Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Pentru prima faza verifica sa nu te fi lasat bateria,o masori,verifici bine bornele sa nu fie oxidate sau slabite.Daca este buna mai verifica partea electrica a contactului.Undeva nu ai contact bun cand dai la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Bateria nu are decit 1 an si ceva, am verificat bornele, masa,etc. Porneste numai cind vrea ea, cred ca imbatrinesc linga ea, miine merg la un electrician, poate e ceva la electromotor, cu toate ca nu se aude nimic.Ms



Am uitat, am facut si o diagnoza si nimic, nici o eroare. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat platoul electromotorului,bobina de anclansare si contactul.Astea se verifica direct pe masina.Una din acestea e defecta.Nu are ce eroare sa dea la faze din astea,de asemenea,nici cind ai pompa de benzina defecta nu da eroare.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si o problema asemanatoare, prima data cand pornesc dimineata, motorul trepideaza si ia eroarea de misfire pe cylindrul 2, turatia sta prima data la 1200 dupa aceea scade si incepe tremuratul cam 30-50secunde, dupa acea toata ziua merge foarte frumos motorul fara nici o problema.. A fost schimbate bujiile, toate bobinele, toate filtrele inclusiv cel de benzina, compresia a fost masurata este de 16 pe toti 3 cylindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu o rezolvare la problema mea de vara trecuta(nu pornea daca masina statea oprita mai mult de 8 ore decat dupa 4,5 incercari). Problema era pompa de benzina. Am schimbat-o, merge porneste imediat insa m-am lovit de alta problema. Nu imi mai indica deloc nivel de benzina...stie cineva daca trebuie scanare VAG-COM? e posibil sa fi aparut vreo eroare care trebuie stearsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacaai schimbat-o tu,si nu stii despre ce e vorba,adica amator,cred ca ai rupt ceva la sonda de nivel.La sistemul de nivel carburant nu exista erori,doar probleme alimentare sonda,respectiv,sonda.Vezi ca este un fir,albastru parca,oricum,alea 2 mai subtiri din conector,faci scurt intre ele cu contactul pus,astepti un pic si trebuie sa indice plin.Daca e asa,e defecta sonda.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam. O sa incerc azi si asa. Nu e schimbata de mine ci in service...sper sa nu ma fi aburit ca stie si adevarul sa fie altul. in fine. Daca fac scurt intre fire se produce scanteie ceva? nu de alta dar am apucat si cu rezervorul aproape plin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face nici o scinteie.Scoti mufa de pe pompa,pui contactul,dupa citeva secunde,pui in scurt firele alea 2 mai subtiri si urmaresti comportamentul in bord.Tu doar scoti mufa de pe capacul pompei,nu stai cu rezervorul destupat si pompa scoasa de acolo.

(OFF;Sau daca preferi lucrul la stres maxim,pui niste sticle cu benzina destupate de jur imprejurul tau sa faci atmosfera,si inviti si pe altii,va stropiti intre voi,chestii d-astea...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu pornirea si cu sonda de pe pompa. Era un fir neconectat.(probabil se smulsese in timpul montajului).

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema colegului saboteur era alimentarea bordului.Localizarea exacta a defectului nu a fost postata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Si eu tot o problema la pornire, cu al meu Polo 9n 1.9 SDi.

Problema a aparut cand a inceput "frigul", in sensul ca pornea din ce in ce mai greu la rece. Iar acum 2-3 zile cand au venit temperaturile negative a pornit cel mai greu. Adica 4 incercari de aprox 10 secunde la automat, intr-un final am reusit sa o pornesc.

Am decis ca trebuie sa o duc din nou in service pentru diagnoza pentru ca bujiile le schimbasem deja in urma cu 2 saptamani si nu am observat nicio imbunatatire.

Masina a stat 2 zile in service, timp in care s-a facut diagnoza, s-au verificat bujiile, releul de la bujii, instalatia de cabluri electrice, filtrul de motorina si inclusiv test pe baterie.

Rezultat final: "cel mai probabil e de la baterie..." - asta a fost raspunsul, in condiile in care nu au gasit nimic.

Nu am pentru moment alta baterie buna cu care sa o inlocuiesc, si nici nu pot sa cumpar una doar pentru ca "probabil" asta e cauza.

Astfel ca va rog sa imi dati alte ideei, ce as putea sa mai verific, pentru ca nu mai am alte solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si bateria pana la urma, in criza de idei, dar nu s-a rezolvat. Dimineata la fel, 4 incercari de pornire, la ultima motorul s-a balbait un pic, s-a aprins martorul de la ulei, s-au auzit 3 bipuri, s-a stins martorul si s-a oprit si motorul. Apoi am reusit sa il pornesc.

Astept si alte pareri, cine s-a mai confruntat cu situatia asta.

Modificat de sylar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De invartit invartea bine? 

Martorul de la ulei se parinde pentru ca nepornind motorul nu face presiune suficienta la ulei si te atentioneaza. Partea de alimentare a fost verificata? Pompa de inalte in special

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care pompa de inalte?!?Motorul e SDI.Vezi mai atent valvele pompei de injectie ca am patit eu la Lupo sa aibe la masuratoare valoarea corecta la rezistenta si totusi masina nu pornea.In special valva de debit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect..nu am fost atent, am vazut 1,9 si m-am aruncat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am si eu o problema cu pornirea masinii

Un Polo 9n 1.2

Azi am vrut sa merg la munca cu masina si hop nu mai pornea

Am bbagat cheia in contact si s-a auzit electromotorul invartind doar o data dupa toate becurile din bord s au stin

Am incercat inca o data dar degeaba

Ce ar putea fi? Sa fi inghetat benzina? Dar daca ingheta electormotorul se invartea, dar asa dupa frigul de -16 grade nu stiu ce sa zic

Baterie se pare ca am pt ca aprind farurile bag faza lunga e totul ok, dar ma gandesc ca nu are destula putere sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cele relatate "...s-a auzit electromotorul invartind doar o data dupa toate becurile din bord s au stin..." , eu trag concluzia ca bateria este de vina. Poti verifica cu un voltmetru tensiunea la bornele bateriei in timp ce dai la automat. Daca tensiunea scade sub 9V bateria trebuie verificata/incarcata/schimbata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac maine chestia asta pt ca astazi sunt la munca, sa chem un prieten sa mi dea curent, totusi e ciudat ca bateria e cumparata de jumatate de an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contact imperfect la bornele bateriei sau consumator care iti "haleste" bateria in repaus sau incarcarea(alternatorul) nu-si face treaba.

Dupa simptomele relatate, clar este tensiunea mica in instalatie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, alternatorul a fost o data schimbat sau reparat ceva de genul, dar problema e ca pana acum nu a mai facut probleme de genul si pornea la sfert de cheie, masina a fost folosita aproape zilnic, deci daca era ceva sa piarda curent o facea si pana acum, acum nu stiu ce sa zic, voi vedea maine ce si cum daca porneste cu ajutorul altei baterii daca nu o voi duce la mecanic sa si bata el capul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba bateria100%

nu ai alte probleme!!!

nu are amperaj suficient,nu are legatura cu voltajul.

la 1.9 tdi trebuie un minim de 70 amperi ca sa nu te doara capul.

porneste si cu 40 de amperi, vara,dar iarna ,la -15 grade, ai nevoie de ceva puternic.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de polo 1.2 nu de golful din semnatura, bateria are cam jumatate de an, este de 55 amperi

rombat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze,nu am fost atent,

poate fi un scurt pe electromotor.

carbuni uzati,care raman cuplati si "fura"curent, mergi la un electrician.

verifica si bornele bateriei sa nu fie slabe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate fi borna de masa rupta si exact acelasi simptom mi-a facut la o vw bora.A pornit,s-a oprit in intersectie,am dat la automat,a invirtit o data si moarta a fost.Nu exista carbuni uzati care sa ramina cuplati si sa fure curent.Electromotorul nu poate fi consumator datorita constructiei sale.Iar daca ramine cuplat este un aspect pe care nu poti sa il treci cu vederea datorita efectelor pe care le produce un asemenea defect,incepind cu explozia bateriei si continuind cu defectarea iremediabila a electromotorului,topirea cablajelor si consecintele ce decurg din asta.Defectul electromotorului(inafara de cele arhicunoscute;nu cupleaza sau nu invirte deloc) poate fi angrenarea cu o viteza inferioara datorita unuia din carbuni,care poate fi prea uzat in comparatie cu ceilalti,uzura intregului ansamblu,colector imbicsit cu vaselina amestecata cu pulberea de uzura a carbunilor,sau bobinaj rotor supraincalzit defect.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!