Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

mai sunt si alti senzori....temperatura antigel, temperatura combustibil...senzor de turatie...ca si cod are G62 parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Eu zic ca e senzorul de temp din motor, am avut aceleasi simptome insa nu era frig, dadea si ceva rateuri pe evacuare din cauza amestecului prost de la pornire, am fost la service si a aparut pe diagnoza dar din cate am vazut nu era VCDS era alt program. Eu zic sa mergi la service, poate o rezolvi rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai senzorul din cate stiu nu apare pe diagnoza decat daca nu merge deloc sau daca are mufa scoasa...

daca arata eronat trebuie sa ii citesti tu valorile si sa le compari...sa nu arate in plus in minus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de benzina ? daca tot amesteci carburantul iar nu e bine; daca circuli mult cu ea pe rosu mai trage si jeg din rezervor ... pompa de benzina ar trebui sa se auda cand deschizi usa soferului ... eu stiu de la o fabia ca era pretentioasa la carburant ... dadea si missfire uneori ... nu era vorba de producator sau tip .. fabiei i-a placut agipu` la vremea respectia, cu toti ceilalti carburanti facea figuri la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... nu porneste cand temp scade sub 0 grade, in afara de asta merge perfect...

Verifica senzorul de temperatura lichid racire (G62), Asa cum rezulta din figura alaturata la 0 gr.C ar trebui sa ai intre 5 - 6,5 k.post-10189-0-60617100-1355495127_thumb.j

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acesti parametrii sunt valabili si la 1.4 TDI BNM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru diesel nu sunt 100% sigur. Nu gasii nimic prin documentatia mea (Elsa,;;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca omul zice ca o are de noua si asa a facut mereu...dati-i un Simos de proba,sau incercat un upgrade de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat temp pe engine si instruments...nu este nici o diferenta de la rece la cald, amandoua arata la fel temp .

Scria undeva -3 ambient temp si oil 1 grad , engine 3 grade , la fel si pe instruments la coolant 3 grade.

Masina sta de la ora 14:00 si la noi sunt undeva la -4 acum. Voi verifica si maine dupa ce sta peste noapte.

Acum a pornit la prima cheie insa s-a mers cu ea astazi , insa maine sigur nu o ia la prima cheie.

La software version am 61 pentru engine si un alt cod pentru workshop. Ce inseamna?

De asemenea am 2 erori pe motor , respectiv cylinder 2 misfire intermitent ( bobina noua beru sub 300 km) si

2 Faults Found:

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi am dat si eu de o problema cu masina sotiei, un Polo 1.2 din 2004 care nu mai porneste. Am lasat masina la spalatorie si cand am venit sa o iau, bag cheia in contact si...nimic. am curent sa mi se aprinda farurile, bordul, inchiderea centralizata dar altceva nimic. Invart cheia in contact si nu face absolut nici un sunet sau sa invarta demarorul, mort. Am incercat sa o pornesc impins dar nici asa, cand am lasat ambreiajul s-a auzit un zgomot ca un piuit scurt si s-a aprins pentru 1-2 secunde becul de la ulei. Ceva sfaturi? Atasez si poza cu bordul cum ramane aprins cu cheia in contact dar fara viata :)

photo_zpsf464e91a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua zi dimineata, desi afara erau -8 degC a pornit singura.....bateria era slaba, poate au lasat la spalatorie farurile aprinse. Acum merge perfect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...amandoua arata la fel...

Arata la fel pentru ca amandoua primesc semnal de la acelasi senzor: G62. La Polo 9N 1,2 - exista numai G62 (mufa cu 2fire) . La motoarele care au 2 senzori in acelasi corp: G62 si G2 (mufa cu 4 fire), semnalul de la G62 merge la ECU si cel de la G2 merge la IC cluster.

...La software version am 61 pentru engine... Ce inseamna?...

Ca ECU la tine este codat pentru: "cutie viteza+aer conditionat+airbag". Masina ta nu are ABS.

post-10189-0-81974400-1357915135_thumb.j

Versiunea de soft a ECU este marcata cu verde

Pentru erori: post-10189-0-52890500-1357915209_thumb.j si post-10189-0-19172200-1357915229_thumb.j;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu stiu de ce este 61.

M-am mai gandit asupra problemei care este inca prezenta. Oare este posibil ca demarorul sa traga prea mult curent la pornire iar in diminetile foarte reci bateria sa nu aiba suficient curent?

De unde ai scann-urile postate si de unde as putea downloada acel manual .

Multumesc

P.S Acum a inceput si indicatorul de benzina sa faca glume proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...De unde ai scann-urile....

De pe acest forum. Sectiunea "Skoda Fabia 1" . Se stie ca Polo 9N si Fabia 1, Seat Ibiza, impartasesc aceeasi platforma tehnica

P.S. Multumiri inca o data pe aceasta cale userului @fili_costi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

 

     Am si eu ceva probleme cu masinuta(1.2 12V AZQ), in sensul ca are momente in care nu porneste. Pun contact se aprind martorii, se stang si ramane EPC, dau la automat invarte dar nu porneste. Ramane numai martorul de baterie aprins si cam atat. Am observat ca atunci cand dau contact nu se mai aude pompa de benzina de sub bancheta din spate. Unii de la un service au zis ca nu are cum sa fie pompa, pentru ca aia se duce si gata..si ca mai degraba ar fi carbunii. A fost pusa pe tester si nu are errori. Dar daca o las sa zic o zi..de fiecare a doua zi a pornit si o buna perioada nu mai am probleme cu ea. Am patit si vara si iarna. Situatia colegului ramysun nu cred ca poate fi pentru ca porneste dupa un interval de cateva ore. Are careva vreo idee? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu mai auziti zgomotul specific al pompei de benzina care alimenteaza prima rampa de presiune al circuitului de injectie este o dovada ca ea ori nu este comandata de catre  ECU prin releul BENZINPUMPE situat in comp. motor cutie sigurante , fie ca componenta in sine este defecta - pompa de benzina este blocata . 

 

Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema cu pornirea masinii,cand este calda,sau cand sta la soare o perioada  lunga de timp.

Se intampla aleator,sa nu porneasca decat dupa ce dau la automat de 3-4 ori.

Am mai citit pe alte site-uri ca ar fi acea supapa de vacuum situata in spatele filtrului de aer.A verificat-o mecanicul si nu are vacuum deloc,adica trece aerul prin ea din orice directie s-ar incerca acest lucru.

Pe tester la VW nu a aparut nicio eroare si nu stiu daca sa merg sa cumpar acea supapa sau sa incerc pe bajbaite pana vad exact problema.Pretule ste un mic impediment,fiind disponibila doar in varianta originala si costa in jur de 300 RON.

Motorizarea este 1.4 16v 80 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati cu un sfat ,cu o parere! Am un polo 9n din 2003 1.2 12v. Am masina asta d 2 ani si nu am avut nici o problema. astazi de dimineata a pornit ok fara nici o problema ,am facut vre'o 50 de km si am oprit pt 2 min.. Surpriza!! Bag cheia ,pun contactul, astept sa s stinga beculetele ,rotesc cheia si nimic ,nici un sunet ,nici macar un carait doar pompa de benzina.. Am repetat faza d cateva ori si nimic . Am porni'o impinsa. Nu stiu daca e ok dar alta solutie nu aveam . Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@camelus - pateam si eu la fel cu o masina mai veche, si dupa ce am studiat problema mi-am dat seama ca problema se manifesta si la altii la care pompa de benzina din rezervor nu asigura presiunea suficienta din cauza vaporilor de benzina formati de la caldura

 

aceasta se verifica cu un manometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema asemanatoare din cauza pompei de benzina de ceva timp. Daca sta mai mult de 8-10 ore nepornita, nu porneste din prima. Trebuie sa dau la automat de cateva ori(in cel mai fericit caz de 2 ori)...Chestia asta se intampla mai ales dimineata...

Eu am depistat repede cu ajutorul colegilor de pe forum care mi-au spus sa verific presiunea in rampa cu un manometru...deci...rezultatul este ca pompa este "bolnava".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ajutor poate fi pusul contactului de cateva ori ca pompa sa reuseasca sa faca presiune spre valoarea necesara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu am o problema,am un polo 2007 cu motor 1,2 bme,cateodata la pornire dupa ce a stat ceva timp ,(ore ori zile) se aude un harait vreo 2-3 secunde apoi totul e ok,masina are 52000 si asa face de la 34000 de cand am luat-o .daca cineva a mai patit la fel,astept sa aflu de la ce e si cum a rezolvat problema

Modificat de ioeugen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e electromotorul daca se aude dupa ce porneste motorul si iei mana de pe cheie, sunetul trebuie sa fie in decelerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul provine din dezamorsarea distributiei.Remediul consta in schimbarea pieselor hidraulice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, va rog sa ma ajuta-ti cu un sfat .Am un polo 9N din 2006, 1.2 12v. Am masina asta de 7 ani si nu am avut nici o problema. astazi de dimineata a pornit ok fara nici o problema ,am facut vre'o 140 de km si am oprit pt 2 min.. sa alimentez Surpriza!! Bag cheia ,pun contactul, astept sa se stinga beculetele ,rotesc cheia si nimic ,nici un sunet ,nici macar un carait, doar pompa de benzina.. Am repetat faza de cateva ori si nimic .Am incercat sa iau curent de la alta masina, nici un sunet, nimic, doar pompa de benzina. Am pornit-o impinsa intr-un metru, singur. Astept pareri.Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!