Jump to content

Discutii tehnice generale


sonik
 Share

Postare recomandată

motanul lenes

Mda, banuiam, dar am zis sa mai aflu niste pareri. Am incercat si cu ESP dezactivat, si face la fel. Instalatia de climatizare, la mine este Climatic, nu Climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 419
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • qwk

    41

  • Stef13

    28

  • polotsi

    28

  • CRISS/67

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva pareri despre motorul asta 1.2 TSI de la posesori?

Cum este consumul prin aglomeratie?

Dupa doar 500 km parcursi pana acum cu Polo as putea spune: 8,2 litri/100km in oras, trafic nu foarte dar destul de aglomerat si 5,5 litri/100km in afara localitatii.

In primii kilometri, cand ajungeam in parcare si opream masina, simteam un miros de incins destul de pronuntat venind de sub capota. Nu fum, nu altceva, doar miros de incins. L-am pus pe seama faptului ca niste chestii pe acolo sunt noi si inca neobisnuite cu caldura motorului, asa ca n-am facut mare caz si i-am dat masinii un pic de ragaz sa se mai "aseze" :) De cand a trecut de 100-150 km, nu am mai simtit nici un fel de miros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adresez intrebarea tuturor posesorilor de Polo 6R, aveti teava de esapament afumata sau curata luna? La mine se afuma , daca o spal luna, dupa o zi doua, e la loc, un strat de funingine neagra depusa pe interiorul tevii.

Mentionez ca uleiul este in parametrii, masina avand 11.000 de km in prezent. Nu stiu de la ce ar putea proveni ( la passat si q7 sunt LUNA tobele, nu am pic de negreala si sunt si EURO4, iar asta e Euro5 si negricios..ciudat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am teava curata luna, la 1.4 benzina, la 2000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In general la toate motoarele diesel si cele pe benzina turbo se afuma esapamentul.Asa ca stai linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 2 zile sunt posesorul unui polo 1.2 70 cai. masinuta superba. singura mea ingrijorare e consumul despre care am auzit de la cunoscuti ca ajunge aproape de 10 in oras fara a merge agresiv.a iesit cineva din rodaj cu masina sa-mi zica un consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am un polo 1.2 70 cai abia luat. cineva mi-a zis de acest motor ca ar consuma cam mult . din experienta( sau cine are computer de bord) voua cat va mananca acest motor, la un mers normal in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce consumuri a scos polo pana acum in varianta benzinar, in oras ar fi 8-10l%.

daca mai merge si clima, pe caldurile astea, poti lua in calcul 12%.

eu merg acum cu un G6 plus 1.6tdi 105cp, DSG7, in carte scrie 5,8 oras, azi am avut 9%!....caldura si traficul din TM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se schimba becurile la numar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut consumu' asa pe hartie plinu notat km parcursi samd si am iesit cu media undeva la 5,6. Deci la aprox. 4500 km cati am facut pana acum atit a iesit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian 1.2 TSI

te cred ca tia iesit acest consum, dar ai un motor cu 70 cp, si nu tsi 105, lamine cel mai bun consum in afara localitati a fost de 6,7 %, si nu mise pare deloc normal. Asa ca am fost programat la un test `babesc` cei de la vw vor face plinul la masina si vor merge si in localitare si in afara acesteia. Si daca o sa am consumul metionat in contract o sa fiu nevoit sa platesc 12 milioane, si a venit imediat si intrebarea mea si daca se dovedeste ca am un consum mai mare ce o sa se intample ? raspunsul : `va remediem problema`... numai ca o sa pun altfel problema sa-mi plateasca benzina pe care am consumato aiurea 1700 km. Mise pare echitabil. O sa vad vineri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motanul lenes

Primii kilometrii, s-au facut deja 6300. Ca probleme, doar "mici chestii" , care par adresate pietei romanesti. Consola centrala are un "colt" de plastic, langa pedala de acceleratie, prins in arici, care la randul lui e prins cu banda autoadeziva de un schelet metalic. Evident ca, s-a desprins :) Volanul, are in dreptul orei 12, o gaurica minuscula, cat varful unei mine de pix, sub stratul superficial de plastic. E vizibila, se simte si la pipait. Materialul nu este exfoliat, pare un defect de fabricatie, nu de manevrare neglijenta de catre dealer, asa am luat masina. La scaunul din dreapta scartaie arcurile, destul de deranjant, atunci cand am pasager, in timp ce al meu nu face niciun zgomot. Cam atat am reusit sa descopar pana acum, oricum e vorba doar de niste chestii minore, care sper sa se rezolve, in urma unei vizite la service In rest comportament rutier si mecanic, la superlativ, comfortul deosebit, niciun fel de greieras, sunt foarte multumit. Consumul mi se pare foarte bun, am scos pe ruta Pitesti Arad 5%, fara sa depasesc 100 km/h, fara AC. Arad - Viena, a iesit un consum de 4,4% in conditii de mers constant cu 120, fara AC, si invarteala de vreo 100km prin Budapesta si Viena. Pe tot traseul, in afara tarii, nu am vazut decat vreo cinci exemplare de Polo, model nou.

Modificat de AC DC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare banala: stie cineva daca oglinzile exterioare se pot da si peste cap, fara sa se rupa ceva? Mi-e frica sa incerc, dar as vrea sa stiu, sa stau mai linistit in caz ca ma atinge cineva. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Coltul de plastic de langa acceleratie mi s-a desprins si mie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

vreau sa va intreb daca consola centrala jeneaza piciorul drept la mers mai lung, cum am citit in niste postari pe net si daca modelel diesel au scut de protectie metalic la motor?

Multumesc!

PS: Inca intarzie livrarea trebuia facuta saptamana asta. Comanda e din 8 aprilie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daa...e materialu rugos, si daca esti inalt, aprox 1.85, faci rana la capatul superior al osuluii, pt ca sta coltul osului pe coltul console. Daca ai si pantaloni scuri, mai si transpiri putin, ajungi la rana. solutia gasita de mine e sa tin intreaga gamba lipita de consola.

intrebare..toate motorizarile sunt limitate la 4000 rpm scoasa din viteza pe loc? Intreb mai ales pe cei cu diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mugur007

Sunt in aceeasi situatie ca si tine. Livrarea intarzie iar raspunsul importatorului, forwardat astazi de catre dealer, este urmatorul: "din cauza concediilor la fabrica..nu se opereaza transportul". So, mai avem de asteptat :banghead: :251:

Comanda mea a fost lansata pe 21 aprilie si avansul achitat in 23 aprilie. De atunci, am prins asa: crestere TVA, modificare motorizare de la 75 la 90CP, fara a fi anuntat sau a mi se cere acceptul, acum concediu la fabrica...oare ce va mai urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pe 9 august trebuie sa plec la bulgari si nu stiu daca am timp sa fac inmatricularea. Pe mine m-au aburit cu "nu se mai fabrica motorul diesel de 75cp si l-au bagat inainte pe linia de productie, de aceea apare intarziere", "masina a iesit din fabrica", "masina e amanata pt saptamana 30 - si acum suntem in saptamana 30 si nici un semn" ....

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu plec pe 26 iulie in concediu, si pentru ca nu mi-au adus masina la timp mi-au propus sa imi dea o masina de la dealer cu care sa plec. Mi-au spus ca nu imi percep nici un fel de taxa pentru asta, doar combustibilul mi-l voi asigura eu. Astazi o sa primesc pe mail un fel de imputernicire / contract, insa vreau sa vad cu ochii mei conditiile inainte de a accepta.

Oricum, m-am resemnat: masina va intarzia in continuare, iar raspunsul porsche romania este evaziv, fara sa specifice nici o data ulterioara pentru livrare... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca postez in locul potrivit, dar cu scuze in caz de greseala, am doua intrebari, in special pentru sorintulcea:

- unde se poate controla nivelul lichidului de spalare geamuri? (inafara martorului care se aprinde in bord, presupun, cand rezervorul este gol)

- cum se poate stinge iluminatul portbagajului cand stau mai mult timp cu usa acestuia deschisa? (se stinge el dupa un timp, dar vreau mai repede, pentru ca se incalzeste foarte tare corpul de iluminat)

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul lichidului de spalat geamuri m-am intrebat si eu unde se poate vedea, dar nu am gasit raspuns. Ma gandesc ca este atat de mult (poate cativa litri, ca nu degeaba se vinde la bidoane de 5 litri), incat se termina foarte rar, iar neamtul probabil a facut masina sa ne anunte in timp util ca lichidul e pe terminate.

Iluminatul in portbagaj se stinge singur dupa cateva minute. De incalzire nu-ti fie teama, si la mine se incalzeste, dar nu e nicio problema chiar daca e canicula, becul acela are 5 wati si e normal sa se incalzeasca, iar plasticul acela rezista la peste 100 grade celsius fara probleme.

Daca vrei totusi sa stingi becul, simuleaza ca inchizi usa, adica baga degetul in brosca de pe usa si apasa pe carligelul din interior cu care se inchide usa. DAR, nu uita inainte de a o inchide normal sa manevrezi manerul, adica sigla W ca si cum ai deschide usa inchisa, pentru a deschide broasca, altfel se va lovi de piesa fixa de pe masina, de care se agata brosca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stef13 : legat de oglinzi, cred ca ar fi bine sa intrebi la un service din reteaua Porsche Romania. La Polo 9N se dau peste cap, inspre fata - nu plierea normala, pe langa masina, catre spate, asa cum eronat a inteles cineva mai devreme.

Polotsi: iti cam bati joc de masina daca o conduci asa cum ai zis in primele pagini. La masinile cu tubina nu se calca acceleratia blana de la turatii mici decat daca esti sadic si vrei sa ii faci in ciuda. Turbina nu este facuta sa functioneze in astfel de regimuri extreme. D-asta cred ca ti se si innegreste esapamentul.

Legat de rezervorul cu lichidul pentru spalat geamurile: la Polo 9N i-a cam 2.5 spre 3 litri. Nu cred sa fie mai mare la noul model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorintulcea: iti multumesc, asa e cu becul din portbagaj, dar asta nu este o solutie eleganta. Este o "gaselnita" romaneasca, e drept..., utila la nevoie.

N-are importanta capacitatea rezervorului lichidului pentru spalat geamurile; m-ar fi interesat sa stiu dinainte cand trebuie sa completez, sa nu ma prinda "golul" in mers si sa fiu nevoit sa pun "aqua pura" de la vreun izvor de pe marginea drumului...

Si daca tot veni vorba... In "Manualul de utilizare" se spune ca este recomandat un anumit tip de lichid, agreat de fabricant. Ce s-ar putea intampla daca as pune lichidul galben (vara) sau cel albastru (iarna) care sunt in comertul nostru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bucuros pentru ca am reusit sa rezolv o mai veche presupusa problema: nu aveam activata inchiderea/deschiderea confort a geamurilor (prin apasarea lunga a tastelor de pe cheie). Pana la urma tot singur am descoperit cum se face. Cu dealerul n-am avut prea multe de discutat fiindca el o tinea pe a lui, ca probabil nu am nu stiu de care calculator.. bleah.

Tot cu insistente am reusit sa-l fac sa inteleaga ca se poate activa blocarea automata a portierelor cand viteza depaseste 15 km/h. Cu aceeasi atitudine refractara, n-a crezut pana n-a pus masina pe tester. Elegant din partea lui este ca nu mi-a cerut sa platesc pentru activarea acestei setari.

Mai pot fi activate si alte functii, dintre care cele mai interesante mi s-au parut a fi:

-semnal acustic la incuiere si/sau descuiere (pentru masinile cu alarma OEM);

-water droplet removal;

-deblocarea automata a usilor la scoaterea cheii din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de lichidul de spalare a parbrizului ceea ce vor ei sa preintampine este deterioararea plasticelor care compun acest sistem ca urmare a folosirii unor substante nocive in diversele produse ale unor terti - apa ceva mai dura care sa genereze depuneri, un diluant mai coroziv care sa "topeasca" furtunele sau duzele, etc. Prin urmare ... folosirea altor produse decat cele recomandate de ei expun masina acestui risc.

Eu, si ca mine probabil foarte multi, folosesc de doi si jumatate produse luate din Cora. Si voi vedea eu ce voi pati la un anumit moment. Dar ma indoiesc serios ca se va intampla ceva neplacut.

Eu am activat la Polo9N inchiderea automata a usilor dupa ce masina trece de o anumita viteza - ei au zis ca 20 Km/ora. Din fericire pentru mine au activat si functia de deblocare automata a usilor atunci cand scoti cheia din contact. Desi mi se pare penibil sa existe doua functii separate. Adica ... OK, se blocheaza usile si apoi? Raman cu ele intepenite? Am buton pe usa care deschide inchiderea centralizata, dar ... nu prea gasesc in regula procedeul asta.

Sfatul meu este sa cauti pe cineva care stie cu WAG COM-ul si care a deslusit deja computerul de bord pentru noul POLO. Asa vei beneficia de explicatii libere si de un tratament uman. Dealerii din Romania sunt foarte prost pregatiti, nu au cursuri la bord despre produsele pe care le vand si de aceea sunt agresivi atunci cand ii abordezi: pentru ca habar nu au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!