Jump to content

Detalii despre AAZ


richiteanu
 Share

Postare recomandată

Ma intereseaza daca is la euro 1 sau 2 in sensul ca daca s-ar putea face o reclasificare dupa norma de poluare si primesc euro 2, oare nu mi-ar returna diferenta de bani ce am platit-o la taxa de poluare? Intre euro 1 si 2 is ceva bani, nu mai stiu exact cat. :offtopic:

Referitor la presupusul impozit pe poluare daca si cand o sa intre se pare ca o sa se ia in considerare doar emisiile de noxe(CO

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • niku_nd4spd

    55

  • AlexSava

    33

  • PandaBlue

    19

  • look2you22

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu tot in jur de 5 am afara si 7-8 in oras nu pot sa spun exact legat de consum diferenta o face faptul ca sunt motoare cu injectie indirecta nu neaparat pentru ca sunt mecanice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 , Hatchback,

In afara am scos si mai putin de 5 ( mod de condus economic ) , iar in oras circa 6%, tot mers linistit.

Drum intins, Craiova-Atena(1038 km), am facut plinul ochi in Craiova si am mai facut plinul la intrare in Atena( 44 litri ) - CONSUM MEDIU 4.2%. Mentionez ca am condus noaptea pe Bulgaria - viteza medie 70km/h , pe Grecia viteza medie = 110 km/h

Sunt sigur ca daca bagi piciorul in ea e in stare sa consume mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe un site de la o firma de chiptuning nu dau nume care cica face chip la AAZ :beerchug: sunt curios cum vor sa faca ei asta cand motorasu asta e mecanic

mai jos am atasat datele date de ei.

Tip: Golf 3 Original Chip Tuning Cuplu motor

Inainte Dupa Pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sus eram suparat de faptul ca masina imi porneste f greu si dupa pornire citeva secunde mergea in suturi.....EHHHH TOTUL ESTE OK ACUM......o naspeta de bujie era "out of service"

p.s miine o vad cum merge dupa o noapte de stat in frig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de AAZ

vreau sa stiu si eu cit tineti pe bujii....pina se stinge becul in forma de spira din bord sau pina cind se aude releul ca declanseaza,pt ca eu nici pina acum nu am reusit sa invat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se stinge becul din bord :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam

:)

Modificat de v@sy
Nu mai da quote la poestul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornire la rece : Soc tras la maxim, pun contactul, cand se stinge becul de la bujii bag o cheie... Si porneste tractorasul... -12 grade, a pornit din prima. Acumulator plus toate bujiile incandescente schimbate anul trecut prin timpul asta....Bosch, ambele, am o slabiciune pentru cuvantul Bosch...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot bosch baterie bujii NGK + soc stricat porneste din prima ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare. La tipul asta de motor pe la ce turatie incepe sa lucreze turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare. La tipul asta de motor pe la ce turatie incepe sa lucreze turbo?

din cite am simtit eu....2500 de ture prinde alta viata !!!

cit depsre soc am impresia ca nu lucreaza,mereu porneste masina dar in suturi tre sa o accelerez eu citeva secunde sa nu trepideze,exista vreun leac pt soc sau altul...mentionez ca este automat

Modificat de taz21
Numai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa pe la ce turatie incepe sa lucreze, nu pe la ce turatie se simte! Ar fi absurd sa inceapa sa lucreze la 2500 ture...Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina merge tot timpul de intrat in sarcina intra de la 2400 ture in sus

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu doar odata am obs dupa ce am intrat in masina la citeva secunde dupa se aude acelasi releu care-l auzeam si la bujii...citind pe cartea de reparatii la diesel AAZ este singura varianta cu astfel de sistem,supozitie pe care mi-a confirmat-o si un mecanic de la dezmembrari golf 3

voi ce stiti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu aceasta ipoteza, si la mine face la fel, numai ca, nu am observat nici o diferenta daca pornesc masina imediat, sau la cateva zeci de secunde dupa ce am intrat in masina. Putem face doar supozitii si comparatii. Putem deschide larg, geamul, cu usile inchise, din afara, sa dam o cheie sa vedem daca e acelasi lucru ca si atunci cand intram in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Am avut si eu probleme cu pornirea la temperaturi scazute -17, poarnea foarte greu. Si mi-a dat un coleg o idee. Am schimbat filtru de motorina (La noi fiind foarte buna motorina) si am constatat ca in filtru vechi era numai parafina si gheata :D. Acum masina porneste perfect la prima cheie fara soc (La mine merge socul, dar am maneta de la soc rupta :angry: )

2. Stie cineva de unde imi iau si eu un bord cu turometru pentru AAZ ? Am inteles ca daca pun un bord de la tdi imi tremura turometru. Am incercat de la o benzina si statea turometru in 7000 de ture :). Si la ce pret ?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
apropo de AAZ

vreau sa stiu si eu cit tineti pe bujii....pina se stinge becul in forma de spira din bord sau pina cind se aude releul ca declanseaza,pt ca eu nici pina acum nu am reusit sa invat

Am si eu un passat cu motor AAZ din 96,m-i l-a luat neamtul la care lucrez (este maistru auto),si mi-a zis sa las ceva mai mult (circa 5 secunde) dupa ce se stinge beculetul si atunci sa pun contactul.Toata iarna o pornit la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In primul rand sall la toata lumea :icon_thumright:

ma numar si io printre posesorii de vw motor tip aaz

pana acum am schimbat chiulasa,arcuri+telescoape+placute frana,garnituri pompa injectie,termostat si sper sa nu fi omis ceva :)

toate ca toate sunt fericit ca o am si incet incet se rezolva toate :)

la ce turatie sta motorul dupa ce e pornit? la mine sta la 1000 si am impresia ca e cam turat

la relanti se aude un scartait,nu stiu de unde provine,doar am auzit mai multe pareri,ati avut problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna pana se incalzeste motorul si mie imi sta la 1000 la ralanti.

Apoi coboara da nu prea mult (~900)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de o slabiciune a AAZ-urilor. Am vazut in mai multe topic-uri (vezi linkurile mai jos) oameni carora li s-a rupt fulia de pe vilbrochen, mai exact ce o tine strans. Face joc, bate si se rupe. Rezultat => motor nenorocit, dat peste cap; supape, culbultori indoiti + alte minuni. Jishhhh :D :blah:

Daca aveti chef de lectura pe subiectul asta. Atata am gasit eu :)

1) http://vwforum.ro/index.php?showtopic=10052 - „arbore cotit AAZ bulit”

2) http://vwforum.ro/index.php?showtopic=42862 - „Probleme si Info legate de distributie”

3) http://vwforum.ro/index.php?showtopic=4836 - „ Probleme la chiulasa!, GIII 1.9TD”

4) http://vwforum.ro/index.php?showtopic=5535 - „ Cu ce motor se poate inlocui al meu - AAZ?”

P.S. daca ati gasit si alte referinte pe subiect, da-ti un copy-paste.

Sunt AAZ-urile o bomba cu ceas? O sa pateasca asta toate in cele din urma? Sau defectul/slabiciunea asta ramane totusi o minoritate?

Facem din topic incet, incet o referinta cu avantajele si dezavantajele AAZ-urilor.

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu fulia de la vilbrochen apare si la 1Y. Totul apare atunci cand se schimba distributia: mecanicii in loc sa scoata fuliile pe care intra cureaua de alternator si cea de servo din cele 4 suruburi imbus de 6 (de lene/ ca se desfac greu/minte putina) ei desfac surubul central care prinde si fulia de vilbrochen (cateodata chiar cu pistolul pneumatic). Daca nu e pus totul perfect la loc si daca surubul nu e inlocuit cu unul nou, risca sa se rupa (ori surubul ori pana de fixare).

Deci, nu sunt o bomba cu ceas. Cand megeti si schimbati cureaua de distributie puneti mecanicii sa faca treaba cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linistitor raspuns..... :)

Deci problema ii proasta mecanica si intretinere, nu defect de fabricatie.

Chiar azi la 3 merg la mecanic sa imi schimbe distributia si filtrele. Am aranjat lucrurile in asa fel incat sa stau langa el cand lucreaza. O sa ii zic de precizarea ta. Surubul de pe vilbrochen care se intinde cand e strans ramane la locul lui.

Despre asta 4 suruburi ii vorba?

Dsc04202.jpg

sursa: http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campi...-belt/index.htm

PS: din oarecare motiv ori de cate ori as da pe edit nu pot scrie viLbrochen fara „L”

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea 4 suruburi trebuie sa le desfaca. NU trebuie sa desfaca sub nici o forma surubul stelat din centru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles :) . Sper doar ca fostul proprietar sau mai degraba mecanici lui sa fi stiut de precizarea asta.

Mersi Gabi.

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!