Jump to content

arcuri slabe la puntea spate


dieselbee
 Share

Postare recomandată

Dieselbee, multumesc pt raspuns,s-a notat, eu aman achizitia pentru ca se pare ca am etrieri spate blocati+alte minunatii de schimbat asa ca ramane sa fac o lista cam cu tot ce-i trebuie . La multi ani tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    15

  • dieselbee

    15

  • cristianionut

    9

  • adi_steelman

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

In link-ul de jos mai gasiti o solutie de intarire a suspensiei.

http://crustycrank.com/helpersprings.htm#helpersprings

Nu stiu daca se gaseste si pe la noi kitul respectiv..

este si asta o solutie , insa e putin cam peste mana, dat fiind spatiul mic intre arcul existent si telescop. Se poate aplica insa la masinile care au telescopul in afara arcului (de exemplu Lada 1200/1500).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit arcuri spate hd la Unix marca Roc la pretul de 165 ron buc. Cod produsCS1542

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit ca in bucuresti este un nene care intareste arcurile, le face mai rigide si mai rezistente , la alea stoc ma refer si daca vrei le poate si comprima ca sa ai o garda la sol mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer faza asta cu intarit-ul poate o fi valabila daca materia prima nu e obosita. Si eu am apelat la metoda asta insa minunea nu a tinut decat vreo saptamana, dupa care masina s-a asezat la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca intareste arcurile ci amortizoarele.... lucru care urmeaza sa il fac si eu cat de curand.... costa in jur de 100ron/amortizor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit arcuri spate hd la Unix marca Roc la pretul de 165 ron buc. Cod produsCS1542

Din acelea am eu si de 4 ani e totul ok, e adevarat ca nu am pus mult ci doar doua persoane si ceva bagaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca intareste arcurile ci amortizoarele.... lucru care urmeaza sa il fac si eu cat de curand.... costa in jur de 100ron/amortizor

amortizoarele cum sa ti le intaresti? Pui ulei mai gros in ele?

Sincer nu vad de ce ar ajuta amortizoarele la garda de sol a masinii. Efectul lor de "impingere" sau revenire este minimal fate de ce fac arcurile. Din cate stiu eu au doar functia de a atenua amplitudinii miscarii cat mai repede. Cu cat mai prost este un amortizor, cu atit mai mare este amplitudinea de miscare a axului/rotii din apropiere.

diferenta de la cele cu gaz la cele cu ulei este ca cele de ulei sunt mai moi, atenueaza aceeasi denivelare din mai multe miscari sus-jos, iar cele pe gaz sunt mai rigide, atenueaza aceeasi denivelare din mai putine miscari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizorul se intareste astfel:

-amortizor pe ulei, este cel mai moale.

-amortizor mixt (ulei gaz) rigidizeaza masina.

-amortizor gaz cu un efect similar al masinilor sport in detrimentrul confortului.

-ar mai fi si amortizoarele sport de tuning auto, dar ele au alti parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:blink: Salutare am si eu o problema , am observat ieri cand eram la volan ca masina scutura ingrozitor la orice groapa cat de mica , in parcare am observat ca partea dreapta spate sta foarte jos fata se stanga , ma gandisem ca sa rupt arcul sau a cedat telescopul azi am ridicat masina pe cric si roata a ramas suspendata nu a coborat. Care ar putea fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la arc te-ai uitat? e intreg sau s-a rupt si s-au intrepatruns jumatatile? nu s-a rupt cumva oala adik suportul de arc de sus care-l vezi in portbagaj si sa fi intrat inauntru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa rupt oala mam uitat in porbagaj , si am incercat sa dau roata jos dar nu a miscat , cat se vede arcul e intreg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci trebuie desfacut si dat jos arcul cu tot cu amortizor si vazut ce e acolo ... nu-ti trebuie un super service dar ar fi indicat sa ai macar garaj, scule adecvate si o presa de arcuri ca nu stii ce te asteapta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai adi, fa si tu o tura pe la miki, ca nu-i departe si rezolvi problema !? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai cu banii pt drumul de bv plateste manopera la el acolea ... :D

dar, daca se doreste, colegii forumisti sunt bineveniti la noi la service :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pe cineva aici cu garaj si e mecanic, numai ca vroiam sa stiu la ce sa ma astept. ms pt sugesti :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

propun sa nu mai tergiversam pe acest topic. consider ca subiectul a fost epuizat aproape complet, astfel incat rog (DIN NOU!) un moderator sa inchida topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu daca vinzi masina, desi nu stiu cum te induri sa o faci, gata inchidem forumul ? E iarna si mai povestim una alta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos roata si arcul nu e rupt, si amortizoare am koni galbene nu stiu daca sunt pe gaz sau ulei ,dar se poate sa inghete gazul sau uleiul in ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca nu am auzit sa inghetze uleiul in amortizor si gazul mie mi se pare un pic imposibil; exista totusi, teoretic, posibilitatea sa se blocheze amortizorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul are punct de inghet la -40 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie inca nu mi s-a plans nimeni ca i-au inghetzat amort si a ramas mashina pe o parte dar nu zic nu pt ca nu am vazut si nu am patzit

acolo trebuie desfacut si vazut ce e si daca e blocat amort vazut daca se poate sau nu desface si asha mai departe - principiile se astern pe hartie dar in functie de ce gasesti la fatza locului alegi si rezolvarea cea mai potrivita

daca e sa ai amortizorul bulit si nu se mai poate face sau se repara da costa prea mult, itzi dau informativ ca sa stii cam cat te costa, pe Monroe e 110 lei unul nou pe ulei si 130 de lei unul nou pe gaz - simplu sau cu specificatie sport, deci nu e o avere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers mult sar putea ca maine sa il desfac sa vad ce are . Dupa ce ii rezolv problemele trebuie refacut unghiul de fuga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!