Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Salut. Am si eu o problema cu pornirea Polo-ului meu 1.4 TDI.

Se intampla numai daca las masina in parcare mai mult de o saptamana.

Prima incercare pare ca reuseste insa se opreste brusc cum iau mana de pe cheie. Dupa aceea porneste foarte greu dupa 5-10 chei.

Sunt sigur ca bateria e ok. Am mai avut probleme cu ea iarna, iar anul acesta am schimbat-o. Electromotorul se invarte sanatos cand incerc sa pornesc.

Deocamdata nu o consider o problema grava dar incep sa-mi fac griji. Nu mi s-a intamplat niciodata in ultimii 4 ani.

E posibil sa fie de vina vreun injector?

Multumesc pentru atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Deci trist...... in ultimul timp se manifesta foarte des chestia cu immo, pana cand am desfacut ceasurile si ghici ce :))) cum a zis mai sus Al Bundy lipituri crapate, la mufa cu mai multi pini, prima oara au fost lipituri proaste la mufa aia mai mica iar acum la asta mai mare. Problema e ca pinii sunt mici/subtiri si nu se vad sparturile in fludor, trebuie uitat atent cu lupa si lumina multa, Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un VW Polo 1,4 16V 55KW 9N model 2002 si de cateva zile intampin probleme la pornire. Am alimentat la MOL cu benzina 95 fara Pb(ca de obicei) si dupa o ora nu a mai pornit la prima cheie. Abia dupa 6-7 chei am reusit sa o pornesc. Observatie: in timp ce incercam sa o pornesc venea miros de benzina in masina. Cand am reusit sa o pornesc a scos putin fum pe teava de esapament. A doua zi a pornit la prima cheie, insa dupa o stationare de vreo 20-30min la fel am intampinat probleme la pornire. Si tot asa, ba porneste, ba nu porneste din prima cheie. Am fost la service unde am facut o diagnoza, in urma careia au rezultat probleme la senzorul MAP, la teava de admisie si parametrii diferiti la cele 2 perechi de injectoare (00 si 04). Am schimbat senzorul MAP, am analizat bujiile care erau cam afumate si cam atat. Pornea ft bine, am crezut ca nu voi mai avea probleme. Intre timp am zis sa schimb si benzinaria si am incarcat cam jumatate de rezervor la OMV tot cu 95 ca atat aveau. Pana sa incarc pornea perfect. Cum am incarcat au inceput iar problemele. Alte observatii: bateria este noua Varta 60Ah.

Astept cateva idei si sfaturi! Multumesc!

Am deschis si un topic nou pt aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare ,a

sunt si eu proprietar de ceva vreme al unui Polo 1.2 din 2003 , 160 000Km , impecabila masina , insa de vreo 2 luni la pornire ( rece sau cald) tinde sa se inece, nu se tureaza cum trebuie , ba se supratureaza si chiar se opreste motorul si nu mai vrea sa porneasca decat dupa cateva incercari si accelerare puternica . odata pornit nu mai face probleme(decat cateodata la demaraj de pe loc tinde sa se innece daca nu o accelerez mai bine ).A mai patit cineva asa ceva ? si daca da , ati reusit sa gasiti cauza ?

Cineva mi-a recomandat sa curat clapeta de acceleratie ( este electrica? ) cica motorasul ar fi si el o posibila cauza.

nu am martori aprinsi in bord si temperatura este indicata bine .

ipb.global.registerReputation( 'rep_post_1656681', { domLikeStripId: 'like_post_1656681', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '1656681' }, parseInt('') );voi curata clapeta si sa vad ce se intampla

niste indicatii despre cum si cu ec se curata clapeta de acceleratie are cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

sal si eu am aceeasi prblm la masina sotiei si mecanicul a scos-o la cap in ultimiii2 ani ,adica a curatat-o si este necesar dupa resetare computerizarta ,adica setare clapeta ...ceea ce de data asta nu a mai mers.....solutia clara este schimbare clapeta inclusiv motoras.....unii spun ca ar putea schimba carbunii la motoras....dar mai e si dantura care daca este uzata si fiindca lucreaza pas cu pas nu mai se pozitioneaza corect...asta e ce stiu la ora asta ...trb sa ma interesez de o clapeta complet....daca auzi ceva da si tu un semn....daca cineva iti zice de senzorul de temp apa ...acesta este defact numai daca iti apare pe bord check engine care se aprinede atunci cand cei doi senzori 1 pe motor si celalalt pe bord sesizeaza diferentele de date intre ei....asa ca orienteaza-te de clapeta ...astept o vb daca afli ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce se antampla de cateva zile dimineata ami porneste motorul doar la a 2 -3 -ia cheie va rog datimi un sfat care ar fi cauza multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este bine de calcat ambreajul la pornire ajuta,

ramane motorul mai liber

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Am si eu o problema;Datorita conditiilor meteo din ultima vreme a ramas masina inzapezita o saptamana si ceva iar cand am dat sa o pornesc nimic,nici macar electromotorul.Cel mai probabil am ramas fara baterie,dar vreau sa stiu daca pornirea ei dupa aproape doua saptamani poate sa dauneze motorului? poate a inghetat motorina prin conducte si sa nu stric ceva cand o pornesc? as fii recunoscator pentru un raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA.Sunt proprietarul unui lupo si am ceva probleme in ultimul tip:

1. Mi se inunda cilindrul 1 si 2 nush cu ce ...ori benzina ori ulei..o sa vad maine dimineatza

2. imi scade nivelul de antigel, nu inteleg unde se duce

3. scoate un fum alb dens cand accelerez masina

Va multumesc mult pentru raspunsuri. o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi este aria Polo,vezi garnitura de chiulasa si planeitatea chiulasei,verifica o eventuala fisura la unul din cilindri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O cauza pentru consumul marit de antigel poate fi supra-turarea.Mergi turat in primele 2 trepte din cand in cand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa explici un pic cum vine asta cu consumul de antigel datorita supraturarii?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatii crescute -> Motor incalzit -> Antigel evaporat

P.S.Am obs asta numai la treptele mancatoare de benzina,1 si 2

Modificat de deew91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor,eu nu am vazut vreunul sa mearga in viteza a 2-a la 5800 rot/min prin oras...deci slaba sansa prin supraturare.In al doilea rind,eu flocaiesc motorasul meu de 1.2 de ii merg fulgii si desi temperatura ajunge la 105 grade celsius,nu se evapora nici un antigel...Omul zice de inundarea cilindrilor si fum alb,deci concluziile sint clare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna

am un polo 9n 1,2 azq 2002 si am ramas fara lumini in bord si cand porneste merge 3 sec si se opreste ,nu stiu ce sa intamplat daca stie cineva ceva va rog sa imi scrieti

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil o problema de alimentare a bordului, bord care contine si imobilizatorul si daca acesta (imobilizatorul) nu functioneaza, motorul nu functioneaza mai mult de atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am si eu polo 9N din 2002, care din ne/fericire are oarecum aceleasi probleme la imobilizator sau mai multe :

Dimineata porneste la prima cheie (sau mai rar porneste si se opreste imediat dupa care la a doua cheie merge ok, sau se duce aproape de 0 turatii dupa care revine la 800-900 cat are ea fara sa se mai opreasca (ca si cum ar veni in nas).)Plec de la munca merge, ma opresc dau sa o pornesc iar, apare masinuta cu cheita (enervanta) care palpaie si nu ma lasa sa pornesc, dupa N incercari de scos cheia si pus contactul (fara sa dau la automat, pentru ca am observat ca daca martorul se stinge mai repede decat celelalte din mijloc atunci e clar ca nu imi va porni si atunci repet miscarea pana cand se sting simultan deci porneste) isi vine in fire. Ideea este ca acest lucru apare atat de aleator incat nu pot face o regula adica la al doilea contact poate porni sau dupa 2 ore de incercari. Deobicei face cam zilnic treaba asta si este foarte enervant. Am citit recomandarile de pe forum dar de unde sa incep? Pe tester nu am ajuns sa o pun sa vad pentru ca nu am bani de reprezentanta momentan, iar la astea de cartier nu ma mai duc dupa ce am citit pe aici biggrin.gif, macar la reprezentanta am ce geamuri sa le sparg (glumesc biggrin.gif). Multumesc

Salut... eu am avut exact aceiasi problema si aparent a fost chipul din cheie devina... inca nu pot sa iti spun 100% pentru ca merg cu ea la mecanic, dar am reusit sa ii dau de cap din manualul masinii...

ps: am fost la tot felu de oameni cu tot felul de testere si nimeni nu a gasit nimic... un electrician imi tot spunea sa ii las masina 2 saptamani ca sa o caute in toate firele sa vada ca el crede ca e ceva scurt pe undeva la masina... oricum din cate am inteles sa resoftezi / reprogramezi cheia de la masina nu e foarte scump si se face usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tututor.Am postat in aria de 9n pentru ca nu am gasit nimic asemanator in cea pentru 6N.De curand am cumparat cu Polo 6n2 din 2001 cu motor de 1 litru pentru sotie.MAsina a fost cumparata cu ceva probleme , care ulterior au fost rezolvate in mare parte.Una dintre ele insa nu i-am dat inca de cap.Problema se prezinta in felul urmator : la prima cheie dupa ce masina nu a mai fost pornita un timp de 2-3 ore sa zic si chiar si dimineata nu reuseste sa porneasca din prima.In sensul ca invarte mai mult da sa o ia si motorul se opreste.La a doua cheie o ia din prima fara sa balbaie.Mentionez ca nu am nici o eroare stocata , bujiile au fost schimbate anul trecut odata cu una dintre fise, pompa de benzina amorseaza de 2 ori la deschiderea usii si la punerea contactului.Ca si simptom dupa repornirea din a 2 incercare am observat daca o accelerez scoate fum negru. Mai avusesem initital o problema cand uneori nu vroia sa porneasca absolut deloc la prima cheie , dupa care la scanare aveam eroare pe toate 4 injectoarele si pe sonda lambda.Dar acum nu mai am stocata nici o eroare.

A mai patit cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ramas si eu cu polo 1.2 12V cu distributie pe lant (88000 km la bord) in drum, in sensul ca n-a mai vrut sa porneasca. Aceleasi simptome: bujii inundate, nici o eroare majora legata de motor, mi s-a schimbat pana si senzorul de temperatura de pe motor, bujiile dar tot nu pornea. Pana la urma mi-a gasit problema, un mecanic pasionat: distributie miscata de la punct, a incercat sa o traga la punct cu cheie de cala speciale de VW, profi, dar a sarit de tot. Asadar am schimbat distributia cu TOTUL si s-a vazut care era problema (mi s-a mai spus si de catre altii, dar imi parea SF): este un defect din fabricatie la aceste modele din cauza ca patina e mai scurta, iar de la uzura pinioanelor si a intinzatorului iti sare, din senin, distributia! Mecanicul a fost tare de treaba si mi-a facut si o poza, prin comparatie, intre vechea si noua patina, montata. http://imageshack.us/photo/my-images/707/imag0800f.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nou pe forum si am si eu o problemuta cu polo al meu 1.4 i din 2003 75 cp . MAasina nu pporneste la cad decat dupa a 4 5 a cheie, la rece(sau dupa 2-3 ore de stationare) pornind fara probleme la sfert de cheie.

Baterie noua , filtri recent schimbati, inclusiv cel de benzina. pe tester apare supapa egr de inlocuit supapa care are doar un an de cand a fost inlocuita cu una noua nouta. masina are momente cand dupa a 4 5 a cheie porneste si merge la 400 500 rot/minut motorul balbaindu se puternic, iar accelerat din plin isi revine la normal. Sper sa gasesc rezolvarea problemei cu ajutorul colegilor de pe forum .

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie vazut ce este cu eroarea aia de EGR, desi nu cred ca aia este vinovata de pornirea grea la cald (pentru ralanti scazut poate fi o cauza). Pentru ambele simptome prezentate de tine cauza ar putea fi canistra de vapori si/sau senzorul de presiune (MAP). Pentru a rezolva asta trebuie sa ai un vagcom sa urmaresti parametrii (nu este obligatoriu sa apara eroare daca un senzor nu merge cum trebuie) si un instrument de masura

@TheOne06

In primul rand ar trebui sa verifici daca senzorul de temperatura al lichidului de racire si senzorul de presiune (MAP) pentru motor AER si ALL sau senzorul de temperatura aer pentru motor AUC si ALD sunt OK

Ar trebui sa masori si presiunea combustibilului daca este in parametri chiar daca amorseaza pompa.

Daca toate astea sunt ok ar trebui sa verifici corpul clapeta pentru motor AER si ALL sau senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie pentru motor AUC si ALD.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheOne

Am avut aceast aproblema pe vremea Passatului motor 2E 1984cm fabricat in 1992.

La fel ca la tine. Dupa cateva ore prima cheie nu. A doua instant.

Am avut defect regulatorul de rampa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Ceea ce povestesti ca ti s-a intamplat, cu scaderi bruste si urcari ale relanti-ului, la prima pornire dimineata, i s-a intamplat si unei amice de-ale mele cu un POLO 1.2, 47Kw, motor BME, dupa ce am montat din necunostinta si din eroarea vanzatorului care nu ne-a informat suficient, un filtru de benzina nou. Pe acest tip de motor exista un filtru de benzina capsulat care in interior contine un regulator de presiune. Aceste regulatoare pe unele masini lucreaza la 3 bari, iar pe altele la 4 bari (e stantat pe filtru; am vazut abia dupa ce l-am montat pe cel nou de 3 bari in locul celui vechi de 4 bari). Pana sa schimbam filtrul, motorul mergea normal. L-am pus pe cel nou cu regulator de presiune de 3 bari si a inceput sa faca cum ai povestit ca ti-a facut si tie. L-am pus inapoi pe cel vechi de 4 bari si motorul si-a revenit. Acum dupa un an, cand a venit randul schimbului de ulei, am schimbat toate filtrele, chiar si pe cel de benzina (dar cu unul corespunzator si anume de 4 bari). Deci am mai lasat 1 an pe masina filtrul vechi si nu a fost nici o problema. Acum inainte de a schimba toate filtrele si uleiul, a inceput sa se comporte cum povestesc multi pe aici si anume sa porneasca la 1100 de rotatii pe minut, o duce asa maxim un minut dupa care coboara la 850 rpm cum este normal si nu mai este nici o problema. Se manifesta astfel numai dimineata la prima cheie. Am tot citit pe forum, dar vad ca nimeni nu a venit cu o explicatie credibila asupra fenomenului. Asteptam inca o explicatie mai tehnica ca sa spun asa. Nu m-a impresionat nici explicatia cu up-grade de software, nici explicatia cu temperatura catalizatoului care trebuie sa se incalzeasca mai repede, nici una. De ce ? Pentru ca acum 3 saptamani se comporta normal, iar de 3 saptamani porneste turat la prima cheie. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai bagat la banuieli. Am observat ca de ceva vreme cand pornesc motorul rece porneste cam cum e descris in topicul asta. Turatia coboara destul de greu la 800 cat e in mod normal. Ma mai uitam orientativ si pe consum si in loc sa porneasca la 1,2l/h si sa scada la 0,6 acum porneste la 2,4l/h si scade greu de tot. Practic pana nu plec de pe loc si conduc o vreme nu "se aseaza". Revizia am facut-o acum maxim doua luni si nu exclud ca acest comportament sa fi aparut in aceeasi perioada.

Sa fie si in cazul asta vorba de filtrul de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa porneasca cu turatie mai mare cind e motorul rece...si la mine urca peste 1000 si coboara la 700 si ceva...asta numai daca e lasata mult timp peste 5-6h...

Cind nu face asta pune-ti o intrebare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!