Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Chiar ca intrebari deplasate...orice motor tine 3-500k daca a fost servisat la timp ; vag-ul nu are nimic special exceptand problemele foarte multe si preturile ridicate la achizitie ; motoatele ce apartin grupului PSA / renault / samd si-au dovedit fiabilitatea ; in functie de cum a fost exploatata masina si de piesele schimbate iti poti face o idee despre suma care ar trebui investita in ea ( turbo, ambreiaj + volant, egr, injectie, senzori, dpf, articulatii, samd ) ; numarul de kilometri este total nesemnificativ, doar la noi se cumpara masini cu km putini, nicidecum masini intretinute ; poate peste cateva decenii ne vom destepta si noi, cine stie...speranta moare ultima..

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 marculescu postarea ta ar trebui sa fie piatra de temelie de la care sa plecam,apoi chestia cu km reali...hm,am o masina audi cu 260000 km si nu o cumpara nimeni ....toata lumea vrea sa aiba km dati inapoi si apoi se vinde imediat.

 

asta este cererea majoritatii clientilor din romania sa aiba masina km dati inapoi si apoi sa nu fie lovita...

 

desigur daca vrei sa afli adevarul poti verifica siteuri ca inspectorauto sau autodna platesti 50 ron si afli tot ce vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 marculescu postarea ta ar trebui sa fie piatra de temelie de la care sa plecam,apoi chestia cu km reali...hm,am o masina audi cu 260000 km si nu o cumpara nimeni ....toata lumea vrea sa aiba km dati inapoi si apoi se vinde imediat.

 

asta este cererea majoritatii clientilor din romania sa aiba masina km dati inapoi si apoi sa nu fie lovita...

 

desigur daca vrei sa afli adevarul poti verifica siteuri ca inspectorauto sau autodna platesti 50 ron si afli tot ce vrei

 

Eu cand am pus un E39 cu peste 480.000 de km la vanzare am fost sunat doar de samsari care vroiau sa imi dea 700-1000 de euro pe el, masina care la -25 de grade porneste la sfert si nu are nici-o problema. Nu conteaza KM din bord, conteaza cum a fost intretinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-ar speria nimeni de un kilometraj mare, daca masina nu s-ar vinde de regula cand ar cere bani, bani ce urmeaza a fi investiti de catre viitorul proprietar - sa fim seriosi, cati vand masinile intr-o stare tenica foarte buna, fara ceva de ascuns?    Fiti realisti si sinceri - faceti abstractie de voi sau inca 1 sau 2 cunoscuti de-ai vostri care le respectati, ingrijiti, oferiti totul la timp si nu faceti carpeli de 2 bani- ganditi-va direct la PIATA AUTO din Romania la modul general. 

 

Tocmai de aceea, lumea se abtine si de a se uita ori lua in considerare macar o masina ce are kilometrajul apropiat de 200.000km. Sa nu mai zic peste. 

 

Aici e loteria lor. Poate fi o masina super ingrijita, care la rulajul ala sa aibe foarte multe piese noi sau poate fi o cazatura carpita pentru vanzare, cele din urma reprezentand majoritatea cazurilor. 

 

Daca n-ar exista oameni de genul, aferenti cazului 2 de mai sus, sunt convins ca nici la noi nu ar conta. Desi, cazatura poate fi si una la 90.000km - dar exceptiile sunt rare; n-or fi masinile facute ca altadata dar nici sa cada, fie ele si prost intretinute, la 90.000km. 

 

Si apoi, mai sunt si factorii ignoranta, ori prostie imbinata cu ambitie si lipsa de cunoastere. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 4 ani eram în concediu la o verișoară în Germania. Curte, soare, frumos. Vizavi, un dentist, cu un copil de-o vârstă cu al nostru. Ne-am împrietenit și am stat la vorbă. Omul avea un BMW E65 de vânzare, se plictisise de el și voia modelul nou. Mașina avea sub 20.000km în bord, făcuți în doi ani. Voia 25.000€ pe ea. La plezneală, sun un prieten care în perioada aia căuta un seria 5 și îi povestesc, îi trimit poze, în două zile omul era în avion și a luat-o.

 

Povestea de aici începe. Nimeni nu l-a crezut niciodată când povestea că el are seria 7 luat cu 25.000€ și cu kilometri puțini în bord. 

 

Sigur, pe lângă asta, am văzut zeci de mașini cu "doar 120.000km, șefu" și ele băteau spre 300. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 curiozitati:

 

1. De ce cumparati de la intermediari ? 

 

Prima intrebare trebuie OBLIGATORIU sa fie: Proprietar in CIV si Talon ? 

Daca nu - PA !

Daca da: De cat timp proprietar in CIV si cati proprietari a mai avut inainte ? 

 

Deja de aici iti poti face o idee de masina "postita", chinuita, etc. 

 

Faze de genul: stai ca vind pentru cineva, ca n-am avut timp sa o inscriu, sunt toate abureli de samsar.

 

Niciun proprietar de buna credinta, care isi ingrijeste lucrurile nu sta cu masina neinmatriculata in CIV.

 

Si uite asa, ai un bun criteriu de triere.

 

2. De ce va place sa va mintiti singuri ? 

Nu pornesc de la premisa ca romanul e prost, dar asa cum spunea colegul Andrei, chiar asa de ambitiosi si orgoliosi trebuie sa fim incat sa ne mintim singuri ? 

Cred ca mai mult de 50% din oameni stiu in sinea lor ca masina e "manarita" macar dpdv km, dar insista sa o cumpere, pentru motive care imi scapa...

 

Si nu inteleg obsesia asta nationala de a-ti misca dosul doar in masini facute preponderent in Munchen si Ingolstadt, chiar daca sunt ultimele cazaturi.

Ok, vorba piesei: "are alt gust intr-un bemveu", dar totusi... ?

My 2 cents

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum de ce ? Pentru ca sunt IEFTINE ;) altfel de lauzi la prieteni si altfel esti vazut cand spui ca ai dat cu 1000€ sub pretul pietei pe un cazan :) si daca dai prea mult..intervine vorba aia " de banii aia luam altceva ", chiar daca nu au bani de intretinere :)))) tipic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat ambele masini de la proprietari romani, masini cumparate din reprez.romania de proprietari, cu un istoric care sa putut verifica dar..am platit cu 1300/1500 de euro in plus fata de pretul pietii insa a meritat pe deplin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romy: a, deci uite ca se poate ! :) Felicitari pentru alegerea matura

Exista pe piata la vanzare masini de proprietar roman, cumparate din reprezentanta de acei proprietar.... :)

 

1,500Eur = aprox 6,700Ron

 

Nu merita 6,700Ron linistea si certitudinea ca ai cumparat o masina curata si cinstita ?

Daca ii imparti pe 4 ani sa zicem de credit, inseamna 1,500Ron/an, adica 125RON LUNAR pentru corectitudine.

Cam asa ar trebui sa se puna problema.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe deplin a meritat !!

Noi romanii fugim de masini rulate in rom.dar..fiecare cu "pasarica" lui, a mea a fost ca, mai bine rulata 80/90 in rom.decat cateva sute de mii afara(uzura e uzura).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat ambele masini de la proprietari romani, masini cumparate din reprez.romania de proprietari, cu un istoric care sa putut verifica dar..am platit cu 1300/1500 de euro in plus fata de pretul pietii insa a meritat pe deplin.

 

Felicitari pentru mentalitate, omule! 

 

Pe bune ca postul asta ar trebui facut un sticky sau ceva de genul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum realitatea e ca vad ce se aduce de afara/sunt 2 clienti care vin in permanenta la noi la garaj(sa nu le spun samsari)care incearca sa le "carpeasca" din punct de vedere mecanic inainte de a le duce la piata.

NU poate sa fie o masina mai ieftina in rom.decat afara(costuri transport/castigul vanzatorului din piata care de obicei este al doilea)pe langa "mosul/baba/doctorul" din germania.

Ultima a fost un bmw seria 5 care a crapat turbina in ungaria venind din germania(pretul acolo si a spus cuvantul), proprietarl pt.ca el a mers dupa ea a inebunit(cost trailer din ungaria pana in rom./cost turbina)deci...in final a ajuns la "pretul corect"daca ar fi cumparat o de la o persoana fizica si nu autohause.

Discutia pe tema asta este interminabila.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, asta cu turbina se poate intampla la orice masina, chiar si una relativ noua si cu un kilometraj sub 100.000. Daca doar turbina a fost problema iar in rest masina era OK, a fost pur ghinion nu musai "marfa proasta". Tu poti infirma/confirma, caci a trecut prin mainile tale ca sa spunem asa.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat a avut dar..suficient !!

Ai dreptate se poate intalni si la masini noi, un alt exemplu e la o jetta cumparata acum o luna din reprezentanta care la 287 de km.sa aprins chek engine, a stat in reprezentanta 5 zile pana au lamurit o(unii colegi de ai nostri stiu"intamplarea")pt.ca am discutat o cu ei.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai aduc masini din Germania pe rotile lor ? Eu in drumul spre RO doar platforme cu 2-3 masini cu nr de RO sau MD vad, normal majoritatea accidentate mai mult sau mai putin . E un risc major sa cumperi o masina sub pretul pietei (care e oricum peste cea din RO) din DE, 100% are un defect, macar sa fie defect fizic adica lovita zgariata infundata merita, stii ca ai sanse sa nu aiba alte belele ca la ei sa vopsesti o aripa te costa mii de euro . Cel putin eu prefer o masina zgariata decat una cu turbina sau injectoare duse .

Si ca sa fiu si in tema, Golful meu 330000 reali, adusa prin 2007, eu am luat-o in 2009 la 198000, fara defecte majore zic eu, schimbat un PD la romytaxy la 300000, si o curatare de geometrie tot la 300000 pe turbina originala, in rest intretinere obligatorie si cam atat .

Eu nu as lua masina circulata din RO din cauza drumurilor si a mizeriei de la noi care efectiv distrug o masina in 2-3 ani cat nu se uzeaza in Germania in 10 ani poate . Poate doar o masina la care as sti exact pe ce drum s-a mers cu ea zilnic .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca multi cauta masini rulate doar in strainatate pentru ca acolo umbla cainii cu covrigi in coada, masini care merg prin aer si proprietari care schimba uleiul la 5000km.

Cele care circula la noi din start sunt considerate inferioare, harburi, de asta multi se uita stramb cand aud de cineva ca si-a luat masina noua decat una mai de brand adusa recent din Germania.

 

Mai e o meteahna pe care eu nu pot sa o inteleg. De ce sa preferi sa stii ca vine cu discurile, flansele, bucsele etc de fabrica la 150.000km (reali sau nu) decat sa iei una din Ro unde omul a dovedit ca a schimbat aceste piese cu ceva de calitate in urma cu 20.000km sa zicem. In primul caz va trebui sa le schimbi tu mai repede, asadar alti bani, alta distractie.

Bordura in care intri cu 50kmh si strici articulatiile arata la fel si in Germania si in Romania. 

Parerea mea este ca la o masina SH nu trebuie sa domine subiectivismul pt ca sunt sanse mult mai mari sa fie o decizie proasta.

E si un grad de snobism pe care noi mereu l-am avut. Depasirea conditiei cand mergi la risc doar pt ca e cam ce ti-ai dori nu ce ti-ai permite cu adevarat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The-Ego sustin ceea ce ai afirmat mai sus. Sute de mii de km in Germania, unde masinile ruleaza la turatie cat mai inalta??? Am zis PAS si am gasit ceva bun la noi.

 

Eu am cumparat masina mea de la o firma din Romania, ce vinde masini rulate, avand proprietar si fiind cumparata de noua din Romania de la reprezentanta.

Am ales sa platesc mai mult cu 1500/2000 e, dar sa am istoricul la fix si sa nu am probleme. Am platit si faptul ca masina avea 28.000 km si ceva, dar a meritat. Garantie 1 an de zile si un set de anvelope noi de vara Continental.

 

Am calculat cat ar fi ajuns drumurile, mecanicul mers cu mine, teste la reprezentantele auto, bataia de cap, stresul, si toate cheltuielile si am ales sa ma duc direct la tinta la o firma auto de profil.

 

Nu regret si o sa repet. Vecinul meu samsarul s/a ofticat si sa suparat ca nu am luat masina de la el, deoarece stia ca vreau asa ceva si am banul cash. Nu ma intereseaza comenturile de genul, ca am dat mai mult si de banii aiai imi luam nu stiu ce harb. Linistea mea personala si timpul castigat costa si merita.

 

Puneti in balanta sii alegeti intelept cand luati o masina. Nu va pacaliti cu iluzii.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat un alt lucru: cei care nu au avut niciodată o mașină nouă spun ca nu merita, ca e mai buna una din Germania. Iar cei care au avut nu și-ar lua una din Germania. Cred ca cine a avut ocazia sa conducă o mașină nouă a putut face diferența clara intre una și cealaltă. La mașinile sh și cele din afara și cele din ro pot fi cu probleme. Important e sa le poți afla sa știi la ce sa te aștepți. Și în general la cele din afara e mai greu de verificat, dacă e sa compari cu o mașină pe care o cumperi de la unicul proprietar din ro care a avut-o de noua. Și eu am 1 prieten care aduce mașini din Germania, toate lovite rău și vai de mama lor, cu 1000 de euro le face ca noi și le vinde cu alte 2000 în plus la fraieri care cauta mașini care arata impecabil și aparent merg bine. Mi-a spus de curând ca a observat ca inclusiv la capitolul nr de km este o problema la mentalitatea romanilor, mai exact el nu da km înapoi, dar ia mașini cu 180-200 mii km și spune ca a vândut mult mai ușor unele de 130-140 mii km decât cele cu 180-200. Asa ca gândiți-vă bine înainte sa credeți ca faceți o afacere dând puțin pe o mașină recent adusa cu km putini în bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV.

Daca citeai in unul din posturile mele vedeai ce se poate intampla si cu o masina noua pe care i dat 26 000/ai asteptat o 5 luni sa ti vina.

Si totusi nu e un caz izolat ca la 300 km sa ti aprinda martorii si spun asta pt.ca dupa intamplarea cu jetta(eram la volan si nu mi venea sa cred ca sa aprins martorul), am inceput sa ma interesez la reprez. VW unde am un prieten iar dupa spusele lui sunt suficiente masini noi cu probleme(ambreiaj picat la 12 mii/axa cu came la 22 mii, rulmenti fata la 14 mii, injectoare la 22 mii etc), INSA singurul avantaj e ca esti acoperit de garantie.

Nu stiu ce sa spun dar e o loterie si cu masinile noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu tine, din păcate calitatea vw din ultimii ani lasă de dorit. Dar vw nu e singurul producător de mașini. Și oricum nu bagi bani în ea din buzunar, pe când la una omorâtă de altii cu siguranță vei băga bani. Totuși, sunt sigur ca ești mult mai mulțumit de cum te simți și cum merge mașina noua fata de altele cu sute de mii de km. Asta dincolo de gustul amar pe care ți-l lasă atunci când vezi ca trebuie sa o lasi la garanție pt înlocuit piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe deplin a meritat !!

Noi romanii fugim de masini rulate in rom.dar..fiecare cu "pasarica" lui, a mea a fost ca, mai bine rulata 80/90 in rom.decat cateva sute de mii afara(uzura e uzura).

 

 

te contrazic, in romania stim cu totii ce infrastructura exista, si ce conditii de trafic in orasele mari avem, unde se sta cu orele la semafoare.

 

prin vest isi dau silinta sa fluidizeze traficul, e aglomerat si prin munchen sau viena, dar se merge constant, prinzi un semafor apoi toata coloana merge inca 3-4 semafoare cu aceiasi viteza constant.. de autostrazi nu mai vorbim.... masina merge lin, iar prin afara cat scrie pe limita atata merg.. daca apare 110 km/h ei franeaza si merg cu 110, la noi romanul ii da cu 200 ca doar are masina.. nu ? :D

 

100.000 km uzura in romania  = 200.000 km in germania de exemplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pe deplin a meritat !!

Noi romanii fugim de masini rulate in rom.dar..fiecare cu "pasarica" lui, a mea a fost ca, mai bine rulata 80/90 in rom.decat cateva sute de mii afara(uzura e uzura).

 

 

 

 

100.000 km uzura in romania  = 200.000 km in germania de exemplu

 

 

Bai fratilor, asta nu este o regula, de cate ori sa va mai spuna lumea si cate argumente sa va mai aduca? !  :tuktuk:

 

Evident ca uzura e mai mare. Dar un proprietar serios, care tine la masina lui <=> banii lui, nu va merge ca boul cu trenul de rulare facut piftie. Nu va schimba bucsaraia ca in DE, unde poate aia nici nu le schimba pana le vand noua cu 150.000km, dar la 50.000 in medie tot le va face. Si la fel si cu restul componentelor.

 

Ca pe partea cealalta, sunt si proprietari care isi trateaza masinile drept bunuri de consum si cai de povara, e altceva. Din astia sunt si la noi dar si la vecini, te asigur!  :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura are 8 ani numai de Romania, nu am schimbat la ea decat, 1 set placute, bujii, baterie, anvelope, becuri, un kit de distributie plus o revizie de ulei si filtre la fiecare 10k. Merge ca in prima zi, uzura este minima la 66.000km cat are in prezent, totul este sa stii cum sa o exploatezi, sa-i dai motorina, ulei si filtre de calitate, nu are nici o treaba ca merge in Romania,  Italia, Franta, Germania. La noi nu ai unde sa le omori ca nu avem atatea autostrazi unde sa le alergam in blana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, la noi ar trebui sa aiba uzura inregistrata ca la utilaje..in ore de functionare :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, stai linistit ca aglomeratie mare este si in vest, Bucurestiul inca e bine la acest capitol. Neamtul o intretine la interval long life de 30k, peste asta, trage tare pe ea 4 ani dupa care o da avans la alta noua, o cumpara romanul de buna se mira de ce incepe sa schimbe piese dupa 2-300k.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!