Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva! Acum 2 saptamani am cumparat din dusseldorf un t4 din 97.Venind pe autostrada in austria vad ca imi cade dintr-o data vitezometrul.Nu imi mai indica nimic.Acum apare alta problema,in curbe acul ce indica cantitatea de combustibil din rezervor se balanseaza foarte tare, e normal? Cum pot repara vitezometrul? Este pe cablu sau electronic? Multumesc anticipat!

Aceeasi buba am patit-o si eu cu ea , dar inca nu i-am dat de cap pentru ca nu am avut timp si masina e la cineva care se ocupa de ea . I-am spus si problema asta , dar nu am ami vorbit despre ea , ca am altceva la ea care nu ii dam de cap ...Cand vorbesc cu mecanicul iti spun si cum s-a rezolvat la mine .

Macar la mine vitezometrul imi mai arata din cand in cand ce viteza am , si pe urma a murit cumplet . Sau aproape :) . De la Arad pana in Bucuresti mi-a arat ca am mers aproape 3km ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In noaptea de sambata spre duminica un idiot mi-a tamponat dubitza in spate. Mi-a fisurat spoileru si ce e mai rau e ca avea 0.70 miligrame alcool in aer expirat. Intrebare toate spoilerele spate montate pe t4 sunt la fel? Posibil sa fiu nevoit sa caut unul prin dezmembrari. Am vizionat poze cu tot felul de modele de T4 si arata la fel. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 97 in colo sunt toate la fel indiferent ca e cu botu lung sau cu botul scurt

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, si bara fata e identica nu? la cele mai noi, zic de bara aceea tip "facelift" pe care am avuto si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp mi-a mai aparut o problema la masina.Cum v-am spus mai sus am achiztionat de 3 saptamani un t4 din germania.o problema recent aparuta ar fi ca nu imi tin franele deloc.la prima pedala tine cam 60% zic eu din cat ar trebui sa tina.La a doua pedala cam 20% si la a treia 5%.Am aerisit franele,am completat cu lichid dar imi tin franele mai prost decat inainte de a face aceasta operatiune.Mentionez ca am scos un furtun de la pompa de vacuum si se simte cum trage aer, deci cred ca este exclusa pompa de vacuum.CE AR PUTEA FI???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreun etrier blocat si nu strange placutele pe discuri? hmm... nu stiu. Cum ai facut aerisirea? Probleme de genul asta puteai gasi si la o masina luata din tara! sau chiar mai multe, ca la drumurile noastre nu se stie cum se prezinta masina dupa 1-2 ani , si in plus putea fi cu 150 000 km in bord si sa nu fie reali .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu franele!Furtunul ce vine de la pompa de vacuum la servofrana era fisurat intr-un loc greu accesibil ochiului cam 2 centimetri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, si bara fata e identica nu? la cele mai noi, zic de bara aceea tip "facelift" pe care am avuto si eu.

da incepand din 97 de la introducerea modelului cu bot lung(caravelle multivan) , s-au montat aceleasi spoilere fata pe toate inclusiv transporter si doka , singura diferenta la suportii de bara cei de pe lonjeroane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai patit ceva cu T4-ul meu obosit: nu mai am semnale. Avariile merg, semnalele ioc. Am fost la electrician, mi-a spus sa iau bratul ala care da semnal. Am luat, tot nimic. Acum am zis ca poate sunt releele. Nici alea. Se pare ca e ceva de la butonul de avarii. Ma scoate din minti... si in 2 saptamani vreau sa plec cu ea la Londra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam eu un bloc de lumini pe care l-am cumparat si nu mi-era necesar dar nu cred ca ti se potriveste. e modelul T4 an 92 incolo dar are totul complet inclusiv buton de avarii. 200 lei am dat pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp mi-a mai aparut o problema la masina.Cum v-am spus mai sus am achiztionat de 3 saptamani un t4 din germania.o problema recent aparuta ar fi ca nu imi tin franele deloc.la prima pedala tine cam 60% zic eu din cat ar trebui sa tina.La a doua pedala cam 20% si la a treia 5%.Am aerisit franele,am completat cu lichid dar imi tin franele mai prost decat inainte de a face aceasta operatiune.Mentionez ca am scos un furtun de la pompa de vacuum si se simte cum trage aer, deci cred ca este exclusa pompa de vacuum.CE AR PUTEA FI???

sal . aceasi problema am avut si eu . dupa doua trei pedale aceasta se intarea insa frina "ioc ". verifica furtunele care se ramifica din cel principal care pleaca de la pompa vacum . mai sint doua mai subtiri. la mine unul din acelea subtiri de la trepidatii sa frecat de intercoler si sa gaurit . scapa vidul pe acolo si .... = fara fgrina !

Am mai patit ceva cu T4-ul meu obosit: nu mai am semnale. Avariile merg, semnalele ioc. Am fost la electrician, mi-a spus sa iau bratul ala care da semnal. Am luat, tot nimic. Acum am zis ca poate sunt releele. Nici alea. Se pare ca e ceva de la butonul de avarii. Ma scoate din minti... si in 2 saptamani vreau sa plec cu ea la Londra...

sal ! ai butonul de avarii in bord sau pe volan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea! sunt nou pe forum. Am un vw multivan syncro,la rece porneste imediat,la cald ma rog de el sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@markuss: Am butonul de avarii in bord. Maine sper sa il schimb si sa scap de problema.

@Dante24 => cred ca ai ceva la pompa de injectie = capul hidraulic. Si eu pateam acelasi lucru si de la fortat electromotorul am stricat si starterul si bobina de la electromotor. Pana nu imi rezolv problema risc sa le stric din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa specific,la cald nu se mai aprinde becul de la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul cald nu este nevoie de bujii asa ca nu se mai aprinde acel bec!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine! Chiar daca motorul e foarte bine incalzit, il opresc si cand il pornesc din nou, se aprinde martorul de bujii :) Deocamdata , motorul functioneaza impecabil, dar nu pricep o chestie:

Plec dimineata de acasa, masina porneste la "sfert de cheie" , si dupa vreo 50 km ajung la destinatie. Opresc motorul, opresc toti consumatorii, si apoi dupa vreo 10 ore de stat , nu mai porneste masina. Are simptome ca e bateria slaba : martorii iluminati slab, se invarte motorul greu, si dupa 2-3 incercari, ajungi sa invarti motorul odata si apoi sa nu mai duca bateria. Daca o imping si o pornesc in treapta a 3-a , porneste extrem de repede.

mentionez ca face asa doar cand nu s-a circulat cu ea o vreme de 2-3 zile. Si nu intotdeauna.

Ce-o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla zilnic sau s-a intamplat o singura data?

Verifica cu un voltmetru pe baterie cand merge motorul daca incarca la cei 13.8-14.5 volti.

Poate fi bateria sau un consumator care ramane conectat, sau unde stai e foarte frig si acasa o tii in garaj incalzit, sau umezeala si un contact de la baterie e partial oxidat, si multe altele

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut are cineva schema electrica la un t4 din 95? .M-ar interesa partea de inchidere centralizata.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla zilnic sau s-a intamplat o singura data?

Verifica cu un voltmetru pe baterie cand merge motorul daca incarca la cei 13.8-14.5 volti.

Poate fi bateria sau un consumator care ramane conectat, sau unde stai e foarte frig si acasa o tii in garaj incalzit, sau umezeala si un contact de la baterie e partial oxidat, si multe altele

Sanatate!

Nu se intampla zilnic, doar cand sta cateva zile in curte, apoi pleci cu ea, si dupaia te lasa :) De incarcat incarca bine, am verificat cu multimetru :) si consumatori conectati nu raman, ca i opresc pe toti. In garaj nu prea sta ca sta sharanul, si chiar si acela, e semi-inchis

Am patit asta de mai multe ori, si dupa ca ai dau curent de la alta masina, pot sa o opresc, si porneste dupa aceea fara probleme... doar are un anumit moment cand pierde energia... si nu stiu de ce..

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu-ti incarce suficient si in vremurile friguroase bateria are curentul de pornire mai slabut. Eu am izolat bateria ptr iarna sa nu mai am probleme ca anul trecut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat ca iarna,cu toate ca bateria e inca buna,invarte mai greu ca si cum nu ar avea curent.Cum ai izolat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu materialul cu care mi-am izolat si plafonul. Am facut o cutie ptr baterie dar putiun mai mica ca sa stea stransa pe carcasa acumulatorului. Pe www.palziv.com gasesti undeva modelul original de cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Emy D - incearca sa desfaci si sa cureti bornele bateriei, apoi ungi cu vaselina si montezi. Daca sta mai mult creste stratul de oxizi si la primul drum nu incarca bateria desi pe conectori are tensiunea necesara. Eventual masoara tensiunea in mers pe conectori si pe bornele de plumb ale bateriei (depinde de tipul de cleme daca se poate si plumbul se vede in interior), si asta cand o pornesti prima oara dupa ce sta cele cateva zile.

iarna,cu toate ca bateria e inca buna,invarte mai greu ca si cum nu ar avea curent

Capacitatea bateriei depinde de temperatura ei, cei xx Ah de pe eticheta sunt la 25 grade si doar cand e noua, scade cu varsta, iar la -10 grade puterea bateriei scade la aproximativ 60% din cat are la +25 grade.

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@markuss: Am butonul de avarii in bord. Maine sper sa il schimb si sa scap de problema.

@Dante24 => cred ca ai ceva la pompa de injectie = capul hidraulic. Si eu pateam acelasi lucru si de la fortat electromotorul am stricat si starterul si bobina de la electromotor. Pana nu imi rezolv problema risc sa le stric din nou...

butonul ala e cu tot cu releu . eu am adaptat un releu de semnalizare insa acum avariile imi functioneaza doar daca semnalizez . spune-mi te rog cit te-a costat originalul . ms

Salutare la toata lumea! sunt nou pe forum. Am un vw multivan syncro,la rece porneste imediat,la cald ma rog de el sa porneasca

sal . am avut si eu o prblema cu pornitul la cald insa la mine nu pornea daca statea in soare . la tine nu mai porneste dupa ce opresti motorul sau ... daca sta mai mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!