Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

aderenta cred ca au mai buna cele de iarna,sunt mai moi la caldura. de aia se si schimba sa nu fie ca radiera pe smirghel...vara se tocesc repede

pai anvelopele de iarna sunt mai moi si directia merge mai usor...la asta m-am referit...volanul se misca mai usor cu cele de iarna fata de cele de vara...

cat despre intinzator...el intinde cureaua...nu are de ce sa se miste...si nu are ce vibratii sa absoarba...vibratii de la ce?...e o curea pe niste role fixe...

nu ai cum sa te uiti la cineva?sa faci diferenta?

daca te hotarasti sa il schimbi...te ajut eu...ca sunt 3 suruburi...

Link către comentariu

Alexandru P asta cred si eu...zgomotul a aparut dupa ce am ridicat-o. Acum nu face. Trebuie verificate flansele in cazul asta? Schimbate sau nu? Tu ce ai facut?

Link către comentariu

daca flansa se desprinde de tot de caroserie cand se ridica pe cric flansele trebuie schimbate pt ca s-a format si un joc.

Incearca sa ridici masina pe cric si sa ridici de roata, sa vezi daca ai joc in flansa.

Link către comentariu

cata forta sa ai sa comprimi asa usor arcu :dry:

looool :lol: nu e forta...e joc fff mare in flansa...daca te uiti la motor unde e flansa se poate vedea cum urca si coboara

Link către comentariu

la mine nu face in halul asta. cand virez pe loc vad cum se misca f putin sus la flansa. dar cred ca miscarea aia e normala

Link către comentariu

la mine nu face in halul asta. cand virez pe loc vad cum se misca f putin sus la flansa. dar cred ca miscarea aia e normala

orice joc in plan vertical, asa cu e prezentat in filmuletul acela, nu este permis.

Link către comentariu

Eu am schimbat de doua ori flansele si la parte drapta todeuna imi sta mai sus fata de partea stanga, cred ca e mai greu motorul pe partea dreapta.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

loool...ala deja nu mai e joc:)) seamana deja cu lipsa flansa:))

si chiar e forta.....e greutatea rotii la care se aduna si rezistenta arcului...gandeste-te un pic la ansamblu amortizor si ai sa vezi de ce m-am mirat;)si daca te uiti atent...isi face si parghie cu picioru....deci nu e asa usor;)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Eu am schimbat de doua ori flansele si la parte drapta todeuna imi sta mai sus fata de partea stanga, cred ca e mai greu motorul pe partea dreapta.

diferenta e data de lungimea planetarelor.....daca ai demonta ambele amortizoare (desfacute prima piulita de sus) ai sa vezi ca la partea soferului suspensia coboara mai mult.

asa e si la mine, si flansele sunt noi, au 3 zile.

loool...ala deja nu mai e joc:)) seamana deja cu lipsa flansa:))

si chiar e forta.....e greutatea rotii la care se aduna si rezistenta arcului...gandeste-te un pic la ansamblu amortizor si ai sa vezi de ce m-am mirat;)si daca te uiti atent...isi face si parghie cu picioru....deci nu e asa usor;)

lipsa flansa sau nu, daca sunt uzate ff tare asa se manifesta.

este numai greutatea ansamblului suspensiei.

uite aici colegu joc in flanse: :icon_thumleft:

e pe la minutul 2:30

Modificat de theoane
Link către comentariu

Am verificat flansele amortizoarelor,sus sub capac. arata ok,nu au joc pe verticala,nu se vad rupturi.

Zgomotul nu se mai aude. Probabil cand se ridica masina si se destinde suspensia se intampla ceva...apoi dupa cateva viraje se aseaza la loc si nu se mai aude nimic.

A schimbat cineva rulment la roata? Cum se manifesta un rulment dus?

Link către comentariu

Uruit care se accentueaza pe masura ce urci in viteza. Uneori se simte si in podea o vibratie depine pe ce parte e defect rulmentul.

Link către comentariu

deci nu are legatura cu faptul ca in viraj se aude si altfel nu ?

cel mai bine simt cand virez stanga...cand fac slalom intre 2 benzi.

Link către comentariu

Nu, rulmentul uruie oricand atat timp cat se invarte roata. La tine, nu bag mana in foc dar cred ca sunt flansele indiferent ca arata bine fara rupturi. Am vazut flanse care aratau ca noi si bateau in ultimul hal. Cel mai bine o vizita la mecanic si vezi ce poate fi.

Link către comentariu

Vali, am schimbat eu rulmentul pe dreapta fata. Da, e un fel de huruit, se manifesta de obicei cand virezi in partea opusa rulmentului cu probleme. La mine suna masina ca un avion la decolare :). De obicei se aude si pe drum drept, creste in intensitate la virajele pe partea opusa si scade in intensitate la virajele pe aceeasi parte.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Muale ti-ai mai montat Cruise Control pe Golf pana la urma?

Link către comentariu
bbogdanmircea

Ai ESP si n-au fost nici un fel de probleme sa inteleg?

Cam la cat te-a ajuns toata operatiunea adica piese si manopera? Esti multumit de el il folosesti sau e doar asa de forma pe acolo?

Merci mult, si eu am ESP si m-ar bate gandul sa investesc in asa ceva dar nu stiu daca merita sau nu cu adevarat.

Link către comentariu

ce legatura are ESP cu tempomatul?

nu am ESP la masina,am doar ASR. il folosesc si in oras sa stii...la inceput credeam ca e doar pt drumuri in afara dar se poate si in oras cand nu stai bara la bara...mai ales seara. se vede diferentra la consum imediat!

ca bani...e vb de montaj+activare din calculator plus maneta (noua sau din dezmembrari); preturile variaza in fc de unde te duci.

maneta gasesti pe la 150-200 lei in dezmembrari. manopera....vezi cine se pricepe in zona ta sa faca. gasesti si tutorial pe net dar e destul de munca,sa stii.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Merci, citisem pe undeva ca ar avea treaba cu ESP...

Merci de feedback, o sa incerc sa pun deoparte vreo 100 de euro si pentru treaba asta si poate facem miscarea.

In rest ai rezolvat cu huruiala aia?

Link către comentariu

Nu stiu ce treaba sa aiba...ESP controleaza rotile prin franare independenta cand derapezi; tempomatul controleaza acceleratia.

Poti cumpara intai maneta si cand mai strangi bani o montezi. Cauta in dezmembrari si cand gasesti la pret bun sa nu mai astepti. Decat sa iei originala,cele replica sunt mai ieftine,sunt noi dar am inteles ca apar probleme la ele.

Cu huruiala la viraj pe loc...a disparut. Cea in viraj este prezenta. Sper maine cand ajung in service sa o pot diagnostica.

Link către comentariu

Ca idee - ESP-ul sau ASR-ul, nu au nicio treaba cu tempomatul. Si mai departe, nu are nicio ingradire, legata de computer de bord sau alte alea...

Link către comentariu

Azi am schimbat burduf la planetare,dinspre cutie.

Le-am observat ca erau imbatranite...

Am dat scutul jos si am remediat lovitura pe care a luat-o anul trecut; se stambase traversa de sub spoiler si unul din bratele de sustinere.

Ca parere despre scutul de la Odorhei...e de "tanc" dar vopseaua e de acuarela! :P

Cam asa arata:

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13324445442464_thumb.jpg

post-66542-13324445774179_thumb.jpg

Link către comentariu

Pacat de vopsea cat are de cand l-ai montat al meu are vreo juma' de an si vopseaua e inca ok

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!