Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Emy D

Poza cu el montat. Poza e facuta de sub masina din partea stinga cum te uiti la masina

post-73426-0-18881700-1293296666_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa iti spun ce rol are...

Am fost sa imi comand unu si la magazinul unde am fost mi-au spus ca numai la reprezentanta gasaesc asa ceva :( ca din al meu a curs tot uleiul...

Modificat de piticu_1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pentru informatii. O sa il dau si eu jos luni cel mai probabil. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edit... a..nu mai merge! blink.gif

Am dat jos acel telescop/amortizor de pe pompa de injectie si pedala lucreaza aproximativ la fel. cred ca acel amortizor are scopul de a liniariza miscarea acceleratiei, sa nu te lase sa bruschezi...

edit: amortizorul....e "tot o apa si un pamant". ori cu el ori fara el, merge la fel. El se misca chiar usor, cu exceptia unor zone in care "franeaza".

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate imi dau seama mai mult cred ca e pus pentru a nu reduce brusc debitul de motorina din pompa la pompele cu aceleratie electronica debitul de motorina e dat de electrovalva si nu se opreste nici o data brusc ca caica merge pompa pe uscat si face uzura !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D

Poza cu el montat. Poza e facuta de sub masina din partea stinga cum te uiti la masina

Ca fapt divers... eu la ABL-ul meu (fostul... :( ca il ca regret acum) nu aveam telescopul respectiv; capacul de la pompa de injectie avea un arc care "tragea" pedala inapoi; acest sistem cu telescop l-am mai intalnit la pompele de injectie de pe golf 3 (cele pe cablu), posibil si la passat dar nu bag mana in foc.

Ca rol pe care il indeplineste ma gandesc, ca si Razvan, ca ar fi vorba doar de o incetinere a revenirii a cursei pedalei de acceleratie catre pozitia de relantiu; cred ca impiedica scaderea brusca a debitului de motorina cand se "taie" brusc acceleratia...

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel amortizor are rolul de a elimina hopurile cauzate cand apesi acceleratia si apoi o lasi dintr-o data

ca la dacie cand mergea in suturi in a I-a

cand luai piciorul de pe acceleratie si decelera prea repede apasai la loc si accelera prea repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Care vinde un claxon pt t4???Al meu a murit pe 31-12-2010 ora 12:44 :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e defect general la T4 claxoul

al meu e mort de cand am luat-o si mai cunosc inca 2 oameni cu aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut colegi care l-au pus in habitaclul motor...si cred ca e cel mai bine! Chiar daca mi-am facut protectie sa nu mai bata apa de la roata pe claxon si proiectoare, (claxonul era mort deja) , o sa il pun si eu sus pe langa motor... numai sa dau de bani sa iau niste goarne de tren sau de tir :P ! Driver.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat anterior acestor discutii, despre problema spalatului farurilor! am gasit pompa Hella pt spalat faruri la aproximativ 50 lei. Dar, mai trebuie o gramada de chestii, nu? furtune , rezervor, duze, si instalatia electrica, relee, (+ maneta de la stergatoare?) sau de unde se porneste spalatul farurilor?

ceva frumos , are Volvo, cu duze si stergatoare, dar cred ca e cam complicat sa le adaptezi...(desi avem loc cu duiumul in spatele acelei protectii de tabla de sub faruri).

Edit: imi cer scuze pentru double post! nu am vazut ca tot eu am postat ultima data.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la varianta originala mai este o pompa pe acelasi vas de lichid porneste odata cu cele pentru parbriz deci ar mai trebui furtunele si diuzele ( stropitorile )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la toate masinile spalatorul de faruri pleaca dupa x secunde de tinut pe maneta de spalat parbrizu , lucru realizabil printr-un montaj foarte simplu , mai usor ar fi folosirea unei supape eletrice ca sa nu mai intervina schimbarea vasului cu unu in care sa poti pune si a 2 a/a 3 a pompa de spalat parbrizu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui acea supapa electrica, nu va fi problema la presiunea lichidului? din ce stiu eu, la spalatoarele de faruri, apa vine cu presiune, si asta le curata. ca altfel... umpic de umezeala nu face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu totul depinde de dimensiunea diuzelor care sunt folosite la spalatul farurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si ce alte duze sa folosesti decat unele de pe T4 sa bata pe far, nu pe la vecini? Si cu duze de pe t4, automat ar trebui si o pompa, ca aia de la parbriz nu duce atata cu siguranta. Tre sa mai caut duzele, sa vedem unde le gasesc. pe autokarma si ingaraj.ro nu le gasesc. :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de la ce nu functioneaza caldura la un caravelle din 95 motor abl?aeroterma din fata functioneaza,dar nu incalzeste deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ori nu merge robinetu ori e infundat radiatorul ori e dusa chiulasa sau termostatul!

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe instalatia originala pompa face presiune iese spalatorul afara ( se umple cu lichid ) iar cand opresti splatorul se retrage si formeaza presiune asa curata farul o sa incerc maine sa fac o poza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi mai mult decat bine venita o poza care sa clarifice situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe instalatia originala pompa face presiune iese spalatorul afara ( se umple cu lichid ) iar cand opresti splatorul se retrage si formeaza presiune asa curata farul o sa incerc maine sa fac o poza !

O poza sau chiar o filmare ar fi perfecta sa vedem modul exact de functionare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pompa baga lichid inpinge duza in exterior si abia dupa aiai incepe sa stropeasca !

post-22605-0-22265100-1294400282_thumb.j

post-22605-0-80372000-1294400293_thumb.j

post-22605-0-21133500-1294400307_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci , chiar ne trebuie si pompa, furtunasele si duzele. dar, ca sistemul ala de duze sa functioneze, cred ca va trebui sa avem si ceva suporti de prindere care sunt pusi in spatele acelei masti de metal. Cineva cu ETKA daca se poate uita e super. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca suport nui problema plasticul de la far are gaura sau e punctat decupajul iar ca prindere duza se prinde cu suruburi de masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!