Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

Sunt Euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi e sa nu ma trezesc cu vreo 1000 euro diferenta la taxa. La euro 4 este 1200, la euro 5 este 200. Chestia e ca de unde vreu sa o iau (Franta), la unele se specifica Euro 5 si la altele nu spune nimic.

Masina care vreau sa o iau este prima inmatriculare 12.2008, dar in seria de caroserie are cifra 9, teoretic ar trebui sa iasa 2009 la RAR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e mai simplu nu merg decat 5-6 km in oras, restul pe dn1, stil normal de condus - zilnic bucuresti-ploiesti, cu noaptea in cap si la dus si la intors, drum liber, 100-120-140 maxim, nu trece de 5,5 sub nicio forma. Modelul meu este TL.

La alt golf, dsg, 1,6 diesel, 2010, aceeasi distanta si acelasi sofer, consum 7-8.

bradulescu ma faci sa zambesc, cum sa fie asa mare diferenta intre doua dieseluri cu puteri si cilindree apropiata. Ceea ce spui tu este diferenta intre diesel si benzinar. Am postat pe alt forum consumul meu efectuat pe 3000 de km majoaritatea pe autostrada la viteze peste 130 si am scos undeva intre 5,5-6. In plus fata de asta cu dsg ar trebui sa consume mai putin. Deci sa fim seriosi nu stiu cum conduci tu masinile tale dar ar trebuie sa subturezi mai putin 2.0-le si s-o lasi mai moale cu 1,6 dsg :lol:. Asta suna a ceva din ciclul am motor de 8000 cmc si consuma 3 litrii si ma jur pe ce am mai scump :alien:

p.s si in general intre motoarele diesel de puteri apropiate nu sunt diferente foarte mari la consum

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Ia un VIN de 110cp si unul de 140cp comparativ.

Totusi trebuie sa remarc o discrepanta, daca motoarele sunt la fel atunci de ce nu se poate tuna cel de 110 pana la 170cp (la cat se poate duce cel de 140)

bine punctat, de ce oare nu se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.nu stiu daca din comparatie de VIN se poate scoate in evidenta ca e aceeasi turbina si aceleasi injectoare...

2.pai cine a zis ca nu se poate remapa cel de 110 la 170? Eu am avut aceasta ocazie, insa am considerat ca e prea mult... E totusi o diferenta de cutie si probabil pentru a mine a fost un motiv... Ramane sa ajung si la un dyno, eu in continuare nu sunt convins ca am doar 150CP

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariotti, scuze, dar acum am vazut intrebarea ta.

Da mi voie sa ti raspund, nu. Nu are nicio problema de niciun fel. Nici injectoare si nici consum de ulei.

ps GabiB77, Pentru CBDC nimic nu este prea mult...

micuzzu_marius, gresit, cel de 110BHP merge pana pe la 190 BHP doar din soft.

The_Ego, de unde ai aceasta informatie? Vezi ca este eronata sau rau intentionata.

Nu este vorba de ''tunat'' ci de optimizare sof. Nu mai ascultati la toate babele. Cine ti a spus ca nu se poate "tuna" pana la 170BHP? Ce dracu (Doamne iarta ma) e asta, a tuna? A trazni pe cineva si a i bloca simturile, sau ce? Repet, nu mai stati pe langa fundul babelor.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad, nu stiam ca se poate resofta pana la 190, dar clar va ceda mai repede ambreiajul la cel de 110cp

@theo: Atunci de ce se numeste chip tuning? Denumirea corecta politic este optimizare de soft am inteles :)) , dar tot resoftare este nu stiu de ce te-ai enervat asa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai George sau Mihail, asta este un nume generic. Trebuie sa sune cumva, nu?

Sau sa rasune... Resoftare, este suficient. De fapt, optimizare soft. Vorbim fara alta interventie fizica, mecanica...

Cand facem modificari pe turbina, injectoare, etc., vorbim de tuning.

ps Ambreiajul cedeaza oricum, depinde de cine l actioneaza si cum. Sa faci scart la plecare nu ti trebuie multi cai. Sa stii sa i pui pe toti pe asfalt, eeeee, aici este alta treaba.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

intradevar un super motor sa l poti duce din 110 cp in 190, doar din soft, desi nu e indcicat sa l duci asa sus pt uzura prematura a altor componente gen cutie viteze, ambreiaj, dar e bine, bine acest motor :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine punctat, de ce oare nu se poate?

intradevar un super motor sa l poti duce din 110 cp in 190

Pai hotaraste-te, se poate sau nu se poate? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, cam asa ceva. Si doctorul spune multe si face multe recomandari. Insa si el este om, fumeaza, mananca si bea...

Este un cerc vicios aici. Nu multi au nevoie de Cai Putere. De fapt, nu multi stiu sa i foloseasca...

Este la moda sa ai multi cai, ce sa faci cu ei...nu mai conteaza.

Nu este greu sa dai ''rusine'', chiar daca ai cai mai putini. Toata traba este sa stii a manui.

Sara buna la dumneavoastra,

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Eu am vazut notiunea de chip tuning la mai multe firme (SKN, RBN, TCM Turbo) - TCM chiar specifica faptul ca se inlocuieste softul original, nu optimizare. De ce crezi ca se anuleaza garantia la orice interventia pe soft. ABT nu anuleaza garantia, dar la ei pretul este foarte mare.

Seara buna si tie theo! :D

L.E.: Gabi poti sterge ultimele post-uri ca am ajuns off topic rau sau le poti muta la sectiunea de tuning.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

eu am zis ce a zis colegul de mai sus ca pare ca stie ce vb si daca e adevarat ce zice el e f tare motorul

totul era legat de discutiile voastre, nu m am dat stiutor....

si as cam fi vrut sa am si eu 2.0 tdi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TCM chiar specifica faptul ca se inlocuieste softul original, nu optimizare.

O mica rectificare, softul se inlocuieste, evident, dar se construieste avand "fundatia" softului original al masinii... La orice resoftare serioasa, nu se foloseste ceva matrita, fiecare soft se face pentru fiecare masina in parte ;) Daca cineva vrea soft-ul meu sa-l puna pe masina lui (chiar daca e identica ca echipare) o face pe raspunderea lui ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica exista diferente intre softul stock intre 2 motoare 2.0TDi 110cp, intre 2 fundatii care ar trebui sa fie identice?

Interesant, chiar nu stiam, good to know :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sotware-ul e acelasi la inceput.... Mai mult e vorba cum "pica" acea "fundatie" pe solul unde e construita, cum se modifica in timp... Altfel gandeste-te ca s-ar face un soft optimizat universal, iar costurile n-ar fi asa de mari doar pentru o simpla scriere ;)

O astfel de optimizare se executa pe "calapodul" fiecarei masini, nu a fiecarui tip de motor. De asemena, se face pe o anumite versiune de soft, de ce unii "resoftisti" recomanda, la unele motoare sa nu aiba ultima versiune de soft? (scuze, am tot modificat textul, nu-mi gaseam cuvinte "cu ghilimele" potrivite)

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ps Ambreiajul cedeaza oricum, depinde de cine l actioneaza si cum. Sa faci scart la plecare nu ti trebuie multi cai. Sa stii sa i pui pe toti pe asfalt, eeeee, aici este alta treaba.

Tocmai ca ambreiajul nu cedeaza de la plecari cu scart cat de la patinari si "puneri de putere totala la asfalt". Imi vine greu a crede ca CBDC duce 72% din puterea initiala in plus cu internele stock. E o mare diferenta intre "puterea la care se poate duce doar din soft" si "puterea la care se poate duce doar din soft, fara sa crape". Altfel, sunt sigur ca e un motor cel putin placut in exploatare si eficient din multe puncte de vedere, dar nu trebuie sa se exagereze.

Exista tari in care conteaza puterea motorului pentru taxe dar acolo se folosesc harti diferite ECU pe aceleasi motoare ca in celelalte tari. Imi vine in minte Belgia unde Passat B6 se vindea cu 136 cp (iar la noi cu 140 cp) ca sa nu depaseasca un prag de impozitare.

Ma indoiesc ca CBDC face parte din aceasta categorie de motoare - daca ar fi fost asa, l-am fi vazut pe unele piete cu mai multa putere din fabrica.

Tuning inseamna "a imbunatati", asadar "chiptuning" - desi este o exprimare care a capatat o nuanta neplacuta - este cat se poate de corect. Sa auzi toti habarnistii folosind termenul e alta treaba, si normal ca te dezgusta.

Eu cred ca in afara de cutie mai difera ceva fata de motorul de 140cp. E la fel ca la 1.2 TSi in variantele de 85/105 cp. Poate nu am dreptate, dar atunci toti cei care au cumparat 1.2 TSi de 105cp si 2.0 TDi de 140cp au cam luat teapa.

O seara buna in continuare! Sper sa intelegeti ca am incercat doar sa fiu obiectiv.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vrea cineva sa fie subiectiv aici, nu are nimic de castigat ;)

Haideti sa gasim coduri de piese pentru turbina si injectoare la cele 2 motorizari sa vedem adevarul

@mike: tu ce crezi ca ar mai fi diferit?

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un necunoscator,vin si pun o intrebare.daca am o nebunie,pot pune o cutie m6 in locul celei m5,pt motorul asta?exista si cu dsg motorizarea aceasta de 110 cai?

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma ii fac resoftare ? asa am inteles ca ar fi mai bine, si sa las turbina originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali, nu cred ca poate fi configurat cu DSG. Politica lor. Pe 1.6 TDI CR au.

themusso, fa resoftare cu cea mai mare incredere. Nu o sa regreti nici macar o clipa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nuu, lasa-l exact asa cum e. E conceput sa produca 186 Nm la 4200 rpm (110CP) , gandeste-te ca e intruchiparea fiabilitatii si robustetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!