Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

bogdy ... cam la ce viteza a fost impactul? a patit si a mea fabie tot asa, eu am pupat la vreo 50 la ora un fiat linea, caruia i`am facut bara spate praf, fabia avea decat capota,grila mai ridicate ca la tine , si din sup, de la bara rupti. Dar a fost simplu , am dat jos grija, si am indreptat bratele, si capota statea ridicata din balamale, se indoisera balamalele, in niciun caz trageru, sau fiarele din spatele barii ...... eu ma dusesem la tinichigiu sa imi faca o constatare, imi cerea 400 roni ca sa imi aranjeze grila si capota.... da am rezolvat`o eu cu 0 lei! salve!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Fabia 1 combi din 2002 cu motor 1,9 TDI de 74kw. M-am dus la mecanic pt ca la scurt timp dupa ce am schimbat turbina motorul nu avea vlaga, mai bine spus nu puteam sa trec de 90km/h. A tot umblat pe la ea si a spus ca turbina e OK in schimb motorul e terminat si a scos un furtun de la motor pe care l-a lasat liber si masina trage de rupe acum. El spune ca pot sa-i pun un furtun care sa duca jos, sub motor cum am mai vazut pe la Daciile vechi. Intrebarea e daca se mai poate face ceva la motor(cum se faceau inainte segmentari sau ceva de genul asta) , daca se mai poate repara sau are dreptate mecanicul si trebuie se scap cat mai urgent de ea? Si inca ceva, cat mai pot merge cu masina in situatia asta, adica cu acel furtun scos fara sa mai am parte de nu stiu ce surprize?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum povestesti matale, inseamna ca segmentii sunt terminati, asta inseamna ca la ce gaze de carter ai, ar trebui sa ai si un consum de ulei mare....nu stiu cati km are masina.......ai putea sa-i faci o segmentare, te interesezi cam la ce pret ai iesi.....mai ai si varianta dezmembrari, ma refer la alt motor, ca sa-i faci o reparatie ca la carte, daca vrei sa o tii, te costa mai mult, decat daca ai achizitiona alt motor din dezmembrari......acuma tu decizi, tu stii ce ai in jebuc......de maritat in situatia in care e.....mai greu.....cu furtunul scos, n-o sa ai nici o problema.....poti merge mult asa......pana cand n-o sa mai aiba compresie deloc, si nu va mai porni....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna serara. Am si eu ceva probleme cu masina mea. O skoda fabia 1,4 16V 2004. Cand accelerez..chiar daca masina este incalzita...se aude in fata ..probabil la motor ..ca un suierat . Doar cateva secunde dupa care se aude tot mai incet. Imi puteti spune ce poate sa fie, sau daca ati mai intampinat problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine intr-o problema destul de "interesanta". Atat cu motorul oprit, cat si cu motorul pornit, pe loc sau in mers, volanul este prea "moale", se misca prea usor, ceea ce nu era valabil in prima parte a vietii masinii. Volanul statea destul de ferm pe pozitia 0, iar comenzile necesare virajelor erau de asemenea ferme, volanul opunea o rezistenta, cred eu, normala.

Dupa o operatiune nefericita de geometrie acum un an, volanul se "inmoaie", se misca mult mai usor din pozitia 0. Desi poate parea neobisnuit, mie aceasta situatie imi confera o anume nesiguranta, mai ales la viteze mari, in special pe autostrada, cand volanul se misca stanga-dreapta la orice stimul extern (denivelare, dublare alte masini etc.).

In ultimele trei luni, masina a inregistrat urmatoarele operatiuni de service:

1. Schimbat bucse fata + geometrie. Rezultat, masina merge perfect, ca atunci cand era noua (asa cum am descris mai sus).

2. Dupa doua saptamani, echilibrat rotile fata. Rezultat: volanul se "inmoaie", cu toate consecintele prezentate anterior.

3. Refacut geometrie+repozitionat volanul. Rezultat: masina nu trage st-dr, dar volanul este la fel de "moale".

4. Recodat servodirectia pe minim (pompa ofera cel mai mic nivel de asistenta), o usoara imbunatatire, dar nu suficienta.

Masinuta: Skoda Fabia Sedan, motor BME, anvelope vara Matador Elite. Am masina din 2008, si in fiecare sezon am folosit anvelope corespunzatoare. Nu am pastrat aceleasi pozitii pentru anvelope.

Va rog frumos sa-mi dati o sugestie despre ce as putea face, avand in vedere ca nu imi este prea confortabil comportamentul masinii. Ma gandeam sa schimb anvelopele de vara si sa refac geometria, dar nu stiu ce succes as avea.

PS: In cazul in care nu am postat in topicul potrivit, rog respectuos ca postul meu sa fie mutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ,,interesanta'' este cum de cu motorul oprit, deci pompa nu functioneaza, matale te joci cu volanul, cand de fapt el ar trebui sa fie ,,beton''.......nu cumva caseta de directie curge..... :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va dati seama ca este imposibil ce zice domnul ca "chiar cu motorul oprit volanul merge prea usor". Adica misti rotile stanga-dreapta prea usor? Ha,ha,ha. Nu cred nici daca vad. La o masina cu servodirectie volanul merge mult,mult mai greu decat la o masina fara servodirectie din fabrica daca motorul este oprit. Aproape ai impresia ca este blocat volanul.

Cu motorul pornit daca merg rotile prea usor inseamna ca sunt prea umflate.

Sau te-ai exprimat gresit, ai vrut sa spui ca volanul are joc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri, stimati colegi vwforum.

Astazi, ca sa scap de "grija", am schimbat anvelopele de vara, cu un set nou, GY Duragrip, 185/60/R14 (oricum, erau planificate pentru la primavara).

Rotile au fost echilibrate si s-a facut geometria (anvelopele anterioare erau uzate inegal).

Nici o schimbare in comportamentul masinii.

@ carmina

Pentru geometrie, masina a fost urcata pe o rampa. Nu am observat scurgeri. De la aparitia simptomelor, masina a suferit inca o geometrie, fara nici un fel de succes (macar azi volanul sta drept si masina merge drept). Nu mi-a zis nici unul din mecanici (de la service diferite) ca ar fi scurgeri la caseta. Nici eu n-am observat astazi.

@ Ebi

Cred ca m-am exprimat eu gresit. Volanul, cu motorul oprit, se misca foarte usor cam 45 de grade stanga-dreapta fata de orizontala, inainte de a incepe sa opuna rezistenta. Inainte, miscarea "libera" era de maxim 10 grade fata de orizontala. Verificat, nu exista joc. Rotile se misca atunci cand volanul este rotit. Ceea ce spuneti dvs., impresia ca este aproape blocat volanul, era valabil si la masinuta mea inainte de a se deregla.

Modificat de alexdiablo76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rezolvare partiala, dar multumitoare, prin recodarea din soft a controllerului pompei de servo (sper ca m-am exprimat corect). In loc de 10110, setare normala pentru vehicule grele, am trecut la 10140, setare normala pentru vehicule usoare. Testat la viteze marisoare, pe drum cu denivelari, in curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, cred ca orice masina are mici zgarieturi pe ea....eu pentru masina mea am comandat o vopsea corectoare de origine Skoda dupa cod de culoare, si asa nu mai am probleme cu diferenta de culoare....nu a fost asa scump, vreo 40 lei si iti ajunge pentru destule zgarieturi....Spun asta ca am inecercat diferite "carioci" de la supermarket-uri. Codul de culoare dupa care se comanda vopseaua este ori pe o eticheta din portbagaj, ori dupa seria de sasiu....

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pt cunoscatori:

am un radio Grundig EC4790 CD si isi actualizeaza ceasul dupa ... nu stiu ce criteriu. Il pot seta si manual dar dupa ce scot cheia din contract ... trebuie s-o iau de la capat

Banuiesc ca e in functie de postul de radio pe care il ascult pentru ca daca schimb postul, in scurt timp se modifica si ora ... oricum nu e ora exacta

Are cineva o solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: de obicei dimineata, sau dupa ce nu am pornit cateva zile motorul, atunci cand pornesc, se aprinde intermitent senzorul de temperatura si un semnal somor intermitent de 3 ori. am verificat nivelul lichidului de racire si e ok, e G12, am verificat si siguranta dar e ok. ce sa fie? multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi senzorul sau conexiunea la el...fa o diagnoza

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si au am patit treaba asta.incearca sa faci urmatoarele:da vasul de expansiune jos,spalal cu benzina dupa care sa-il speli bine cu dero si monteazal pe masina.eu cu pb asta am luat masina.am gasit pusa punte in mufa de venea in vas si dupa eliminarea puntei se aprindea martorul in bord cind era antigelul rece.tot asta recomand pt cei care au depuneri de ulei pe peretii vasului(dupa schimbarea garnituri de chiulasa)va spun din propia experienta.cj68mat pune o punte la mufa de intra in vas si porneste motorul daca nu se mai aprinde martorul fa ce am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva cum se numeste suportul in care este prins calculatorul masinii? un cod si de unde as putea sa-l cumpar?

am reusit sa rup o clamita, l-am prins cu un "soricel" dar nu sta bine

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6Q0 906 507 - Suport unitate electronica de comanda (Holder For Electronic Control Unit)

post-28197-0-29710800-1318755400_thumb.j

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 si ceva de lei pentru o bucata de plastic???

astia-s normali?

merci pentru informatii, cred ca mai bine o sa caut pe la dezmembrari, cred ca e mult mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal...nu merita

e original si doar pe original se gaseste, de aceea pretul piperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau lipesc cu superglue calculatorul de suport

sper sa nu trebuiasca sa-l scot vreo data de la locul lui

in cel mai rau caz, il las legat cu "soricei"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am verificat azi bujiile si le-am gasit afumate.de la ce sa fie, unde sa caut?de la mers subturat nu este ca merg cu motorul peste 2000 de ture si schimb pe la 3000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este cu sonda de marsarier despre care nu gasesc vre-un subiect sau informatii.

Nu mi se mai aprind becurile cand e in marsarier, si toti mecanicii mi-au spus ca trebuie schimbata sonda de marsarier. Problema e ca nu stiu pretul unei astfel de piese si daca se poate schimba usor, fara a fi nevoie de service. Nici macar nu stiu unde e montata in masina.

Multumesc anticipat pentru orice fel de informatii.

EDIT:

Pardon, am gasit aici: http://vwforum.ro/topic/46555-nu-se-aprind-becurile-pt-mersul-inapoi/

Modificat de dirtyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"glow plug relay failure : opened or short to ground"

Acum cateva zile i-am facut masinii mele un scan cu vag - com-ul si mi-a aparut aceasta eroare. Mi-am cumparat un releu nou nout am dat 105 lei pe el si l-am schimbat. I-am dat un scan din nou cu vag-ul si surpriza: aceeasi eroare. Cred ca am verificat toate sigurantele ne stiind care este exact siguranta lui si nu am gasit nimic ars.

Ps : am cumparat masina vw passat variant 2001 motor avf cutie automata 5 trepte acum o luna si de cand am luat-o nu s-a aprins niciodata spirala galbena in bord la punerea contactului.

Ce sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 1.6 16v.la acceleratia brusca nu se tureaza din prima,mai intai are un fasait si dupa se accelereaza bn.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!