Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

[eu mi-am cumparat o pompa noua si acuma am frine beton.]de unde ai cumparat pompa noua...as vrea si eu o pompa noua cu simplu circuit pt broscuta din 1963

pai am luat pompa de 19mm dublu circuit la 49E asta anul trecut si nu cred ca s-a schimbat pretul la ea.si nici nu am asteptat dupa ea deloc,am dat banu si am puso sus si diferenta s-a simtit.eu imi fac "aprovizionarea"din ungaria,putin mai scump ca pe HS dar stiu ca le primesc repede si fara TVA si fara accize si taxe vamale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Bogdan, tu ai discuri pe fata? Eu am o pompa nou nouta, din cite stiu este pentru disc, dar trebuie sunat tata pentru numarul exact al pompei. Daca este pentru disc cer 40 Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am frane disc si pompa de 19 dublu circuit ,in privinta inlocuiri pompei voi lua o decizie dupa ce voi rezolva intr-un fel cu roata dreapta spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru discuri asa stiu ca pompa este de 19.05mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor am invins fiara !!!!!!!!!!! Toata porcaria era dintr-un nenorocit de cablu la frana de mana , asa cum banuiam de la inceput .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, ca de obicei, aceasta masina nu are probleme majore, noi ne facem super ganduri, ca sa ii schimbam aia, ailalta :))

realitatea este ca nu tinem cont de un lucru: platforma tehnica a Kafer-ului, asa cum a lasat-o Porsche, raspundea dezideratului epocii, cand Germania se inarma pe sestache; de aceea designul original (nu cel cu suspensie Mac Pherson si alte modernitati) facea pe drept cuvant ca primele broscute sa fie numite "soldati in haine civile", capabile a fi reparate cu minim de echipament si piese in cele mai grele si mai variate conditii de exploatare... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac o poza cu bordul la masina mea , a mai suferit intre timp mici modificari (au disparut diverse mate care atirnau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdane,tu ai cumva un ventilator sub bord care iti sufla aer???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ventilator si nici nu are nevoie,eu nu prea folosesc ventilatia din bord pt. ca se creeaza un curent prea puternic pt. dintii si urechile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna ai caldura in masina prin instalatia proprie a masinii?cum stai cu pragurile,le-ai reconditionat vreo data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pragurile exterioare le-am reconditionat prin '95 , iarna nu am probleme cu caldura in masina ,de cand mi-am pus chedere la usi chiar se face o caldura insuportabila comparativ cu troaca de Dacia cu care merg zilnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

tu le-ai reconditionat sau ti le-a facut cineva.as vrea sa stiu exact cum ti le-a facut ptr vreau sa mi le fac si eu anul asta ca deja au aparut gauri.poti sa-mi explici putin procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac o poza cu bordul la masina mea , a mai suferit intre timp mici modificari (au disparut diverse mate care atirnau.

Am si eu o intrebare...polita de sub bord e facuta? daca da unde pot sa gasesc si eu una?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pragurile se fac cam asa:

Trebuie sa gasesti un atelier de confectii metalice care sa aiba apkant (sper ca am scris bine). Asta este un utilaj care indoaie tabla. Acesta trebuie sa fie suficient de mare ca sa poata indoi tabla pe lungimea necesara pt praguri.

Apoi iei doua fasii de tabla ~1,5 -2cm latime si ~20cm lungime si le indoi pe masina, pe pragul original, astfel incat sa obti profilul pragului, ca si cum ai avea o sectiune a acestuia.

Faci una pt capatul din fata si una pt capatul din spate. Masori si distanta dintre locurile unde ai facut profilele.

Apoi trebuie sa te asiguri ca la utilajul de indoit lucreaza un MESERIAS, care sa fie in stare sa iti indoie foaia de tabla dupa profilele pe care le-ai facut. Eu am avut o experienta nefasta cu un asa zis "meserias". Nu te increde in faptul ca spune el ca "se face" si nici in recomandarile altora. Da-i mai intai altceva de lucru si vezi daca ies unghiurile asa cum trebuie.

Nu folosi tabla mai groasa decat cea originala.

Cand ajungi in faza in care tai pragul vechi, ai grija ca tinichigiul sa iti repare si partea interna a pragului, altfel degeaba te mai chinui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stiu eu ca tre sa fie ceva complicat si nu stiu cine draku de ocupa de asa ceva aci in arad.este singura problema ca mah deranjeaza la masina si care mah stopeaza sa vopsesc masina.simt ca innebunesc.

Bogdane,caldura de la masina ta vine prin praguri si iti ajunge bine la parbriz??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se procedeaza daca inlocuiesti pragul in intregime.

Banuiesc ca nu vrei sa le peticesti.

Mai e o solutie mai simpla: sa ai praguri originale, noi. :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noi,daca as gasi,nici in ungaria nu gasesc si daca as gasi sunt foarte scumpe numa ptr o parte ii 220E pe CSp+transport,ii prea scump.tot aici tre sa le fac numa sa gasesc pe cineva care lucreaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am facut la uzina, si pragul si contrapragul, pt. Ford. Am facut desenul sectziunii in Autocad, am facut shabloane sa verific daca se pupa perfect desenul cu pragul, si au ieshit tzutz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce sanse am sa-mi fac si io

cine mah poate ajuta

platesc

sunt disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am facut la uzina, si pragul si contrapragul, pt. Ford.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Escort 1300 din '73, Anglia, 4 usi, kopt de rugina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lexxus, daca faci o schitza sau un shablon dupa sectziunea pragului, se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit in ungaria pragurile exterioare ptr type3 la 1.300.000 buc,cred ca le cumpar si pragurile pe interior sper sa mi le poata face cineva.

Mihaiachi,tot ce stiu eu de prag si cum arata este = 0,nu stiu nimik,am vazut pe CSP componentele din ce este alcatuit pragul,daca te duci pe www.csp-shop.com la Body / Sheet Metal / Type-3,de acolo mie imi trebuie interiorul (Heater Channel).Crezi ca iti este destul? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuu, mie imi trebuie schitza, cu cote, tata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din parti,nu am de unde sa iti dau cotele,habar nu am,nu am gasit pe net asa ceva.Azi noapte in somn mi-a picat fisa,eu mai am o caroserie de Type 3 care este in stare exceptionala,mai ales pargurile,asa ca o sa le tai pe alea si le pun pe galbena si am scapat de o problema,sper sa se potriveasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!