Jump to content

Achizitionare Transporter persoane


1octav
 Share

Postare recomandată

@xaby69 Pentru o dubita de persoane sunt foarte importante dotarile. Daca tii la comfortul pasagerilor e ff important sa te gandesti la un dublu-climatronic. Altfel pasagerii din spate o sa sufere de caldura. E destul de aiurea sa iti cumperi o dubita fara nimic pe ea si sa vezi la altii cate dotari poate sa aiba, ma refer la scaune incalzite, incalzire auxiliara( sirocol), masutza, scaune rotative si asa mai departe si tu sa nu ai nimic.Astea depind si de ce vrei sa faci cu masina, daca transporti persoane in strainatate/ muncitori la santierul de constructii sau familia.

In 10 000 euro poti gasii si T5 si T4 diferenta o face starea tehnica si dotarile.

Eu am cumparat t4 din 2001, cu banii aia imi puteam lua t5 sau mercedes vito cu dotari minime si km mai putini.

SINCER! prefer un T4 cu 400 000km la bord cum am eu cu interior si caune piele si toate optiunile decat un t5 cu motor 1.9tdi de 86 sau 105cai fara nici o dotare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1octav

    20

  • noobsound

    18

  • soila

    16

  • Oxigen

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

T4 toate au peste 400.000km si toate sunt chele :D

totusi vorbim de o masina gandita la inceputul anului 1990...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce intelegi soila prin chele?Cum poti sa spui asa ceva?

Si da ai dreptate legat de faptul ca e practic imposibil sa gasesti T4 cu 200-300 000 km.

Hai sa iti spun ce are T4 meu ca si dotari:De fabrica nu am adaugat eu nimic

Interior PIELE, inclusiv Volan piele, manson schimbator piele cat si capitonajul de pe fetele usilor fata/laterala si spate in dreptul banchetei.

Usi laterale pe ambele parti

Jante VW de fabrica pe 16" de aliaj

Motor 2.5 de 150cai

Bord cu diplay pt compuer bord mare( afisaj in 3 linii)

Navigatie NAVI MFD VW + cd-changer Cu boxe in bord/ usi/spate

Dublu-climatronic cu 6 guri de ventilatie pentru pasagerii din spate

Scaune fata incalzite

Scaune spate rotative

Sirocol pentru interior cat si pentru motor.

Car-kit cu telefon nokia legat la sistemu audio care functioneaza si in romania.

Oglinzi electrice incalzite

Geamuri electrice

Dublu airbag

TE ROG ! sa imi spui ce are un T5 suplimentar pe gama de varf ce nu am eu pe t4 din 2001. Inclusiv poti sa imi spui ce are T5 tau sau Golfu 4 si eu nu am. MULTUMESC

NU MAI DEZIMFORMA !!

post-36206-0-67024200-1289381046_thumb.j

post-36206-0-83780800-1289381052_thumb.j

post-36206-0-42053300-1289381070_thumb.j

post-36206-0-16175000-1289381399_thumb.j

post-36206-0-34787300-1289381405_thumb.j

post-36206-0-68098400-1289381422_thumb.j

post-36206-0-68581900-1289381434_thumb.j

post-36206-0-48734800-1289381447_thumb.j

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inteleg principiul "fiecare cioara isi lauda puiul"

dar nu cred ca ai vazut parcul MAHAG din Munchen... au niste T-uri acolo facute de cazi in limba... nu e aproprie niciun T4 de dotarile si eleganta acelor modele :)

in parcul asta am fost eu vara trecuta: http://home.mobile.de/home/fahrzeuge-mahag-gebrauchtwagen-park.html

iti curgeau ochii la cate modele aveau acolo, tot felul de dotari :)

uite aici highline :D... motor Bi-TDI http://home.mobile.de/home/showDetails.html?id=135893695&customerIdsAsString=456714&__lp=2&scopeId=AV&sortOption.sortBy=makeModelDescriptionSortField&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&grossPrice=true&customerIdsAsString=456714〈=de&pageNumber=2&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false

nu te mai supara, din punct de vedere al fiabilitatii T4-ul este si va fi superior unui T5

dar din toate celelalte puncte (putere, spatiu, confort, design) un T5 e evident superior unui T4

totusi T4 e o masina gandita acum 20 ani :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am suparat doar ca ai spus ca sunt masini gandite la inceputurile anilor 90" si ca " toate sunt chele" La capitolul comfort si asa mai departe am sustinut tot timpul ca t5 arata mai ok si e mai comfortabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te cred, dar majoritatea care isi cumpara transporter, o cumpara pentru a cara diferite lucruri,

si evident ca nu se arunca la piele si dotari...

mai multe transportere exista decat multivan-uri :icon_thumright:

la asta m-am referit cand am zis de "chele" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In retrospectiva, cred ca m-am grabit cand am luat masina asta. Mai bine mai asteptam un Multivan in stare buna... insa am vrut musai motor de 2.5 tdi si un multivan cu 2.5 tdi costa mult. Oricum, trebuie sa fac cumva sa ii schimb banchetele sau macar pe cea din mijloc caci cea de acum este o improvizatie. Atentie, cei care doriti Transporter de persoane, la aspectul estetic, spune multe despre cum a fost ingrijita masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 1octav: Tocmai am luat un T4 Multivan 2.5 TDi 75 kW din 1997, motor ACV norma Euro3 la RAR (nu stiu daca pe bune sau cu spaga ca "importatorul" a facut RAR-ul) - cost 6000 Euro

M-am bucurat ca arata 225.000km si parea real - dar la VW am aflat ca in februarie 2010 avea 412.000 km, deci... macar neamtul a facut reviziile.

Taxa poluare 2200 RON, RCA 612, impozit 930 RON - mi se pare incorect, un motor 1999 cmc plateste 200 RON si 2001 cmc plateste 800 RON - primii 2000 cmc ar trebui impozitati la fel. Nu mai zic de idioti, pun prag la 2500 cmc dar plafoanele sunt de 200 cmc.

Are Climatronic dar nu merge AC-ul, cred ca nu are freon si trebuie sa aflu intai pe unde a iesit.

Ca rugina nu are gauri, dar pe dedesubt trebuie un grund ca e cam atacata.

Tapiteria este uzata la locurile din fata, balamalele usilor au joc, anvelopele sunt varza si bat, are Webasto pe circuitul de apa al motorului dar si asta e defect.

Acum caut kit distributie (2 curele+3 role) + curea accesorii + 2 role pe accesorii + pompa apa - iese la 1400 RON numai piesele. Cu filtre, ulei si manopera cred ca las 2500 RON si asta la fiecare 5 ani ca merg putin. Si inca nu am masurat nimic din compresie / turbina / injectoare, ca poate ajung sa fac motorul cu totul.

Eu sunt in dubiu daca nu am gresit ca am luat 2.5 TDi la 75kW si nu un 1.9 TD - are 50kW dar exista kit de intercooler pana la 68kW, si cu chip-tuning poate fi dus si mai sus.

Problema e ca sunt foarte rare Multivan 1.9TD cu aer conditionat (obligatoriu) - gasisem unul si a plecat samsarul sa-l aduca dar mi-a dat tzeapa si nu l-a mai adus ca a gasit alta masina mai profitabila.

In concluzie nu stiu daca merita nici Multivanul.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T4 a fost masina buna, dar in stare buna nu prea gasesti deloc...

asta tot incerc sa zic :D toate au de la 350.000km in sus, si uzura mai multa, pentru ca daca iti iei un transporter, nu il iei sa te plimbi pana la piata... ci sa cari tot felul de lucruri si sa tragi de el, indiferent ca e 2.5 sau 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ oxigen Kitul de distributie + consumabilele e imposibil sa coste 2500 roni.

Motorul de 1.9td nu se poate cipuii sau resofta( sper sa nu gresesc) E o mare prostie sa crezi ca un T4 cu interior uzat si cu atatea disfunctionalitati ar avea 200 000km. La 200 000km nici un golf4 nu are interiorul uzat. Motorul in sine si cutia de viteza daca au primit ulei nu cred ca sunt o problema dar perifericele de genul Clima, ambreiaj, Pompa vacum, fulie vilbrochen,alternator toate incep sa cedeze in jurul valorii 400 -500 000. Trebuie sa privesti partea buna. Daca le schimbi pe original nu o sa ai probleme alte 200-300 ooo km. Cu t4 nu o sa ai probleme cu injectia , cu turbo, nici cutia nu o sa o strici prea usor.

Depinde si ce vrei sa faci cu o astfel de masina doar asa ti-as putea spune daca ai facut o prostie sau nu cumparand un T4 cu 2.5

PS: vorbeste cu proprietarii de aici care au 1.9td si o sa vezi ca majoritatea isi doresc un 2.5 doar pentru p[lacerea de a conduce.

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu am nimerit bine pentru distributie la T4 - 2.5TDi - va rog frumos sa spuneti unde va faceti distributia in Bucuresti? Pentru mine e prea tarziu, dar cine mai are nevoie sa stie. Au inceput azi pe la 9 si pana la 6 abia schimbasera 2 curele (fara accesorii) si sper ca maine sa termine, si mai ales sper sa mai porneasca vreodata. Am pierdut vreo 2-3 ore numai sa scoata surubul din fulia de vilbrochen - ca nu aveau scula aia speciala.

Ca preturi - ca tot faceam calculul - 600 kiturile de distributie (2 curele si 3 role), 600 fulia elastica ca era cauciucul mancat, 200 pompa de apa, 360 trei role pe accesorii (si inca nu stiu cum se schimba intinzatorul de la accesorii, si ala e 300, il am dar daca nu descopera cum se schimba il dau inapoi), 100 cureaua accesorii, 120 ulei, 210 pe 4 filtre - total 2200 RON numai piesele, manopera 600-800 voi vedea maine.

Cine are un Multivan 1.9 cu AC - fac schimb. Asa placere e prea scumpa la 1500 RON extra pe an.

Mai ales ca am luat Multivanul ca masina de weekend, o sa fac sub 5000 km/an cu ea, si peste 5 ani trebuie sa-i fac iar distributia, nu mai zic de 5 ani de impozit. Am avut rulota, am vandut-o si vand si Meganele si raman cu Multivanul ca o combinatie de cele doua. In oras merg numai cu scuterul ca sa nu ma enervez, ca tin mai mult la neuroni decat la oase.

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar unde le schimbi de te costa atat de mult si sunt nepriceputi mecanicii?

la 2.4 m-a costat distributia (manopera si piese), si transmisia, pompa apa, antgel (tot) 850 ron, si a fost gata in doua ore si am tot doua curele la distributie.

cu impozitul si asigurare... decat 2.4 sau 1.9 cu care te depasesc dacii 1310 sau papuc in rampa... mai bine 2.5, daca tot i-ai schimbat consumabilele pastreazal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele pentru ditributie sun 570- 600 roni 2 curele bosch 3 role ruvile ( ina) si pompa de apa airtex sau sil filtrele sunt 15 ron bucata cele mai ieftine ( chinezesti ) sau 25 motorina 25 ulei si 30 aer maid e doamne ajuta manopera pentru ditributie e 150- 300 roni in functie de service deci .... ai cam luato

cat despre masina nui chiar o problema kilometrajul daca a fost intretinuta la mine a dus motorul 900 000 km fara nici o interventie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar va rog spuneti si unde se schimba 3 curele si 6 role in 2 ore, sa ma abonez si eu! La filtre am mers pe MANN 4 filtre, curele ContiTech "made in Romania" (asta am vazut mai tarziu) - in principal piese de la AutoNet aduse in 1-2 ore - inteleg ca voi nu schimbati si cureaua de accesorii si rolele ei? Da, cred ca "am furat-o"... si cred ca o sa tin Multivanul macar 5 ani

P.S. ma intereseaza si un mecanic care a mai vazut un Eberspachter Q3D - probabil s-a dus bujia, dar acum m-am lecuit de aventuri si intreb intai unde sa ma duc

P.P.S - preturile sunt similare cu AutoKarma, n-am gasit ceva mult mai ieftin, si pentru 10 lei nu merita sa risc

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi tu ai cumparat piesele de la autonet personal sau prin mecanici/ nu de alta dar sunt multe ateliere care au contract cu distribuitorii de piese si in loc sa le dea clientilor cu discountul care il au isi pun adaos.. 210 lei pe 4 filtre mi se pare aberant. Eu dau 45 roni pe filtru intarit cu plasa de metal ca asta se recomanda la 150cai si in rest sunt 20-30 lei filtrele de motorina-ulei.

pe mine distributia+ filtre +2 bujii m-a costat 1300 roni la versiunea de 150cai si am mers dupa masina dupa 4 ore. Fulia de cauciuc e intradevar mai scumpa dar imi imaginez ce mecanici de exceptie ai nimerit daca le trebuie 2 zile.

Dupa ce iti fac distributia sa nu accepti nici un fel de tzacanit sau scartzait de curele.Nu accepta tot felul de povesti de genul" o sa se lase si nu o sa mai tzacane/fluiere" Verifica neaparat pe tesster vag-com ca avansul sa fie ok. Altfel iti poate pornii foarte greu si poate sa scoata fum.

Bafta ca o sa ai nevoie... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cum iti pun cureaua mica,cum desfac sa ajunga s-o dea jos si cum tine contra ca s-o stranga;unde ai ajuns cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele curele de distributie sunt deja montate, au fost trase la punct dupa semnele originale VAG - (pe fulie, pe pompa de injectie). Cureaua "aia mica" se intinde din ambele role, cea din spate e excentrica fixa, cea din fata pe arc. Totusi e greu sa gresesti cu un dinte, inseamna aproape 1 centimetru.

Am gasit pe t4-wiki.de si ELSA cum se desface si intinzatorul de la cureaua de accesorii, la asta am ramas, e ascuns dupa suportul motorului, nu stiu la cati km se schimba dar o sa incercam maine sa-l schimbam si pe asta. Nu spun ca mecanicii sunt nepriceputi, dar n-au mai facut tipul asta de motor si le ia mai mult timp.

A mers greu si din cauza ca multe suruburi erau blocate, de exemplu filtrul de motorina era atat de ruginit incat s-a rupt capacul cand l-au ridicat.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de ajutor! Unde gasesc in Bucuresti un mecanic sa-mi puna la punct motorul??? Am terminat distributia si dupa aia cu motorul rece mergea rotund dar scotea fum albastru in sarcina, iar cu motorul cald nu mai scotea fum deloc dar incepea sa tzacane ceva. Am ajuns la alt atelier unde credeam ca sunt mesteri mai buni, si mi-au zis ca sunt tachetii. Am schimbat ieri la ei tachetii si azi merge ingrozitor, tzacane foarte tare si la rece si la cald, si scoate fum alb-albastru mult cu motorul cald chiar si la ralanti, si parca nici nu mai are atata putere, si la pornire si la oprire are ca niste rateuri de auto-aprindere.

T4 cu motor ACV 2.5 TDi. Am pierdut o saptamana in service, am bagat 4500 RON si merge mult mai prost decat la inceput. Chiar nu gasesc un om priceput sa o regleze??? Si nici macar nu mai pot sa-mi iau concediu sa caut!!!

Va rog ajutati-ma!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taketii nu prea e indicat sa-i inlocuiesti. Cartea spune ca trebuie sa ti seama de ordine lor ca sa nu-i inversezi intre ei. Nu stiu ce sa-ti zic. Cu 5000 euro luai tot asa un bus dar inmatriculat in RO cu 350 mii reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ceuameni: Unde ai dus dubitza fratele meu... la mecanici de locomotiva? Tachetii la un T4 nu fac figuri.. probabil tie ti-a intins o curea prea tare si aia tacanea. Motorul degeaba e pus la punct daca avansul injectiei e intarziat ! ti-o pus-o pe VAG-com?( tesster) au verificat ca avansul sa fie perfect pe mijloc sau putin mai sus?

Imi pare rau pentru tine dar masinile mai rare in service nu se duc !! Serviceurile in proportie de 90% au oameni nepriceputi care mai mult decat sa schimbe consumabile si o curea de distributie la masini precum logan sau golf nu stiu.

Eu am lucrat pentru cineva si am avut un Vw pasat din 2004 motor 1.9 101 cai pompe duse. Am fost trimis la un mecanic de catre patron sa ii faca schimbul de consumabile si sa imi zica de ce mama dracului imi consuma 4 L de ilei la 10 000km. M-a sunat patronu disperat sa ma intrebe ca ce facem cu masina ca ii praff motorul!! A vorbit cu mecanicul si i-a zis ca e complet distrus ca scoate gaze de carter in mod exagerat si ca trebuie facut tot deaia consuma atat de mult ulei. Am mers cu passatul la mecanicul la care ma duc cu dubitzele care imi zice" Idiotu ala data viitoare sa iti puna ulei pentru pompe duze nu ce ti-o pus el si sa ii spui ca la motoarele PD gazele de carter sunt ceva normal" Sa vezi cat de nepriceputi pot sa fie unii si pe deasupra au atelierele pline de masini la reparat.

Fiecare oras are oameni priceputi pe anume marci de masini! daca nu au scule si nu au habar ar trebuii sa o lase balta! Spre exemplu in cluj am un mecanic la care apelez pentru T4 meu si pentru LT35 a tatalui meu si omu ala e TOBA de VW in special dubitze. Iti face un diagnostic corect si o reparatie 100% corecta si rapida. La el apeleaza persoane care folosesc dubite pentru transport.. si la fel cum am facut si eu .. azi au programare la el si poimaine au programare sa ajunga pe undeva prin europa si totul e cu siguranta maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca sa fac reclama negativa, dar ambele service-uri sunt intens laudate pe acest forum. Nici unii nici altii nu stiu cum se regleaza avansul pompei de injectie la 2.5TDi. Ziceau ca daca pun cureaua la loc pe semne e destul. Pai in durata de viata a unei curele pompa mai trebuie reglata de cateva ori, iar dupa schimbarea curelei trebuie obligatoriu reglat avansaul. Bine ca am aflat eu azi de pe net cum se face, de aia sunt 2 role pe cureaua de la pompa de injectie, una de reglaj si a doua de intinzator. Nu-mi pare rau ca am schimbat tachetii, cativa aveau crapaturi si 2 deja "agatau" adica lipseste si putin material langa crapatura, dar acesti mecanici nu merita banii de manopera.

De aceea intreb - cine stie un mecanic priceput la T4 in Bucuresti???

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal . nu vreau sa te supar dar ai cam inodat-o .. la piese si la manopera te-au ....facut de ....! la timpul care l-ai pierdut ...ajungeai pina in maramures ti-l faceau aia acolo si tot nu cred ca te costa atita cu motorina cu tot si nici nu pierdeai timpul . pe mine m-a costat distributia (piese cu manopera cu tot ) 1200 ron. nu cred ca trebuie sa-ti faci griji pt km reali ai masini, sint t4 2.5 cu 7-800 mi de km si in afara de consumabile si uzuale nu au avut nevoie de interventi la motor . fumul negru vine de la pompa sau de la admisie . verifica furtunele . ce poti regla la pompa de injectie este sa muti foarte putin capacul acela de pe lateral ( ai nevoie de o cheie in stea foarte buna (de 5 sau 6) astea sint cu T-uri T 22sau 20 ? nu mai stiu exact .) daca il muti prea mult o sa scoata un fum alb . oricum credema ca nu ai gresit cind ai ales un 2.5 !!!!

eu nu sint mecanic dar ...multi au crezut ca daca pot repara o dacie ...si-au facut si ei service ( nu vreau sa jignesc pe nimeni ). filtru de motorina e capsat sau poate avea aerisitor in partea de jos . se fixeaza in partea de jos stanga linga claxon intr-un orificiu elastic (in stea ) cred ca cu putin spray si rotit putin dupa ce scoteau furtunele se rezolva . sper sa nu mai ai parte de "evenimente ".oricum cind o vei "pune pe picioare" o sa fi multumit !

Butonul replyi.jpg sau multiquote.jpg - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butonul addreplyq.jpg!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit referinte cum ca avansul la injectie s-ar regla din pompa si nu din rola a 2-a de la cureaua de la pompa si pinionul presat pe axul cu came, dar mai caut pe t4-wiki.de sau ELSA. Despre 1200 RON distributia presupun ca nu s-au atins de cureaua de transmisie (accesorii) si rolele&intinzatorul ei (760 RON) sau de fulia de la vilbrochen (600 RON) - la mine nu au fost schimbate niciodata. Asta am vrut sa zic si de filtrul de motorina, cred ca era din 1997, cand l-au ridicat sa-l scoata din locas (de sub far) s-a rupt tabla in doua, era ruginita si aproape strapunsa. Tachetii sunt piesa de uzura si se inlocuiesc, nu am gasit la cati km, de obicei cand incep sa tacane pentru ca nu exista reglaj la ei, altfel incep sa rupa din axul cu came. 10 tacheti sunt 380 RON si un ax cu came peste 1000 RON.

La piese probabil am platit mai mult decat costul cu discount pe care il au service-urile - dar si ca simplu cetatean daca cumparam nu ieseam mai ieftin, l-am controlat cu preturile online de la autokarma si sunt tot pe acolo.

Acum caut un mester de injectie sa "centricubeze" pompa si sa curete/calibreze injectoarele. Reglajul avansului se face controland cu testerul graficele din vag.com.

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"" Reglajul avansului se face controland cu testerul graficele din vag.com. "" Asta am zis-o si eu in 2 replyuri ca e foarte important sa verifici. Daca ai uneltele potrivite se poate modifica in 10 minute. Diferenta la motorul asta intre un avans reglat perfect si unul prost este enorma! Spre exemplu la 10 grade cand o porneam dimineata pornea la a 2-a cheie dupa ce invartea cam 4-5 secunde.Cand pornea scotea un fum alb precum cea mai rabla masina diesel posibila.In plus de asta parca functiona in 2 pistoane. Locuiesc intr-un bloc plin de mistocari cu masini foarte intretinute care nu ma scuteau de mici intepaturi de genul" vecine daca acuma porneste asa la iarna ce faci sa o pornesti, foc sub ea?"

Acum ca am avansul reglat ok porneste la sfert! si fum deloc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doamne ce carpaci de mecanici avem in romania... ma crucesc cand citesc problema colegului Oxigen

asa am patit si eu, pana am gasit un mecanic care sa fi desfacut un motor R5 TDI de 174cp mi-a luat aproape un an

si asta e freelancer, nu lucreaza la niciun service, ci face ici colo, dar a lucrat in germania la mahag.

toata romania e plina de mecanici carpaci, care habar nu au ce e ala motor.

a fost taicamiu in turcia, si in istanbul a crapat cutia, a impins-o la primul service vw pe care l-a vazut

lucreaza turcii de n-au aer, numai busuri si transportere tot instanbul-ul, numai ateliere si service-uri cu oameni specializati

in 2 ore desfacusera masina bucati, fiecare piesa din cutie, totul la articulatii, stiau exact unde ce si cum era buba

apoi au asamblat la loc in mai putin de 3 ore, numai piese oem... merge masina la 300.000km mai bine decat mergea la 120.000km cand am luat-o

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!