Jump to content

arcuri slabe la puntea spate


dieselbee
 Share

Postare recomandată

salutare! o sa-mi fac maine timp si daca nu reusesc maine promit ca dupa craciun pun oferta pentru capsula vacuumatica impreuna cu coduri pentru ca vad ca mai toata lumea schimba capsule si decat sa va jecmaneasca unii si altzii mai bine sa incerc eu sa va ajut inainte, arcuri heavy duty si poze si reglaje pentru "super" carburatorul pierburg 2e2, impreuna cu recomandari si sfaturi. daca uit aducetzi-mi aminte!!! :D

Miki ,vrei sa fi conducatorul nostru? :blah_: ,asteptam sfaturi pt reglarea SUPER carburatorului 2E2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    15

  • dieselbee

    15

  • cristianionut

    9

  • catalinrx25

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am citit toate posturile acestui topic si imi pare rau sa o spun dar oricine din alta tara ar citi acest topic ar spune ca suntem o natie de carpaci.

Peste tot vad numai solutii "specific" romanesti, punem arcuri de aia punem arcuri de ailalta improvizam bucse luam 2 arcuri nu 4 luam 2 amortizoare si daca se poa si alea sh si arcurile sh.

Iar in consecinta dupa aceea oops stai sa vezi ca nu merge bine nu sta bine nu face nu drege.

Pai ce vina are masina fratilor ?

Voi cum ati merge daca un picior ar fi incaltat cu un papuc si altul cu un bocanc si eventual si papucul si bocancul sa fie sh ?

Chiar credeti ca nu exista nici o corelare in comportamentul masinii intre puntea spate si puntea fata ?

Nu vad pe nimeni sa zica cum ca a cumparat elemente noi ok de la firme de care a auzit.

Daca vreti sa carati cartofi si juma de neam luati-va un Logan MCV ca e excelent si aveti mila de o masinuta veche de peste 18 ani ca nu a gandit-o neamtul conform dorintelor romanului obisnuit sa care cu Dacia ca disperatul tot ce apuca.

Sau daca optati sa abuzati de capacitatea masinutei macar nu va mai vaitati ca nu se comporta ca o bascula de santier.

Postul asta o sa imi atraga multe critici dar chiar e rusinos ce se scrie aici si imi e jena ca se intimpla taman la noi .

Modificat de G60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G60 nu generaliza:

Eu la golf 2 am schimbat arcurile acum pe spate acum 3 ani, erau duse, daca se urcau 2 persoane in spate masina era barca.Ulterior am schimbat si rulmentii spate.Se pare ca se carase cu ea....

Dar cind am fost la magazin sa cumpar piese surpriza: nu mai aveau decit un set de arcuri de greutate, nu normale.Am cumparat din acelea (a fost 2-300 de lei atunci) si vreau sa spun ca in cei 3 ani de utilizare doar de 2-3 ori a fost incarcata masina pe distante scurte.In rest 2 persoane si bagaje in masina.

E adevarat ca am gasit in catalog mai multe tipuri de arcuri precum si indicatii de presiune de aer din anvelope pe roti in functie de incarcare.

Din experienta iti spun ca prefer sa fac mai multe drumuri cu cantitati mici decat cu o cantitate mare o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G60 ,nu toti carpim ,eu de exemplu nu am facut carpeli pe masina asta(daca citesti ce am scris mai sus) dar majoritatea asta fac si inteleg de ce,sunt masini vechi luate ieftin asa ca mai trag si ei de ele cat pot si la gunoi,scuze,la dezmembrari si apoi la gunoi ce mai ramane.

ai gasit? si cu cat?

Normale la 91 lei,autokarma.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut & catalinrx25 - cititi toate posturile de la inceput pana la al meu si vedeti cam ce impresie va faceti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate posturile acestui topic si imi pare rau sa o spun dar oricine din alta tara ar citi acest topic ar spune ca suntem o natie de carpaci.

Peste tot vad numai solutii "specific" romanesti, punem arcuri de aia punem arcuri de ailalta improvizam bucse luam 2 arcuri nu 4 luam 2 amortizoare si daca se poa si alea sh si arcurile sh.

Iar in consecinta dupa aceea oops stai sa vezi ca nu merge bine nu sta bine nu face nu drege.

Pai ce vina are masina fratilor ?

Voi cum ati merge daca un picior ar fi incaltat cu un papuc si altul cu un bocanc si eventual si papucul si bocancul sa fie sh ?

Chiar credeti ca nu exista nici o corelare in comportamentul masinii intre puntea spate si puntea fata ?

Nu vad pe nimeni sa zica cum ca a cumparat elemente noi ok de la firme de care a auzit.

Daca vreti sa carati cartofi si juma de neam luati-va un Logan MCV ca e excelent si aveti mila de o masinuta veche de peste 18 ani ca nu a gandit-o neamtul conform dorintelor romanului obisnuit sa care cu Dacia ca disperatul tot ce apuca.

Sau daca optati sa abuzati de capacitatea masinutei macar nu va mai vaitati ca nu se comporta ca o bascula de santier.

Postul asta o sa imi atraga multe critici dar chiar e rusinos ce se scrie aici si imi e jena ca se intimpla taman la noi .

salut! ai si tu dreptatea ta!!! nu contest! solutia ideala ar fi sa pui piese noi la tot ce cade dar ... inca traim in romania si unii nu vor sa inteleaga iar altii nu isi permit pur si simplu - motive se gasesc destule si aici itzi pot da mii si mii ca eu cu asta ma ocup, vand piese noi si de calitate si e ffff greu sa convingi un om, mai ales trecut de o varsta, sa puna pe mashina ceva ca lumea .... in fine. pe dacie se facea urm miscare: luai din dezmembrari doua arcuri de fata, taiai o spira jumate si le puneai pe spate si apoi carai cu ea cat si ce voiai ca nu se mai lasa. din fericire regula nu se aplica la golfuri si nici atat la jetta care e oleak mai grea de spate; desi nu se gaseste pe toate drumurile, exista pentru ele ca si pentru orice mashina kit de intarire a suspensiei spate, ca s-a gandit neamtzul si la oameni care vor sa care cu ea, si acest kit de obicei este format din arcuri mai tari numite heavy duty si telescoape mai tari, de cele mai multe ori pe gaz. asta e tot. ca unii cara cu mashinile deja rupte in gura tot ce apuca asta e partea a doua - eu itzi dau un premiu daca reusesti sa convingi tu un "meseriash" dinasta sa renunte la practicile de carausie sau macar sa doteze mashina cum trebuie. problema noastra a celor de pe aici e ca unii asha au cumparat mashinile adik obosite bine de altzii inainte sau ca varsta si-a spus cuvantul, in cazul celor cu probleme dar totusi neforjate; au si arcurile o durata de viatza, limitata ca orice alta piesa si chiar daca nu se rup ele tot "obosesc". repet, solutia ideala ar fi ceva nou si de calitate si o echipare corespunzatoare "stilului de viatza" la care este supusa mashina. va salut! o sa revin si cu ofertele ...

golf 2 din 90 motor de 1,8 90 de cai arc spate heavy duty 190 ron bucata pe Monroe sau Kilen dar nu pot spune stoc momentan ca toata lumea e in vacantza; G60 gaseste tu pe cineva care sa dea atat pe un arc dinasta sau sa inteleaga ca are nevoie de asha ceva daca vrea sa care de ex saci de ciment cu golful ... mai ales ca un arc normal e 100 de lei nou, pe ceva ca lumea, sau cam 50 de lei in dezmembrari - am avut unul care a preferat sa ia telescop din dezmembrari la 180 de lei decat sa dea 200 pe unul de Monroe nou cu garantie 2 ani!!! ce sa mai zic la o faza dinasta? :( - unii, nu totzi!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, aveti GOLF MKII nu Supra .

Ce piese sunt scumpe la masina asta? Daca nici la MKII nu ne permitem sa punem piese noi atunci luati Dacia 1300 ca aia merfe cu sarma, sau trageti cat puteti de Golfuri fara sa va pese cat costa si apoi directia Glina .......

Inteleg sa pui ceva SH care poate nou e prea scump si cel SH poate fi reconditionat sau alte varainte similare, dar pt niste arcuri .............

Sincer, nu mai stiu pe unde zac arcurile mele stock (erau foarte buna) ca vi le faceam cadou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voua din cate vad va este foarte usor sa investiti intotdeauna in cele mai noi si mai performante piese care exista pentru masina voastra. este foarte bine ceeace faceti insa atunci nu inteleg de ce mai stati pe ganduri si nu va cumparati masini mai performante. Nu vad ce farmec are sa faci tuning la o masina veche sa o aduci la performantele uneia contemporane la dublu bani. Daca sunteti fanatici, nu cred ca locul vostru este aici.

G60: daca raspunsul tau este acelasi pentru majoritatea subiectelor de pe acest forum, atunci forumul , conform parerii tale ar trebui sa fie pustiu. Totul s-a rezolva printr-o simpla inlocuire cu o piesa noua.

trebuie sa intelegeti ca nu toata lumea are ca prioritate masina, mai exista si copii, familie, etc.

Si aici cred ca ar trebui sa ne separam, in cel putin 2 tabere.

Cei fanatici, care isi construiesc masina doar pentru ca isi permit iar dupa aia nu stiu ce utilitate ii dau. si

Cei pragmatici, care in afara de faptul ca isi ingirjesc masina, o mai si folosesc in viata de zi cu zi. Aici ma incadrez si eu.

pentru aceste solutii cautate aici exista o singura latura negativa: piesele second sau solutiile mai mult sau mai putin ingenioase s-ar putea sa nu tina asa mult iar in timp costurile acumulate sa fie mai mari, in comparatie cu o rezolvare eleganta prin inlocuire.

G60 ,nu toti carpim ,eu de exemplu nu am facut carpeli pe masina asta(daca citesti ce am scris mai sus) dar majoritatea asta fac si inteleg de ce,sunt masini vechi luate ieftin asa ca mai trag si ei de ele cat pot si la gunoi,scuze,la dezmembrari si apoi la gunoi ce mai ramane.

nu multa lume din asta am vazut pe aici pe forum.

in rest mersi de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara dar poate tu esti un patron de succes sau pur si simplu esti mai norocos cu banii sau ti-ai luat masina so o colectionezi.. eu insa merg cu ea zi de zi si orice cheltuiala in plus se aduna la bugetul meu si asa saracit de criza :vinemosul: ... eu unul mai am o problema cu serviciile de la noi "oricine stie sa stranga un surub e mecanic" si care mai stie cat de cat meserie cere 50 ron pe ora .... asa ca petru cei ca mine (cu bugete limitate ) forumul asta este extraordinar de folositor ...mi-am rezolvat multe probleme invatand din experenta celorlalti .... si daca ai probleme cu "carpitul" de aici ai libertatea sa nu citesti acest forum ... eu de exeplu daca am ales sa pun arcuri de pasat varinat din 95 care este aproximativ acceasi masina si arcurile vin perfect ,ce vezi tu asa de rau in asta ?(oricum daca masina nu mergea bine sau aveam probleme nu le lasam pe masina ca ma intereseaza si siguranta mea ) tu ai impresia ca nu as vrea si eu un golf 5 sa nu mai carpesc la masina ? dar asta e viata ....

Modificat de yda_v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La-ti executat pe bietul om.Dupa 20 de ani....e democratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa stau sa fac un post special pentru fiecare din cei de mai sus asa ca las pe fiecare dintre antevorbitori sa traga concluzia daca sunt vizati.

- Masina pe care o posed inca mai platesc pentru ea si o folosesc zilnic 30 km cel putin asa ca teoria cu bogatanul fitzos pica.

- Daca nu aveti bani sa intretineti un amarat de Golf 2 atunci inseamna ca trebuie sa va orientati spre Dacie si probabil in dorinta romaneasca de a fi ciumeg a-ti optat sa aveti "masina straina" si acu chitaiti dupa orice piesa de parca e sfarsitul lumii. Nu faceti fata nu e nici o rusine exista transport in comun si gata, insa lalaiala asta patetica nu are nici o finalitate.

-Forumul este pentru pasionati (si bagatori de seama din pacate) iar prin pasionat nu se intelege utilizatorul comun care are pretentia sa bage cheia in contact si atat, care nu intelege de ce unii baga gramezi de bani in "cazane" antice incercand sa le intretina cat mai bine sau sa le imbunatateasca si pentru care cheia fixa e un mister de nerezolvat. Nu ii invinovatesc pe cei ce nu inteleg aceste aspecte pentru ca asta e fiecare intelege cat si cum poate, dar macar sa aiba bunul simt sa isi vada si recunoasca limitarile si sa nu mai amestece mere cu pere doar pentru ca poseda o cheie cu semnul VW pe ea.

La fel cum eu am dreptul sa citesc sau nu ceva pe acest forum, sa comentez sau nu la fel si voi aveti oricand optiunea sa vindeti masina si sa va luati ceva ce va permiteti sau daca nu e cazul sa exersati mersul pe jos si gata cu vaicareala.

Din pacate odata cu trecerea vremii forumul asta a fost abandonat incet incet de catre adevaratii pasionati si a fost invadat de catre "cunoscatori" care la prima ocazie si-ar vinde masina ca sa isi ia ceva mai fitza si care nu aduc nici o informatie noua ci doar acumuleaza posturi.

Ca sa inchei daca va considerati adevarati pasionati intrebati-va cand a-ti adus ultima oara o informatie folositoare acestei comunitati. cand a-ti pus ultima oara mana sa faceti ceva singuri cu manuta voastra si cand a-ti renuntat ultima oara la un capriciu pentru a rezolva ceva la cazanul din dotare.

Sa rupa tastatura in doua poate orice cap de creta, sa faca si altceva e nitel mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur aici se vorbeste despre "arcuri slabe la puntea spate, ranforsare, schimb, compatibilitate", am senzatia ca e vorba despre alte arcuri... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io nu mai zic nimic. Propun unui moderator sa inchida topicul. Subiectul a fost epuizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G60 are un razboi personal cu "ce a devenit forumul" fata de ce a fost si amendeaza cu orice ocazie. Personal ii inteleg supararea pe "neprofesionalitatea" care se cam generalizeaza pe la noi romanii, dar ce nu inteleg si cu ce nu sunt e acord e stilul superior de a amenda lucrurile si faptele. Toti am inceput de la 0 buget 0 inspiratie si 0 pasiune. Toate se cresc si se domesticesc pe parcurs si procedeul asta de a intra asa cu buldozerul in om cand greseste nu va duce decat la un rezultat dezastruos.

Parerea mea e ca un sfat nesubliniat de dispret si ridiculizare are un impact mult mai mare asupra cea ce doresti sa expui ca si contra argument.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara din nou dar trebuie sa-ti dau un raspuns am impresia ca sint vizat in ceea ce ai spus... eu lucrez ca ing in strainatate de cativa ani (nu o lua ca pe o lauda ca nu e daca faceam banii astia in tara intradevar era ceva) si bani sa-mi iau alta masina sau sa bag in masina care o am nu sint o problema de nerezolvat.... am o varsta si incerc sa optez pentru siguranta nu pentru fite (daca era de fite la cati bani, timp pierdut prin service-uri , nervi am bagat eu in masina asta imi cumparam de la inceput alta masina) si intradevar mi-as lua o masina mai sigura .. torusi jetta pe care o detin nu cred ca am sa o vand vreo data (ca veni vorba de pasionati) pentru ca am bagat prea mult timp si bani in ea si a devenit ca un membru al familiei care nu m-a lasat niciodata in drum si ma pazit de incidente ... intradevar ai dreptate sint un incepator in ale mecanicii insa de doi ani mi-am reparat singur masina (cu ajutorul manualelor ,forumului , prieteneilor ,etc).. "limitari , cap de creta , fite"..--cuvinte grele pe care le folosesti , da de inteles ca ai ceva frustrari pe care ar trebui sa le rezolvi altfel nu sa te superi pe niste pareri si sugestii de pe un forum...iar "pasionati" sint pe nivele zic eu ...incepatori , clasa mica, clasa mare (vorba unui prieten) :vinemosul: (dupa vointa timpul liber si posibilitatile fiecaruia ) asa ca dac ai ceva de reprosat spune unui moderator sa ne dea afara de pe forum pe incepatorii care vorbesc "prostii" si sa ramana numai "clasa mare" ...de ce nu spui tu ceva folositor daca ai ceva de spus ?..si am vazut eu si in strainatate cum sint intretinute masinile...norocul lor ca au drumuri bune mecanici specializati fata de la noi unde drumurile sint dezatru iar ca meserie nu prea conteaza ce stii sa faci (trebuie sa stii sa strangi 2 suruburi sa fii imbracat intr-o salopeta murdara , tare in gura si mecanic te numesti) aaa si nu vanez posturi vorba ta nu prea am ce spune , sincer ma multumesc numai sa cintesc forumul pentru inceput

Modificat de yda_v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tovarasu coleg inginer ma bucur ca ai si diploma de psiholog ca sa imi vorbesti mie de frustrari, deh "unii e buni la toate" insa da-mi voie sa iti fac o mica observatie.

Invata notiunile de baza ale cuvintelor si sferelor acestora de dezvoltare in lb romana inainte sa faci anumite afirmatii.

Pasiunea nu se imparte in clase mici si mari sau cum ai afirmat tu in incepatori, avansati, etc pasiune e una si punct

De impartit poti sa imparti pasionatii dupa gradul de cunostinte/experienta in incepatori, avansati si ce mai vrei tu dar nu pasiunea in sine.

Daca vrei neaparat mai mult decat pasionati exista doar fanatici dar cum aici nu e un forum de literatura o sa ma opresc :vinemosul:

Si acu va urez numa de .....bine si va las ca deja simt ca am irosit prea mult timp cand de facto se respecta zicala "cainii latra caravana trece"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietzi daca mai continuam in stilul acesta eu o sa imi respect promisiunea de a pune pe forum un mic roman cu reglajele carburatorului pierburg 2e si apoi o sa rog sa mi se stearga contul si plec cu traista in spinare. nu pentru asta mi-am facut cont aici, ca sa ne certam unii cu altzii ca pana una alta fiecare are dreptul sa faca un cont si sa isi spuna parerea chiar daca e cea mai tampita de pe lume - ex. ma intreaba cineva: daca acum am in mashina ulei 15w40 si adaug 5w40 nu se face 10w40? ce sa mai zic? sa-i dau o palma? cap de creta nus la cine se refera ... eu am facut facultatea de mecanica iar in prezent am firma de distributie piese auto (mica momentan ce-i drept ca are numai cateva luni saraca) si colaborez la un mic service in bv care apartine unor colegi de facultate - tre sa ma simt f superior din cauza asta? hai sa revenim la arcuri pls si sa ne intalnim sa bem ceva ca intre prieteni cand o fi!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Craciun Fericit la toata lumea si sper sa vina mosul si la "tovarasul" ca sa nu mai fie asa de posac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care este cea mai buna optiune ? avand in vedere ca eu nu car ciment cu ea ,ar trebui sa iau totusi arcuri heavy duty?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai finantze si vrei sa tzii mashina pt tine ai putea sa faci o investitzie :biggrin:

rau nu se va intampla nik, dimpotriva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care este cea mai buna optiune ? avand in vedere ca eu nu car ciment cu ea ,ar trebui sa iau totusi arcuri heavy duty?

cineva zicea ca cele normale se vor lasa oricum dupa vreo 2 ani.

Asta e si problema mea. Adica calitatea pieselor aftermarket de astazi. Bagi bani in ele, iar unele nu rezista nici macar un sezon. Acumuland multe de astea se duce dreq fiabilitatea versata a masinilor nemtesti si implicit a Golfului.

Eu mai stau o vreme cu bucsele de cauciuc iar cand o sa am bani, voi cumpara un set HD, nou. Mentionez ca am momente cand umplu masina cu 5 persoane & shit, plus portbagaj deasupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva zicea ca cele normale se vor lasa oricum dupa vreo 2 ani.

Asta e si problema mea. Adica calitatea pieselor aftermarket de astazi. Bagi bani in ele, iar unele nu rezista nici macar un sezon. Acumuland multe de astea se duce dreq fiabilitatea versata a masinilor nemtesti si implicit a Golfului.

Eu mai stau o vreme cu bucsele de cauciuc iar cand o sa am bani, voi cumpara un set HD, nou. Mentionez ca am momente cand umplu masina cu 5 persoane & shit, plus portbagaj deasupra.

daca umpli mashina asha de bine eu recomand sa pui HD pe ea si niste telescope pe gaz ca daca nu o sa bata iar puntea in caroserie si va fi la fel de enervant ca si cu cele vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care este cea mai buna optiune ? avand in vedere ca eu nu car ciment cu ea ,ar trebui sa iau totusi arcuri heavy duty?

miki 21 da-mi si mie codul arcurilor hd ,eu unul nu am dat de ele aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca umbli la puntea spate vezi si bucse cum sta situatia ca eu le-am schimbat ca erau coapte, adica praf. :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miki 21 da-mi si mie codul arcurilor hd ,eu unul nu am dat de ele aici.

eu am gasit la un furnizor strain in catalog cod SX39019, producator suplex. cel normal are codul sx39018.

intre timp m-am mai edificat. in alte locuri codul pentru HD este tot 39019, insa in loc de sx sunt alte 2 litere (CS de exemplu).

Modificat de dieselbee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!