Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

nelu_tm

T4 - Probleme

2.606 postări în acest subiect de discuţie

nelu_tm

ok ms! spune-mi te rog daca ai facut vreodata plinul si cati litri au incaput in rezervor

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cabina

80 chiar un pic mai mult,cativa litrii

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
nelu_tm

ok mersi! in carte la al meu spune de 65 litri si eran nedumerit ca au intrat 75

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vw-raz-van

87-88 de litri are rezervorul la t4 probat cu el golit complet !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
nelu_tm

ms mult! acum stiu cum stau lucrueile.Mi-am luat o carte tehnica ptr t4 da nu da detaliile astea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cabina

cred ca scrie si in talon de capacitatea rezervorului

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
elflo

va salut!

sunt un nou posesor de transporter, satul fiind de papucul cu care mi-am facut treaba pana acum.

e destul de vechi ce-i drept, dar sper sa nu am probleme majore cu el.

din cauza ca nu am putut deschide un topic nou, am sa va intreb aici cateva lucruri legate de aceasta masina:

1. servodirectia functioneaza, dar cam pe jumatate. mai exact se simte fata de motor oprit, dar tot trebuie depus un efort maricel? cam ce ar putea fi? pompa sau curele?

2. claxonul nu functioneaza, in schimb cand rotesc volanul, din cand in cand se aude? cum se remediaza?

3. am nevoie sa transport si oameni si ceva materiale de constructii. drept urmare, mi-ar fi de foarte mare folos un portbagaj aerian. cum il pot monta ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cabina

se gasesc portbagaje de la Montblanc,Thule cu sau fara cheie,pana in 10 mil,

cauza claxonului e de la vreun fir ceva care face cat de cat contact cand virezi,deci nu e grav

vezi daca ai ulei destul in vasul pompei sau uleiul care trebuie;si eu am avut o problemuta pana sa schimb distributia la masina,adica cand viram maxim pana la capat imi chiuia,dar a trecut

Modificat de cabina

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
elflo

multumesc pentru raspuns.

toate problemele le-am rezolvat astazi. cauza a fost un nenorocit de volan. Mai exact volanul original fusese schimbat cu un altul tot de vw. Din cauza lui claxonul facea figuri, si culmea, tot din cauza lui directia se simtea ca si cum nu ar fi functionat servo deoarece se freca de discul acela metalic.

stupid people!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cabina

volan original dar tot de T4 sau alt model?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
elflo

alt model, nu stiu ce, presupun ca era de la o masina mai mica, dat fiind faptul ca era mai mic in diametru.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cabina

am de gand sa schimb volanu la mine,tot cu unul de T4,si ma gandeam sa n-am probleme de aceea te-am intrebat.Multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
elflo

ce face socul la motorul 2,4D?

Eu am observat ca cu el tras, indiferent daca e motorul cald sau rece, scoate mai putin fum si mersul e mai rotund.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bozzo11

La t4 meu daca trag socul porneste mult mai bine cand e frig afara. Chiar si la peste 10-12 grC il trag pt cateva secunde si pornirea e mult mai rapida.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lorand24

Socul o au numai masinile pe benzina, "socul" la masinile diesel cand o tragi sau cand o actionezi mareste avansul la pompa de injectie, ca urmare momentul in care se injecteaza motorina in cilindru se schimba. In acest caz creste adica se injecteaza mai repede motorina decat in situatia normala(momentul de injectie intr-o situatie normala e cand pistonul aproape a atins PMS) ca urmare motorul se incalzeste mai repede. De aceea trebuie tras "socul" ca sa se evite uzura prematura din cauza frictiuni a motorului.De ce zic acest lucru? Pentru ca componentele motorului sunt din diferite materiale (pistonul din aluminiu, blocul motor din fonta, chiulasa iara din aluminiu) care au coeficienti diferiti de dilatare, si din cauza dilatarii diferite a componentelor apare uzura prematura a motorului cand e frig afara. Socul ajuta la prevenirea acestuieveniment sa zicem.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emy D

Daca uit "socul" tras....pentru aproximativ 15 km, ce se intampla? (eu l-am uitat de cateva ori si mi-am amintit de el pe drum)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
nelu_tm

si eu l-am mai uitat tras dar cred ca in afara faptului ca consuma mai mult nu cred ca se intampla ceva deosebit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emy D

Cativa prieteni care sunt mecanici, mi-au zis ca daca il uit tras, de la un anumit timp sa manca ulei! Dar nu pot sa imi explic cum va manca ulei, desi stiu principiul de functionare al motoarelor diesel.

Si inca ceva interesant: daca treci de o turatie de aproximativ 2500rot/min, socul nu mai are nici un efect! (deci, nu stiu cum ar manca ulei)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
boboktm

scuzati-ma dar am tot incercat sa pun un nou topic despre problema mea si nu am reusit . cica nu am permisiune. deci problema mea ii urmatoarea . i-am schimbat uleiul la t4 2.5 al meu si nu am bagat specificatia producatorului uleiului . am bagat 15 w 50 (un pic mai gros) . acum dupa 1300 km a inceput sa se auda un fluierat mai pronuntat de la turbo ( cred) . credeti ca ar putea proveni din cauza uleiului care ii prea gros si nu lubrifiaza destul turbina? sau care ar putea fi cauza . am verificat etanseitatea intercoolerului si a furtunelor. multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
noobsound

15w50 e muuult mai gros decat un 10w40 cat e normal pt ce ai tu nevoie.Eu zic sa ils chimbi de urgentza.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
soila

ai sa strici turbina...

pune 10w-40, e cel mai bun ulei pentru 2.5 tdi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
boboktm

dar de la ulei sa fie problema? merci mult baieti

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emy D

poi daca e prea gros, de la ulei e problema, exact cum a zis Noobsound si soila. Sa speram ca inca nu si-a facut uzura deja...de aceea schimba-l cat poti de repede.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emy D

Stie cineva cum se desface urmatoarea piesa de plastic?

post-61162-1275376040_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
soila

se trage pur si simplu in sus.. e prinsa in niste cleme pe lateral si 2 jos parca..

bagi surubelnita si scoti incet incet sa nu lasi urme pe plastic.

am desfacut vechiul T4 peste tot :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×