Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

nu imi dau seama pt ca nu am mers vreodata cu golful cu garda "din fabrica" , am luat scutul de plastic original dar destul de obosit si lasat. apoi am mers fara scut si acum cu asta am facut 20 km... l-am atins deja la o sina de tramvai luata intre roti,dar acolo cred ca atingeam oricum (deh,neatentie) la cat de inalt e dambul.

e bine ca am acces la busonul de ulei.

vedem la iarna cum se comporta scutul!

am vazut ulei prelins pe spatele motorului dar nu stiu de unde sa fie (se poate sa fie motorina de la injector?) faza e ca nu mi-a scazut uleiul de cand am facut schimbul; ma gandesc daca asta o fi uleiul ce a curs pe langa gaura de umplere...

Link către comentariu

E posibil sa fie de la EGR sau imbatranita garnitura busonului pe unde alimentezi cu ulei. Explicatia asta am primit-o si eu :)) avand tot AJM

Link către comentariu

egr e curat,se vede ca e tocmai sus. posibil garnitura dar daca e asa,cum sare ulei tocmai ep acolo pe sus? si cum de nivelul pe joja nu scade?

Link către comentariu

nu stiu...vapori?! as spala motorul (am inteles ca probleme sunt la benzinare,la diesel ar fi mai sigur) si sa vad dupa aia de unde apare exact mizeria

Link către comentariu

mi-a ajuns stergatorul dpate de golf5 (cu ajutorul lui djhold. multumesc)

maine revin cu poza.

P.S. cat ar costa brate stergatoare fata,model nou dupa 2002,cele pt lamele aero? noi/dezmembrari?

Link către comentariu

stergatorul vine bine,se vede frumos,sterge bine. sunt multumit,mai ales ca si montajul a fost floare la ureche!

in schimb masina a facut cunostinta cu un Mercedes C-classe. :))

trebuie sa ma interesez de un vopsitor bun in bucuresti/zona sa iasa culoarea la fel.

oare aripa se indreapta sau trebuie alta,cine are ochiul format sa ma ajute!

(bratele aerotwin nu mai sunt interesante,cand voi schimba lamelele voi lua bosch aerotwin retrofit,ies mai ieftin)

post-66542-1285343891_thumb.jpg

post-66542-1285344194_thumb.jpg

Modificat de Muale
Link către comentariu

Bara e din plastic. Daca nu e sparta nu trebuie schimbata. Aripa la fel doar ca e din tabla :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

aripa are afectate puternic acele linii de design deci clar daca vrei sa semene cu cealalta trebuie una noua sau multe straturi de chit slefuite serios pana i se reda forma initiala. Ideea e in felul urmator, atat tinichigiul care indreapta aripa cat si pregatitorul care ii reda forma fina din chit trebuie sa fie meseriasi foarte buni. Plus ca anu stiu daca e mai ieftin sa o idrepti decat sa pui una noua. La indreptat tabla e manopera multa iar la pregatit intra mult chit (se da un strat grosier se slefuieste, se vede unde mai trebuie incarcat, urmeaza al 2 lea strat, apoi i se redau muchiile si curbura care nu intotdeauna ies din prima); eu te sfatuiesc sa vezi cat costa o aripa noua (la care doar se face o proba pe masina, se matuieste grundul negru de transport, apoi se imbraca in filler si se vopseste/lacuieste [mai putin timp mai putina manopera, ]).

Succes!

Link către comentariu

bara nu e sparta,e doar julita f putin (nu stiu daca iese la polish). aripa e afectata mai serios dar nu e sparta gen conserva. nu stiu daca la bara s-au rupt ceva cleme pe interior,sa verific.

aripa,exista si varianta dezmembrari,una noua nu vreau sa ma gandesc la cat ma costa. plus ca cele ne-originale sunt naspa in f multe cazuri.

deci fie cumpar dezmembrata si o vopsesc( am inteles undeva la 3 mil pe element,vopsit) fie o fac pe (vreo) asigurare si atunci ma asigur doar sa puna piesa originala,de costuri nu imi pun problema.

P.S. am obs ca nici usa dreapta nu merge deschisa,aripa s-a apropiat de ea. dar usa nu e afectata,daca trag se duce 1-2 cm. nu fortez,stiu!

Link către comentariu

la dezmembrari am intrebat preturi de 50-150 lei. sper ca sunt originale piesele dezmembrate.... apoi trebuie sa vopsesc elementul...alta distractie (sa iasa culoarea,sa nu sara lacul dupa 1 luna).

isprava am reusit-o cu o frana brusca si tras de volan puternic stanga. altfel aveam tot botul sifonat,eventual si airbag-ul sarit.... :beerchug:

Link către comentariu

din pacate,suma rotunda s-a intamplat pe E60 si din cauza vitezei (legale) si a traficului destul de stufos, nu am observat/apucat sa pozez.

post-66542-1285565882_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

de cand cu ploile am observat ca la noul stergator luneta (de golf 5) jetul de apa atinge carcasa ce acopera surubul,cam jumate de rotatie.

a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

masina e la vopsit sa repar aripa.

azi toata ziua am refacut legaturi vechi cu prietenii cin copilarie: masinile RATB :Driver:

maine sper sa fie gata reparatia...

stergatorul de golf V inca ma streseaza,reglat bate peste masina. altfel bate in capacul ala...

Modificat de Muale
Link către comentariu

de cateva zile este iesita de la vopsitorie,aripa arata bine.

am pus si anvelopele de iarna...

astept temperaturile scazute sa vad cum se comporta masina. cum porneste dimineata la prima cheie (DACA porneste ;) )

Link către comentariu

incaltari de iarna

fara "riduri" pe aripa

post-66542-1288016494_thumb.jpg

post-66542-1288016508_thumb.jpg

post-66542-1288016672_thumb.jpg

post-66542-1288016681_thumb.jpg

Modificat de Muale
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

cum aveam o sticla cu "solutie curatat motor" am decis sa o folosesc. am clatit cu furtun,nu cu aparatul cu presiune. nu au aparut probleme la pornire.

post-66542-0-21172100-1289148728_thumb.j

post-66542-0-29358200-1289148744_thumb.j

Link către comentariu

Cum se foloseste aceasta solutie? Pulverizator + lasat actionare + sters carpa + clatit cu furtun cu apa calda??

Link către comentariu

ideal ar fi cum ai spus tu,in loc de carpa-o perie cu care insisti pe partile foarte murdare. in rest doar solutie,timp si apa

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

probleme: un tachet face galagie,la rece. ceva bucse pe dreapta. clapeta de la climatronic. cand comut parbriz/picioare se aude un zgomot in bord in stanga.

vedem cum/cand le rezolv.

pana atunci...am incercat asta. o fi bine?

Modificat de Muale
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Frumoasa masina. Imi place si culoarea.

Am citi putin topicul si as avea cateva chestii de remarcat/intrebat:

De unde ai luat scutul si cat a costat? (poate ai mai scris dar am sarit peste) La mine fiind tabla de tanc (e facut de rusi), e foarte rezistent dar platicele de la suruburi s-au dus de mult. A lasat masina destult de mult impreuna cu suspensia sport si am pus distantiere. La tine e ok asa?

Frumoase led-urile si iti recomand si la usile din spate. Ba chiar si la haion. La picioare ai pus? Merita!

Motorul poti sa-l speli linistit cu pistolul cu presiune. Si eu am avut emotii dar dupa ce l-am spalat am vazut ca nu aveam de ce sa imi fac griji. Eu am folosit spray-ul de curatat motorul orginal VW si e foarte bun. Pulverizat, asteptat putin sa actioneze si apoi jet.

A iesit bine aripa. E originala din dezmembrare? Se vede de obicei la imbinarea far/bara/aripa respectiv la usa cum continua linia ce coboara de la roata. Nici la mine, nici la tata nu au reusit sa refaca liniile. Tata stiu sigur ca a cumparat bara noua - nici acum nu stiu de ce - iar la mine s-a facut pe casco si cica e noua si originala. Nu prea cred dar asta e.

Clapeta de la climatronic e o problema cunoscuta. Pana nu iti face probleme nu are rost sa dai jos torpedoul. Si la mine e la fel.

Nu prea iti recomand solutii magice de curatat motorul. Creste temperaturile de ardere si nu stii ce se poate intampla. Am patit cu un prieten in Germania pe un Passat din 2007. Am mai stat o zi si am venit cu masina pe platforma. Deci eu nu recomand.

In rest bafta la masina! Am sa urmaresc topicul. Inca un variant frumos pe forum.... :)

Link către comentariu

:banghead: dupa ce am scris zeci de randuri,s-a intamplat...o intamplare si a dat eroare.

reluam:

-scutul e din odorhei. pret 320 lei prin curier. ce plastice de la suruburi zici tu? la mine nu s-a lasat f mult masina,garda coboara si din cauza formei "spartane" a scutului,nu neaparat din cauza greutatii. el nu e asa bine mulat cum era cel de plastic.

-leduri am in plafoniere si parasolar. mai trebuie la torpedou (nu stiu ce tip e,cum demontez) si la o lampa din portbagaj,de langa bricheta(lampa ce urmeaza sa o iau,mufa de conectare am inteles ca exista deja sub capitonaj). la picioare vreau sa pun,la usile spate vreau dar nu sunt sigur unde le leg si cata munca/pricepre (mai ales) implica. intrebasem pe topicul masinii tatalui tau (de care nu am mai citit vesti de mult).

-motorul l-am spalat mai mult ca un moft/un test. nu era murdar decat putin pe dedesupt,nu era vizibil decat pe elevator. operatiunea o sa o repet de 1-2 ori pe an maxim.

-aripa a iesit ok. e aceeasi aripa,indreptata. e aripa originala a masinii cu care a iesit din fabrica. tinichigiul a zis ca nu a mai fost demontata,avea nustiu-ce mastic pe ea si cica asa e montajul initial. a fost indreptata,vopsita pe masina,totul in vreo 48 ore.

-la clapeta aia am simptomele : jetul de aer la picioare e ok. la parbriz e putin slabut intr-o parte. la grile e ok pe centru,lateralele sufla mai slab,in special dreapta. o fi de la clapeta,o fi traseul gatuit...nu stiu.

clapeta a aparut la scanare si mai se face simtita cand comut pe parbriz-picioare. bazaie putin in bord,zgomot de motoras electric.

-nu am folosit engine-flush,de se baga inainte de schimb ulei. am folosit un aditiv pus in rezervor. cica ajuta la pornire iarna (chiar o face!) si curata supapele de depuneri (asta nu stiu cat de adevarat e). oricum nu o sa folosesc la fiecare plin...

multumesc de urari,apreciez! -de la cineva cu masina f frumoasa si cu mult guraj si pasiune (de te-ai bagat la niste modificari..."adanci")

ca un mic update:

*ieri am observat ce bine e sa dai 2 lei pe un plastic,sa cureti parbrizul de gheata! dupa 30 min de frecat cu credit-card :))

*azi am observat ca imi picura furtunul de la stergatorul lunetei. voi demonta plasticele si incerc sa remediez.

Link către comentariu

Pai si prietenul meu a pus aditiv in rezervor. :) E mai rau decat cel pus in ulei. ASTA creste ardetile si iti da dureri de cap. Sper sa ai motorul in regula si sa nu ai probleme. Eu totutsi, m-as feri pe viitor.

La stergatorul lunetei pune-te sa repari repede. Eu iarna trecuta am patit-o si nu a fost o placere. A curs lichid la incuietoare, scurt circuit, nu se mai inchidea hayonul, nasol. Desfa pe acolo ce e nevoie si verifica. Daca ai noroc a iesit doar un furtun sau a crapat un cot. Daca ai ghiion, e motorasul.

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!