Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Din pacate si-au cam dat duhul.... e posibil sa isi mai revina un pic, dar tot nu o sa merga cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt informatie, din cate am cautat pe net am gasit in jur de 100 lei un set de amortizoare de genul asta

exista vreo posibilitate de a deschide complet porbagajul din telecomanda? am telecomanda cu 3 butoane dar doar se descuie si sare un pic

ma gandesc ca daca i-as pune niste amortizoare mai puternice s-ar putea ridica complet

gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gresesti.... :lol: daca ai monta niste amortizoare mai puternice, pana in vara o sa ai pectoralii mai mari, eventual un inceput de hernie, in rest nimic spectaculos... :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand au venit gerul asta nebun amortizoarele portbagajului meu sunt ca inexistente,

LA minus 20 grade asa faceau si ale mele, azi si-au revenit. Eu zic sa nu le schimbi pana nu vien primavara sa vezi cum se comporta. Eu sigur nu le schimb si defecte nu au cum sa fie, amsina are doar 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu...si eu ma speriasem la portbagaj la mine. In prima faza am zis ca e gheata de vina, am curatat-o si tot la fel, ziceai ca am un sac de cartofi pe capota. Si pana a petrecut o noapte la caldurica si au revenit la normal( in limitele functionarii anterioare gerului caci masina are o varsta :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crish, pe langa amortizoarele noi, ti-ar mai trebui niste arcuri montate la capatul amortizorului, deci daca vrei tu musai deschidere din prima pana sus, nu ma pot opune, vorba aia in fata trenului si in spatele calului sa nu stai niciodata, asa ca m-am ostenit sa-ti pot trimite lucrarea de diploma :lol: :

http://youtu.be/-XTRV8TP80g

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, c-am asa mi-ar placea

atat timp cat pot deschide din cheie porbagaju .... nu prea ma ajuta ca doar sare un pic

mai astept sa vad cum se comporta cand se mai incalzeste un pic dar daca tot o sa trebuiasca sa fac o investitie ... mi-ar placea si arcurile alea, eventual daca este pe aici cineva care are asa ceva, as vrea sa-si dea cu parerea

si unde as putea gasi acele arcuri, niste preturi, cum se monteaza .... etc

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de turatie (captor de turatie, captor volant motor) informeaza ECU asupra:vitezei de rotatie a motorului (turatie), si pozitia motorului. Avand aceasta informatie si o baza de timp se calculeaza o turatie. ECU primind aceasta informatie comanda ,,motorului'' cand sa injecteze benzina si cand sa dea scanteia la bujie. Numai cu informatia asta insa nu se stie daca in cilindru s-a terminat compresia sau evacuarea, asa ca mai are nevoie de un senzor in cazul nostru G-40. Senzorul G40 raporteaza cand pistonul 1 este intr-o anumita pozitie. Pe baza semnalelor acestui senzor, sarcina, pozitie pedala de acc. etc, ECU regleaza avansul. Deci ca sa scapi de problema musai unul din cei 2 senzori trebuie schimbat, care e varianta castigatoare cam greu de ghicit. Ca sa fiu mai bine inteleasa:

http://youtu.be/RuIislTGOwA

Multumesc, cred ca prima data am sa schimb senzorul camsfaft (ptr. ca este mai ieftin decat cel de turatie), iar daca nu o sa mearga, o sa-l inlocuiesc si pe celalalt.

Am sa va tin la curent.

O seara frumoasa!

Am revenit asa cum am promis;

am inlocuit senzorul camshaft, dar din pacate fara nici un rezultat;masina se comporta la fel. Acest senzor se inlocuieste foarte usor (5 min) si este si usor de localizat.

Din pacate pentru mine cred ca trebuie sa inlocuiesc si senzorul de turatie G28, dar pentru acesta am nevoie de consiliere sa-l identific; am facut niste poze in zona unde cred ca se afla si as dori sa-mi spune-ti in care din cele doua locatii (6 sau 7) se afla senzorul de turatii!

http://i410.photobucket.com/albums/pp181/bernhardlloyd/Senzori2.jpg

si inca o poza pentru colegii care vor sa identifice senzorul camshaft si bobinele de inductie:

http://i410.photobucket.com/albums/pp181/bernhardlloyd/Senzori.jpg

Nu pot sa postez pozele direct!

rog moderatorii sa ma ajute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu stim exact ce eroare ai pe masina , si tu schimbi senzori intr-o veselie.

2. Ai schimbat senzorul , dar firele pana la ECU sunt bune?

3, compara, cu un osciloscop (daca nu ai tu, atunci la service ) semnalele date de cei 2 senzori, g28 si G40, si vezi daca suprapunerea lor este corecta 09asa se vede si daca distributia e ok, daca nu e decalata cu un dinte )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai grabit cu schimbarea senzorului G40 , eu ti-am explicat frumos ce se intampla daca nu functioneaza acest senzor, nu dupa ce am auzit la coltul blocului ci chiar am testat, in fine l-ai cumparat asta este ai un senzor nou.

Am scos si mufa de pe senzorul arbore cotit ( G28), sa vad ce simptome ar avea asupra motorului: motorul porneste foarte greu, trebuie sa insisti mult pana il poti porni, merge sacadat, se tureaza greu , ceasul turometrului nu mai functioneaza, dupa cateva secunde de la pornire se aprinde martorul ceck engine, dupa care urmeaza EPC-ul, dupa ce se aprinde si acest martor s-a cam terminat cu distractia .

In concluzie parerea mea ar fi ca acest senzor la tine este functionabil, daca nu ai tu vcds ar fi bine sa mergi la cineva sa-ti stearga toate erorile, faci o tura cu masina si o pui iar la tester, si eroarea care apare ar fi bine s-o postezi, sa ne putem da cu parerea :study: , fiind din Bucuresti eu cred ca Cristi te-ar ajuta cu placere :idea:

Referitor la poza , locatia este .... :blah: mai bine tac, fiindca maine parca vad ca deja l-ai achizitionat :))

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica "problema" cu un airbag si anume eroarea :

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent ( airbagul nu a fost sarit , masina nu a fost lovita ) . Pana aici am zis ok , ori e airbagul cu problema ori e

"spirala" din volan . Eroarea o pot sterge, ies din controller dar cand intru in el si intru in fault codes apare din nou.

Dar daca ma duc in measuring blocks , la grupul 1 , primul tabel imi spune ca airbagul de la sofer e ok : Airbag (Stage 1) driver side - Correct .

Daca il scot de tot imi spune 00588 - resistance too high ( FARA intermittent ) si in measuring blocks , Airbag ( Stage 1) driver side - Too High .

Cine minte ????? Becul de la airbag ( din bord ) se stinge dupa ce verifica sistemul deci indica ca totul e ok.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca becul nu e aprins. atunci e o eroare a sistemului sau a interfetei ca nu poate sterge eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici cu o intrebare mai ciudata la care poate doar colegii SDI`sti imi pot raspunde sau cei care cunosc aceste motoare. Cand am cumparat masina am gasit in torpedou o piesa, o chestie ca un capac din cauciuc si nu l-am aruncat pt ca am presupus ca e de pe undeva de la motor. Vedeti piesa mai jos in primele doua poze.

Azi holbandu-ma dupa mufa g62 pe care nu am gasito vad un loc de unde ar putea fi capacul respectiv si cred cu tarie ca acel capac intra undeva jos in pe cutie(zona marcata cu rosu in poza 3, dedesuptul furtunelor).

Are cineva habarn ce e capacul asta si ce rol are el?

P.S:La 4 e ce face SDI`ul cand il superi ca il tii o ora pornit in parcare pe rosu si la -15 grade :bom:

post-87483-0-11350900-1329426767_thumb.j

post-87483-0-22010800-1329426777_thumb.j

post-87483-0-27603900-1329426839_thumb.j

post-87483-0-78674800-1329426935_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacelul este de pe cutie exact din locul din poza. l-am vazut recent deoarece am schimbat distributia si au cautat un semn pe acolo si au scos un capacel care seamana izbitor cu ce detii intre degete. Daca ai doua gauri in locul din poza nu e normal pentru ca lipseste un capac de genul si tipul celui detinut in torpedo. In mod cert locul lui nu este acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o nelamurire. stie cineva daca grila la capota de octavia 1 se potriveste la fabia 1?

mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se potriveste...de octavia e mai lata si difera putin ca forma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssnyper deci sa inteleg ca am intiut bine. Problema acuma e ce rol are capacul ala acolo?si mai ales daca trebuie sa il pun de urgenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca prin acele gauri se vad niste componente in miscare la niste turatii cel putin egale cu cat iti arata turometru in bord imagineaza-ti o situatie in care prin absurd o pietricica, piulita slabita de la vibratii, praf sau altceva ar cadea acolo. Daca te chinui sa nimeresti tu cu ceva nu reusesti dar din intamplare .... Eu zic sa il pui ca e mai bine, sau sa astepti sa vezi cat esti de norocos.:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema cu o fabia de 1.4 16valve. s-a aprins epc-ul si motor. masina nu se mai accelereaza. isi tine relantiul dar merge ca un diesel. iar cand o accelerez , chiar daca o tin la blana apasat, urca pana in 1500 de ture si iar scade la o mie, si iar urca si iar scade. variaza intre relanti si 1500 de ture. va rog cine stie sa imi spuna si mie ce sa fac. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand sa faci o scanare vag-com sa vezi ce eroare da. Din cate stiu eu cand ti se aprinde EPC, ECU intra untr`un modul de avarie, deci ceva nu`i in regula deloc. Corectati-ma daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssnyper aveai dreptate cand era motorul pornit prin acel orificu se vedeau niste piese in miscare si am pus acel capac de cauciuc la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema cu o fabia de 1.4 16valve. s-a aprins epc-ul si motor. masina nu se mai accelereaza. isi tine relantiul dar merge ca un diesel. iar cand o accelerez , chiar daca o tin la blana apasat, urca pana in 1500 de ture si iar scade la o mie, si iar urca si iar scade. variaza intre relanti si 1500 de ture. va rog cine stie sa imi spuna si mie ce sa fac. multumesc

Diagnoza iti va spune unde este cel mai probabil problema ta , banuiesc ca ai probleme pe aprindere... si/sau verifica furtune/conectori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall care ma puteti ajuta si pe mine cu o pb.la fabia mea a crescut consumul de carburant si nu se apride sonda lambda in bord.inainte aveam in bord consumul la relanti 0.8 si 0.7 acum am 1.0.as vrea sa stiu cu vag com cum pot sa-mi dau seama daca lambda functioneaza corect sau daca trimite informatii eronate.am un prieten care si-a luat vagcom si nu prea stie sa lucreze cu el, e incepatror

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmareste sa fie apa la 90grade cand compari consumul...si vezi apoi daca e tot 1.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!