Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Stie cineva vre-un site/soft in care sa pun seria caroseriei si sa-mi spuna istoricul masinii (adusa din germania)?

Am fost la o reprezentanta si m-au chemat in timpul saptamanii - eu nu prea pot pleca de la serv in timpul saptamanii

Am luat un nr de mobil de la un tip de la reprezentanta dar nu-mi raspunde tipul, probabil asteapta spaga si eu nu i-am dat

Am intrebat in alta parte si mi-au cerut 80 de lei :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa`ti o programare la delerul local skoda, specifici ce vrei si ca vrei in weekend , mai mult de 70 de lei n`ar trebui sa coste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta "buba": la sistemul de clima, cand dau ventilatorul pe treapta 3 se aude un huruit, ciudat. Numai si numia in pozitia a 3-a a ventilatorului. asta de vreo 2 luni, insa nu m-a deranjat foarte rau, caci oricum o tin mai mult pe primele 2. acum, de vreo 2 zile, se aude ca un zornait cand trepideaza motorul, iar zgomotul vine din fantele de la baza parbrizului. stie cineva de la ce?? sau a mai patit cineva? Multumesc!

PS: am gasit ceva aici: , dar cred ca alta este sursa zgomotelor decat cele discutate acolo.

Modificat de alex_Silva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva dimensiunile exacte ale boxelor din usa fata la o fabia 1 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc :icon_thumright: , eu initial am dat cautare dupa boxe fabia si nu mi a aparut nimic concret

oricum, ca de fiecare data ma lamurit carmina ce si cum !

Pacat ca nu sta mai aproape de mine ! Probabil lunar ne am intalni sa l cinstec pt ajutor/sfaturi ! :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu o intrebare probabil prosteasca...

am nevoie sa dau curent la cealalta masina, pot aparea probleme la fabia fiind cea donatoare?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat ai grija la polaritati nu. Pornesti masina donatoare dupa ce cuplezi cablurile si astepti 3-4 minute sa ia puntin curent cealalta, eventual poti sa tii si motorul putin mai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare oameni buni, eu sunt cristi, sunt nou pe forum si am doua probleme pentru care as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta.

1 Ce ulei se foloseste la o fabia 1.9 tdi 101 cp 2002? eu am un bidon de castrol 10w40 magnatec(cred ca magnatec) vw 502.00 , e bun pentru tipul meu de motor sau imi trebuie 5w40

2 Am un zgomot foarte ciudat.. ca un pacanit in momentul cand apas pe acceleratie si acelasi pacanit in momentul in care ridic piciorul de pe acceleratie.

Am verificat pe la cutia de viteze sa vad tija de la schimbator am remarcat ca nu era nimic uzat de unde putea sa vina zgomotul si apoi a urcat-o si pe cric si am ridicat alternativ cele doua roti din fata. Am observat cand am invartit rotile inainte si inapoi ca se aude cam acelasi tip de zgomot pe care-l aud eu din mers... vreau sa spun ca initial am mai avut un zgomot cand schimbam vitezele dar mi s-a spus pe la service-uri ca e normal ce se aude, abia dupa vreo 15000 km am inceput sa aud zgomotele astea de care povestesc. daca va ganditi la planetare... slabe sanse pentru ca nu face zgomot in viraje, nici in linie dreapta..

Decat un poc la apasarea acceleratiei...si inca un poc in momentul cand ridicam piciorul de pe acceleratie

O posibilitate poate fi aceea ca partea superioara a planetarelor sa aiba joc dar, am remarcat un zgomot similar la ambele planetare deci am ramas putin uimit.

Masina are 180 000 km si eu o am de la 163000 si merge impecabil in afara de problemele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut - si la inceputul franarii nu se aude acelasi zgomot ? Eu ma gandesc la bucsele de la bascula, deoarece cand pleci la accelerare trage bratul din bucsa afara si la deccelerare se apasa bratul inapoi in bucsa. Ar trebui sa fie acelasi zgomot si la franare, poate se aude si un sunet ca un "scartait" de cauciuc?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aude nimic in momentul cand franez , de asta mi se pare extrem de ciudat.

Mi-e putin frica sa nu fie ceva la cutie , ca o planetara treaca mearga.... o schimb , dar cutia ma rupe la buzunare.

Nu e posibil sa fie oare discul de ambreiaj pentru ca are 180 000 si nu a fost schimbat niciodata , cu toate ca nu am nici o problema la pornire . pornesc foarte lin si pe langa asta intra in toate vitezele cu foarte mare usurinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte idei... cineva?... intr-o sapt am programare la mecanic si nu vreau sa dau o caruta de bani doar ca ala sa isi faca bani pe spatele meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant?

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni, eu sunt cristi, sunt nou pe forum si am doua probleme pentru care as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta.

1 Ce ulei se foloseste la o fabia 1.9 tdi 101 cp 2002? eu am un bidon de castrol 10w40 magnatec(cred ca magnatec) vw 502.00 , e bun pentru tipul meu de motor sau imi trebuie 5w40

NU. Nu e bun nimic din ce ai si din ce ai spus. Ai pe masina motor TDi cu pompe injector. Iti trebuie obligatoriu ulei cu specificatia VW 505.01. Daca nu are aceasta specificatie sa NU bagi!

2 Am un zgomot foarte ciudat.. ca un pacanit in momentul cand apas pe acceleratie si acelasi pacanit in momentul in care ridic piciorul de pe acceleratie.

Am verificat pe la cutia de viteze sa vad tija de la schimbator am remarcat ca nu era nimic uzat de unde putea sa vina zgomotul si apoi a urcat-o si pe cric si am ridicat alternativ cele doua roti din fata. Am observat cand am invartit rotile inainte si inapoi ca se aude cam acelasi tip de zgomot pe care-l aud eu din mers... vreau sa spun ca initial am mai avut un zgomot cand schimbam vitezele dar mi s-a spus pe la service-uri ca e normal ce se aude, abia dupa vreo 15000 km am inceput sa aud zgomotele astea de care povestesc. daca va ganditi la planetare... slabe sanse pentru ca nu face zgomot in viraje, nici in linie dreapta..

Decat un poc la apasarea acceleratiei...si inca un poc in momentul cand ridicam piciorul de pe acceleratie

O posibilitate poate fi aceea ca partea superioara a planetarelor sa aiba joc dar, am remarcat un zgomot similar la ambele planetare deci am ramas putin uimit.

Masina are 180 000 km si eu o am de la 163000 si merge impecabil in afara de problemele astea.

Nu-i volant sabotoare, n-are volant bimasic ATD-ul.

Ori tampoanele de motor sunt slabe/rupte, ori e ceva desprins pe acolo dar cel mai sigur este joc in angrenajul pinion/coroana diferential. Am un coleg la munca care avea tot o fabie 1.9tdi ATD care avea tot pe la 180k pe bord (reali erau vreo 350k) si tot zgomotul ala il avea. Am bagat ulei de cutie MOTUL plus un aditiv de cutie tot de la MOTUL si a mai tacut zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz o trepidatie la pornire+ un cloncanit la schimbarea vitezelor pot sa fie cauzate de pinion/coroana diferential? In momentul cand este zapada trepidatia nu mai exista la pornire iar cand este uscat si cald pur si simplu dardaie masina respectiva. Sa fie suportul dog bone sau pinion/coroana diferential daca pe zapada dispare integral? Are volat simplu asa ca iese din discutie mai ales ca a fost schimbat si ambreajul acum vreo 5000 de km si a fost inspectata si volant.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi mai multe si din cele mai diverse:

De la tampoane de motor/cutie/anticuplu slabe, rupte sau deteriorate (da, am gasit odata unul de motor peste care cursese motorina si s-a umflat tot cauciucul in el de era teapan ca lemnul), la ambreiaje/volant (pana la urma saboteur are ceva dreptate, amortizarea vibratiilor sunt functie a discutlui de ambreiaj care are arcuri) si terminand cu elemente de transmisie (CV, planetare etc).

Divine, din cutie nu prea are ce sa fie. Trepidatii la rulare nu prea da cutia de viteze, sau cel putin NU am intalnit asa ceva. Cu atat mai mult angrenajul de antrenare a diferentialului: ala pocneste.

Eu as inspecta hotarat tampoanele si apoi ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe zapada masina devine parca usoara si nu trepideaza si ma gandeam la ceva de la diferential sau tampoane. Eventual o sa verific tampoanele si o sa-l trimit la garantie pentru ambreiaj ptr ca deabia e schimbat.

Multumesc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg deci ca i-a fost schimbat ambreiajul de curand?

Si daca da, poate face cumva vreo conexiune intre momentul schimbarii ambreiajului si acest comportament ulterior schimbarii?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ambreajul are vreo 5000 de km iar la inceput nu facea asa. Cu timpul a inceput sa trpideze din ce in ce mai tare dar la inceput era ok. Cutia mai are pb pe la sincronul devit a -2-a si m-am gandit sa fie din cutie/diferential. La trepidatia aia se aude un cloncanit si lovituri in transmisie. Tousi planetarele nu dadeau si ele un semn la curbe etc? Mersul pe zapada e usurel si parca dispare totul dar acolo aluneca rotile la demaraj si asta este poate cauza disparitiei trepidatului. Sa ma duc pe o rampa sa vad dog-boneul poate poate.Zicea ca mai sunt si niste miscari in schimbatorul de viteze. la accelerare, dar nu stia exact in care.

In fine e o masina destul de folosita si deci pot sa fie o multime de cauze combinate poate cate putin din fiecare.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Satelitii? Simptomele se manifesta la accelerare-decelerare, in orice treapta ai fi?

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatia doar la pornire. Lovitura in transmisie cam la orice schimbare de viteza. Cand dai drumu la ambreiaj se simte un soc. Dupa ce ai pornit de pe loc poti accelera in orice viteza ca nu mai trepideaza deloc. Daca pedala de ambreiaj e mai jos tinuta pana prinde un pic de viteza nu mai trepideaza. Practic dai drumu la ambreiaj si daa nu ai suficienta viteza masina se hatana dar are si niste lovituri care nu sunt doar de la subturare. Tinut mai jos ambreajul trece de faza asta. In toate vitezele cand dai drumul la ambreiaj se simte o lovitura care spune ca s-a accentuat independent de trepidatii si cloncanit.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4, 1.4 AXP, ambreiaj Luk. Luk e OEM sau e doar producator original? Chiar asa repede?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!