Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

da,matrite incalzite :lol:

romanul e inventiv (carburant nu se gaseste cumva "pe naspa")

Link către comentariu

Azi am reusit sa schimb lichidul de frana si (sper) sa scap de aerul din instalatie.

Operatiune desfasurata "La Service"

post-66542-0-72617600-1319659284_thumb.j

Link către comentariu

doar lichid,ce treaba am cu furtun? nu e spart si nici performante extreme nu cer de la masina

Link către comentariu

Nu neaparat de probleme sau performante extreme. Stiu ca niste furtune cu camasa metalica iti cresc performantele. Ma gandeam ca ai profitat de schimbul de lichid sa imbunatatesti putin sistemul. :) Eram curios.

Modificat de rudolf.s
Link către comentariu

Stiam de furtune metalice dar nu m-am interesat de furnizori,pret...etc.

Schimbul de lichid l-am facut pt ca nu imi placea cum tinea pedala (se simtea ca are aer) si ca nu aveam o evidenta clara cand a fost schimbat ultima oara.

La frane urmatorul pas va fi schimbul de placute/discuri spate (neaparat) si pe fata (dar sunt in parametrii momentan).

Daca tot am ajuns la capitolul "Lichide", as vrea sa schimb si antigelul si v-as intreba pe voi care ar fi procedura,daca se poate face usor sau trebuie manopera de service...?

Link către comentariu

Usor acasa. Se aeriseste singur sistemul deci nu vad dece sa mergi in service. Maine de dimineata vreau si eu sa-l schimb si apoi la 14.30 am programare la schimbat lichid de frana+furtune (sunt crapate la mine) :D

PS: dricurile au parte de tratamente asemanatoare din cate vad :))

Link către comentariu

poti sa detaliezi putin procedura. pe unde se goleste instalatia,ce trebuie facut...etc?

"dricurile" :)) adevarul e ca a mea a gazduit in spate,in pozitia intins, oameni. dar erau in viata.

Link către comentariu

Am reusit sa folosesc Vopel pe nuca schimbatorului de viteze.

Initial arata cam asa :

post-66542-0-74599400-1319742193_thumb.j

Apoi,dupa aplicarea vopselei:

post-66542-0-72353300-1319742259_thumb.j

Poza din alt unghi:

post-66542-0-98429700-1319742404_thumb.j

Apoi am aplicat fixatorul de culoare:

post-66542-0-81342100-1319742532_thumb.j

In ultima poza se vede o pata mai albicioasa, e fixatorul; deoarece in instructiuni spune sa se tamponeze/nu sa se frece, nu am uniformizat foarte bine.

Daca si dupa uscare se vede la fel o sa curat si re-aplic.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut. Frumoasa masina. Felicitari pt cum o intretii.

Si eu am folosit Vopel pt volan si schimbator ( pe volan am dat fara sa-l dau jos )

Cred ca au trecut vreo 3 anisori de la operatie si inca se prezinta f bine.

Vad ca vrei sa-ti schimbi antigelul. Stiu ca exista un robinet in pozitia inferioara a radiatorului ( in partea dreapta jos cum te uiti la masina)

Nu am facut personal operatia, insa cred ca daca il desfaci si dai la o parte si capacul borcanului ar trebui sa-ti curga tot antigelul. Apoi strangi la loc, pui antigel in concentratia dorita si in cantitatea necesara ( 6 l daca nu ma insel ), dupa ce pornesti motorul verifici nivelul, dai o tura cu ea sa se incalzeasca si-l verifici din nou si cam atat.

Sunt curios si eu daca e procedura corecta, deoarece as fi si eu interesat sa efectuez schimbul, am deacum aproape 4 ani de la ultimul schimb de antigel, care a fost facut la schimbul distributiei si cum e recomandat o data la 2 ani sa-l schimbi ar fi si la mine cazul.

Succese

Link către comentariu

Dupa o baie intr-o zi cu soare,asteapta iarna.

La Auchan :icon_cheesygrin: .... Da, masinuta e intretinuta.

Link către comentariu

de antigel stiam si eu ceva de genul dar mai este traseul din incalzire,trebuie sa schimbi cu termostatul pe deschis (?) ca sa golesc toata instalatia? poi,cum o aerisesc?

exact Florin, la noi in cartier :P desi tu ai Billa mai aproape. (si parcarea e intretinuta,au renovat-o)

Link către comentariu

Pai termostatul e deschis doar la caldura se inchide deci nu e problem.

Nu am schimbat dar ce pot sa-ti spun e ca la mine cand am schimbat termostatul am curs vreo juma de litru din blocul motor pana l-am bagat pe ala nou.

Pe loc nu am completat deloc antigel.

A doua zi de dimineata insa mi s-a aprins in bord si am mai bagat aproape 1 litru.

Instalatia are aerisire automata din ce stiu eu.

Cauta si tu intr-un manual de reparatii Haynes cum se face, daca nu gasesti ma uit eu si iti atasez pasajul.

Link către comentariu

Aerisirea se cam face singura. Oricum, daca nu se intampla asa, turul de la intrarea in calorifer, are in el o gaurica. Desfaci colierul si tragi de furtunas, pana gaurica iese in afara stutului de la calorifer...si il ti asa, pana arunca tot aeul de pe instalatie si incepe sa curga doar apa.

Link către comentariu

Uite ca ai primti si un sfat de la cineva care chiar se pricepe...

Scuze dar am uitat sa ma uit in Haynes care e procedura.

Link către comentariu

trebuie sa ma uit la motor in timp ce ,citesc topicul...nu stiu care e acel furtun de la calorifer...

urmeaza sa schimb ulei,poate schimb si antigel tot atunci.

desi anul trecut la inceputul iernii stiu ca am scos 1 l din vasul de expansiune si am inlocuit cu antigel

Link către comentariu

Merge si varianta asta destul de bine.

Dar ar trebui sa-l masoari inainte ca sa stii cam ce tarie are...sa nu depasesti proportia 50 50 ca dup-aia nu iti mai raceste bine amestecul.

Link către comentariu

da,iarna trecuta am completat sa fiu sigur ca nu am probleme cu frigul. nu cred ca s-a depasit proportia si nu stiu cat % din proprietati mai avea lichidul.

acum as vrea sa il schimb,nu ca am avut probleme...dar sa fiu sigur ca e in parametrii optimi si sa am un istoric (eu pana acum neschimbandu-i antigelul niciodata); cam la fel s-a intamplat si cu lichidul de frana,nu stiam ce varsta are.

Link către comentariu

Dap...si eu l-am schimbat acuma odata cu distributia :emthup:

Ar trebui la urmatoare revizie sa schimn si lichidul de frana ca deja e masina de 2 ani la mine si parca la 2 ani se schimba...

Dar franeaza asa de bine parca nu l-as schimba :lol: ...

Link către comentariu

daca simti ca nu ai aer in instalatie si daca te duci undeva sa ti-l masoare....de ce sa il schimbi?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Help!

Dupa ce am schimbat bateria,inca am impresia ca porneste greu dimineata...

Suspectez bujiile; una sau mai multe sa fie arse!?

Cine ma poate ajuta cu o verificare?Nu am multimetru digital sa imi arate cati ohm am pe fiecare in parte.

Link către comentariu

Ca sa fi 100 % sigur, trebuie sa le scoti afara si sa le pui la curent sa vezi daca functioneaza ok (spun asta ca eu am verificat bujiile cu multimetru si toate dadeau bune, dar tot nu pornea bine, pentru ca una se inrosea de la baza electrodului spre varf). Iar daca nu ai multimetru le poti verifica cu un fir tras de pe + de la baterie si pui pe fiecare bujie in parte. La contactul cu bujia daca e buna trebuie sa ai o scanteie. Sper sa-ti fie de ajutor. Numai bine!

Link către comentariu

sa le dau jos...nu am tubulara asa lunga plus ca as vrea sa stiu daca/care e defecta si apoi sa demontez.

scanteie pe fir dau toate daca pe multimetru se misca acul indicator.

dar trebuie sa stiu ce rezistenta are fiecare.

o sa pun un fir sa vad daca e vreuna fara scanteie....

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!