Jump to content

Nu Se Aprind Becurile Pt Mersul Inapoi


MarlboroMan
 Share

Postare recomandată

MarlboroMan

Nu se mai aprind becurile pt marsarier, desi daca sunt puse in alta parte functioneaza, iar siguranta este si ea intreaga (sau daca nu, se preface foarte bine :icon_thumright: ).

Acum, intrebarea: a mai avut cineva problema asta?...sau aveti vreun sfat sa-mi dati?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pancu.boss

    6

  • Al Bundy

    5

  • MarlboroMan

    5

  • Carmina

    4

Comanda de aprindere a acestor becuri este data de un contact (bulb) montat pe cutia de viteze. Cand introduci in marsarier inchide contactul electric pentru alimentarea becurilor. Se poate ca acela sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarlboroMan

Mi-a trecut si asta prin cap, dar capul nu l-am bagat sub masina. Accesul la acest contact, in cazul Fabiei, se face usor sau are vreo chichita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a trecut si asta prin cap, dar capul nu l-am bagat sub masina. Accesul la acest contact, in cazul Fabiei, se face usor sau are vreo chichita?

eu am avut NENOROCUL asta....accesul e usor.... bulbul costas 45 ron.... s-ar purea mai putin intr-un oras mare ( in cazul meu au fost taxe de nesimtire...ale magazinelor ) . L-am demolat dupa ce am pus altul....chestia e ca a ajuns ulei din cutie in el( un semering care nu mai etansa ).... uleiul izoleaza si ....facea contact cand vroia el - dadeam inapoi cu avariile pornite .

Fi atent la tipul lui - sunt vreo 4 modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

astazi am ajuns in sfarrsit sub masina si din cutie am vazut iesind un singur bulb, dar era intreg si nu parea sa fi curs ulei in el...am incercat sa gasesc poze cu operatiiunea sau un DIY, dar n-am avut bafta...sa perseverez, incercand sa rezolv eu sau o las pe mana lu' avia?

...dar nici nu-s sigur ca am reperat contactul respectiv

oricum sunt (aproape) sigur ca acel contact e de vina pt ca nici recircularea nu porneste cand trec maneta in mars

Modificat de MarlboroMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta. Am inlocuit contactul si a fost OK.

L-am luat de la Skoda - 45 ron. Avand in vedere ca unul de dacie 1300 e cam 25-30 ron ... nu mi se pare prea mare suma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am ajuns in sfarrsit sub masina si din cutie am vazut iesind un singur bulb, dar era intreg si nu parea sa fi curs ulei in el...am incercat sa gasesc poze cu operatiiunea sau un DIY, dar n-am avut bafta...sa perseverez, incercand sa rezolv eu sau o las pe mana lu' avia?

...dar nici nu-s sigur ca am reperat contactul respectiv

oricum sunt (aproape) sigur ca acel contact e de vina pt ca nici recircularea nu porneste cand trec maneta in mars

poti verifica daca e bulbul defect......scoti firele din bulb si faci "punte" intre fire.....ar trebui sa se aprinda becurile de mers inapoi ( asta cu contactul pus ....si grija la fire -au un clips la prinderea pe bulb )

Modificat de fabiadan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat!

cand m-am uitat sub masina am fost neatent, unul din fire era rupt din mufa dar nu atarna si eu nu am tras de el sa vad ce si cum. mufa se poate inlocui, la nevoie, cu cea de la senzorul de la placutele de frana, legate firele si izolate, apoi pusa la locul ei din carcasa cutiei de viteze [se potriveste (asta mi-a aratat un baiat bine intentionat de la avia)].

pentru alti cascati, asemeni mie, atasez niste poze cu mufa de la cutie.

Sper sa fie cu folos celor care vor (mai) intampina aceasta problema.

PS: va multumesc pentru ajutor

post-3243-1213788752_thumb.jpg

post-3243-1213788765_thumb.jpg

Modificat de MarlboroMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Hai ca am patit si eu o buba mica. Cand bag in marsarier (si nu accelerez, ca sa merg cu spatele), ambele lumini de marsarier, clipesc intruna (palpaie). Cand accelerez ca sa dau efectiv cu spatele, se sting de tot. Cand revin la relanti, dar in marsarier, iar palpaie... Ce ar trebui sa verific ? Am ce sa verific eu singur ? Sau sa ma duc direct la service cu ea ?

N-am fost atent daca mai functioneaza recircularea cand bag in marsarier, dar verific asta seara.

A mai avut cineva problema asta ? Pt ca din cate am citit aici, la voi nu se mai aprindeau deloc becurile, pe cand la mine inca mai "merg"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai si tu seama ca e un contact imperfect undeva! Daca nu vrei sa mergi la service schimba direct contactul pe care l-au schimbat si colegii forumisti din posturile de mai sus. Asta fiind ceva pe orbeste dar convingerea mea este ca nu-ti face bine contact, atfel nu prea se explica buba. Oricum sunt curios cum ai sa o rezolvi asa ca te rog sa postezi dupa aceea. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mi-am dat si eu seama, ca e vorba de un contact imperfect. Azi fac programare in service si va anunt cand rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu este cablajul de la sonda de mers inapoi. Motorul de 1.2 balanseaza mult fata/spate si firele nu sunt suficien de largi ca sa compenseze corect si atunci cedeaza. Va trebui inlocuit cablajul la sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam ce costuri ar implica asta ? La service la Brady, mi-au spus ca daca trebuie inlocuita sonda de mers inapoi, ma costa 150 ron (piesa + manopera).

La ce pret corect ar trebui sa ma astept daca nu trebuie inlocuita piesa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat e ora de manopera la Brady dar pretul corect ar fi undeva la maxim 1 ora de manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta si cand am fost la o revizie cu masina mi-a spus mecanicul ca s-a rezolvat usor (nu stiu detalii pt ca nu prea ma pricep la partea electrica).din cate retin a costat in jur de 40 ron si am inteles ca e problema frecventa ,dar minora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost vineri in service la Brady si am rezolvat. Se pare ca se rupsese mufa sondei de mers inapoi si niste fire implicit. Nu stiu detalii pt ca nu am stat langa masina (asta mi-au spus cand am luat masina). Cost total: 104 RON (piesele 20 RON, manopera 84 RON - masina a stat o ora in service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine apelai la unul dintre colegii mai priceputi de pe forum. Altadata .... cauta-ma.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
am rezolvat!

cand m-am uitat sub masina am fost neatent, unul din fire era rupt din mufa dar nu atarna si eu nu am tras de el sa vad ce si cum. mufa se poate inlocui, la nevoie, cu cea de la senzorul de la placutele de frana, legate firele si izolate, apoi pusa la locul ei din carcasa cutiei de viteze [se potriveste (asta mi-a aratat un baiat bine intentionat de la avia)].

pentru alti cascati, asemeni mie, atasez niste poze cu mufa de la cutie.

Sper sa fie cu folos celor care vor (mai) intampina aceasta problema.

PS: va multumesc pentru ajutor

thx de poza man ... m-a ajutat ff mult .. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La un Passat B5 unde se afla bulbul respectiv? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare am si eu o problema cu bulbul de marsarier as vrea sa-l schimb. Din cate am inteles curge uleiul din cutie cand scoti bulbul vechi?

Trebuie complectat cu ulei? daca stie cineva as fi recunoscator pt. niste informatii thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..........:)....eu am pus degetul pana am masurat filetul, apoi un dop de cauciuc pana am gasit un surub sa se potriveasca, .....tehnologie avansata !

.........bulbul l-am gasit la autoreflex , ii sti ( sunt mai multe modele....vezi codul )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: mare merci, de complectat n-ai mai complectat cu ulei in cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Pe langa faptul ca nu mi se mai aprind becurile de marsarier, cred ca s-a smus mufa la care s-a tot facut referire, nu imi merge nici un bec(semnal, faza scurta/lunga) la farul stanga fata si habar nu am de unde sa identifica problema, daca imi puteti da un sfat m-ati scuti de niste nervi si cautari indelungi. Semnalizare merge pe spate si becul de pe aripa, dar la far ioc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

M-am uitat la masina din semnatura sa caut bulbul pentru marsarier si nu l-am vazut de sub masina. Am privit cutia din toate unghiurile, nu se vede. Pe unde se poate ajunge la el? Unde este?

Multumecs anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!