Jump to content

Detalii despre AAZ


richiteanu
 Share

Postare recomandată

Nu este bine pusa cureaua,trebuie trecuta pe sub fulia pompei de apa,de asemenea se observa si pe fulia pompei de apa ca are anumite striatii,semn ca cureaua trebuie trecuta pe sub fulie.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • niku_nd4spd

    55

  • AlexSava

    33

  • PandaBlue

    19

  • look2you22

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

arici nastase

salut, am si eu un mk3 1.9 td din 1992 si am o problema cu pornirea! trebuie s-o iau de la inceput: Zilele trecute am fost cu ea la mecanic sa-i schimbe garnitura de chiulasa si dupa ce mi-a montat tot la loc mi-a umblat la avans si l-a dereglat.Pentru ca era prea avansata am umblat eu la debitul de motorina sa-l mai reglez,dar avand motorul pornit am atins cu cheia si electrovalva de la pompa de injectie si a facut scurt, s-a oprit motorul, am schimbat siguranta pt. ca se arsese,am pornit (la prima cheie)si am plecat acasa.Cand am ajuns acasa, am umblat iar la debit si cand sa-i dau cheie nu mai pornea.Pana la urma a pornit cam la a treia sau a patra cheie.Deci,motorul invarte dar parca este ceva intrerupt si cand acel ceva isi revine porneste.Treaba asta se intampla si cu motorul rece si el cald.Cateodata porneste cam la a zecea cheie asa!! In concluzie cand are el chef.Nu prea am mai vazut problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul imi zice ca AAZ are 2 variante total diferite si trebuie sa vada tipul rolei....La schimbarea kit-ului de distributie, neavand seria motorului, ptr stabilirea modelului de rola, varianta

Modificat de whoratiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nostradamus36

sal la toata lumea vreau sa schimb distributia la motorul meu AAZ ,ce marca imi recomandati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, exista 2 tipuri de role la distributia motoarelor AAZ. Un tip pana la o anumita serie de motor, iar cealalta pentru restul.

Pentru motoarele care nu vor ele sa porneasca din prima sau pornesc pe pofte, verificati daca nu aveti contacte imperfecte la conexiunea care se ocupa cu inchiderea debitului de motorina. La mine era oxidat si facea scheme. Pentru mai multe lamuriri o sa fac si o poza zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arici nastase

unde mai exact pandaBlue,care conexiune?Adica electrovalva. Cum se curata contactele? rog cineva care stie sau a mai patit asa!!

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai masina fabricata pana in 07.1994 ai rola de tipul acesta:

panain071994.png

Si daca e fabricata dupa 07.1994 ai rola de tipul acesta :

rola071994.png

Sper sa va fie de folos acest post. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la toata lumea vreau sa schimb distributia la motorul meu AAZ ,ce marca imi recomandati

Curea ContiTech, role febi sau ina.

Pompă de apa, deşi ii pe curea separata, dacă trebuie schimbată merită Hepu.

Astea le-am pus eu la recomandările de pe alte topic-uri din forum şi a mecanicului. Ca idee generală ii bine să te fereşti de lucrurile „Made in EU” şi să mergi pe cele „Made in Germany”(toate de mai sus is asa), sau Spain(Gates parca), France etc.

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nostradamus36

ms mult dar totusi mai astept si alte pareti ,dau un ban dar vreau sa iau ceva bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert_rby : merci de lamurire. Am desfacut azi capacul protector de la distributie si..n-am reusit sa-mi dau seama exact ce rola-mi trebuie, desi dupa anul de fabricatie, ar trebui sa fie cea din a II-a fotografie, cea mai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ulei pe curea trebuie sa schimbi simeringul de la distributie daca iti mananca ulei mai mult pe langa ce ai pierdut tu acolo poate sa fie de la simeringurile de la supape iar legat de consum cel mai bine incepi sa verifici pompa de injectie si injectoarele acolo ar trebui sa fie buba

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, capacul de plastic e destul de murdar de ulei si...este ulei chiar si pe curea. Asta presupune schimbarea anumitor simeringuri. Ma puteti lamuri care? Cat este de grav?

O alta problema legata de acest motor (cel putin la mine) ar fi consumul, care mi se pare exagerat de mare....Dupa ceva calcule nu de acuratete maxima, trece de 10 (oras). Cu ce sa incep remedierea problemei, dat fiind faptul ca unul dintre atuurile dieselului ar trebui sa fie...consumul redus :) ??

Toate simeringurile de la distributie sunt la fel (au aceiasi dimensiune). Si eu pierdeam ulei pe acolo si era simeringul de sus - de la axa cu came. Mai pierdeam si pe la garnitura de la capac. Simeringul la mine s-a schimbat destul de usor. Daca e altul vinovat nu stiu cat de greu se schimba.

Legat de consum: 10% e cam mult (eu am cam 7-7,5% in oras si mi se pare mult) -vezi sa nu ai relantiul prea mare; si mai se pot face reglaje din pompa de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nostradamus36

salut si eu am facut consumul si am 7 % in oras , afara nustiu inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam la toti pt raspuns! Merg zilele urmatoare la mecanic, vad care-i treaba si postez raspunsurile/solutiile, poate mai ajuta pe altcineva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin off topic dar s-ar putea sa prinda bine ca informatie : reprezentantele VW au cateva promotii de service care nu mi s-au parut de neglijat. Printre acestea , au o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am gasit legat de masina mea :

0A5 = code not found :-(

B0A = Component parts set without country-specific design requirement

C2N = Cast alloy wheels, PAX system 235 x 500

G0C = 5-speed manual transmission

H0G = Tires 185/60 R14 H

J0N = Battery 330 A (61 Ah)

M9W = 4-cyl. diesel engine 1.9 L/55 kW, cat turboch., EGR, load-contr. st. of charg.base engine is T2N

1AB = Power brake

1G6 = Space-saving spare wheel

1MZ = Steering wheel for air bag system

1NE = Wheel center cover

3AD = Right exterior mirror: convex, adjustable from inside

3BR = Left exterior mirror: non-speherical, adjustable from inside

T2N = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 028.D

2S0 = Without roof (high roof)

3U1 = Foldable trunk cover

0G3 = Gearshift linkage

8AC = Radio "beta"

8GM = Alternator 70 A

8L1 = Bright rod antenna

1H1 = Load-sensitive proportioning valve

1KL = Drum brakes, rear

1LK = Disc brakes, front

3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind

3YH = Door pockets, front

1BA = Standard suspension/shock absorption

stie cineva ce inseamna : M9W = 4-cyl. diesel engine 1.9 L/55 kW, cat turboch., EGR(exhaust gas recirculation ) , load-contr. st. of charg.base engine is T2N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! acesta este primul meu post pe acest forum si ca toti ceilalti ma confrunt cu o problema. Mai precis, am gasit un golf 3 1.9 TD cod motor AAZ, are RAR facut, carte de identitate scoasa insa nu dau nicaieri de norma de poluare de care imi este tare frica(am inteles ca majoritatea motoarelor de acest tip sunt euro 1)...masina nu are cerificatul de depreciere scos iar actualul proprietar mi-a spus ca doar de pe acesta pot afla norma de poluare. ....Am stat de vorba cu omul(proprietarul) si i-am spus ca daca masina iese euro 2 - batem palma daca nu...n-o mai batem...in fine, a fost de acord dar, doar daca eu platesc acel certificat.....Acum intrebarea mea catre voi: merita sa risc 3-4 mil sa scot certificatul sau masina este din start cu euro 1?(daca masina iese cu euro 1 eu pierd acesti bani, nu sunt ei multi dar nici in buzunar nu stau rau).....Cati dintre voi cu motor AAZ aveti euro 2?

PS: masina are catalizator, cod motor AAZ, 55kw /75 cp, 1.9TD

Astept raspunsul vostru....Multumesc anticipat!

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le dai dreptul iti trece euro 2 asa merge la noi fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreptul nu m-ar deranja insa mai am o nedumerire....cum se stabileste aceasta taxa de poluare? se da verdictul pe loc sau trebuie trimise datele la Bucuresti si dupa aceea imi pun astia de la mine stampila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cartea masinii, la sfirsitul codului de omologare, apere un E urmat de o cifra, apoi anul fabricatiei. Ce cifra e ultima din codul de omologare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm......am fost si am vazut masina cu un mecanic priceput si in momentul in care i-am aratat la sfarsitul codului de omologare E1 mi-a zis ca aia nu are nici o treaba cu norma.....asadar este euro 1......se mai poate face ceva cu "dreptul(spaga)" ca masina sa iasa euro 2? sau din moment ce are acolo E1 nu se mai poate face nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca nu e inscrisa masina. Daca e venita din Germania si pe actele nemtesti scrie clar EURO2 (sau E2) merita o contestatie la RAR, altfel nu vad ce sanse ar fi de a o scoate Euro 2.

...si ce mecanic priceput ai gasit sa nu stie sa citeasca norma de poluare din codul de omologare. O fi priceput doar pe mecanica , nu si pe acte...

Modificat de g.mar.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea sunt sanse sa iasa Euro 2 .Mie mi-a iesit Euro 1 si am incercat toate modalitatile ,am facut chiar si contestatie insa nu se poate face nimic ,nu inginerii de la RAR decid daca e E1 sau E2 ci cei din Bucuresti care ati dau acel numar de omologare.Ar trebui sa mergi la RAR sa intrebi daca se poate face deprecierea dupa ce ai scos cartea de identitate.

Modificat de Robert_rby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa raspunsurile primite mai sus am primit confirmarea ca nu trebuie sa ma mai complic, pana o sa gasesc un Golf cu motor TDI de 90cp o sa raman cu masinuta mea din semnatura. Totusi, nu inteleg de ce motoarele astea fac exceptie de la euro 2, pacat de masina pe care voiam sa o cumpar, fusese luata de la un pensionar si mergea de ziceai ca e noua dar trebuia sa existe un inconvenient.... Multumesc pentru sprijinul acordat!

PS: Completez si eu ca motoarele 1.9TD cod AAZ au norma de poluare Euro 1, taxa la momentul actual,cu depreciere ajungand ~1350euro. Nu cumva sa va luati teapa!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina cu motorul 1.9 TDI 90 cp Euro 2 vei avea de platit 1200 euro taxa deci nu e diferenta prea mare,deoarece nu se prea gasesc masini cu motor TDI care sa nu aiba ABS , clima si airbag-uri la care ai avea de platit doar 600 euro taxa datorita deprecierii.

Modificat de Robert_rby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!