Jump to content

Achizitionare Transporter persoane


1octav
 Share

Postare recomandată

ai particule in suspensie in lichidul de servo

arata destul de nasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1octav

    20

  • noobsound

    18

  • soila

    16

  • Oxigen

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

o dat uleiul trebuia sa fie verde nu rosu de aia a facut uzura pompa ! dar daca nu face zgomot nui pompa de vina e supapa de pe pompa !

compresort de ac teamtec cu piesa la schimb ajunge pe undeva la 800-900 ron !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost plecat in concediu si am "uitat" putin de T4. Dar m-am intors dupa 4000 km prin tara si prin Ungaria, cu o masina de imprumut.

Intre timp T4 a primit distributie noua (si mica si mare). Mecanicul caruia i-am lasat masina s-a inpotmolit insa la fulia de la vilbrochen, care este nasoala si trebuie schimbata impreuna cu cureaua de la agregate (servo), insa fiind foarte scumpa omul m-a asteptat sa vin din concediu. Dupa cateva cautari am gasit fulia respectiva la 550 ron. Maine urmeaza sa imi vina piesa si sper ca voi rezolva si cu AC intr-un fel sau altul.

Urmeaza probabil electromotorul, care imi cam face figuri la pornire (cand e calda porneste greu si uneori caraie electromotorul, nu prinde coroana aia...).

Asadar incet-incet ajung la 4500 euro, insa nu imi pare rau, masina merge foarte bine.

Apropo de piese, kit-ul de distributie cu 2 curele si 3 role daca imi aduc aminte bine, m-a costat in jur de 800 ron. Curele Conitech si role Ina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulia de la vilbrochen este atat de scumpa din cauza ca e fulie cu amortizor de vibratii. Model cu, cauciuc. Si eu m-am enervat la culme cand am aflat cat costa. Daca incepe sa aiba fisuri se va rupe si ramai cu masina in drum, mai precis fara servo si fara incarcare baterie.

:)) este un semn ca masina ta a ajuns undeva la 400 000km. CAm asta e o limita de Km la care cedeaza mai multe periferice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice nobsound sau cand sa blocat compresorul de AC a zapacito !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am schimbat-o azi si ma bucur ca mi-a atras atentia mecanicul... caci era varza, se desfacuse metalul de cauciuc si nu mai avea mult si se rupea. Ma mir ca cei care mi-au schimbat pompa de servo nu mi-au spus si de fulie... insa macar au observat ca din curea atarna o fasie...

In fine, am luat fulie noua, curea noua, distributie noua, urmeaza compresor AC si electromotorul cred. E ciudat ca masina porneste la sfert cand e rece insa daca e motorul cald porneste tare tare greu... dar le rezolvam noi pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

T4 are euro3 numai daca e dupa 2001 si numai pe 2.5TDI, s-a pus si prin 1997 dar numai la cerere.. sunt destul de rare..

numai de pe T5 s-a pus euro3 standard.. pe toate motoarele incepand cu 2003 si pana prin 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evita 2.5 cod motor AHY este euro 2 celalalt de 150cai cod AXG este euro 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A word of advice pentru cine doreste sa isi cumpere T4 sau masina in general: nu va bucurati ca luati ieftin o masina, bucurati-va cand o luati ingrijita. Eu am schimbat la piese de m-am plictisit, am constatat ca toba era rupta din fara si ca e putreda, ca motorul din carte fusese schimbat (fara a se opera modificarea in acte), ca interiorul mizerabil nu este o problema care se rezolva in 2 zile... si tot asa. Mai bine plateam 1500e in plus si luam ceva ingrijit si in stare buna, masina asta mi-a scos peri albi. Dar o scot eu la lumina, ca nu am incotro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat graiesti. E o regula aplicabila la orice masina. Un amic spunea" daca vezi o masina cu interior distrus, mizerabil si neingrijit mai poti avea incredere ca proprietarul a pastrat-o in stare tehnica buna? ca i-a schimbat consumabilele la timp si i-a pasat de ea?"

Eu cand am luat-o pe a mea pentru asta am luat-o.. cand am vazut c are 400 000 km si interiorul e ca nou mi-am zis in cap.. frate cine o avut masina asta nu si-a batut joc de ea. Si bat in lemn dupa 60 000km am schimbat 1 fulie, o curea alternator si un releu incarcare alterantor.

De multe ori degeaba gasesti masina buna daca nu ai bani pentru ea trebuie sa faci compromisuri.. poti iesii cu o masina eftina si ok sau o masina care mananca multi bani.

Iti recomand sa cauti la dezmembrari elemente de interior. Sunt sigur ca sunt eftine si nu merita sa te chinui cu reconditionatul. BAFTA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gasesti transportere ingrijite... pt astea nu sunt masini de plimbat pana la biserica

sunt masini de carat, in mare parte abuzate si uzate cu multi km... la urma urmei de aceea isi cumpara omul un mini-bus... sa se foloseasca de el

si vechiul T4, am investit in el multi bani inainte sa-l dau, sa scot bani frumosi pe el, si am scos....

actualul T5 la fel.. daca ai vedea ce mizerie are pe interior... mecanic nu are nimic, dar e neglijat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti si la 400 000 masini care nu au o julitura pe interior, credema.

post-36206-1283837428_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar de cate ori ai umplut masina cu saci de cartofi sau alte bagaje de pe la tzara ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, daca nooby vrea sa care cartofi, porci sau mai stiu eu ce legume sau vietati, fi sigur ca isi lua un transporter la 5000Euro, nu un Caravelle de 14000.

Foarte rau faci ca nu iti ti masina curata la interior pentru ca daca ai pastrao in conditii mai bune, nu ar trebui sa bagi atatia bani cand va veni momentul sa o vinzi.

De asemena la exterior ar fi indicat sa o speli regulat (o data la 2 saptamani daca zici ca faci multi km cu ea si o murdaresti relativ repede) si odata la 6 luni sa aplici o protectie pentru vopsea. Sincer daca as avea masina ta as ingrijio ca pe ochii din cap.

Ca produse de ingrijire iti recomand ceva brand (cele mai ieftine, care sunt ff ok, sunt Einszett, Nigrin, si de la Kent lavetele cu microfibra si manusa splare manuala sunt ffoarte accesibile), pentru ca produsele ieftine nu dau aceleasi rezultate si de multe ori mai rau fac atacand materialul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am spus ca e daramat....

later edit

vad ca a disparut post-ul la care raspundeam

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca a disparut, e pe pagina din urma. Pe langa Bucuresti eu nu prea am gasit T4 la dezmembrari, iar unde am gasit, banchetele erau la fel de jegoase ca ale mele... insa am scos-o cat de cat la lumina cu o solutie de tapiterii luata de la o spalatorie auto. Urmeaza sa ii tapitez panourile alea din laterale si de la plafon si sa ii caut niste huse. Nu mai miroase a caine ud inauntru, ceea ce e un mare plus. I-am facut si distributia, am schimbat fulia aia cu amortizor, pompa de servo cu tot cu curea, ulei... si cum fac rost de bani, ma duc cu pompa de injectie sa vad daca se poate face, caci la cald porneste greu.

Daca aveam mai multa minte / rabdare, mai strangeam bani si luam un Multivan... dar e foarte buna si asta, de mers merge foarte bine, consuma ok. Daca as putea sa rezolv cumva cu interiorul asta, eventual sa ii pun si o izolatie pe plafon... as fi tare multumit la iarna.

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei izolatie sa stii ca merita si iarna dar si vara. Eu am facut in august 4900 km prin tara in turneu si caravellu meu nu are aer conditionat dar am fost 6-7 pers in permanenta si nu am suferit de caldura. Eu l-am izolat plafonul cu polietilena expandata de 1 cm grosime, lipit cu antifon. Superr!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iati arat eu masina cu un milion de km sa vezi cum arata si cum merge ?? fac pariu ca sunt o gramada de masini cu 100-200 de mii km care arata si care merg mult mai prost ca ale mele

acuma de pinde de cine o exploateaza si DE MACANICI am pus cu litere mari sa se inteleaga in 90% cazuri dif dintre o masina buna si una proasta e data de modul si persoana care o intretine ca daca invata mecanica pe masina ta nai sa ai nici o data masina si no sa merga nici o data de aia masinile de afara sunt cautate in defavoarea celor de pe la noi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa achizitionez un t4 si am gasit un t4 2001 2.5 tdi 102cp, autoplatforma. Ce imi puteti zice de model motorizare puncte slabe . sa stiu la ce sa ma uit cand am sa ma duc sa il vad, e la 350 km de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, daca as luat alt T4, m-as uita mai atent la interior, la praguri, la pornirea la cald (daca ai pompa de injectie dusa, pleaca greu la cald), la distributie si fulie pompa servo.

In rest, motor galagios dar daca trage cum trebuie si daca masina e legata, nu bate, nu troncane... nu ai de ce sa iti faci griji. Banuiesc la la astea cu platforma amortizoarele sunt de obicei "mai muncite"...

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mi-am gasit un T4 din 15.08.1990, motor 1.9 D 45kw, cod motor 1x, 7 locuri, fara airbag, clima

ce norma de poluare mi-ar iesi la rar? mi-ar fi de mare folos

si daca cumva iese non-euro, pot sa-l fac euro 1? daca da, atunci cum?

multumesc

si daca m-ar putea ajuta cineva cu niste acte, ar fi ideal :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa achizitionez un t4 si am gasit un t4 2001 2.5 tdi 102cp, autoplatforma. Ce imi puteti zice de model motorizare puncte slabe . sa stiu la ce sa ma uit cand am sa ma duc sa il vad, e la 350 km de mine.

de motortizare ca sa zic cea mai smechera( ca rezistenta ) ca defecte cel mai frecvent si costisitor e ambreiajul ( volantul) daca trepideaza la relanti e cam nasol ca motor si cutie sunt TANCURI frate ( daca au fost intretinute ) cat edespre pompa de injectie ( duce 1 mil de km ) rar se strica daca se merge cu combustibil prost ale mele trecut de 1 mil fara sa umblu la pompe se mai duc pompele de servo da e 200 ron una second de golf ) moarte motoarelor astea vine atunci cand cedeaza suruburile la arbore nam vazut nici unu sa necesite segmetare sau chestii dintrastea !

mai poti verifica sa nu existe joc in transmisie cel mai frecvent e in plantara intermediara ( pe dreapta pana in cutie dupa planetara) dar la un rulaj considerabil apare joc si in staeliti !

in rest ........ mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, sunt nou pe acest forum si va cer ajutorul: doresc sa-mi cumpar un T5 pt persoane, motor 1.9 TDi, buget maxim 9000 - 9500 euro. Care motor ar fi cel mai ok, cel de 77 kw sau celalalt mai slabut? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mia unu miar parea rau sa dau 10 000 euroi pe un t5 mai curan d cauta un t4 sau un vito !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!