Jump to content

Achizitionare Transporter persoane


1octav
 Share

Postare recomandată

Am strans cam 3800e, mai am o masina de vandut si sper sa ajung pe la 5500e... Am condus ca sofer un T5 un an si jumatate si am amintiri frumoase cu masina aia... Motor 1.9 tdi, economic, confortabil, de incredere.

Imi doresc de ceva vreme sa am si eu Transporterul meu... si sper ca vremea aia se apropie. Am gasit cateva T4 interesante ca pret (ma astept sa mai "bag" cam 1500 euro pentru a pregati masina de drum si pentru a-i monta instalatie AC).

Daca aveti sfaturi sau "ponturi" va rog postati aici. Varianta adusului din Germania era tentanta insa taxa auto ma descurajeaza complet si iremediabil la T4.

PS: temerea mea cea mai mare este ca imi voi lua masina si voi fi dezamagit de motor, caci motoarele de 1.9 si 2.4 sunt puturoase in comparatie cu tdi-ul... nu exista si T4 cu motor 1.9 tdi? Si daca se poate, sa fie multivan :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1octav

    20

  • noobsound

    18

  • soila

    16

  • NeXuS_3

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

inmatriculeaz-o la bulgari... nu merita sa iti strici visul T4-ului din cauza prostiei romanesti (adica taxa auto :icon_thumright:)

T4 exista numai 1.9TD de 68cp (cam puturos daca o incarci cu oameni si bagaje) apoi exista 2.4D (motor cam vechi fara turbo si la fel de puturos)

si numai motoarele de 2.5 sunt TDI, unde I albastru inseamna 102CP si DI rosu ce se gaseste pe caravelle si multivan inseamna 150CP

deci 2.5TDI de 102cp e must, mai ales ca aceste masini au de la 200.000km in sus, si motoarele de 2.5 sunt foarte rezistente la T4... poate sa duca linistite 500.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mica corectare !

La t4 TDI sunt asa 2.5 TDI cu i albastru si 88 cai

2.5 TDI literele toate arginii 102 cai

2.5 TDI cu i rosu 150 cai.

T4 gasesti foarte putine sub 400- 500 mii km dar nu e absolut nici o problema, duc linistit peste 1 milion km. A mea are 450 de mii km si merge 180km/h fara probleme si acceleratia este la fel de impresionanta. In curbe sta foarte bine si interiorul arata ca nou.

iti recomand versiunea 2.5 TDI de 102 sau 150 cai. Sunt cele mai economice dintre toate T4 , foarte fiabile si iti ofera o reala placere la condus. Cauta versiune lunga de transporter daca vrei sa ai spatiu pentru bagaje mai mare si neaparat cu Ac sau Climatronic , ideal dubluclimatronic daca tii foarte mult la pasagerii din spate. Nu merita sa fac tu conversii ulterioare deoarece iesi prea scump.

Nu iti face probleme in ceea ce priveste costrurile de intretinere, pe a mea am luat-o la aproape 400 de mii km , i-am facut schimbu de consumabile, placute si distributie, acum am 450 de mii si am schimbat la ea urmatoarele: releu incarcare alternator, 170roni cu manopera , fulie vilbrochen si curea alternator 800 roni( schimbat in service scump, de urgentza)

Atentie cu 1.9 TDI si 2.4. Am fost cu ambele si ma dispera al culme faptul ca au etajata cutia de viteze foarte scurt. Cu ambele la 100km/h deja se simte motorul turat in treapta a 5-a.. mi se pare aiurea la masini destinate drumurilor lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la 100 ti se pare ca ii turata, sa vezi cum facea a mea azi la 140 cand eram deja pe rosu cu turometrul... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 1.9 TD merge cam 130km/h maxim... de fapt are pe certificat 142 km/h (asa retin)

si la 120 deja e cam turat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai imi primul rand ar trebuii sa fi tu sigur daca iti doresti o masina inscrisa in RO neaparat sau esti deacord cu ideea unei masini inscrise pe bulgaria , in cazul in care nu ai probleme cu asa ceva 2.5 e varianta ideala la banii aia iti gasesti linistit unul cu destule dotarii , daca vrei o masina in scrisa in RO iti ramane de ales intre 1.9D sau TD si 2.0benzina unde benzinarul e mult peste diesel si marele avantaj il iei la bani buni dincolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzinarul 2.0 de pe T4 consuma de te usuca...

vechiul meu T4 1.9TD papa 6,5-7 la drum lung si 8 prin oras...

demarajul era cam palid, dar odata ce prindea viteza, mergea frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloha!

Eu am un T5 1,9TDI, 105cai, din decembrie 2009 si am facut cu el 10.000Km. Nu a avut nici o problema pana acum (are 135.000Km) exceptand consumabilele. Este adevarat ca este mai zgomotos la viteza, dar fuge suficient de bine: 160Km/h la 3500rot/m si consum instant de 13%(cu AC pornit) - asta este maximul ce a putut da masina. E adevarat ca de la 150Km/h urca greu (foarte greu) la 160Km/h.

Consum in Bucuresti 10%, in afara 8-9% - depinde de stilul de mers.

Pana acum sunt foarte multumit, desi pe net am citit ca T5-ul si in mod special cele cu motor de 1,9 sunt cele mai "sensibile", sper sa nu-mi schimb parerea buna :D .

Un singur lucru imi lipseste in masina: CLIMA. Am AC, dar pentru locurile din spate-spate nu prea ajuta. Daca as fi avut de ales as mai fi dat 1.000euro in plus pentru clima.

Pentru familie motorul de 1,9 e ok, si daca vrei confort maxim...clar MULTIVAN. Daca iei Transporter sau Caravelle eu zic ca nu il poti aduce la acelasi nivel decat f greu si cu investitii mari (mult mai mari decat diferenta de pret pe care o dai daca iei direct Multivan).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzinarul 2.0 de pe T4 consuma de te usuca...

vechiul meu T4 1.9TD papa 6,5-7 la drum lung si 8 prin oras...

demarajul era cam palid, dar odata ce prindea viteza, mergea frumos

benzinarul de pe T4 consuma decent , nu stiu daca te-ai dat cu vreunu sau ai avut , dar iti spun ca unu in toate mintile consuma foarte bine pentru o masina de 1600kg sau cat are. Peste 10 in oras si 7-7,5 in afara nu mi-a luat niciodata mers 120-130 cu el si alergata masina in depasiri si asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 1.9 TD merge cam 130km/h maxim... de fapt are pe certificat 142 km/h (asa retin)

si la 120 deja e cam turat :icon_thumright:

la 125 iese de pe portiunea verde de turometru

la 140 intra pe rosu si deja pierde cuplu

tinand cont ca pe kilometraj viteza este ceva mai mare ca in realitate tind sa cred ca am atins viteza maxima constructiva (132 Km/h asa cum este specificata in acte)

ABL-ul NU are cum sa prinda mai mult de 140 pe bord decat in cadere libera (aviz amatorilor)

eu inca ma mir ca nu a explodat ronghiu'

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi si informatii. Mai nou am inceput sa ma gandesc si la un Vito, caci T4 e prea scump din cate observ iar astea mai ieftine la 2500-3000e au rugina de bagi mana in ele... Am gasit Vito cu 9 locuri la 3600-4000e, cu motor de 2200 cdi si cu ceva dotari. Eu vreau musai masina pe Ro caci nu vreau sa ma doara capul cu actele de Bulgaria. Stiu ca e aiurea taxa asta si daca voi pleca sa iau de afara un T4 o sa o inmatriculez si apoi o sa dau statul in judecata pentru a-mi recupera taxa, am inteles ca este destul de multa lume care deja a facut asta.

Stiu ca Vito nu e T4... dar cine stie, poate reusesc sa vand Golf-ul ala 4 si plec in Germania sa iau ceva frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dai seama ca pe internet nu sunt date toate masinile sau toate parcurile ce au masini de vanzare , eu unu am plecat din romania cu foile cu masini scoase la imprimanta si cand am ajuns ba nu semanau cu cele din poza ba erau 2.4 , cea care o am acum am gasit-o intamplator intr-un parc . e imposibil sa nu gasesti una cu dotari in bani buni si neruginita , acuma depinde cu cine mergi si in care parte a germaniei

vito comparativ cu T4 e mult mai slab si mai scump la intretinere

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu ma bag ca nu prea ma stiu cu dubele, dar gandind asa simplu si logic....

primul vito a aparut prin 96, iar prima dubitza transporter prin 60, eu zic ca cei de la vw au mai multa experienta in asa ceva

si eu vroiam vito, dar am renuntat repede la idee, mergand pe considerentu asta

si daca pica o piesa..ce faci? ca nu prea gasesti vito la dezmembrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vito e slab de tot in comparatie cu T4... si la fiabilitate si la cost intretinere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca Vito e mai slab dar mi-e ciuda ca nu am bani sa imi cumpar ceea ce imi place. Am gasit doua T4 cu motor de 2.5 tdi sub 5000e, dar par destul de muncite si sunt inca peste bugetul meu. Azi am vorbit cu tot felul de ametiti, unul imi spunea ca are T4 cu motor de 1.9 tdi si cand i-am spus sa imi citeasca cati cai are masina a spus ca are 50 de kw...

In fine, daca mai fac rost de 1000e ma duc sa vad cateva T4 cu motor 2.5 tdi. Insa in continuare am nevoie de sfatul vostru: la ce sa ma uit intai? Cam cat e rca-ul si taxele la motorul asta? Ce alte hibe mai au, in afara de rugina inerenta unei masini de 11-12 ani?

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rca =1300 lei si impozitul=580 lei -inmatriculat pe juridica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RCA 650 roni. Nu lua o masina care e trecut in talon autoutilitara !!! Astazi si-a facut tata rca pe un an la LT 2.5 si mi-a zis ca 650 roni a platit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rca-ul e 800 lei la asirom, iar impozitul e 1100 lei :D la 2500cmc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mari diferentele la taxe, din cate imi spuneti. Acum ma gandesc la un T4 cu AC si motor de 2.4L, frumusel, arata bine in poze: http://www.buletinulauto.ro/anunturi-auto/...asov-20118.html ... si la un T4 cu motor de 2.5 tdi, cu AC, insa muncit si cu poze din 2008: http://volkswagen.anunturi-auto.4tuning.ro...00-9509464.html . Pretul e cam acelasi, ramane sa vad masinile... insa as vrea sa ma lamuresc cum e cu turism versus autoutilitara si cum e cu impozitul si rca-ul. Mie unul imi pare cam mult sa dai aproape 1 milion jumate pe luna impozit + rca...

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala de la Valcea l-am vazut si eu cand ma uitam dupa ronghiul meu

e daramat rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala cu numere de brasov mai mult de 94-95 nu e masina nu 2000 cum e trecuta in anunt 2.4e o motorizare ok mai ales la consum , nu stiu daca se justifica taxele la ea

uite una care isi merita banii http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=3 cu inscris si drum ajungi cu ea pe vreo 3500-3800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

guvernul Boc a dublat recent impozitul pentru autoturismele peste 2000cmc, astfel noile impozite sunt asa:

cmc | RCA | impozit 2011 | total

1400 | 300 | 56 | 356

1600 | 400 | 65 | 465

1800 | 500 | 162 | 662

1900 | 550 | 180 | 730

2400 | 650 | 864 | 1514

2500 | 650 | 936 | 1586

RCA este orientativ pe 2010. Parerea mea e ca pentru o masina folosita ocazional inpozitul la masinile cu motor de 2.4 si 2.5 e prea mare.

Din perspectiva mea ramane 1.9TD inscris in RO sau 2.4 / 2.5 inscris in BG.

Este cineva care stie exact cat costa taxele la o masina inscrisa in BG pe an (exemple concrete de motorizare sau ce categorii or avea ei)?

Pe de alta parte varianta cu BG imi suna a solutie pentru tzeapa. Ce garantii ai?

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista anumite firme care se ocupa cu asa ceva, ai garantia lor, pt ca masina este in acte pe numele tau, doar inscrisa pe BG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pana in ce an s-a pus 1.9 TD 68 cp pe T4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am inmatriculat un Voyager pe Bg asta iarna... cu act de vanzare cumparare cu bulgarul, in caz ca o da furata, cu procura, cu tot ce trebuie. M-a costat vreo 600e (acum preturile au scazut pe la 4-500e maxim). Din cate am inteles taxa la ei este simbolica, nu conteaza ce masina, motor sau euro ai. De asemenea ITP-ul la bulgari il ia oricine... insa mie nu imi place varianta asta cu Bg din mai multe motive (nu de patriotism). Nu imi place sa am masina care sa bata la ochi, nu vreau sa am surpriza ca masina mi-a fost radiata de bulgar, ca sa nu mai plateasca impozit, nu vreau sa ma trezesc ca asigurarea despre care credeam ca e pe un an e de fapt pe 3 luni si deja a expirat... etc. etc.

In ce priveste T4 pe benzina, eu nu prea agreez varianta asta. Sper sa gasesc un T4 tdi... bun si ieftin, neaparat in ordinea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!