Jump to content

Discutii tehnice generale


sonik
 Share

Recommended Posts

Baieti, deja topicul asta a devenit stufos si trateaza cate putin din toate. Pe viitor va fi greu de folosit cand cineva va dori sa caute si sa citeasca ceva.

Sugerez sa nu mai continuam pe acest topic si sa particularizam fiecare subiect in parte. Deci curaj la deschiderea de noi topic-uri, dar cu responsabilitate, respecand regulamentul (unicitate, sugestivitate, fara offtopic si constructiv) :)

Pentru suport va stau la dispozitie.

LE: v-as ruga sa nu mai postati aici si sa incercam sa inchidem acest topic incet-incet.

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 419
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Stef13

    28

  • polotsi

    28

  • CRISS/67

    26

  • qwk

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Aditzu. Ce ai zice sa creem un topic "Modificari Polo 6R".. ? si sa venim cu detalii.. de exemplu eu strang acum niste banuti sa imi iau un blow off special pt 1.2 TSi care a aparut la Forge.. uite spre exemplu poate cineva dintre noi are asa ceva si ar putea sa ne inpartasesasca cate ceva despre el sau multe altele, jante, body kit-uri, suspensii etc.. RO%20flag.gif

Link to comment
Share on other sites

Ar fi o idee buna mai ales ca Polo 1.6 TDI de 75-90-105 CP sunt la fel, doar softul difera, deci si posibilitatile pentru cel de 75 sunt mari de modificari :)

Link to comment
Share on other sites

Aveti liber, doar sa faceti topiocurile cu cap :)

Link to comment
Share on other sites

Sunt la fel ? sigur nu difera nimic ? Inseamna ca cel de 75 de cai este indestructibil

Link to comment
Share on other sites

Din ce m-am uitat si eu in ETKA, nu difera codurile la piesele acestor motoare, cel putin la cele la care m-am uitat: pistoane, biele, arbore, turbina, injectoare.

Link to comment
Share on other sites

Oricum nu o sa-l las la 75 clar :) Probabil o sa-l duc la 130-140 (la cat se duce si cel de 105 CP) asta daca imi permite amaratu de ECU..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut,am o problema cu senzorul pt.centura,astazi am sesizat ca nu mai apare clopotelul,din cate imi dau seama este in scaun si cred ca va trebui sa dau scaunul jos ,dar sa vad ce va da pe un tester.Revin cu info. dupa analize.......

Link to comment
Share on other sites

a schimbat cineva placutele de frana si la cati km?

Link to comment
Share on other sites

Astazi mi-am reparat stergatoarele care aveau lamelele pur si simplu rupte dupa a doua iarna. Pe spate jumatate de lamela era rupta, la fel si la stergatorul de la sofer, asa ca m-am dus la reprezentanta si am luat 2 kit-uri de lamele si m-am apucat sa le schimb. Operatiunea dureaza maxim 15 minute la toate cele trei stergatoare, dar trebuie sa aveti grija cu capacelele laterale. Nu se schimba, se refolosesc spre deosebire de cele din generatia anterioara ! Cand cumparati kit-ul o sa primiti si capacele, dar nu sunt bune ! Repet, le refolositi pe cele de pe stergator. Eu am luat doar doua kit-uri pentru ca pe spate am cumparat tot stergatorul ca nu aveau pentru spate kit, dar am reusit sa-l fac si pe cel vechi cu ce aveam, doar ca lamela este formata din doua bucati. Una este de 2 cm care am pus-o in partea de jos a stergatorului si cea lunga am pus-o sus, asa nu o sa am probleme daca lasa o mica urma mai jos.

Costuri: 2 kit-uri - 66 RON

stergator spate - 50 RON

Parerea mea este ca nu merita luat stergatorul spate (eu l-am luat ca nu stiam ca se poate schimba). Din doua kit-uri le puteti face pe toate trei cum am facut si eu intr-un final, sau daca nu, puteti lua 3 kit-uri si va mai ramane de rezerva o lamela pentru stergatorul spate.

Spor la treaba :)

Link to comment
Share on other sites

salut qwk,eu am cumparat stergatoare clasice ,grafitate /alko,la care am scos lamela si am montato pe brat.......cost 32 lei

Link to comment
Share on other sites

da,am luat 2 buc. de 63 cm pt fata,si unul de 42cm pt spate apoi am taiat cu un cater super ascutit la dimensiunea necesara pt. fiecare in parte(exact dupa cele originale) ,sunt cam fixist,caut sa fac intodeauna lucru de calitate,asa ca pot sa iti spun ca a iesit ok.Apropo am fost si eu ca si tine la rep. vw Deva si cand am vazut preturile........am cautat altceva.

Link to comment
Share on other sites

Da,parca cel mare a fost mai scump un pic decat celelante,dar ma duc astazi sa vad daca mai au si mai verific o data preturile.

Link to comment
Share on other sites

Nu de alta, dar e bine de stiut. Eu deja mi le-am facut cu de trei ori suma aia, asa ca restu ar trebui sa nu faca aceiasi greseala :)

Link to comment
Share on other sites

Nu am mai avut timp astazi, dar promit sa revin cu ceva detali privnd stergatoarele.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Stiu ca nu este cel mai potrivit loc pt a pune aceasta intrebare, dar avand in vedere ca este una singura o fac aici :)

Noul Polo din ce stiu vine in standard cu ESP. Vreau sa stiu ce sistem de franare aveti pe spate? Discuri sau tambure?

Link to comment
Share on other sites

Discuri de frana pe spate se pun in functie de motor. Daca motorul are o putere mai mare se pun discuri daca are putere mai mica se pun tambure.

Link to comment
Share on other sites

da, pt 90CP TSI ==> Discuri pe toate rotile

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept