Jump to content

Golf 6 GTI


blordc

Postare recomandată

Poate o fi si ambreiajul insa ma indoiesc ca ar patina pt ca se aprinde pt o secunda esp. Nu contrazic pe nimeni ci doar zic ce am constatat. O sa vad in timp ce se intampla si daca e sa cada ambreiajul o sa ii pun altu care tine mai mult cuplu ca pe viitor vreau sa ii fac un stagiu 2. In alta ordine de idei daca ar fi ambreiajul ar trebui sa patineze si in 1, 2 si 3 ca sunt pinioane mai mici insa derapeaza rotile putin dupa care taie elanu esp.

 

robi_zet Ti-am trimis un pm cu info cerut. Modificat de blordc
Link către comentariu

Prima data ambreiajul patineaza in vitezele lungi. Incearca cateva kickdown, a 5, 6-ea de la 2800 rpm +.

Link către comentariu

sau pune-o in manual, las-o in treapta a 5a, pe la 80-90km/h, si calc-o fara sa atingi kick-down switch, 3/4 din cursa pedalei unde o si tii 10-20sec, urmareste turatia in timpul asta, daca iti sare cu cateva sute fara ca viteza sa creasca e clar ca patineaza. Cu kick-down din cate stiu nu vei observa ceva concludent pentru ca va retrograda.

Link către comentariu

cu siguranta ambreiaju,am simtit si eu acest simptom odata sau de doua ori dupa o forja, pe la 180 cu a5a cand o calcam,sarea turatia 200 ture apoi prindea

Link către comentariu

Azi am facut un test cu cauciucurile de iarna si temperatura de afara fiind 4 grade nu a mai facut deloc, am incercat in a 4 a si a 5 a ca la a 6 a nu am unde legal sa ii dau. Acum nu stiu ce sa mai zic sa fie cauciucurile de vara asa de proaste, au carne destula insa sunt cam tari ca material fiind foarte zgomotoase pe un anumit tip de asfalt. Cand am incercat cu cele de vara, afara fiind 25+ grade la drum lung ca asa prin oras si in alte ocazii nu prea am unde sa ma duc cu a 4+a si dupa 3500 ture. La ambreiaj eu stiam din ce am citit ca tinea stagiu 2 fara probleme.

Link către comentariu

Ambreiajul la mine a tinut si stage 2+ 30.000 km, a cazut cand masina avea 6x.xxx km :) Depinde cum mergi cu ea. Dar de tinut nu o sa tina vesnic. Si odata ce incepe sa patineze, o sa faca tot mai des, in episoade.

Link către comentariu

Din cate am citit pe alte forumuri, au fost ceva probleme cu ambreiajele de fabrica si cica ar fi mai slabe ca cele de la versiunea anterioara.

 

Pai momentan tine, insa ma gandesc sa pun un kit nou dar care sa tina mai bine, ce parare aveti de asta "Transmittable torque 550+Nm.":

 

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A3-8PA-Sportback-09-04-/2-0-TFSI-147-kW-;-CAWB-CCZA-;-09/2004/SRE-Performance-Clutch-Kit::67.html

 

Daca aveti alte idei...

Modificat de blordc
Link către comentariu

Da, se pare ca e o optiune foarte buna cea cu single mass insa mai apare un zgomot suplimentar se pare si un ambreiaj cu care trebuie sa te inveti.

 

Diferenta intre single mass si double mass este descrisa foarte bine de linku de mai jos si problemele care apar :

https://www.youtube.com/watch?v=EiE1o5sgU_0

 

Deci pana la urma imi ramane varianta cu single mass(probabil la vara va fi operatiunea):

 

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A3-8PA-Sportback-09-04-/2-0-TFSI-147-kW-;-CAWB-CCZA-;-09/2004/SRE-Performance-Clutch-Kit-One-Mass-Flywheel::197.html?XTCsid=vn3l50pnihae3reob93n92ngp3

 

Si voi schimba si rulmentu de presiune:

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/VW/VW-Golf-IV-Variant-05-99-%3E/1-9-TDI-4motion-85-kW-;-05/1999-06/2001/ZF-Sachs-Central-Slave-Cylinder-clutch::692.html?XTCsid=vn3l50pnihae3reob93n92ngp3

 

Daca are cineva instalat kitu asta va rog PM sa mai vorbim.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Eu am kitul de la South Bend ce foloseste componente Sachs (e o varianta mai low cost) si zgomotul generat de volant single mass e foarte putin perceptibil.

Pedala va fi o ideemai rigida, dar nimic de speriat :)

Link către comentariu
  • 3 months later...

Tot nu am gasit prea multe pareri cu masa simpla sau cu masa dubla. Parerile sunt impartite zicand astfel: Cei care au masa dubla e buna ca atenueaza vibratiile care ar putea aparea la relantii iar cei care au masa simpla au avantajul ca fiind mult mai usoara acceleratia e mai rapida. Deci mai am inca timp sa ma decid...

Link către comentariu

Dupa cele citite aici am inceput sa ma gandesc la a ramane pe masa dubla.

Link către comentariu

La TFSI e mica diferenta dintre SMF si DMF.. La diesel e altceva.. Eu am avut Southbend, care e sub SACHS ca si calitate si nu au am avut probleme, doar un zgomot foarte mic la relanti cu AC pornit.

Link către comentariu

Cautand pe net am gasit kit ambreiaj Luk si Sachs. Interesant e ce o fi pe masina montat in momentu asta Luk sau Sachs?(Diferenta de pret nu este intre ele)

 

La volante cu masa dubla doar in cazul in care e dusa volant la mine se pare ca cele Sachs sunt mai ieftine decat Luk sau Valeo(fiind cea mai scumpa 1000 diferenta fata de prima).

 

In alta ordine se pare ca volant cu masa dubla e mai ieftina ca cea cu masa simpla de la Sachs ceea ce e tare ciudat.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Pai Sachs performance e volant single mass, de acolo pretul mai mare probabil (divizia performance)

Pe masina mea OEM era LUK..

Link către comentariu

Pai normal ar fi ca masa dubla sa fie mai scumpa decat masa simpla. Ca si constructie e mai greu de realizat masa dubla fiind compus din componente iar la masa simpla fiind una singura (bine o diferi materialu insa nu cred ca in asta se vede pretu ca doar nu e aur).

Link către comentariu

Luna urmatoare fac anu, nu km si trebuie sa schimb, consumabilele si uleiu insa nu stiu ce sa ii bag, am mers pe Castrol 5W30 pana acum(numai la reprezentanta schimbat), fara sa imi manance deloc din el insa ce imi e teama sa nu dau peste vre-unu contrafacut daca iau din alta parte. Ma bate gandu sa ii bag Motul specific 5W30 ca vad ca lumea e multumita de el. Ar mai fi Valvoline(am citit numai lucruri bune despre el) si cam atat.

Link către comentariu

+1 Motul...seatu meu inca merge bine dupa o luna :D  :D  :D

Glumesc. Pana la urma tot tu alegi indiferent ce iti zice x si y. 

Link către comentariu

Am trimis un mail la Sachs performance si am primit raspuns iar dupa cum zic ei nu pot garanta ca la masa simpla nu o sa faca zgomot la relantii insa cam la TDI sigur face zgomot.

 

"

Also you´ve replaced the original weak two-mass-flywheel.   Because of that typically problems on tuned cars,
ZF Sachs engineered that complete replacement clutch to avoid broken and/or slipping clutches and/or flywheels.
 
Furthermore, the weight of the one-mass- flywheel is less.
- That means less stress on the crankshaft and more power to the wheels  (because of less rotation mass).
 
Because of the missing damping system of the dual mass flywheel, chatter could occur.  So if your focus is more
on comfort instead of sporty driving, you could be unhappy with it.  Unfortunately we simply can´t tell if and how
loud the chatter could be.  In some cases you don´t hear much differences, in some cases (especially on turbo-
diesels) it´s really loud, especially at idle. 

"

 

Concluzia e ca raman pe masa dubla ca eu zic mai mult de stagiu 2 nu ma duc, daca o fii sa ajung si acolo. O sa comand in schimb de la ei discu si placa de presiune (550nm tin fiind mai ranfortate fata de standard) la pretul 635,71 euro si 43,9 euro transportul, calculul facut de ei pt Romania.

 

Cine e interesat de la ei, asta in cazul in care am probleme cu dual mass sper sa nu fie cazul.

We can offer you an new original SACHS dual mass flywheel:2294 000 838 dual mass flywheel 550EUR incl. VAT.

Link către comentariu

Exact aceasta este varianta la care ma gandeam si eu pe viitor, dar nu imi facusem nici un calcul. Pe la 1.200 Euro ar fi piesele.

Teoretic este o varianta mai performanta decat cea stock. M-as astepta sa tina bine si parca imi aduc aminte ca am mai vazut pe internet acest set-up la "mini-impatimiti".:)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

 Am mai trimis un mail la cei de la Sachs performance si i-am intrebat de rulment si volantul DM performance si raspunsul a fost ca rulmentu e identic cu cel OEM la fel si volantul DM.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!