Jump to content

Achizitionare Transporter persoane


1octav
 Share

Postare recomandată

Oxigen

si zici ca mai pornea cu filtrul ala din 97 ? (glumeam ) intradevar ... cam ghinionista situatia insa acuma daca tot te-ai apucat serios de el ....eu nu cred ca o sa-ti para rau. dupa ce il vei pune la punct vei fi multumit ! bafta si sa auzim de bn . ( intradevar distributia ma costat 1200 ron acum 3 ani si ceva si nu am schimbat decit rolele , curelele si pompa de apa ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1octav

    20

  • noobsound

    18

  • soila

    16

  • NeXuS_3

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

in principiu nu egreu de reglat avansul la t4 trebuie un tester ( interfata vag com de pe net 100-150 roni ) un laptop si o cheie de 21 22

preferabil inelara dupa ce se pune pompa la semne se masoara avansul co motorul cald in drupa 0 sau grupa 4 si se ajusteaza ( slabiti pinionul de la axul cu came si se misca cate putin in fata sau in spate in functie de citirea initiala )

iar daca avansul e aiurea pompa tacane ( ca techetii ) de obicei cand e prea mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce inteleg eu se regleaza doar static si grosier din pinionul de pe axul cu came, apoi se regleaza dinamic (cu motorul pornit???) din rola a doua de pe cureaua de distribuite - urmarind rezultatul pe laptop

vezi aici (traducere cu translate.google.com):->

http://www.t4-wiki.de/wiki/Einspritzpumpe#F.C3.B6rderbeginn_TDI_.28dynamisch.29

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate,in romania marea majoritate sunt varza. Era sa o patesc si eu la un service din asta. De bine de rau au reusit sa imi schimbe distributia,dar de avans habar nu au avut. La cateva zile dupa ce mi-au schimbat distributia a inceput sa trepideze si sa scoata fum alb si rece. Am intrebat cativa asa zisi mecanici si fiecare a avut o parere diferita,unul mi-a zis ca am bujiile incandescente arse,altul mi-a zis ca sunt injectoarele,pana la urma m-am dus inapoi unde am schimbat distributia. Cei de acolo vroiau sa imi dea pompa de injectie jos,mi-au spus ca din pompa e. Norocul meu a fost ca a venit un baiat sa puna un tester la o masina si doar a ascultat motorul si le-a spus ca e avansul mare,s-au mai uita o jumatate de ora la ea si nu au stiut de unde sa il dea mai mic. daca a vazut ca habar nu au m-i la reglat baiatul care le-a spus ce avea. Norocul meu ca a aparut la timp ca cine stie ce imi faceau la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La operatiuni mai complicate cum ar fi reglarea avansului pot sa zic ca unii au o scuza.. desii la un atelier trebuie sa fie tot timpul un maistru mecanic foarte priceput nu doar ucenici.

Eu am patit-o dupa 1 luna dupa ce am luat dubitza si am fost la un atelier sa imi schimbe placutele de frana spate. a demontat baiatu de acolo o roata a dat jos tot si nu a mai stiut sa puna toate arcurile si sigurantele inapoi.. a trebuit sa desfaca cealalta roata sa se uite sa vada cum sunt de fapt puse.. va imaginati ce am simtit eu in momentul ala cand il vedeam ca imi asambleaza componente critice de la sistemu de franare si se vede pe el ca nu are habar de ceea ce face. Pe deasupra peste 2 zile urma sa fac un dub de aprox 1600km dus-intors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astai romania eo de aia stiu mecanica ( nu mar fi durut nici in cot nu invatam in viata mea ) dar datorita multelor probleme de leam avut si lipsei de experienta si interes din partea mecanicilor am pus mana pe manuale am intrebat in stanga si in dreapta miam pus capu la contributie si incetu cu incetu am devenit mult mai priceput ca multi mecanici !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am reglat injectia - mesterii au preferat sa o faca din pinionul de pe axul cu came, ca e mai usor (mai sus). Avansul era la vreo 20 de grade, se mirau ca mai porneste - acum pe calculator arata 6.2 grade, cica in carte e 5 grade dar au zis ca motorul e mai uzat si vine si iarna. La zero grade porneste la sfert de cheie, merge rotund, trage excelent. Am verificat bujiile si erau 3 arse - le-am schimbat pe toate 5 ca e cam greu de ajuns la ele.

Urmatorul pe lista este sirocolul - imi recomandati un specialist?

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, daca as luat alt T4, m-as uita mai atent la interior, la praguri, la pornirea la cald (daca ai pompa de injectie dusa, pleaca greu la cald), la distributie si fulie pompa servo.

In rest, motor galagios dar daca trage cum trebuie si daca masina e legata, nu bate, nu troncane... nu ai de ce sa iti faci griji. Banuiesc la la astea cu platforma amortizoarele sunt de obicei "mai muncite"...

Va salut pe toti, sunt nou pe forumul acesta, tocmai ce mi-am luat si eu un vw T4 din 2000 motor 2.5tdi ACV de persoane, m-am ghidat dupa sfaturile date de voi toti in special de 1octav prin ceea ce a scris aici pe forum si as vrea sa va multumesc ca nu sunteti ca altii de pe alte forumuri care tin informatiile doar pentru ei. Momentan vreau sa schimb toate consumabilele + cateva repere de la directie care au joc destul de mare + 2 anvelope de iarna si s-o inmatriculez....

va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

bine ai venit in club

as vrea sa te atentionez in legatura cu cele doua cauciucuri de iarna

sper ca nu intentionezi sa le pui doar pe puntea motoare (fata)

daca da, sa sti ca ete foarte periculos pe perioada iernii sa mergi in acest mod. In prima curba ai sanse mari sa-ti plece spatele inainte si sa pierzi controlul masinii, la fel la franare. Crede-ma, am descoperit pe propria piele la prima ninsoare la o viteza de 20 de Km la ora. M-am rotit in prima intersectie deoarece nu apucasem sa-mi pun cauciucurile de iarna pe masina si pe spate circulam cu un set mult mai uzat decat pe fata.

o pereche de cauciucuri de iarna SH de calitate sunt 200 de lei, nu merita riscul la care te supui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, numai ca pe spate sunt deja montate 2 M+S C-uri destul de bune, iar pe fata sunt de vara si sunt uzate destul de rau, in ideea asta o sa iau doar 2 pt fata, am studiat putin ofertele dar nu am gasit ceva sh care sa-mi placa, dimensiunile sunt 205/65/15, daca as avea bani acum as lua 4 noi, dar in vara trebuie sa iau un set si de vara, trebuie sa ma incadrez intr-un buget nu foarte mare...si as vrea sa schimb cat mai curand si distributia ca sa scap de o grija( am verificat curelele si rolele, mai merg dar nu vreau sa risc) am un scartait inrelanti pe undeva pe la cureaua de accesorii, am verificat rolele si nu par a avea joc, urmeaza sa mai inspectez, e a 2 zi de cand il am :) sunt foarte incantat de cum merge si se comporta acest model. Eu initial vroiam sa iau 2.4d dar dupa ce am vazut ce spun alti posesori ca nu prea trage si consuma destul de mult m-am reorientat catre 2.5 TDI, nu regret efortul facut merita toti banii acest motor. Unii spun ca e galagios, mie nu mi se pare deloc, poate fi si din cauza ca e de persoane si izolatia o fi mai buna...

Daca ma poate lamuri cineva cum e cu sirocoul, masina are dar e conectat la sistemul de apa al masinii, deci porneste odata cu motorul si se opreste cand temp mot ajunge la 90, se poate face sa porneasca cand vreau eu? sa bage caldura si cu mot oprit?

Butonul replyi.jpg sau multiquote.jpg - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butonul addreplyq.jpg!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna alec,

Cat e halatul? Ce model e, si cat te scoate inmatricularea (e din afara?)

Si eu studiez problema unui incalzitor stationar (in afara de D3WZ de apa) - am luat Multivan in principal pentru weekend, sa pot dormi in el - exista kit de adaptare dar consumul de curent este foarte mare, vreo 25 W sirocolul plus pompa de apa plus ventilatorul din incalzitorul auxiliar - sa zicem 80W - pentru 10 ore ar trebui 70Ah, iar cum o baterie nu se descarca peste 50% inseamna vreo 140Ah numai asta, dar mai vreau si frigider... alti 35W

- deci caut un Truma E1800 sau E2400 pe gaz (butelie) care consuma doar 7-12 W.

Alta problema e fumul de motorina arsa pe care nu doresc sa-l consum toata noaptea.

Iar despre cauciucuri - desi toti spun ca gresesc - caut 4 bucati noi all-season de cateva saptamani si stocurile sunt nule. Eu caut 195/70/R15C sa aiba balonul mai mare sa amortizeze mai bine.

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este un t4 8+1 trecut ca autoturism, an martie 2000 motor 2.5 TDI ACV 102cp, dotari nu prea are dar e curata masina int exterior, nu a fost lovita niciodata, de dedesubt e ca noua fara rugina, mai are cateva zgarieturi si infundaturi dar normale pt o masina muncita, pretul 4850euro este inmatriculata ro, un singur proprietar in ro, in germania a fost la drumuri :P, km in ord 246mii dar nu cred ca sunt reali, aproximez cam 350-450mii...

Aveti idee cat costa un parbriz nou si un carlig sh?

Butonul replyi.jpg sau multiquote.jpg - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butonul addreplyq.jpg!

aryes13

post-81271-0-76407400-1291878619_thumb.j

post-81271-0-24420200-1291878634_thumb.j

post-81271-0-80354000-1291878643_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine masina, daca spui ca are interiorul ingrijit iar motorul merge bine, ai facut o treaba buna.

Eu inca mai schimb la al meu diverse, insa am facut din august 16.000 km asa ca nu ma plang.

Si eu am parbrizul crapat insa astept sa se duca de tot inainte sa il schimb. Carlig am avut eu de vanzare, l-am dat aici pe forum cu 150 ron... insa banuiesc ca vei gasi ceva mai scump sau poate nu.

Eu am fost recent pana in Londra cu masina si la intoarcere am oprit in Frankfurt la niste dezmembrari, sa caut banchete pentru masina mea. Din pacate nu am gasit, poate nu le-a placut fata mea sau accentul... in fine. Ma gandesc ca la vara sa mai caut cativa doritori si sa punem mana de la mana sa aducem o dubita in scop de dezmembrare, ca tare greu se gasesc piese. Eu vreau interior, altul poate cauta o bara, cutie etc. Si o facem bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://marctec.ro/

Pret informativ 216 lei pentru acest magazin.

Iar manopera in functie de cum este prins parbrizul.

# Parbrize auto in cheder -autoturisme - 32 RON

# Parbrize auto lipite -autoturisme - 93 RON

# Parbrize auto in cheder -microbuze - 61 RON

# Parbrize auto lipite -microbuze -124 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aryes13- imi cer scuze, o sa fiu mai atent pe viitor

1octav- motorul merge super, trage bine, turbina perfecta, nu da fum, porneste sfert rece/calda,cutia/ambreiajul este ok fulia aia pe care ai schibmat-o tu e in stare perfecta (m-am uitat atent inainte sa iau masina ca era 600lei in caz ca trebuia schimbata), distributia e ok, dar o s-o schimb pt linistea mea sa nu cedeze cand nu ma astept am gasit tot kitul mare+mica pe gates si role ina la 830ron, sambata ii schimb toate consumabilele, am luat ulei castrol 10w40 si filtre maan, are o scartaiala in relanti dar nu face mereu, m-am uitat si e de undeva de la cureaua de accesorii, trebuie sa inspectez mai atent sa vad de unde vine...in rest e super (cel putin deocamdata, nu vreau s-o laud dar pare ok masina)

Iar un t4 de piese o sa aduc eu in ianuarie sau februarie ca si eu vreau capitonajele de pe un multivan si un prieten vrea toata articulatia, deci o sa existe si scaune banchete si restul. Daca mai sti vreun carlig asa mai ieftin da un semn....

Bogdan90- ms de info, daca e asa ieftin nici nu merita sa-l tin pe asta spart, credeam ca e mult mai mult, nu sunt ele originale la banii astia dar am mai avut dastea chinezesti pe alte masini si au fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumoasa masina

si pe mine ma intereseaza interiorul de multivan pt ca al meu e chel chel pe interior si nu-mi place

mai am nevoie si de o oglinda pe dreapta ca am ramas fara dupa ce i-am imprumutat duba tatalui meu.

1 octav , vezi ca o sticla de oglinda costa 63 de lei cu incalzire in ea, (am vazut ca te plangeai ca nu ai incalzire in ele) iar circuitul de alimentare nu poate fi prea complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari la toata lumea, imi aduc aminte cand am citit topicul asta acum 1 an jumate si mi-am zis ca trebuie sa am si eu una.. chiar daca a durat cam mult acum chiar vreau sa imi iau o duba

trebuie neaparat sa fie T5 foarte mult mi-as dori sa fie lunga, motorul de 1,9 e de ajuns nu vreau sa car nici persoane nici marfa dar sa fie de 9 locuri , Ce sfaturi imi dati pentru cumpararea unei dube? la ce ar trebui sa ma uit? trebuie sa o duc la un service sa imi spuna mai multe despre ea? cand ma duc la service ce sa le cer alora sa imi spuna? ca sa verific VIN pot sa ma duc la orice service? sau daca vedeti vreun afis cu vreo duba de vanzare scrieti telefonul ca pe net am gasit doar vreo 3 care sa corespunda cautarlor mele: ~10mii euro, 2005 preferabil 2006, lunga, 1,9TDI. sau daca cineva de pe site se hotaraste sa o vanda as fi interesat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija ca astea lungi aproape toate sunt plimbate prin italia saptamanal :)

mai putine T5-uri scurte sunt pentru italia.. ca sunt mici si nu renteaza chiar si cu remorca

si oricum motorul de 1.9 e cam mic pentru caroseria lunga... am mers cu una si sincer abea tragea fata de un 2.5

altec, sper ca ai curatat si vopsit rugina de pe jantele alea.. nu de alta dar strica tot :D

eu am vopsit jantele in vara, nu erau exagerate, le-am curatat bine cu flexul si o perie si apoi am vopsit cu vopsea "lovitura de ciocan" de la policolor 3in1, care are si grund http://www.policolor.ro/detalii.php?484&industrial1

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut!este cineva care are un T5 cu transmisie automata?? se strica mai repede fata de celelelte normale? pt transport pesoane si remorca vreau,gasisem unu la "oferta" :D:D 4motion sau nu? ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai pentru transport persoane si remorca nu se recomanda automata pe o duba...

numai modelele multivan, california si highline au DSG, in rest toate transporterele au cutie manuala, se pune si 4motion evident

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru munca masina cat mai spimpla ( deci mai usor de intretinut ) clar automata no sa tina cat una manuala plus 4 motion la t5 e destul de defectuos chiar si cu cutie manuala cunosc 2 personae care au avut nenumarate probleme cu transmisiile 4 motion ( unu a facut cutia de 4 ori ) unu a dato inapoi la leasing !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!