Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Pai cam la aproximativ 10 luni fac schimbul de ulei.

Ma gandeam acum la scutul tau. N-ar fi o idee buna sa-l dai la exterior cu HB Body 950 sau ceva asemanator ? Vopseaua aia cauciucata/elastica si impermeabila cred ca ar face bine acolo...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Crezi ca rezista la zgarieturile provocate de pietris/nisip/gheata? La cum arata scutul dupa 2 ani (in care am atins de cateva ori cu el si am lovit mai tare de 2 ori) cred ca doar powder-coat face fata. Dar nu renteaza...

Modificat de Muale
Link către comentariu

Pai normal ca nu e bulletproof :), dar vad multa rugina la tine si ma gandesc ca nu ai atins cu toate zonele alea unde ai rugina. O sa incerc eu daca imi iau scut, mai am din spray-ul ala ca am dat foarte putin cand am curatat contraaripile si iti spun cum se comporta peste timp... Legat de site-ul de la odorhei... deja nu mai stiu care... cum... am mai gasit si asta http://www.scutauto.ro/kepek/2/96/scut-motor-VW-Golf-4--1.4-1.6%28101HP%291.8-1.8-RS-1.9-TD-2.0-2.3V5--1997-2004.html. Acum nu mai stiu care e cel... adevarat :)

Link către comentariu

Acum recunosc site-ul :) primul e o copie de adresa ( cu **.co ) probabil sa se foloseasca de renumele primului. eventual poti suna la nr din contact de la primul link sa ii intrebi unde au sediul. :P

Daca te uiti la poza cu scutul ruginit ai sa vezi ca exact partea mai ruginita este cea care vine in contact cu zapada. acolo este curbura maxima. (ciudat este cum de a scapat capacul,care este cel mai jos pe scut).

Scutul are vreo 2-3 mm, acea rugina este nesemnificativa pt rezistenta. Era mai mult de aspect.

Poti da pe scut cu spray dar acolo trebuie protectie la actiuni mecanice si putin termice,acea vopsea cauciucata nu stiu cat de bine face fata. Cea mai buna solutie ar fi scut din inox (f scump) sau ceva galvanizat.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Laurentiu, la motorul meu,gaura este perfecta. Chiar eu am facut un schimb de ulei. La motoarele benzina am inteles ca nu pica cum trebuie si schimbul se face cu scutul jos (ma refer la scuturile de la Odorhei)

Oricum cu o tubulara de 17 parca desfaci scutul in 5 minute.

am intrebat pentru ca ma tenteaza si pe mine...dar eu schimb uleiul in fata blocului,nu am rampa si ma chinui cu asta de plastic sa il dau jos si mai ales sa il pun la loc...cu asta de metal..cred ca imi este si mai greu...ca nu pot sa o ridic foarte mult pe capre...

si am intrebat de gaurica...deoarece ai obs ca la inceput uleiul nu curge perpendicular pe sol...se duce jetul cam la 10 cm inspre fundul masinii...

e gaura aia centrata astfel incat sa nu dai ulei pe el?

merci

Link către comentariu

Daca nu uit ii fac poze cand il montez la loc.

Poti sa schimbi si fara groapa dar trebuie 2 capre si un cric mai inalt.

Sent from my HTC using Tapatalk.

Link către comentariu

Uite cam asa arata. Consider ca este destul spatiu sa curga uleiul fara sa cada pe scut.

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13378036370165_thumb.jpg

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

da..este un pic mi mult decat suficient...in partea inspre fata masinii...parca nu era nevoie de asa mult decupat...

si banuiesc ca are si o usita ceva?cu care o acoperi?

tu ce cric ai?

ma gandesc sa imi iau si eu un cric si 2 capre dar sa vad mai intai niste recomandari ceva...inclin inspre acela tip "crocodil" parca ii zice...ca la vulcanizare...

Link către comentariu

da,are un capac prins in surub.

poza este facuta la un unghi si de aia se vede mai mult in fata. in realitate este cam la jumate. ai loc sa bagi o tubulara,are loc jetul sa curga (cam 3 cm de gaura curge imediat cum scoti surubul,apoi scade)

eu am cric in portbagaj,al masinii. nu il folosesc la schimb ulei.

daca vrei sa faci o investitie, un cric hidraulic 120 lei si 2 capre 50-100 lei. recomandari....vrei cric mai bun,dai mai mult.

doar pt schimb ulei,iti amortizezi banii la 20 de schimburi :)) merita? iar pt alte operatiuni...sa le faci in fata blocului pe capre e cam ciudat/periculos (schimbi esapament,ambreiaj...ce sa ii faci?)

Link către comentariu

Tin sa te contrazic in privinta cricului si a caprelor. Eu am asa ceva cric hidraulic de 2t si 2 capre pe cremaliera. Au costat acum 2ani 150 lei era oferta la Norauto si pot sa spun ca sunt foarte bune. Eu o folosesc si la schimbul de ulei , ridic putin masina pentru a ma putea baga sa desfac busonul si pentru a baga vasul de colectare a uleilui. La schimbul de roti iar este foarte folositor eu ridic masina de la mijloc si asfel schimb 2roti odata.Plus multe alte activitati facute acasa de mine. Despre capre le-am folosit foarte mult si sunt foarte multumit de ele Sunt foarte sigure, nu exista risc de accidentare, este mai periculos sa stai sub masina cu masina ridicata doar pe cric.Atentie capre se gasesc de 2 feluri unele cum am eu, constructie sudata nearticulata si cu cremaliera si unele cu constructie pliabila sa-i zic asa si cu un cui care se baga pe gaura in functie de cat doresti sa le ridici. M-am uitat la un set de capre pliabile insa mie imi e teama sa ma bag sub masina cand e pe acele capre. Sunt cam firave si cand le vad cum joaca din toata ariculatile nu-mi prezinta incredere.Am pus si 2 poze ca exemplu , in prima poza este cea cu cremaliera si in a doua poza pliabila.

post-17118-0-72363500-1337854962_thumb.j

post-17118-0-75948700-1337855095_thumb.j

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

la 150 lei ai prins oferta buna.

cu schimbul de ulei...pt 15 lei manopera parca nu m-as baga sub masina in fata blocului,iarna.

Link către comentariu

Eu stau la curte si am si garaj deci iarna nu e o problema sa schimb uleiul. De regula schimb toate filtrele cand schimb uleiul deci nu cred ca iti ia nimeni pentru toate astea doar15lei. Doar pentru ulei e posibil, e un pret bun.

Link către comentariu

pai zi asa. la curte e alta viata. eu vb cu Laurentiu de viata la bloc...

platesc manopera sa imi desfaca busonul si filtrul de ulei. restul le schimb eu.

Link către comentariu

Si oricum nu e bine sa ridici masina de la mijloc nu s-a strambat pragul pana acum?

Link către comentariu

Nu s-a strambat deloc si nici nu are ce sa se stambe , difera fata de golf. Fac asta de 2 ani si nimic pana acum Am un cub de ~20cm de lemn care il pun pe cric si se distribuie altfel forta de ridicare.Oricum exista si elevatoare care ridica de la mijoc deci nu vad care ar fi problema.

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

Pana una-alta am testat o solutie de protectie a textilelor pe o bucata de carpa "de sacrificiu"

Nu stiu cat de bine se obaerva din poza efectul hidrofob. In schimb se observa cu usurinta partea ne-tratata.

Ma gandesc sa aplic pe presurile textile si poate pe tapiterie...

Acum ma duc sa desfac scaunele pt a le curata si a avea accesa sa curat mai usor intreaga mocheta.

Daca desfac mufele airbag,voi avea eroare pana o sterg cu VagCom,nu?

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13378678802262_thumb.jpg

Link către comentariu

Nu ramane eroare. Atat timp cat nu ii pui contactul, e ok. Ca sa fii sigur, poti sa-i dai jos borna de la baterie, dar eu parca n-am facut treaba asta. :scratch:

Link către comentariu

Daca iei borna jos si o pui abia cand ai terminat nu poti lua eroare.Daca ai eroare se poate sterge cu vagcom-ul

Link către comentariu

Deci o sa am eroare; masina va circula fara scaunul dreapta.

Oh,well...o sterg eu dupa aia.

Partea din spate este demontata

(Multumesc Florin)

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13378706555728_thumb.jpg

Link către comentariu

Cine vrea interior albastru,sport? :))

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13378717366458_thumb.jpg

Link către comentariu

O faci pickup de pastrezi scaunele fata?:D Baga flexu ce naiba... :))

Oricum, te tradeaza semnatura si cred ca le cureti

Link către comentariu

:)) Am masurat si am dat comanda sa taie placajul. La semnatura completez cu "transport sicrie" :))

La scaunele din fata inca nu am ajuns...pe rand ca raman fara disc la flex ;)

Link către comentariu

Ca tot vorbeam de scaune fata...

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13378808544756_thumb.jpg

Link către comentariu

sunt curios ce senzatie ai cand mergi cu masina si vezi ca in spate si langa tine nu sunt scaune... :lol: incerc sa imi imaginez dar nu reusesc

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!