Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

   Poate picura ulei pe evacuare cat masina stationeaza, apoi dupa pornire se arde si scoate fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

fum albastru la pornire (dar nu in cantitati industriale) mai poate inseamna si simeringuri supape. Vezi ce consum de ulei ai. Eventual curata interiorul tobei finale si vezi in cat timp se afuma si mai ales cu ce culoare/consistenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am avut si eu aceleasi simtome la un motor cod AWY. Problema la mine a fost un furtun fisurat de la recilculare gaze EGR. Sper sa fiu de folos cu aceasta informatie. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine cod motor BME 2007 la prima pornire sta la 1100 apoi dupa 2 min scade la 800 :(.

Am facut un test in ultimele zile si va rog sa încercări si voi,înainte sa pornesc masina am deschis capacul de la benzina si am asteptat 1 min,l-am pus la loc si cand am pornit motorul a rămas acul la 800 numai era la 1100,folosesc benzina omv de 95.

Cred ca e ceva cu vapori sau e proasta benzina,o sa mai fac asa sa vad daca aia e buba.

Modificat de rockhard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am vorbit cu cineva de la Reprezentanta VW si se stie de problema de mult dar fabrica nu face nimic legat de asta :( deci nu se poate rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pentru raspuns

frumos din parte unei reprezentante asa mare ca vw sa o doara-n cot de masinile ce le vinde

(varianta cu deschisul busonului nu am incercat-o dar in momentul cand il deschizi se elimina o buna parte din vapori cea ce rezulta ca se pierde din calitatea benzinei ---asa cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat eu si nu e nici o diferenta...uneori trepideaza la prima pornire...uneori nu...iarna nu trepideaza deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi. O "mica" problema am intampinat si eu incepand de ieri dimineata. Am iesit din casa sa plec spre serviciu, si surpriza: abia mi-a pornit masina la a 3-a cheie. O problema asemanatoare am mai avut si acum vreun an de zile, cand aveam probleme cu pompa de benzina. Am schimbat pompa si totul a revenit la normal. Simptomele sunt putin diferite fata de atunci, in sensul ca atunci cand aveam pompa defecta, practic nu pornea deloc. Acum, porneste, invarte motorul de cateva ori de parca se rupe in 3(tremura foarte tare), iar apoi se opreste... Ceva idei? Pe VAG nu apare nici o eroare... 

 

Zi buna sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca senzorul de temperatura antigel G62 functioneaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Pe unde e pozitionat si cum ar trebui sa il verific? Nu am nici cea mai mica idee. Multam fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema mare!! de cateva zile, dimineata cand pornesc masina, porneste in 2 pistoane si merge asa pana se incalzeste apa din motor sau nu neaparat apa, probabil uleiul, asta inseamna vreo 10-15 min. Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 pistoane din 4,sau 2 din 3?Sau despre ca masina e vorba?Aia din semnatura?Apoi,poate sa fie din injectie ceva,ca daca ar fi din scinteie,s-ar lasa cu bubuiala in toba,catalizator infundat,miros puternic de benzina nearsa si altele...Detalii sumare,nu este precizat vreun martor aprins,tipul de motor,etc.De asemeni,diagnoza,in acest caz,este singura care poate avea o parere pertinenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

revin aici dupa foarte mult timp de la niste probleme de pornire greoaie care s-au "rezolvat" de la sine in sensul ca nu au mai aparut. Dupa atatea luni in care totul a fost ok, in urma cu 4 zile pornesc masina, sta pornita 1-2 secunde si moare. A mai pornit din nou dupa 7-8 incercari. Ieri masina a pornit normal dar astazi a pornit si a vrut sa moara iar dar n-am mai lasat-o, i-am dat benzina. Cu greu s-a stabilizat (mai bine de 10 sec de pedala de acceleratie) timp in care a "pufait" pe esapament in draci (auzeam galeria pe sub mine cum bocane). Ce sa fie, ce sa fie... ? :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si apoi vezi sigur. Verifica pompa de benzina daca baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi recomanzi undeva o diagnoza (sect 6 buc) in afara de porche :D ? La deschiderea usii soferului pompa este aia care se aude "bazaind"? Apare si ea cu ev probleme la computer? Multam!

Modificat de ktalin_tache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in lista de pe aria prestari servicii pe cineva mai mult sau mai putin la tine in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

 

Am si eu o problema la Polo 2002 1.4 TDI, imi porneste dar dupa ce se incalzeste motorul cand il opresc nu mai porneste deloc. Am pus testerul pe ea si imi spune ca e de la senzorul de viteza de pe vilbrochen, stie cineva care ar fi metodele de a inlocui acest senzor in afara de a da motorul jos de pe masina? exista alte solutii? Dupa ce a eliminat erorile din sistem porneste din nou bine, dar nu mai am incredere ca nu ma va lasa in drum masina, ce sfaturi mai aveti in situatia de fata??

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

edy1092 vezi electromotorul . Parerea mea. Am patit asta akm o saptamana. Dupa ce ajungea la 90 de grade pornea f greu. ( polo 9n 1.4 tdi 2003 )

Scuze.. nu am vazut data postarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_pescaru

Nu este o turatie minima a demarorului sub care motorul nu porneste?

Cand dai la automat si este motorul cald, invarte la fel ca atunci cand este rece sau mai lent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

la manuale - da, trebuie sa invarta bine ca sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi problema cu electromotorul atunci ma gandesc ca aparea si pe tester ca eroare si nu mai pornea deloc, dar din nou a pornit fara probleme cand motorul a fost rece, acuma incerc astazi sa vad daca il incalzesc bine daca mai porneste. Motorul invarte bine si cand e cald, nu mai lent, deci nu are probleme cu demaratorul. O sa va tin la curent daca sunt probleme in continuare.

 

Mersi de raspunsuri si de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un polo 1.2 16V 64CP AZQ care ma chinuie la pornire(dupa ce sta oprita ceva timp) de ceva vreme deja...la unele chei nu creste in turatie decat pana la 300-500 rpm si moare, apoi se duce peste 1000 si cade iarasi, galgaie, se chinuie, o mai ajut, si ramane turata pe la 1100 ceva vreme, ca apoi sa cava la 800 si ceva... in mers(si mai ales la plecarea dupa loc) se simte lipsa de putere in pedala

 

am o interfata elm + soft scanmasterelm care indica P0171 System Too Lean (Bank1), eroare citita si cu ceva timp in urma de un vagcom

am scos si un log de elm cu o astfel de pornire, pe care il adaug aici:

 

Live Data (Mode 01)

  Description Value Units Min Average Max   03 - Fuel System Status               Fuel System 1 closed loop - 1.00 1.76 2.00     Fuel System 2 Not Reported - 0.00 0.00 0.00   04 - Calculated Load Value 13 % 6.67 15.05 49.80   05 - Engine Coolant Temperature 48 °C 18.00 31.73 48.00   06 - Short Term Fuel Trim - Bank 1 -8.6 % -17.19 -5.39 -0.78   07 - Long Term Fuel Trim - Bank 1 14.8 % 14.84 14.84 14.84   0B - Intake Manifold Absolute Pressure 29 kPa 29.00 39.38 100.00   0C - Engine RPM 869 rpm 324.00 792.25 945.00   0D - Vehicle Speed 0 km/h 0.00 0.00 0.00   0E - Ignition Timing Advance for #1 Cylinder 10 ° -8.50 9.36 17.50   0F - Intake Air Temperature 19 °C 18.00 18.60 19.00   11 - Absolute Throttle Position 3.9 % 3.53 5.43 95.70   12 - Commanded Secondary Air Status air off - 0.00 0.00 0.00   14 - Bank 1 - Sensor 1               Oxygen Sensor Output Voltage 0.080 V 0.06 0.49 0.97     Short Term Fuel Trim -5.5 % -17.19 -5.40 -1.56   15 - Bank 1 - Sensor 2               Oxygen Sensor Output Voltage 0.440 V 0.43 0.44 0.44     Short Term Fuel Trim 99.2 % 99.21 99.21 99.21   21 - Distance Travelled While MIL is Activated 3851 km 3851.00 3851.00 3851.00

 

 

rugamintea mea la colegii forumisti este daca ma pot ajuta sa izolez mai bine problema, ptr ca P0171 este foarte generica

eventual cineva care stie sa coreleze valorile diferitilor senzori in functie de timp si conditiile de mediu...nu stiu, zic si eu

 

multumesc anticipat


atasez un document cu valorile, ptr o mai buna vizualizare

3_pornire_dimin.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul este facut chiar la pornire cu motorul rece? Daca da, atunci verifica/schimba senzorul de temperatura al agentului de racire - G62.

Erorii generice: P0171 System Too Lean (Bank1) ii corespunde http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369, asta daca vrei sa cauti mai multe informatii pe forum.

In principiu trebuie sa verifici: daca senzorul MAP (G71) lucreaza corect; daca iti trage aer fals la admisie (vezi pe la corpul clapetei de acceleratie, furtunasul care duce la servofrana) sau daca ai scapari la evacuare (fisuri fine pe langa sonda lambda); daca sistemul de alimentare cu benzina este Ok (pompa baga ok, filtru este curat si supapa de regularizare de 3 bar este ok, injectoarele sunt Ok)...

Trebuie sa verifici pe rand fiecare cauza si sa o elimini.

Daca ai folosi un VCDS ar fi mult mai usor pentru ca gasesti pe forum documentatie tehnica pentru AZQ.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!