrul de benzina data viitoare... Cei de la service nu mi-au recomandat acum decat uleiul, filtrul de ulei si cel de polen... cel de aernu, cel de benzina nu...

In fine cam asta e....

Toate cele bune va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbatul filtrelor de combustibil indiferent ca e benzina sau motorina nu face decat sa imbunatateasca functionarea motorului. Asa ca eu personal recomand ca la schimbul de ulei sa se faca si schimbul filtrului de combustibil (adika max 15k sau un an).Combustibilul de la noi oricum e de o "calitate"..... Cine a mers inafara a vazut cu ochii lui...RO%20flag.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorina trebuie schimbat mai des, adica la fiecare revizie, la benzina e necesara schimbarea acestuia la fiecare 60.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O mica nemultumire am. Scaunele din fata au suport lateral, nu este rau, sunt comode in viraje, insa marginile de la sezut au inceput sa faca niste incretituri care arata urat. Chestia asta am vazut-o in diferite poze si la alte masini scoase la vanzare, second hand-uri. Nu este un capat de tara insa sunt inestetice. Scaunele voastre cum se comporta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema, la scaunul soferului. Nu te poti impotrivi uzurii fizice a tapiteriei si a buretelui de sub tapiterie. Totusi, masina mea are mai mult de 6 ani si peste 140.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri am observat ca becul de faza scurta de pe partea stanga nu se mai aprinde, o fi ars, nu stiu inca. Insa saptamana trecuta am citit manualul, in care zice ca ar exista un martor in bord care se aprinde cand sunt probleme cu oricare din becuri, martor care la mine nu se aprinde. Poate nu il am, sau este o alta problema? Ceva recomandari aveti in ceea ce priveste un bec de calitate? Care sunt cele mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea tehnica a masinii e specificat ca pentru faza scurta trebuie un bec de tip long life, ori eu nu am gasit la benzinaria de langa mine decat Osram normal. Becul ars este un philips, care a tinut cam 2 ani si jumatate. E diferenta de viata mare intre un long life si unul normal?. Eu am dat aproape 25 de euro pe bec, e mult, e putin? (putin nu e, sunt 25 de euro totusi, :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 EURO pe un bec? CE bec ai cumparat? Totusi, un set de becuri bune costa undeva la 140-150 RON maxim. Eu zic sa nu te complici, ia becuri normale. Osram, Philips, chiar si GE sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Astea sunt preturile prin benzinariile Shell de prin strainatati, in hypermarket sunt preturi decente. Sar la alt subiect, ce credeti de plasticele care acopera vitezometrul, sau fata casetofonului? Mie mi se par prea sensibile la zgarieturi, am dat cu carpa fara simt de raspundere si s-au zgariat prea repede, de ce nu or folosi si astia plastice mai dure un pic? Oricum dupa 2 ani si jumatate de folosinta sunt incantat, nu am consum de ulei, pun motorina foarte rar, si imi place senzatia de "bine inchegat" pe care ti-o da masina. Stergatoarele originale au tinut 2 ani, destul zic eu, am luat altele in primavara, Bosch, cam lasa niste urme, nu sunt chiar incantat de calitatea lor, nu au trecut nici macar o iarna. Masina are 38 de mii acum si la un moment dat va trebui sa ii schimb cauciucurile, inca nu stiu cum sa procedez, nu am facut schimb intre ele, sa le mut pe alea din fata in spate si invers, deci, alea din fata sunt mai uzate. Ma gandesc ca voi lua aceiasi firma, dunlop sport numai pentru fata si cand s-or roade si alea din spate o sa le schimb si pe ele. Voi cum procedati,e schimbati pe toate patru sau cum faceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pneurile se schimba de regula in fiecare an din fata in spate si cele din spate le pui pe fata ca sa nu se tociasca prea mult pe vreo punte; niciodata nu schimbi pneurile de pe o latura pe alta desi unii practica aceasta tactica atunci cand pneurile devin prea galagioase si sunt pneuri insemnate cu "parte exterioara(outside)" si nu insemnate cu "sens de rotatie(o sageata)"! Poti cumpara si doar 2 pneuri dar daca schimbai cauciucurile regulat intre punti in fiecare an nu se rodeau acum doar 2.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit de curand un telefon de la seat sa ma duc sa imi schimbe sistemul de inchidere al capotei.stie cineva ceva detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu nimic de asta, ai primit un telefon pur si simplu, sau ai facut vreo revizie recent si nu aveau piesa? Sa ne spui te rog ce afli cand ajungi acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresii despre Ibiza (ST) cu plusuri si minusuri, dupa o utlizare de aproape 11 luni si peste 12.000 km:

1. PROS: Totul, cu exceptia punctului 2;

2. CONS:

-dupa numai 30 de km rulati, a aparut un zgomot puternic in bord (cauza probabila: pozitionarea sau fixarea calculatorului masinii). Spre norocul meu, am reusit sa identific relativ usor sursa zgomotului si sa gasesc o rezolvare definitiva a problemei fara sa fie necesara demontarea bordului;

-pe 3 din cele 4 pozitii ale comutatorului de circulare a aerului catre anumite zone ale habitaclului, cand pornesc AC intra automat si recircularea;

-consum marisor pentru un motor de 1.4 litri (chiar aspirat fiind) si o masina de mai putin de 1.200 de kg: 8,4 l/100 km, in conditiile unui sofat normal, calculati prin metoda plin-plin de la achizitia masinii si pana in prezent. Intre doua alimentari cel mai mare consum mediu a fost 11,4 l/100 km, iar cel mai mic 6,0 l/100 km. Rulajul a fost facut cam jumate-jumate in oras (in special zona centrala a Bucurestiului) si in afara acestuia.

-lipsa unui afisaj cat de cat multifunctional: de exemplu, nu am afisaje pentru temperatura lichidului de racire sau consumul mediu. Aceasta problema am rezolvat-o cu o investitie, zic eu, destul de ieftina: am cumparat un adaptor bluetooth OBDII (o chinezarie pe care am dat 100 de lei), precum si o aplicatie din Android Market pentru smartphone (cca. 16 lei), care pe langa faptul ca imi scaneaza si sterge eventualele erori ce tin de partea de motor, furnizeaza sub forma de afisaje sau ceasuri o gramada de informatii ECU legate de functionarea motorului (cum sunt si cele lipsa de pe afisajul masinii), dar si informatii GPS legate de deplasarea acesteia. In plus, telefonul meu mobil intra la fix intre ceasurile din bord, deasupra afisajului masinii, de parca ar fi fost gandit special pentru masina mea :-)

Desigur, plusurile si minusurile evocate sunt raportate la necesitatile si asteptarile personale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne-am mai auzit de f multa vreme Michael :)

Nu stiam ca ai trecut la seat, ce s-a intamplat cu jetta?

On topic: Nu imi este f clar punctul 3. Recircularea ar trebui sa se activeze numai in reverse sau cand o actionezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladenka nu am facut nici o revizie..pur si simplu ma sunat directoru de la seat metrotehnica si mia spus ca sa ma duc in service sa imi schimbe sistemu de inchidere al capotei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@X-Ecutor, ma bucur sa te "recitesc" dupa destul de multa vreme.

Marea mea iubire Jetta m-a tradat, si inca de doua ori. Greseala mea a fost ca am luat-o cu un DSG7 foarte "tanar" la vremea respectiva, care m-a lasat prima data in garantie si era pe cale sa ma lase si a doua oara, asa ca am renuntat la ea si am facut un buy-back: deci ceva fara bani dar si foarte simplu (aspirat, manuala, fara dotari complicate). Trebuie sa recunosc insa ca am iubit foarte mult masina aia cat timp mi-a fost fidela :-)

Chestia aia cu recircularea este clar un "bug" pe care voi incerca sa il rezolva luna viitoare la revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Michael, ciudata trecerea de la o compacta la o masina de clasa mica. Nu esti singurul care a renuntat la o masina cu DSG7, ma felicit ca n-am ales aceasta cutie, manuala nu e cea mai comoda in trafic aglomerat, insa macar nu are asa multe probleme.

Ciudata problema cu recircularea, nu ar trebui sa faca asa decat daca apesi tu pe butonul de recirculare.

Consumul nu e mare, cel putin prin comparatie cu ce consum aveam eu la Ibiza, tot 1.4, insa 75 CP. Rar aveam consumuri sub 10 in Bucuresti.

Arata destul de bine Ibiza ST, mai ales partea din spate mi se pare clar mai reusita decat la hatchback, iar portbagajul e imens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vremuri de crestere economica, trecerea a fost de la clasa mica (Fabia) la compacta (Jetta). Acum ca a venit criza, am luat-o in sens invers. :lol: Daca ai in vedere si faptul ca eu nu am decat 1.70 m, o sotie miniona si un copil de clasa a III-a, masinuta cu cei 430 de litri ai portbagajului este suficienta pentru mine. Desigur, mi-ar fi placut o Octavia Combi TSI sau chiar TDI, dar insemna sa apelez la un credit bancar, ceea ce n-am facut niciodata.

Legat de consum, fosta mea Jetta, desi cantarea 1,5 tone, era TSI-ul de 122 de cai si avea cutie automata, nu consuma mai mult decat Ibiza 1.4. E la fel de adevarat insa ca banii care i-am dat pe Jetta mi-ar fi permis sa iau doua Ibize :icon_cheesygrin: In orice caz, nu regret niciun moment experienta cu DSG-ul, care este o cutie excelenta. Probabil am fost eu mai ghinionist si mai... grabit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de ghinionist ai fost, pana la urma ai dat o gramada de bani pe o masina produsa de VW si ai avut incredere in acea masina. Si eu zic ca e suficient spatiul din Ibiza, mai ales ca ai trecut de ceva timp de perioada cu multe bagaje, cand copilul era mic. Oricum, e o scadere importanta si la puterea motorului, insa e o motorizare suficienta, daca stii sa folosesti corect puterea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!