Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Niiieeee, n-are sens, la interior sigur gaseshti rugina... Ia frate si masoara sectziunea pragului, pe urma deseneaza pe hartie dupa masuratori, decupeaza, fa shablon, verifica cum se imbuca pe prag, fa eventualele corecturi, masoara lungimea necesara, si basta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

amu nu mah punsa fac pe arhitectu',stiu un baiat aci in arad care se ocupa de VW Golf 1 si 2 ,le reconditioneaza de la A la Z si mio zis sa mah duc cu masina la el sa vada ochiu lui despre ce este vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lipsit de pe forum pt. o saptamina deoarece am fost plecat in concediu cu droaga pe litoral .De aceea cer scuze celor care mi-au adresat cateva intrebari si nu le-am raspuns cu promtitudine .O sa incep prin a raspunde la intrebari :din pacate nu mai stiu unde am facut pragurile exterioare cred ca la Breaza unde am facut si tinichigeria (e un episod din viata mea si a masini mele de care vreau sa uit - tinichigii din tara asta sunt in general niste nemernici ) :12: ,da caldura vine prin praguri atit la picioare cat si la parbriz intr-o cantitate satisfacatoare ,tot sistemul de incalzire al masini este intact (termostatele ,tubulatura ,trapele de directionare si inchidere a aerului cald ).In privinta politii de la bord este originala a masinii la fel ca si suportul pt. diverse nimicuri de la schimbator ,am o idee de facut polite pt. broasca identica cu a mea dar din pacate nu am timp sa o pun in practica , poate mai la iarna .

Acum sa va povestesc putin si de comportarea masinii in concediu.In primul rind am obtinut un consum de 7,5 in conditiile in care am mers aproape constant cu 100-115 km/h ,totul se datoreaza reglajelor facute cu un deosebit profesionalism de catre prietenul meu Stefan :) ,inscris si el pe forum dar la golf .

Racirea motorului a decurs incredibil de bine: la o viteza de 80-90 km/h ,avea tendinta de a urca spre 95 de grade ,cand mergeam cu 100-115 km/h in mai putin de 10 km cobora sub 80 grade .Ca o paranteza dupa 15- 20 minute de stationare motorul nu sa racit cu mai mult de 3-4 grade. Aspecte negative : dinamul a necesitat la un moment dat o suflare deoarece se incarcase cu praf si dadea semne de sfarseala , roata dreapta fata s-a blocat in 3-4 dati fara a avea vreo explicatie logica pt. cele intimplate -se debloca calcind frina de 2-3 ori :) .Cam asta a fost. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind ti-au facut tinichigeria au umblat si la praguri sau nu sau atins de ele??

ce fel de sonda ai ptr masurarea temp quiloasei???

tu ai motor de 1.6 cu un singur carb sau 2??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dublu carb

sonda masoara in carter

sunt sau nu bine informat? :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa stiu daca este originala sonda sau este pusa dupa model romanesc???ca tare as vrea sa-mi masor si eu temp motorului meu TYPE4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doua carburatoare ,iar sonda de temperatura pt. ulei deci nu chiulase este de Dacia . Sonde de temp. VDO si ceasuri aceiasi marca cu diametrul 52 se pot cumpara si in Romania sunt un pic cam scumpe pt. mine. Chiar in tirg la Vitan este un sclemberitic care vinde trei ceasuri in supot VDO din care unul de temp. cu gradatii pana la 150 de grade din 10 in 10 , dar cred ca are probleme cu capul vrea 100 Euro (celelalte 2 ceasuri nu merita )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu pragurile ,da am schimbat pragurile exterioare care erau tandari ,din fericire pragurile interioare inclusiv teava care trecea prin ele era OK ,asta a fost si motivul pt. care nu am cumparat pragurile interioare noi noute pe care le gasisem la cineva la 100 000 amindoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pragurile interioare la 100.000. :shock: :shock: :shock: .pai daca imi rost de ele acuma iti dau 1.000.000 pe amindoua numa sa le am.daca poti sa-mi faci rost de praguri interioare bune iti fac biserica aci in arad.. :ok: .

poti sa mah ajuti????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate episodul povestit se intampla prin 95-96 cand am facut tinichigeria , cand m-am trezit eu la realitate vreo 2 ani mai tirziu nu l-am mai gasit pe individul cu pragurile ,care din nefericire banuiesc ca au ajuns la gunoi. :12: :12: :12: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baietii am gasit un motor de 2000cm3 de pe un bus si as vrea sa-l pun pe o broasca (ala cu racirea in fata ).

1. ce fac cu racirea

2. ce punte se potriveste cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ii motor cu racire pe apa tre sa modifici jumate de broasca,si nu cred ca ai vrea sa faci si nici nu merita nervi pe care o sa ii ai facand treaba asta.am un prieten care si-a pus motor de golf pe broasca si o spus ca isi vinde motorul original,am sa-l intreb si iti spun cat costa si te pun in legatura cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de o confirmare :care este pozitia initiala a semnelor de pe axul pivotilor ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din cate stiu, ar trebui sa ai un semn pe brat si unul pe pivot si sa le portivesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te doare mana/gura sa contactezi vanzatorii? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu are nimeni documentatie sau habar de cum se pune excentricul de la pivoti ? Nu a facut nimeni geometria la masina ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Da-mi o adresa de e-mail sa incerc sa-ti trimit ce am mai gasit eu pe net.

Costin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine trimite-mi adresa ta de e-mail la costin.tabra@lasting.ro

Costin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aa, tu zici de excentric. pai din cate am citit inainte de al fi dat jos trebuia retinuta pozitia lui. nu cred ca are vreun semn distinctiv.

va trebui pus la ochi, ceea ce e cam greu si mers si facuta geometria.

uite si un link despre cum s schimba pivotii, pe acolo pe undeva spune si de excentric http://www.flat4ever.com/modules/news/arti...php?storyid=427

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia piesei conice conteaza foarte mult. Linia sau punctul trebuie sa fie orientata inspre fata masinii. Iti pun si o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am gasit un type 3 dintr-ala cu racire in fata la un pret rezon.

si avea nu stiu ce hidraulic la el dar nu imi m-ai aduc aminte.

Pe strada cu mine sta un bun prieten de al meu tinichigiu care in 2 saptamani se v-a apuca si de broasca mea. Tasu e maistru strungar la Romprim si imi poate face piese acolo. Ex: o galerie de evacuare pt. broasca cu flansa pt. o turbo-suflanta (ii dai turbina si el inti face evacuarea ) turnata si alte chestii.

Credeti ca merge asa ceva pus pe o broasca??

Consecinte=? ( uzura mai ales?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tibimakai ,eu am alt tip de pivoti (cu surub de blocare la axul de jos care este si excentricul pivotului ) ,dar asa am intales si eu din documentatia in limba franceza ,pe care o am , ca semnele se pun spre fata masini . Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane,

Sa inteleg ca documentatia pe care ti-am trimis-o ti-a fost de folos?

Daca da, sa stie tot poporul cu type 3 ca poate apela cu incredere la mine, pe adresa de e-mail: costin.tabra@lasting.ro :ok:

Costin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!