Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Pai atata timp kat nu ieshi din raza de sigurantza, si intri pe taramuri "necunoskute" , cu balauri si cheonoaie , din alte tzinuturi , kare nu shtii kat cer k sa treci podul , estem ok, in rest la aialaltzii trebuie nitzel material, de convingere...............

Mishule si femeile se uita du pa femei pe stada, ka sa vaza kum is imbrakate etx, .....asha ca :-))))))))))) orikum nu imi displace nici o situatziune k daka Deian estem Brotheru meu tu o sa fii atuncea cumnata mea , mishok... :-)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

oricum stiu ca nu o sa ajung niciodata ca sa inscru cabrioletul dc il facem ca a mai incercat unu aci in arad cu o broasca si a facut bijuterie si nu a putut sa o inscrie nici o spaga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HiHihihihih...........

Bai brothere da vaz ka eshti "primitor" rau astazi........ :-), da io nu vreau in nici un kaz o nevasta kare sa bea mai mult k mine............. :-)

Mishu kred k era putzin suparat ka o sa ma aiba kumnat , nu de altceva ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HiHihihihih...........

Bai brothere da vaz ka eshti "primitor" rau astazi........ :-), da io nu vreau in nici un kaz o nevasta kare sa bea mai mult k mine............. :-)

Mishu kred k era putzin suparat ka o sa ma aiba kumnat , nu de altceva ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba exista o solutziune, da kam komplikata.....da se zice ka functzonala,

Te duci ku iel akolosha , il vinzi unui breten il tai il faci bobok, si il kumperi iara de la iel , si vii ku iel in tzara, si il inskrii din nou........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema estem ca nici in ungaria nu se poate face schema asta ptr ca oficial aceste masini nu sau construit si nu sunt "in viata"oficial...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A venit 2004 si trebuie sa ma pun la punkt sa ma apuk serios de Notch.

Asha ka as avea nevoie de urmatoarele:

Tambur spate komplekt (fara sabotzi).

Kablu ambreiaj

Karb.

Fishe bujii.

si daka are cineva cumva acte !

Asta ka sa il pun pe picioare ptr RAR.

Sper ka mot sa nu fie varza..............da orikum si ku mot asha tot trec RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit 2004 si trebuie sa ma pun la punkt sa ma apuk serios de Notch.

Asha ka as avea nevoie de urmatoarele:

Tambur spate komplekt (fara sabotzi).

Kablu ambreiaj

Karb.

Fishe bujii.

si daka are cineva cumva acte !

Asta ka sa il pun pe picioare ptr RAR.

Sper ka mot sa nu fie varza..............da orikum si ku mot asha tot trec RAR.

Notch-ule, ne capiezi:

1. tambur spate complet nu luase mihaiachi de pe masina dezmembrata? tocmai pentru tine;

2. cablu - nou, pe comanda, la HS

3. carb - original sau de dacia, nou sau vechi?

4. Fise bujii - TESLA, la set sau pe bucata, pentru lungimile specifice; sau daca te tin buzunarele, Champion triple silicon, la bucata, pentru aceleasi motive - in jur de 600.000 lei vor costa ele dar merita zau!

ACTE!!!! Iar incepi? Pai nu rezolvi cu proprietarul? sa iti dea o data procura speciala pentru toate cele ce trebuie sa ii faci, inclusiv carte..

BA! baga-ti mintile in cap!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburi.......ti-am zis ca capeti de la mine ..........numa sa-ti dea mihaiachi galeriile scurte..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai shtiu daka Mishu mai are tambure.......?!!?fishe de bujii merg de oltcit, ka se potrivesk la lungime........?

Akte zicea'm si io asha ka "plan b"

Mishu zicea ka imi da galeriile alea......................

Abia ashtept sa dea nitzel kaldurika , sa ii dau mot jos.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am kutia cu planetare si tambure, nu mai shtii? Da' ti-am zis ca nu vreau s-o fac bucatzi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic OFF TOPIK, .....are idee cineva daka se mai pot omologa pe mashini , motoarele diesel de "LEU" care is de fapt mot "GRIKOLE" si erau pe IMS'uri , innainte? ka am vazut la noi in orash mai multe IMS'uri care au mot de Leu , ?!?!? si cirkula prin tzara cu iele, .....

Exista vre'o portitza legala de a pune un astfel de mot pe o alta mashina , de ex Lada?!!?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze cu un nebun din arad care a pus acest motor pe typ 3........Motorul are 214CP....5 cilindri de 2200cmc cu turbo...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...............si binenteles ca in spate nu putea sa lipseasca si galbenutza mea :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTOOOOOOOOOONNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

si a putut sa il omologheze??????

Frumos orikum................

Da io revin obsesiv.......are idee cineva daka exista vre'o chichitza legala de a pune mot Diesel in 3 Cil de "LEU" , ka io am intrebat si cika nu se omologheaza...........din 90 si ceva..............da treaba ie ka mot dala are un breten , si il iau k de la breteni................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detalii! Detalii!

A schimbat si cutia sau a pus adaptor intre ea si motor?

Detalii de executie al modificarilor privind sistemul de racire? Cum a pus radiatorul etc. etc.

Ce viteza maxima a atins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea vad ce alta cotie sa'r potrivi.........flansha de adaptare mi se pare cel mai komod, treaba este ce electromotor a pus, dala cu demultiplikare, sau ce?????

Banuiek , ka viteza maxima cu o kotie originala, nu poasa depasheaska 140km/h, si mai estem problema cu diskul de ambreiaj, ka ala orijinal estem kam moale, si il rontzaie,,,,,,repede.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu greutatea(extra) motorului cum sta? Nu se lasa jos masina prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine il korupi pe "om" sa intre pe forum si sa ne dea detaliiiii.........ka altfel ai imbulinat'o , ka noi akuma o sa te sakaim pe tine........ :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io vad problema asha: placa de adaptare + volantul si discul motorului nou la care se adapteaza butucul canelat de la un disc vechi de VW (asta daca n-ai norocul sa se pupe canelurile), rezolvarea lagaruirii motzului prizei de putere a cutiei, demaror original de la noul motor, cu fixarea lui inspre motor (cum e la Dacie de ex.), gasit loc pt. radiator... Ma rog, difera de la VW la VW (la gogoshar e cel mai simplu, e loc kklau pt motor si pui rad. in fatza), si de la un motor la altul.

Daca pui un motor pe benzina, ar mai fi varianta unui nou volant, si sa pastrezi placa si discul de VW.... dar e destul de complicat, ca daca nu e bine echilibrat, potzi sa umpli mashina cu gagigutze si o foloseshti ca vibrator colectiv :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!