Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Pai problema nu e ca porneste la turatie mai mare ci ca porneste la turatie mai mare decat in trecutul recent :). Desi nu sunt constient care a fost momentul cand a inceput sa porneasca "supraturat", candva in ultimile luni la pornirea la rece (mult spus rece, temperaturile de afara nu justifica neaparat folosirea termenului) relantiul initial este mult mai sus decat mi-l amintesc eu. Si coboara si mult mai greu. Adica unde inainte scadea turatia la 800 in maxim 30s, acum ar dura niste minute bune.

Daca am citit explicatia de mai sus cu filtrul de combustibil am facut cumva legatura cu recenta revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Verifica ce filtru ti a pus....daca e cu regulator si daca e cel care trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Am un polo 1,2 benzina din 2007 si porneste foarte greu cand motorul este rece .

Se balbaie,da rateu si trepideaza foarte tare si in final dupa 5-6 uneori 10 incercari porneste.Dupa 20 secunde de functionare porneste si se comporta normal normal.

La scanare nu a dat nici o eroare.

Ce poate fi ca m-am saturat.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu stiu ce filtru/regulator ar trebui sa fie. Uneori porneste la 1100 si dupa cateva secunde scade la 800 si totul e ok. Pe de alta parte de vreo 2-3 ori s-a intamplat sa porneasca la 1100 si cand, dupa 3 secunde, a scazut la 800, tremura de statea sa moara. La a doua pornire a fost totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput verifica senzorul de temperatura (G62) si apoi mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asa porneste si a mea prima oara pe la 1100-1200 dupa vreo 5-10 secunde se stabilizeaza la 800-900.La inceput am crezut si eu ca e din cauza benzinei dar am bagat 100OMV si tot la fel facea...cauza presupun ca este socul automat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un polo 2007 1.2 benzina 51 kw , se manifesta la fel dimineatza tind sa cred ca este din cauza unor consumabile ori proaste ( de proasta calitate ) ori care nu se impaca prea bine cu masina .

( ulei , filtre , benzina etc... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat un comportament interesant. Problema cu turatia crescuta la mine este legata aproape exclusiv de cata benzina am in rezervor. Cand intra pe rosu incepe sa se comporte in felul asta, cu turatia crescuta. Altfel, indiferent de cat de rece a fost afara sau de cat timp statea masina oprita. nu am avut nici o problema. Cum a scazut nivelul benzinei, chiar daca afara era caldut, a plecat la 1100 si acolo a ramas.

Se mai intampla la cineva exact in stilul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara,

Am o problema la un vw polo din 2004 motor 1,4cm3 diesel.Dau la automat invarte asa incet ca si cum nu ar avea curent si se stinge tot bordul.Bateria este noua, am verificat bornele si curatat, am curatat borna de minus la prinderea pe caroserie, am curatat borna de minus la electromotor.

De unde credeti ca vine problema?Am facut scan si nu da nimic pe tester.

Am dat azi electromotorul jos, si am verificat carbunii, sunt ok.Am probat jos electromotorul si bendixul cupleaza, de invartit se invarte.Are ceva rugina la firul dintre bobina si carcasa, la + ala,dar cand am probat jos a mers.Am pus pe masina si la fel face .Invarte un pic asa incet si se stinge tot bordul ca si cum ar fi bateria descarcata.Am incercat cu 2 baterii bune si la fel face.

Eu zic ca sunt 2 posibilitati:

Ori nu face contact bine la firul de masa pe undeva( am verificat firul de minus si curatat de la bateria la masa.

Ori are scurt in electromotor dar de ce nu a facut cand l-am probat jos?

post-48075-0-70539500-1353780073_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema este la incarcarea bateriei. Masoara cat are bateria inainte sa pornesti, la cat scade cand pui contactul si sunt conectate bujiile incandescente si la cat scade cand incerci sa pornesti. Noteaza valorile si posteaza-le aici.

Daca nu ar face contact bine firul de masa nu s-ar stinge becurile in bord.

daca ar avea scurt electromotorul s-ar putea manifesta cum zici ca se intampla, dar nu ar merge nici scos de pe masina.

Ca exemplu azi dupa ce nu am pornit masina 2 zile, in aceste zile am uitat pus un modulator fm care consuma 80 mA, bateria merge pe 11 ani si lucrurile se prezentau asa: tensiunea bateriei 11,9V, dupa ce am pus contactul a scazut pana pe la 10V (au consumat bujiile incandescente), am lasat-o pana a crescut tensiunea pe la 11,4v si am dat la automat, tensiunea a scazut pana pe la 8V si a pornit la prima cheie dupa ce a invartit de vreo 2-3 ori.

Ti-am prezentat orientativ aceste valori, la o baterie noua ar trebui sa fie cu cel putin 1V mai mari.

Daca nu este asa atunci fuguta cu ea pe un redresor sa-si revina si analizat de ce nu incarca sau ce o descarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai facut tot ce ai spus pana acum ,poti ,te rog sa faci o poza la borna de "+" si sa o postezi ?

sau mai fa o proba : pune pe cineva sa dea la automat (sa tina cheia pe pornire chiar daca cade tot bordu ) si tu sa te uiti sub capota daca incepe sa iasa fum de undeva .de unde iese fum de acolo e problema .daca nu face fum shimba bateria .

fii atent sa nu dai foc la masina

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat cu baterie noua, si la fel face.Bornele arata foarte bine, sunt verificate.Cand dau la automat scade pe baterie pana la 7v si ceva parca din cate imi aduc aminte ca am masurat cu prima baterie.

Vreau sa incerc luni sa vad daca porneste impinsa.Si sa vad daca pot proba cu alt electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil de la electromotor este problema dacă zici că bateriile sunt bune si bornele curaţate (mă gandesc că ai curăţat şi borna aia ruginită de la electromotor). Faptul că scade aşa mult tensiunea la o baterie nouă indică un posibil scurt în electromotor. Scos de pe maşină poate funcţiona deoarece nu este în sarcină.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, ai dreptate.La asta m-am gandit si eu.Eu il incerc in gol si asa merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai incearca ceva...... verifica daca se invarte motorul...... s-ar putea sa fie blocat motorul si de aia sa nu poata sa-l invarta electromotorul.

daca ai desfacut electromotorul , carbunii si bucsele sunt ok, nu e de la el. n-are ce sa fie in scurt ( banuiesc ca e cu reductor si stator cu magneti permanenti )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat electromotorul jos si am pus piciorul pe bendix cand se invartea si il pot tine sa nu se invarta.Deci nu are forta sa invarta nici motorul.Motorul nu are nimic, nu este blocat, ca il duce incet , se invarte, dar problema este electromotorul.

Modificat de covesanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am lasat bornele la baterie puse si am pus un electromotor bun.Am dat la automat si se stinge tot bordul.Am facut si proba cu contactul pus am luat un fir si am dat plus direct la bobina, si de invartit il invarte asa incet dar de ce se stinge tot bordul?Undeva nu are contact bun.Trec majos scanarea ce am facut-o:

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 908.2

Versiune date: 20100326

Joi,29,Noiembrie,2012,20:15:28:55062

Tip ºasiu: 9N - VW Polo

Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 15 17 19 37 44 45 46 56 76

Numãr VIN: WVWZZZ9NZ4D067010 rulaj: 167980km

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\045-906-019-AMF.lbl

Numãr VAG: 045 906 019 BH

Componenta comandatã: 1,4l R3 EDC 0000SG 5209

Codare: 00002

Atelier: WSC 31414

WVWZZZ9NZ4D067010 VWZ7Z0C8757104

3 coduri de defecte

17664 - Senzor temperatura lichid racire-G62- întrerupt /scurt la plus

P1256 - 35-00 - -

17571 - Senzor temperatura combustibil -G81- întrerupt /scurt la plus

P1163 - 35-00 - -

18057 - Bus de date tren rulare lipsa semnal de la: modul ABS

P1649 - 35-10 - - - intermitent

Gata de funcþie: 1 1 1 1 1

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 03: ABS frâne Eticheta: ROJ\6Q0-907-37x-ABS2.lbl

Numãr VAG: 6Q0 907 379 L

Componenta comandatã: ABS FRONT MK60 0101

Codare: 0001097

Atelier: WSC 31414 000 00000

2 coduri de defecte

01314 - Modul de comandã motor

013 - Cititi va rog memoria de defecte - intermitent

01314 - Modul de comandã motor

004 - Nu este semnal / nu cominica - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 08: Clima automatã Eticheta: fãrã

Numãr VAG: 6Q0 907 044 B

Componenta comandatã: CLIMAtronic PQ24 0201

Atelier: WSC 00000 000 00000

3 coduri de defecte

00710 - Servomotor clapeta desghetare -V107-

000 - - - intermitent

01274 - Servomotor pozitionare clapeta -V71-

000 - - - intermitent

00576 - Clema 15

002 - Limita inferioara Depãsitã - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 09: Electronica centralã Eticheta: ROJ\6Qx-937-049-C.lbl

Numãr VAG: 6Q1 937 049 D

Componenta comandatã: 0000 BN-SG. 1S34

Codare: 09390

Atelier: WSC 31414

1 cod a gãsit

01309 - Modul comandã asistenta directie-J500-

49-00 - Nu este comunicare

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 15: Airbaguri Eticheta: ROJ\6Q0-909-605-VW5.lbl

Numãr VAG: 1C0 909 605 K

Componenta comandatã: 0M AIRBAG VW51 0P 0008

Codare: 12365

Atelier: WSC 31414

1 cod a gãsit

00532 - Tensiune alimentare B+

07-10 - Semnal prea mic - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 17: Instrumente bord Eticheta: ROJ\6Q0-920-xxx-17.lbl

Numãr VAG: 6Q0 920 800 M

Componenta comandatã: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V18

Codare: 01132

Atelier: WSC 00000

WVWZZZ9NZ4D067010 VWZ7Z0C8757104

3 coduri de defecte

01314 - Modul de comandã motor

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

01316 - Modul de control ABS

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

01309 - Modul comandã asistenta directie-J500-

49-00 - Nu este comunicare

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl

Numãr VAG: 6N0 909 901

Componenta comandatã: 0009 GATEWAY CAN 1S34

Codare: 00014

Atelier: WSC 31414

1 cod a gãsit

01309 - Modul comandã asistenta directie-J500-

49-00 - Nu este comunicare

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Confort Eticheta: ROJ\6Q0-959-433.lbl

Numãr VAG: 6Q0 959 433 H

Componenta comandatã: 1G Komfortgerát 0002

Codare: 00067

Atelier: WSC 31414

Numãr VAG: 6Q2959802A

Componenta comandatã: 1G Tõrsteuer.FS TFK 0004

Numãr VAG: 6Q2959801A

Componenta comandatã: 1G Tõrsteuer.BF TFK 0004

Nu a gãsit coduri.

Sfârºit -----------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca astea sigur au aparut de cate ori am tot luat borna si pus.N u te speria asa.

Am curatat toate firele de masa ce duc la electomotor , desfacut firele de la ecu si dat cu sprei de contact.

Am desfacut si firul cel gros de la alternator si mufa si am dat si acolo cu sprei contact si am curatat firul si cand am dat la automat a pornit masina din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor! sunt nou pe aici si sper ca am nimerit unde trebuia.am si eu o problema cu un polo 1.4 tdi: la temperaturi sub 10 grade nu porneste .Daca se intampla sa porneasca in primele secunde sta subturata pe la 500 rot/min si tremura dupa care ii creste turatia si functioneaza normal.dupa ce se incalzeste porneste la prima cheie. la tester nu da nimic. mentionez ca am schimbat bujiile incandescente, senzorul de temperatura pt ca inainte nu-mi dadea curent la bujii [care si alea erau arse].nu am gasit nici un mecanic care sa-i dea de cap,poate cineva sa ma ajute cu un sfat idee ceva?? multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Polo-ul sotiei are o problema, nu porneste cand temp scade sub 0 grade, in afara de asta merge perfect ,consuma 11 in oras deci in parametri.

O avem de noua, din 2007 si are service la zi 52000km .

Chestia asta facut-o in fiecare iarna, deja nu mai suportam. Am schimbat bateria in 2011 crezand ca nu are forta destula insa degeaba. Odata pornita nu mai ai treaba cu ea toata ziua insa daca o lasi peste noapte , a doua zi dai si de 5 ori la cheie ca sa porneasca. Demarorul invarte insa nu porneste.

Alternatorul incarca intre 13.8-14.4 .

Mi-am luat si o interfata Vag sa verific eventuale erori insa ...nimic . La service nimic niciodata .

Clapeta este curatata la 40000 si verificata din nou la 50000 , este bec .Bujiile schimbate la 40000 , a mai picat si o bobina acum 2 luni insa am schimbat-o .

Relanti la cald este de aprox 650 700 rpm.

Aveti idee ce ar putea fi? soft cu problema?

Multumesc pentru ajutor.

Chassis Type: 9N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76

VIN: WVWZZZ9NZ6Y156502 Mileage: 51140km/31776miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03E 906 033 R

Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS7002

Coding: 00061

Shop #: WSC 10156

VCID: 2F69178FC78D

WVWZZZ9NZ6Y156502 VWZ7Z0E1346639

No fault code found.

Readiness: 1010 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Q0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

VCID: EADF469BBCEF

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 D

Component: 00BK BN-SG. 1S34

Coding: 25742

Shop #: WSC 00788

VCID: 3C7330C306FB

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 601 F

Component: 05 AIRBAG VW5 0010

Coding: 12341

Shop #: WSC 00788

VCID: 366722EB38D7

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl

Part No: 6Q0 920 803 E

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02

Coding: 01131

Shop #: WSC 00000

VCID: 326F1EFBD4BF

WVWZZZ9NZ6Y156502 VWZ7Z0E1346639

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: 0B7L GATEWAY CAN 1S34

Coding: 00012

Shop #: WSC 00788

VCID: F0EB54F39A33

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 AB

Component: LenkhilfeTRW V270

Coding: 10140

Shop #: WSC 00788

VCID: 6FE9D78F070D

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 H

Component: 1D Komfortgerát 0002

Coding: 00019

Shop #: WSC 00788

VCID: 408B44336A13

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

Part No SW: 6Q0 035 152 HW: 6Q0 035 152

Component: Radio BVX 006 0010

Revision: 00006000 Serial number: VWZ1Z5E4698277

Coding: 0020200

Shop #: WSC 00788 785 00200

VCID: E7D93FAFAFFD

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi senzorii de temeperatura combustibil sau lichid de racire, poate fi si de la benzina, daca nici iarna trecuta nu a pornit bine ar putea sa fie o problema de soft...

nu ma pricep prea mult dar si eu am probleme cu masina mea si iti spun cam de prin ce raspunsuri am primit si eu...

scoate fum? am inteles ca poate fi si de la pompa din rezervor...

oricum masina are putini km si eu zic sa stai linistit ca se va rezolva usor... cineva mai experimentat iti va spune ce problema este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru incurajare.

Am incercat si benzina de 100 si de 98 si de 95 ...nu-i de acolo .

Si eu suspectez senzorul temp motor insa cand l-am verificat cu interfata dadea valori la fel ca pe bord respectiv de la la 90 de garde pe bord arata 90 grade senzorul.

Nu stiu ce arata cand e masina lasata peste noapte cu motorul rece bocna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!