Jump to content

arcuri slabe la puntea spate


dieselbee
 Share

Postare recomandată

De ceva vreme ma necajeste o problema cu arcurile din spate. Am schimbat deja un set, cele originale de pe masina mi s-au parut moi. Am pus un alt set, care a fost la calit pe la fierar, au tinut vreo 2 saptamani dupa care s-au lasat si mai mult. Am cautat prin schroturi insa tot ce se gaseste e moale/slabit ruginit. O pereche de arcuri noi costa peste 300 ron.

Ce alte solutii ar mai fi? Vad golfuri care stau bine sau sunt chiar mai inalte decat in mod normal. Ar fi ceva arcuri mai tari compatibile (de la alt model de masina)?

Momentan folosesc un kit de reparatie de la Lada , a costat 16 ron si consta in 6 bucse de cauciuc in forma de "os" care vin puse intre spirele acurilor. Nu au mare rezultat, insa parca nu mai loveste axul asa frecvent in caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    15

  • dieselbee

    15

  • cristianionut

    9

  • adi_steelman

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca si arcurile second hand sunt ok, incearca sa iei unele care le vezi pe masina montate daca nu ai incredere altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa stea masiana mai sus si mai teapana pune arcuri de passat variant b2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa stea masiana mai sus si mai teapana pune arcuri de passat variant b2.

Tocmai am avut aceeasi problema cu suspensia spate&amortizoarele spate, am rezolvat cu 420 RON

Arcuri noi fabricate in suedia 140 RON perechea

Amortizoarele au costat diferenta de pret.

Acum se comporta foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca si arcurile second hand sunt ok, incearca sa iei unele care le vezi pe masina montate daca nu ai incredere altfel.

in majoritatea cazurilor arcurile sunt demontate deja la shrot sau masina e suspendata ca nu mai are roti.

miki21: amortizoarele nu cred ca o fi problema , atita timp cat ele doar amortizeaza miscarea. Daca pun greutate mare in portbagaj/bancheta spate, ea practic sta pe arc si nu pe amortizor. masina nu are balans specific pentru amortizor slab.

CristiXXZ: arcurile care le am acum sunt de la tine. Ce te face sa crezi ca cele de passat B2 or fi mai bune, mai ales la varsta care o au? Mersi pt idee, am sa ma documentez dupa dimensiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
CristiXXZ: arcurile care le am acum sunt de la tine. Ce te face sa crezi ca cele de passat B2 or fi mai bune, mai ales la varsta care o au? Mersi pt idee, am sa ma documentez dupa dimensiuni.

eu am pe a mea de passat si crede-ma ca se simte/vede diferenta..:lol: :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

o problema asemanatoare am avut-o si io.acu 2 saptamani am schimbat arcurile pe puntea spate.ce era: arcurile ce le aveam (sport/9 spire-asa au fost pe masina)s-au muiat asa de tare incat ajungeau spira pe spira in portiunea unde spirele sunt mai dese si se observa si o tocitura intre ele(nu mai era rotunda spira).masina sarea ca o minge peste denivelari si era si lasata de spate.ce am facut: am umblat prin niste dezmembrari si am gasit 2 arcuri de g3 sport(rosii cu 10 spire)le-am luat si le-am pus pe amortizoarele ce le aveam (puse acum un an si se prezentau bine) dar nu inainte de a face la strung doua bucse mici din teflon pentru a se centra arcul de g 3 pe telescopul de g 2 in zona flansei inferioare - in partea de sus sunt la fel-deoarece jos arcul de g 3 are diametrul mai mare.acuma masina nu mai salta ca mingea dar s-a ridicat cred ca vreo 3 cm(nu am masurat exact)din cauza ca arcul de g3 era mai lung ca cel ce il aveam eu inainte.

sper sa va fi fost de folos

numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca exista vreo diferenta intre arcurile de g2 si de g3, eu am schimbat arc de g2 cu arc de g3 din dezmembrari si nu a fost cazul sa modific nimica, si flansele sunt la fel si tot -am avut si arc rupt, si flansa sparta :)

E o solutie buna sa ungeti cu vaselina flansele si saibele alea late cand echipati telescopul, in asa fel incat sa nu ajunga apa pe ele ca se ruginesc si in final se gauresc/se sparg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema asta si am rezolvat-o cumparand niste arcuri de pasat variant din '95 (cum spunea si cristi mai sus) am taiat o spira si jumatate si sta super bine masina ...totusi dupa ce am schimbat arcurile (si amortizoare pe gaz) pe spate sa schimbat putin si tinuta de drum a masini ... dupa ce depasesc 100 km/h nu mai este asa stabila masina si directia e mai ciudata.. (oricum eu rar depasesc 120km/h asa ca asta e.. ) arcurile noi m-au costat 360 ron dar sint sigur ca poti gasi si in dezmembrari.... am mai intalnit pe cineva care spunea ca a pus arcuri de dacie... :)) ..pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miki21: amortizoarele nu cred ca o fi problema , atita timp cat ele doar amortizeaza miscarea. Daca pun greutate mare in portbagaj/bancheta spate, ea practic sta pe arc si nu pe amortizor. masina nu are balans specific pentru amortizor slab.

Nu stiu la turisme daca afecteaza inaltimea masinii, da eu pe masina pe care lucrez (Fiat Ducato) cand mi s-au dus amortizoarele fata se lasa masina vizibil, cand le-am schimbat cu altele noi era o diferenta clara de cm in plus la garda la sol).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca exista vreo diferenta intre arcurile de g2 si de g3, eu am schimbat arc de g2 cu arc de g3 din dezmembrari si nu a fost cazul sa modific nimica, si flansele sunt la fel si tot -am avut si arc rupt, si flansa sparta :banghead:

salut

nu-i nimica de modificat...dar eu am vrut ca arcul sa stea bine pe flansa de jos a telescopului si de aceea am facut acea asa zisa bucsa/saiba din teflon.merge sa-l pui si fara ea,dar s-ar putea uneori ca arcul sa se miste pe flansa.

salutare

..............

E o solutie buna sa ungeti cu vaselina flansele si saibele alea late cand echipati telescopul, in asa fel incat sa nu ajunga apa pe ele ca se ruginesc si in final se gauresc/se sparg.

.................

p.s. vorbesti de flansele de sus banuiesc?

Modificat de BH-76-BOB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de flansele de sus vorbesc, si zic din experienta ca am patit-o.

Flansele de jos nu apuca sa se sparga, se strica telescopul cu mult inainte si se schimba cu totul :banghead:

Modificat de bchendran
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci arcurile de passat 2 potrivesc la fix pe golf2,avantajul e ca sunt mai tari din fabrica pentru a putea pune greutate pe masina care e totusi un break.

In aceiasi situatie cu arcurile am fost si eu la primul golf,dupa ce am pus arcurile de passat parca era alta viata :D

Si o poza cu fostul XXZ.. :flower:

post-15430-1259779268_thumb.jpg

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu a trebuit sa schimb arcul spate ,am pus arcuri hd (heavy duty) pt ca toate arcurile standard ce am vandut pt g2 in timp destul de scurt (1 an) s-au lasat ( indiferent de marca).montarea de arcuri de pe alte masini( doar ca sa fie mai ieftin) nu cred ca e o rezolvare foarte buna deoarece masina nu se mai comporta la fel pe drum si nici arcurile sh nu rezolva problema.

amortizorul pe gaz rezolva putin problema doar in cazul in care masina merge fara greutate in spate, cu 2-3 persoane in spate se lasa la fel. investitia in arcuri noi cred ca e cea mai buna varianta.( parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de aceeasi parere - arcurile heavy duty sunt foarte bune doar ca eu le-as pune in combinatie cu telescoape tari pe gaz si apoi potzi sa pui in mashina cate persoane vrei sau ce remorca doreshti - am facut combinatzia la un client de-al meu care voia sa duca rulota dupa o jetta ca a mea si acum sta mashina super fain si nici nu se lasa de spate asha ushor; pe a mea eu am arcuri mai tari dar nu stiu de la ce mashina sunt si sta frumos si ca aspect si pe drum; problema e ca inca mai am amortizoarele pe ulei puse de fostul proprietar si daca are greutate mai mare pe spate face un pic de balans, deci cu prima ocazie imi trag niste monroe reflex sa o cumintzesc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monroe e o firma care ma dezamagit total!!!!

nu iti recomand!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

na, incepe sa se contureze ceva.

ma bucur ca sunt atitea opinii, poate solutia finala va fi sa scriu la Mos... desi ar mai fi si alte preferinte inaintea unei perechi de arcuri.

Si da, daca ma gandesc la arcuri noi, vorbesc strict de varianta HD. In timpul normal de utilizare nu am probleme cu masina, de obicei portbagajul este gol, si suntem doar cei 2 prunci si noi 2 cu nevasta. Insa cand se pune de o deplasare prin teritoriu care implica si bagaje si mai montez si portbagajul deasupra, lucrurile se schimba nitel.

dupa drumul de intoarcere Baia Mare- Arad facut recent am constatat ca masina se compoarta mult diferit fata de setup-ul initial (la plecare) cand inca nu aveam bucsele montate. Drumul fiind in constructie, sunt multe suisuri si coborasuri scurte si abrupte, unde se poate "testa" starea trenului de rulare.

la dus am bocanit serios axul de caroserie, cam la fiecare obstacol din acesta, la intors bocanelile au fost mai rare si parca spatele masinii era mai teapan.

Dupa cum vedeti masina e de vanzare, sunt intr-o dilema constanta referitor la faptul de a mai investi in ea, deoarece pretul la taraba care l-as putea obtine nu prea motiveaza asemenea investitii. Cel putin din experienta actuala doar 5% din cei care s-au interesat de masina au apreciat faptul ca m-am ocupa de ea cat de cat. Restul se gandeau doar la jumatatea de pret din pretul cerut :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monroe e o firma care ma dezamagit total!!!!

nu iti recomand!!!

da tata da tre sa stii si ce sa cumperi si mai ales de unde :)

vezi ca i-am mai explicat unui coleg de pe forum in alt topic cum se procedeaza cu piesele si consilierea clientzilor, conditzii de alegere a pisei potrivite, montaj si acordare a garantziei (daca erai chiar asha dezamagit trebuia sa te duci cu ele in bratze la garantzie sincer vorbind si fara suparare); daca vrei sa ai clientzi multzumitzi si nu "dezamagitzi total" te agitzi si itzi dai interesul sa gasesti solutzia cea mai buna si sa dai produse de calitate nu sa vinzi cat mai mult si sa iei repede banii si sa dispari! aici pe forum am gasit singurele plangeri ca eu de cand vand monroe nu am nici cea mai mica nemultzumire inregistrata, de aia ii apar atat de vehement - eu nu cred ca in traditzia lor de atata timp isi permit sa faca rabat de la calitate si sa piarda clientzi ... va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi! Si a mea este putin cam lasata pe spate ,eu nu sunt adeptul improvitatiilor sau modificarilor asa ca eu am decis sa cumpar 2 arcuri noi avand in vedere ca a mea are arcurile originale care sunt din 87

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia varianta heavy duty ca altfel se va lasa din nou in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi! Si a mea este putin cam lasata pe spate ,eu nu sunt adeptul improvitatiilor sau modificarilor asa ca eu am decis sa cumpar 2 arcuri noi avand in vedere ca a mea are arcurile originale care sunt din 87

ai gasit? si cu cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare miki ,exista si heavy duty? nu stiam asta,maine ma duc sa ridic capsula vacumatica si o sa ma interesez . Maine o sa vin si cu preturi pt normalesi heavy duty daca sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sunt si cele HD in oferte, insa preturile variaza destul de mult si deobicei producatorul este tinut secret astfel fiind imposibila o comparatie exacta.

eu cel mai ieftin am gasit la 160/buc parca dar erau normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! o sa-mi fac maine timp si daca nu reusesc maine promit ca dupa craciun pun oferta pentru capsula vacuumatica impreuna cu coduri pentru ca vad ca mai toata lumea schimba capsule si decat sa va jecmaneasca unii si altzii mai bine sa incerc eu sa va ajut inainte, arcuri heavy duty si poze si reglaje pentru "super" carburatorul pierburg 2e2, impreuna cu recomandari si sfaturi. daca uit aducetzi-mi aminte!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!